Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 284 van de 299 [ 7460 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 299  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

 
Profiel   

Deempjexxx schreef
Ik kom even binnen vallen! Ik heb echt ideeën nodig kwa wedstrijdtenue op een donkere vos, geen koffievos maar ook geen ‘oranje’ vos. Ik vind heel veel vloeken bij haar. Nu heb ik een zwarte glimmende KEP met Zilver, cognac laarzen.
Ik dacht aan donkergroen, maar kan maar 1 jasje vinden nu in het donkergroen.
Hoe staat donkerrood bijv? Ik heb op dit moment een zwarte met grijze wedstrijdjasje, maar dit is al een tijd geleden en word een beetje krap. Ik wil graag wat aparts 8-)

Even foto van cap, laarzen en paard :9

[ [url=m/tbotpm.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik heb O.A een rood jasje


[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 17:05 



 
Profiel   

En ik heb dit Plum/Paars kleurige jasje op mijn donkere!
Beide jasjes op Bali laten maken
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 17:08 



 
Profiel   

Deempje, ik heb ongeveer dezelfde kleur vos en olijfgroen. Als je terugzoekt hier op mijn berichten vind je wel een of twee foto’s. Het jasje is van Pikeur maar ik weet niet of ze die nog verkopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 21:34 



 
Profiel   

Ik kom ook even binnenvallen! Ik heb een witte (schimmel) pre en ben op zoek naar een jasje. Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Wat zouden jullie aanraden?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 09:37 



 
Profiel   

Autumnn ik denk dat een donkerblauw of bordeuax jasje heel mooi is!
(Tussen die kleuren twijfel ik ook voor bij mijn schimmel :D )

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 09:48 



 
Profiel   

Ik stem altijd voor groen :D bordeaux is inderdaad ook mooi. Laatst had ook iemand eentje tegen paars aan, dat vond ik ook heel chique.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 10:24 



 
Profiel   

Ik had bij mijn schimmeltje altijd grijs en vind donkerblauw bij schimmels ook heel chique :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 10:40 



 
Profiel   

Haha ik twijfel inderdaad tussen Bordeaux en grijs :j ik kan alleen weinig grijze jasjes vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 11:05 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Haha ik twijfel inderdaad tussen Bordeaux en grijs :j ik kan alleen weinig grijze jasjes vinden

Pikeur Paulin... vind ik echt een prachtig jasje <3 maar voor mij juist net niet in een goede kleur... :(
Zwart vind ik te saai (want ik heb al zwarte laarzen, cap en tuig) en grijs past niet want ik heb een grijze pony :Y) als die nog in groen, paars of bordeaux komt dat ren ik naar de winkel :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 21:12 



 
Profiel   

@ Linda2008 die is er bij de Epplejeck in het donkergroen zag ik. Erg mooi jasje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 21:17 



 
Profiel   

Juniores schreef
@ Linda2008 die is er bij de Epplejeck in het donkergroen zag ik. Erg mooi jasje!

*gaat gelijk een bezoekje EJ inplannen* :o :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 21:31 



 
Profiel   

Ik zeg alvast sorry voor je portemonnee :(:) :+

(Hij is wel echt heel gaaf, gaat voor mij ook op het lijstje van kanshebbers. Gelukkig heb ik nog een jaartje om te sparen :P)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 21:48 



 
Profiel   

linda2008 schreef
Autumnn schreef
Haha ik twijfel inderdaad tussen Bordeaux en grijs :j ik kan alleen weinig grijze jasjes vinden

Pikeur Paulin... vind ik echt een prachtig jasje <3 maar voor mij juist net niet in een goede kleur... :(
Zwart vind ik te saai (want ik heb al zwarte laarzen, cap en tuig) en grijs past niet want ik heb een grijze pony :Y) als die nog in groen, paars of bordeaux komt dat ren ik naar de winkel :))


Die had ik ook gezien <3 alleen ik weet niet of dat rosé goud mooi staat bij mijn dekje en paard (ES no boundaries white)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 21:52 



 
Profiel   

Juniores schreef
Ik zeg alvast sorry voor je portemonnee :(:) :+

(Hij is wel echt heel gaaf, gaat voor mij ook op het lijstje van kanshebbers. Gelukkig heb ik nog een jaartje om te sparen :P)


Echt hè!! Goedkope sport hebben we _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 21:53 



 
Profiel   

De Pikeur klea vario Grey <3 <3 Altijd leuk als je als enige in een ander kleurtje rijdt in de inrijbaan :j
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:14 



 
Profiel   

[ img ]
Dit is mijn wedstrijdjasje maar zoek een nieuwe rijbroek en dekje. Denk aan creme/beige. Kunnen jullie me wellicht helpen met een broek en dekje die beetje matchen? Vandaag bij de epplejeck geweest maar hebben geen creme broeken alleen wit

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 13:16 



 
Profiel   

Ik heb een hele fijne beige broek van kingsland maar die is wat ouder, ariat heeft sowieso beige rijbroeken omdat het een Amerikaans merk is en daar vaker in beige gestart wordt. Dekjes durf ik niet te zeggen, volgens mij had Anky onlangs lichte pads maar ik heb zelf geen beige dekjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 13:49 



 
Profiel   

Lastige aan crème is dat veel meer als donkerbeige is, en dat is dan weer net niet mooi. Lastig kleurtje is het. Anky heeft wel een creme lijn gehad idd, en pikeur ook. Cavallo meende ik ook. Wat je ook nog zou kunnen doen, omdat in de meeste winkels alleen de witte broeken hangen, kijken welke modellen eventueel in crème te krijgen zijn, en de witte dan passen. Dan zou je de crème kunnen bestellen.
Wat voor broek heb je nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 15:00 



 
Profiel   

maessie schreef
Lastige aan crème is dat veel meer als donkerbeige is, en dat is dan weer net niet mooi. Lastig kleurtje is het. Anky heeft wel een creme lijn gehad idd, en pikeur ook. Cavallo meende ik ook. Wat je ook nog zou kunnen doen, omdat in de meeste winkels alleen de witte broeken hangen, kijken welke modellen eventueel in crème te krijgen zijn, en de witte dan passen. Dan zou je de crème kunnen bestellen.
Wat voor broek heb je nu?


Op de foto is t ook al een creme broek en dekje. Maar broek is oud en net iets te strak (heupmodel). Het is een eurostar rijbroek.

Wit erbij is zo wit en vind k persoonlijk minder mooi. Ga nog wel even rondneuzen naar de merken die jullie aangeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 15:25 



 
Profiel   

Vond mijn set wel waard om te posten hier!

•jasje horsea
•sjabrak ps of Sweden crème de la crème
• Cap Kep Italia
• derby laarzen


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 15:01 



 
Profiel   

Ik heb echt een obsessie voor wedstrijdjasjes. Ik ben voor dressuur (winter) voor staalblauw gegaan. In combinatie met rose gouden details. Ook mijn nieuwe plastron binnen, heel blij mee *\o/*

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ons zomer tenue is plum paars/rood

[ img ]
[ img ]

Nu zag ik dit jasje voorbij komen en ben ik hier echt verliefd op geraakt. Dus misschien dat ik die erbij doe (heb ook een springdekje in die kleur) dus zou voor het springen ook wel heel gaaf zijn.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 16:39 



 
Profiel   

[ img ]

Ik ben ook heel blij met mijn nieuwste jasje.
Het is een roze Kingsland

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 18:00 



 
Profiel   

Ik heb jullie hulp ook even nodig ..

Ik heb dus een wedstrijd outfit nodig.
Nu weet ik dus alleen niet of ik mijn donkerblauwe laarzen wil gaan gebruiken of mijn nieuwe cognac laarzen, en het jasje wil ik het liefs Bordeaux of richting paars.
Paard is zwart en ik heb zoiezo een witte glans Lemieux dekje

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 19:12 



 
Profiel   

Ohhh die blauwe Jesss_amigo; heel mooi! Welk merk is dat?

@ Naomi_Haffie; ik zou dan een mooi blauw jasje kopen voor bij je blauwe laarzen O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 21:00 



 
Profiel   

Juniores schreef
Ohhh die blauwe Jesss_amigo; heel mooi! Welk merk is dat?

@ Naomi_Haffie; ik zou dan een mooi blauw jasje kopen voor bij je blauwe laarzen O:)


Die van Harry’s horse!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 21:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 284 van de 299 [ 7460 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 299  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen