Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 128 van de 134 [ 3336 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 134  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met celerisrijlaarzen

 
Profiel   

De Rijlaarsspecialist is een aanrader. Kun je ook naar verzenden. Ondanks de beste bedoelingen bij een lokale schoenmaker toch niet helemaal tevreden met de aanpassing. Iemand die het vaak doet zou voor mij de volgende keer de voorkeur hebben. En anders terug naar fabriek maar dat is zo onhandig
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 21:22 



 
Profiel   

Naar de fabriek moet je alleen doen als je je laarzen minimaal een half jaar kwijt wil zijn. Blijkbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 22:39 



 
Profiel   

Ik heb bij een paar van mij eens de binnenkant laten vervangen, die waren door gesleten. Opgestuurd naar de fabriek en had ze binnen een maandje weer terug.

En het vergelijkbare, binnenkant hak om een of andere reden los gesleten oid, de schoenmaker toen een leertje over geplakt, en kon weer door. Rits raad ze zelf volgens mij ook vaak aan om naar je eigen schoenmaker te brengen, omdat dat toch sneller is. Ik zou gewoon even overleggen en dan kijken waar je je zelf het beste bij voelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 22:48 



 
Profiel   

VWestra schreef
De Rijlaarsspecialist is een aanrader. Kun je ook naar verzenden. Ondanks de beste bedoelingen bij een lokale schoenmaker toch niet helemaal tevreden met de aanpassing. Iemand die het vaak doet zou voor mij de volgende keer de voorkeur hebben. En anders terug naar fabriek maar dat is zo onhandig


Ik ga eens even googlen waar deze zit om te kijken of ik ze kan brengen en anders eventueel opsturen.

Dank voor de tip :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 06:28 



 
Profiel   

Peppertree schreef
Naar de fabriek moet je alleen doen als je je laarzen minimaal een half jaar kwijt wil zijn. Blijkbaar.


Fabriek ben ik ook bang dat het nu heel lang gaat duren en ik heb nu alleen nog maar deze laarzen -O-

Ga denk ik wel even een paar laarzen voor erbij aanschaffen, blijkt nu toch weer heel handig te zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 06:30 



 
Profiel   

magic_lover schreef
Ik heb bij een paar van mij eens de binnenkant laten vervangen, die waren door gesleten. Opgestuurd naar de fabriek en had ze binnen een maandje weer terug.

En het vergelijkbare, binnenkant hak om een of andere reden los gesleten oid, de schoenmaker toen een leertje over geplakt, en kon weer door. Rits raad ze zelf volgens mij ook vaak aan om naar je eigen schoenmaker te brengen, omdat dat toch sneller is. Ik zou gewoon even overleggen en dan kijken waar je je zelf het beste bij voelt.


Ik zal ook eens bij de lokale schoenmaker informeren of hij dit eventueel ook zou kunnen.
Had natuurlijk wel aan de schoenmaker gedacht, maar op een of andere manier zijn rijlaarzen, misschien gewoon in mijn hoofd, toch anders dan gewone schoenen en laarzen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 06:33 



 
Profiel   

2x Rijlaars voor rits bij schoenmaker gebracht. Nooit meer. Snel stuk en verkeerd gestikt. Wij hebben een tuigmaker die dus ook laarzen doet. Daar breng ik nu altijd alles heen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 15:32 



 
Profiel   

Ik heb mijn laarzen ook naar de schoenmaker in het dorp gebracht. Ging prima. Moet ze binnenkort weer brengrn. Mijn magneetzolen laten los.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 22:54 



 
Profiel   

Fijn dat ze passen Zoey!

Ik laat mijn laarzen wel repareren bij de schoenmaken maar dat is zelf ook een ruiter :Y)

Van celeris helemaal NIKS meer gehoord en daarmee ga ik dus juridische stappen ondernemen.
In de laatste mail (26-04) zeggen ze nog, ze zijn onderweg. Maar bewijs hiervoor, of aankomen... dat doen ze niet. In al die jaren dat ik maatwerk bestel heb ik dit nog nooit meegemaakt. Wil gewoon me geld terug en klaar. Nu gaat het flink in de papieren lopen voor beide partijen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 10:58 



 
Profiel   

Jaaaaaa!!! Eindelijk! Met dit geweldig mooi bericht gaan ze overstag.

Moderatoropmerking:
Geplaatste mail, wat het delen van privé-informatie is, verwijderd.


Toch knap. klant heeft 100% betaald en wacht al ruim 6 manden en daar geen vertrouwen in hebben... Nog steeds heb ik nergens een gemeende excuses gehoord het is fout gegaan bij ons. De schuld ligt altijd ergens anders. Nu zelfs dus bij mij als klant!

Ik heb het dossier echter al wel overgedragen (ik doe namelijk wel wat ik zeg) en dit zal ik pas terug trekken als ik mijn geld terug heb. Noooit meer!!!

En dan..... terug naar Petrie waar ik al 15 jaar zo tevreden over ben. Ook als het even niet meteen paste!



Laatst bijgewerkt door Coby op 09-05-21 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Mail verwijderd.


Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 16:57 



 
Profiel   

Pff wat vervelend Leonie, maar 'gelukkig' krijg je je geld terug. Nu nog hopen dat ze dit wel binnen de aangegeven termijn kunnen doen.

Zelf heb ik geen Celeris laarzen. Eerder had ik wel graag Celeris laarzen gewild, omdat ze er gwn heel mooi uitzien, maar heb uiteindelijk toen weer gwn voor Petrie gekozen door alle verhalen die ik hier voorbij heb zien komen. Ik vind het echt niet kunnen dat ze zo met klanten om gaan. Fouten maken is menselijk, maar hier worden wel erg veel fouten gemaakt en het op een nette manier oplossen lijkt er ook niet bij te zijn. Erg jammer :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 17:25 



 
Profiel   

leonie87 schreef
Jaaaaaa!!! Eindelijk! Met dit geweldig mooi bericht gaan ze overstag.
Moderatoropmerking:
Privecommunicatie verwijderd

Toch knap. klant heeft 100% betaald en wacht al ruim 6 manden en daar geen vertrouwen in hebben... Nog steeds heb ik nergens een gemeende excuses gehoord het is fout gegaan bij ons. De schuld ligt altijd ergens anders. Nu zelfs dus bij mij als klant!

Ik heb het dossier echter al wel overgedragen (ik doe namelijk wel wat ik zeg) en dit zal ik pas terug trekken als ik mijn geld terug heb. Noooit meer!!!

En dan..... terug naar Petrie waar ik al 15 jaar zo tevreden over ben. Ook als het even niet meteen paste!


Wat een bedrijf zeg, lekker onprofessioneel. Bah. Blij dat je je geld terug krijgt!



Laatst bijgewerkt door Coby op 10-05-21 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

E-mail verwijderd.


Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 18:35 



 
Profiel   

Jammer dat je als bedrijf niet op een normale manier kan communiceren richting je klant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 18:40 



 
Profiel   

Bijzondere communicatie idd.. Heel erg uit de hoogte :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 21:56 



 
Profiel   

Weet iemand toevallig van celeris of ze uitleverdagen hebben of hoe dat dat precies gaat? De mijne zitten nu in de laatste fase...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 22:52 



 
Profiel   

Je krijgt normaal gezien bericht als ze binnen zijn en maak je een afspraak of je ze ophaalt of dat ze maar je verzonden worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 17:04 



 
Profiel   

oooh Leonie, ik had precies hetzelfde als jij. Ook 6 maanden en zoveel smoesjes heb ik werkelijk nog nooit in mijn leven gehoord. (dit was voor Corona) Na een dreigbrief van m'n rechtsbijstand, betaalde ze het geld terug op de allerlaatste dag die ze had om het terug te storten. ;) Ik ben zó arrogant behandeld, niet te doen. Doodzonde van het merk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 14:11 



 
Profiel   

Zelfs al zou het waar zijn, dan nog schrijf je dat als bedrijf niet zo op. Lekker dom: iedereen kan dit te zien / lezen krijgen.


Uuuh: inhoud mail is weg . Wilde jij dit zelf, Leonie?

Nou ja, had het gelezen en vond het echt schandalig
Uit principe nooit Celeris voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 17:37 



 
Profiel   

Getup schreef
Zelfs al zou het waar zijn, dan nog schrijf je dat als bedrijf niet zo op. Lekker dom: iedereen kan dit te zien / lezen krijgen.


Uuuh: inhoud mail is weg . Wilde jij dit zelf, Leonie?

.

Nee ze hebben geklaagd dat dat dit niet mag op bokt en daarop is het door een modje weggehaald. Zo blij met je eigen communicatie dat het niet online mag staan 8)7 .

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 18:54 



 
Profiel   

HindaFree schreef
Je krijgt normaal gezien bericht als ze binnen zijn en maak je een afspraak of je ze ophaalt of dat ze maar je verzonden worden


Ah oke bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 21:08 



 
Profiel   

leonie87 schreef
Getup schreef
Zelfs al zou het waar zijn, dan nog schrijf je dat als bedrijf niet zo op. Lekker dom: iedereen kan dit te zien / lezen krijgen.


Uuuh: inhoud mail is weg . Wilde jij dit zelf, Leonie?

.

Nee ze hebben geklaagd dat dat dit niet mag op bokt en daarop is het door een modje weggehaald. Zo blij met je eigen communicatie dat het niet online mag staan 8)7 .


Wait what? Dus niet alleen maken ze fouten, ghosten vervolgens hun (terecht) ontevreden klanten, liegen en/of verzinnen smoesjes en proberen vervolgens ook nog hun arrogante gedrag in de doofpot te stoppen.

Jammer, de laarzen die ze maken zijn prachtig maar uit principe ga ik dus nooit klant worden van dit merk, want een klant zo uit de hoogte behandelen als in die mail is gewoon al één keer te veel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 22:21 



 
Profiel   

Nou, ook een positief geluid in dit topic. Vanmorgen voor het eerst met mijn nieuwe laarzen gereden. Geen centje last gehad. Passen perfect en zien er super mooi uit te paard. Nog even wat soepeler worden maar dat komt vanzelf met het gebruik. Ik ben er blij mee! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 12:24 



 
Profiel   

@Leonie:
De hele mail is verwijderd, stond er zo veel prive informatie in?

Maar jij hebt betaald en er wordt maar niet geleverd? Als er verzonden is, dan is een verzendbewijs aanwezig lijkt mij. Anders klopt het niet.

Ik heb ooit eens zoiets gehad en heb toen zelf contact opgenomen met de fabriek, daar bleek het te servicen ding nooit aangekomen. Het was dus nooit opgestuurd door de verkoper (ging om een periodieke onderhoudsbeurt van een artikel), en de reden was dat ze onderling gesteggel hadden over kosten. Maar zeg dan niet het verstuurd is. Verkoper was heeeeel boos op mij, maar ik ben klant, heb het produkt afgegeven om te laten onderhouden en verwacht dan dat het in 3 weken zoals afgesproken is terug is. Heeft ook 12 weken geduurd en als ik geen contact opgenomen had was het er mogelijk nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 19:03 



 
Profiel   

@germie
Nee er stond vrijwel geen prive informatie in. Alleem dat ik een vervelende klant ben en het mijn schuld is dat ze geen passend product kunnen leveren :+
Naam van de verzender had ik al weggelaten voor haar privacy maar ze zit in de regio van Eindhoven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 20:29 



 
Profiel   

leonie87 schreef
@germie
Nee er stond vrijwel geen prive informatie in. Alleem dat ik een vervelende klant ben en het mijn schuld is dat ze geen passend product kunnen leveren :+
Naam van de verzender had ik al weggelaten voor haar privacy maar ze zit in de regio van Eindhoven.

Er is toch helemaal niets geleverd? Dus hoe kun je dan vervelend zijn als je betaald hebt en er wordt niets geleverd?
Dan mag je in mijn ogen terecht klagen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 21:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 128 van de 134 [ 3336 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 134  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen