Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 285 van de 299 [ 7460 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 299  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

 
Profiel   

Hi all, wat een mooie tenue's kom ik hier tegen De een nog mooier als de ander. Zelf ben ik opzoek naar een groene wedstrijdjas, een maat 42/44 mag ook.

Ik hoop dat iemand er een heeft liggen die ligt te verstoffen ( mag wat werk aan zitten), want kan ze maar moeilijk vinden! :? Als er iemand nog een tip heeft, dan hoor ik t graag *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 20:38 



 
Profiel   

MaraMay schreef
Hi all, wat een mooie tenue's kom ik hier tegen De een nog mooier als de ander. Zelf ben ik opzoek naar een groene wedstrijdjas, een maat 42/44 mag ook.

Ik hoop dat iemand er een heeft liggen die ligt te verstoffen ( mag wat werk aan zitten), want kan ze maar moeilijk vinden! :? Als er iemand nog een tip heeft, dan hoor ik t graag *\o/*


De pikeur Paulin in dark green vind ik heel gaaf!

https://www.ej.nl/ruiter/wedstrijd/weds ... KwQAvD_BwE

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 23:18 



 
Profiel   

Die is echt prachtig inderdaad! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 23:54 



 
Profiel   

Die is inderdaad prachtig, alleen vind mijn portemonnee dat minder fijn, ik ben een manege ruiter en rij dus voor de "lol" mee aan de FNRS proeven

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 07:08 



 
Profiel   

Ah dat snap ik heel goed. Ik vind hem ook aardig duur hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 10:51 



 
Profiel   

QHP heeft nu ook een groene dacht ik. En is met korting misschien nog beetje betaalbaar voor je, weet niet wat je uit wilt geven natuurlijk.

edit; linkje gevonden : https://www.ej.nl/ruiter/wedstrijd/weds ... 7tEALw_wcB

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 10:59 



 
Profiel   

Ik zoek nog een mooi shirt zodat ik geen plastron hoef. Zelf met navy en wit vind ik mooi en met ruffles. Iemand nog tips of iets te koop? Maat L of XL.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 13:15 



 
Profiel   

Romeo2007 schreef
Ik zoek nog een mooi shirt zodat ik geen plastron hoef. Zelf met navy en wit vind ik mooi en met ruffles. Iemand nog tips of iets te koop? Maat L of XL.

Ik heb een navy showshirt van Epplejeck, met blingbling op de hals. Maar ik doe er toch meestal een plastron om, omdat ik dat sjieker vind :D

Ik start zo op mijn donkerbruine dame, met blauw jasje van Alessandro Albanese, witte Harry's Horse rijbroek, blauwe Derby laarzen en blauwe BR cap

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 20:17 



 
Profiel   

Mooie set LaDonna75.

Ik hoop volgend jaar zomer voor het eerst te gaan starten en vind het nu al leuk om naar alle verschillende jasjes te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 21:56 



 
Profiel   

Ik heb deze en draag alleen nog een plastron bij mn slipjas, met korte jas nooit meer.

[ img ]

https://hypostore.nl/equestrian-stockho ... white.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 00:11 



 
Profiel   

Zeker mooi! Ik ga even kijken. De schuine boordjes zijn ook mooi. Ik dacht dat witte handschoenen verplicht waren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 07:56 



 
Profiel   

Romeo2007 schreef
Ik zoek nog een mooi shirt zodat ik geen plastron hoef. Zelf met navy en wit vind ik mooi en met ruffles. Iemand nog tips of iets te koop? Maat L of XL.


Ik heb deze van Busse. Weet alleen niet of die nog ergens te koop is in Nederland.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 08:44 



 
Profiel   

Je had er bij de Ej ook een hele tijd een paar in blauw. Volgens mij van huismerk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 09:03 



 
Profiel   

Romeo2007 schreef
Zeker mooi! Ik ga even kijken. De schuine boordjes zijn ook mooi. Ik dacht dat witte handschoenen verplicht waren?
nee hoor je mag met alle kleuren handschoenen starten! Alleen voor je broek is wit of beige verplicht, verder is alles vrijgegeven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 09:13 



 
Profiel   

_karin_ schreef
Romeo2007 schreef
Zeker mooi! Ik ga even kijken. De schuine boordjes zijn ook mooi. Ik dacht dat witte handschoenen verplicht waren?
nee hoor je mag met alle kleuren handschoenen starten! Alleen voor je broek is wit of beige verplicht, verder is alles vrijgegeven!


Bij de KNHS klopt dat.
Bij de FNRS is witte handschoenen verplicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 09:33 



 
Profiel   

_karin_ schreef
Romeo2007 schreef
Zeker mooi! Ik ga even kijken. De schuine boordjes zijn ook mooi. Ik dacht dat witte handschoenen verplicht waren?
nee hoor je mag met alle kleuren handschoenen starten! Alleen voor je broek is wit of beige verplicht, verder is alles vrijgegeven!

Klopt! En zwart vind ik veel practischer en mooier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 09:33 



 
Profiel   

Ik zie het nu idd! Jammer dat ik gisteren net witte handschoenen heb gekocht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 10:23 



 
Profiel   

Goed dat je het zegt _Natasja_, dat wist ik dan weer niet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 17:40 



 
Profiel   

_karin_ schreef
Goed dat je het zegt _Natasja_, dat wist ik dan weer niet!


Geeft niets, maar aangezien ik in de reacties ook Fnrs ruiters zag dacht ik laat ik het voor de zekerheid even melden. :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 18:57 



 
Profiel   

Heeft iemand enig idee waar je een mooie donker paarse jas kan vinden? Voor een beetje een degelijk budget

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 21:39 



 
Profiel   

Wat vind je een degelijk budget?

Ik heb een spooks in burgundy en vind dat een mooie paarse/bordeaux kleur maar die is wel 270 euro nieuw dacht ik. Mijne is ook nog nieuw en voorlopig geen wedstrijden maar via marktplaats ook geen fatsoenlijk bod dus dan houd ik hem maar voor ooit in de toekomst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 08:35 



 
Profiel   

Montar en Juuls hebben beide ook een mooie, maar wel enigszins aan de prijs..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 15:50 



 
Profiel   

Pfoe Kingsland had er ook ooit eentje maar kan hem alleen hier vinden en daar uitverkocht https://images.app.goo.gl/x1UCerHhD2rGmf2x8
Zou toch makkelijker moeten zijn zou je denken maar ik vind inderdaad veel bordeaux!

Ook deze gevonden maar die is wel aan de prijs https://hypostore.nl/samshield-ss-21-vi ... 008&530=43

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 19:14 



 
Profiel   

Helemaal blij met mijn nieuwe spring outfit
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 21:10 



 
Profiel   

Weet iemand hier of ergens een bordeaux plastron te koop is? Ik zoek me suf en kan niks vinden. Wil heel graag mijn set uitbreiden. Ook nog op zoek naar een betaalbaar jasje en wit dekje met rode bies :+

Heb voor de zomer deze bordeaux set
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 23:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 285 van de 299 [ 7460 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 299  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen