Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 283 van de 299 [ 7463 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286 ... 299  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

 
Profiel   

Op een Engelse site zijn ze zeker te vinden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 22:06 



 
Profiel   

Amiigo schreef
Wiwabalia schreef
Ik moet juist een grauw jasje hebben haha, de meeste zijn nog “te” blauw. En mijn laarzen en cap zijn echt heel erg navy/donker blauw.

Pikeur!


Heb er inmiddels eentje op MP gescoord voor weinig, alleen even de ouderwetse knopen wisselen voor iets leuks. Hoop dat de kleur overeen komt.

Heb ook gelijk mezelf getrakteerd op een nieuwe plastron van Anky (met een beetje bling en blauw randje). Als mijn set compleet is zal ik hem eens showen.

En van mijn allerliefste vriend een witte LeMieux gehad.. #ikgaookweereensstartenna6jaar

Mocht iemand interesse hebben, ik heb nog een zwart Pikeur jasje te koop en een witte Eurostar rijbroek waar dit bolletje pretvet echt niet meer in past. :+


Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 07-07-21 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:57 



 
Profiel   

BopjeBo schreef
@linda2008
[ [url=m/Xgcf9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier een foto van mn Pikeur jasje in bordeauxrood,is een Klea. Hij is echt diep donker bordeaux richting paars.


Gaaf jasje, zie je volgens mij niet veel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:58 



 
Profiel   

paljaslaura schreef
_Snow_White schreef
Ik heb afgelopen weekend onze eerste wedstrijd van 2021 gereden en wil nu eigenlijk alweer een nieuw jasje.. Mijn huidige jasje is een GPA softshell en erg warm, zou graag een Horseware AA Motion Lite mesh jasje erbij willen voor de warme zomer wedstrijden. Hier in Canada mag je namelijk bijna nooit in zomertenue starten %)

Nu ben ik alleen aan het twijfelen of ik de blauwe of donkergroene versie ga bestellen :')
In de springset zijn bijna alle details blauw, maar ik heb wel zwart/zilvere details van mijn dressuurset die ik kan gebruiken. Alleen mijn laarzen hebben dan nog steeds een stukje blauw...

[ [url=m/sAE27B.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb de groene en bruine laarzen (& tuig) en blauwe cap. Is echt donker groen dus vind dat dat prima kan!


Dit jasje is inderdaad ook echt donkergroen!
Heb gisteren de werk EK poule al gewonnen, dus ga het jasje dit weekend zeker kopen :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 14:07 



 
Profiel   

Iemand hier ervaring met de Pikeur Paulin in athleisure mesh stof? Werkt dat echt? Ik kan geen foto vinden van de stof in close up.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 18:45 



 
Profiel   

ZzzeiN schreef
Iemand hier ervaring met de Pikeur Paulin in athleisure mesh stof? Werkt dat echt? Ik kan geen foto vinden van de stof in close up.


Hmm geen idee.. ik krijg over een week de gewone Paulin binnen maar had nog nooit gehoord van de mesh!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 16:59 



 
Profiel   

Het AA motionlite jasje is ook gemaakt van mesh stof, lijkt me dat die ongeveer hetzelfde moeten zijn :j
Het schijnt niet door als je het aan hebt, maar het voelt echt heerlijk aan in de warmte. Ik verbrand erg snel, dus ik vind het fijner rijden dan gewoon in een shirt.

[ img ]
Beetje onhandige foto, maar het stof is dus echt heel luchtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 13:57 



 
Profiel   

_Snow_White schreef
Het AA motionlite jasje is ook gemaakt van mesh stof, lijkt me dat die ongeveer hetzelfde moeten zijn :j
Het schijnt niet door als je het aan hebt, maar het voelt echt heerlijk aan in de warmte. Ik verbrand erg snel, dus ik vind het fijner rijden dan gewoon in een shirt.

[ [url=m/9In92l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje onhandige foto, maar het stof is dus echt heel luchtig.


Dit jasje heb ik inderdaad ook gezien. Deze stof kom je vaker tegen bij verschillende jasjes. Alleen zie je op de foto's van het Pikeur jasje geen mesh stof, het lijkt fijnmaziger.

Iemand ervaring met de Juuls jasjes? Hoe dat zit met warm weer? Volgens de informatie op de website ventileren ze vanwege het merinowoloptimaal maar ik denk dan terug aan die oude wollen pikeur jassen die dan weer snikheet waren. Vind zo een Juuls jasje wel mooier dan de mesh jasjes die ik tot nu toe ben tegengekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 14:38 



 
Profiel   

Ik heb ook zo'n mazig jasje. Super fijn voor de zomer. Heerlijk fris.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 20:42 



 
Profiel   

ZzzeiN schreef
_Snow_White schreef
Het AA motionlite jasje is ook gemaakt van mesh stof, lijkt me dat die ongeveer hetzelfde moeten zijn :j
Het schijnt niet door als je het aan hebt, maar het voelt echt heerlijk aan in de warmte. Ik verbrand erg snel, dus ik vind het fijner rijden dan gewoon in een shirt.

[ [url=m/9In92l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje onhandige foto, maar het stof is dus echt heel luchtig.


Dit jasje heb ik inderdaad ook gezien. Deze stof kom je vaker tegen bij verschillende jasjes. Alleen zie je op de foto's van het Pikeur jasje geen mesh stof, het lijkt fijnmaziger.

Iemand ervaring met de Juuls jasjes? Hoe dat zit met warm weer? Volgens de informatie op de website ventileren ze vanwege het merinowoloptimaal maar ik denk dan terug aan die oude wollen pikeur jassen die dan weer snikheet waren. Vind zo een Juuls jasje wel mooier dan de mesh jasjes die ik tot nu toe ben tegengekomen.


Merinowol lijkt mij juist warm?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 08:57 



 
Profiel   

Ik heb een Juuls jasje en ik kan je zeggen in de zomer is hij snikheet :o mijn aa motion lite is vele malen luchtiger om mee te rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 15:59 



 
Profiel   

grappig, al die berichtjes over te warme jasjes..

mijn equiline is ook niet heilig qua hitte regulatie... maar ik moet toch zeggen dat ik hem vorige week dinsdag met losrijden in de binnenbak gewoon al aan had..


overigens heb ik nog geïnvesteerd in het nieuwe limited Edition van Anky, die met zijn donkerblauwe bies en koperkleurige glitter randje perfect bij mijn outfit past..

Dit keer weer gecombineerd met mijn bruine kask cap en de Niro laarzen, maar ik kan evt. ook kiezen voor een blauwe Kep Italia en blauwe deniro's...

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 19:42 



 
Profiel   

Chique set zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 08:23 



 
Profiel   

Mijn nieuwe sets zijn binnen!

Pikeur Kleo vario grey (is toch echt meer taupe dan grijs maar afijn ik vind hem prachtig <3 )

Pikeur slipjas Lilien met rosé goud. En bij beide samshield zwart met rosé goud erbij! [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 11:11 



 
Profiel   

Ooh jouw slipjas is zo mooi bij die cap <3 heel tof!
Vorig weekend waren veel mensen op de regiokampioenschappen fan van mijn groene pikeur jasje := ben er zelf ook nog helemaal gelukkig mee, echt een fijn jasje ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 12:14 



 
Profiel   

Ik kom even binnen vallen! Ik heb echt ideeën nodig kwa wedstrijdtenue op een donkere vos, geen koffievos maar ook geen ‘oranje’ vos. Ik vind heel veel vloeken bij haar. Nu heb ik een zwarte glimmende KEP met Zilver, cognac laarzen.
Ik dacht aan donkergroen, maar kan maar 1 jasje vinden nu in het donkergroen.
Hoe staat donkerrood bijv? Ik heb op dit moment een zwarte met grijze wedstrijdjasje, maar dit is al een tijd geleden en word een beetje krap. Ik wil graag wat aparts 8-)

Even foto van cap, laarzen en paard :9

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 12:20 



 
Profiel   

Groen of olijf / taupe lijkt me heel mooi op vos en ook bij je laarzen. Bij rood tinten zou ik zelf wegblijven met cognac en vos maar dat is ook smaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 13:02 



 
Profiel   

Ik moest ook aan olijfgroen denken, ik heb een olijfgroen jasje van Pikeur, dat zal er ook wel mooi bij staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 13:04 



 
Profiel   

Jaa olijf of taupe op vos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 13:45 



 
Profiel   

Ik stem ook voor olijf. Ik heb zelf donkerblauw op vos, omdat ik geen mooie groen kan vinden. Had toch die pikeur moeten kopen toen gij olijf was. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 13:50 



 
Profiel   

Iemand die dan een paar voorbeeldjes heeft of linkjes? Ik hou zelf wel van een beetje bling maar bijv een printje of motief vind ik ook mooi mits het subtiel op het jasje zit. Olijf kleurig had ik nog niet aan gedacht maar vind ik wel heel mooi!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 14:08 



 
Profiel   

[ img ]

Olijfgroen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 14:56 



 
Profiel   

Dit is mijn nieuwe set, zwart met bordeaux. Het leer van mijn laarzen zit ook weer achter op mijn zadel.

[ img ]

[ img ]


Let niet op mijn rode hoofd, was eigenlijk veel te warm om met jasje te rijden.
Alleen nog op zoek naar een shirt met korte mouwen, maar dat is nog heel lastig, de meeste zijn te rood. Mijn bordeaux is meer richting paars.

En m'n andere set van mijn andere paard heb ik hier al eens laten zien volgens mij.. ook daar het zwarte glitter van m'n laarzen zit weer achter op m'n zadel :P

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 15:34 



 
Profiel   

Hier de kleo varia grey met zwart/rosé set <3 Ik ben helemaal verliefd! Zo past het rosé bij de zwarte slipjas en het grijze jasje!

[ img ]

QueenE en Nouvel, mooie sets!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 16:23 



 
Profiel   

Deempjexxx schreef
Ik kom even binnen vallen! Ik heb echt ideeën nodig kwa wedstrijdtenue op een donkere vos, geen koffievos maar ook geen ‘oranje’ vos. Ik vind heel veel vloeken bij haar. Nu heb ik een zwarte glimmende KEP met Zilver, cognac laarzen.
Ik dacht aan donkergroen, maar kan maar 1 jasje vinden nu in het donkergroen.
Hoe staat donkerrood bijv? Ik heb op dit moment een zwarte met grijze wedstrijdjasje, maar dit is al een tijd geleden en word een beetje krap. Ik wil graag wat aparts 8-)

Even foto van cap, laarzen en paard :9

[ [url=m/tbotpm.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik kwam laatst dit jasje tegen, ook prachtig op vos denk ik!
https://www.instagram.com/p/CRUHpcqtzXu ... =copy_link
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 17:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 283 van de 299 [ 7463 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286 ... 299  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen