Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
VWestra schreef:De Rijlaarsspecialist is een aanrader. Kun je ook naar verzenden. Ondanks de beste bedoelingen bij een lokale schoenmaker toch niet helemaal tevreden met de aanpassing. Iemand die het vaak doet zou voor mij de volgende keer de voorkeur hebben. En anders terug naar fabriek maar dat is zo onhandig
Peppertree schreef:Naar de fabriek moet je alleen doen als je je laarzen minimaal een half jaar kwijt wil zijn. Blijkbaar.
magic_lover schreef:Ik heb bij een paar van mij eens de binnenkant laten vervangen, die waren door gesleten. Opgestuurd naar de fabriek en had ze binnen een maandje weer terug.
En het vergelijkbare, binnenkant hak om een of andere reden los gesleten oid, de schoenmaker toen een leertje over geplakt, en kon weer door. Rits raad ze zelf volgens mij ook vaak aan om naar je eigen schoenmaker te brengen, omdat dat toch sneller is. Ik zou gewoon even overleggen en dan kijken waar je je zelf het beste bij voelt.
leonie87 schreef:Jaaaaaa!!! Eindelijk! Met dit geweldig mooi bericht gaan ze overstag.Moderatoropmerking:Privecommunicatie verwijderd
Toch knap. klant heeft 100% betaald en wacht al ruim 6 manden en daar geen vertrouwen in hebben... Nog steeds heb ik nergens een gemeende excuses gehoord het is fout gegaan bij ons. De schuld ligt altijd ergens anders. Nu zelfs dus bij mij als klant!
Ik heb het dossier echter al wel overgedragen (ik doe namelijk wel wat ik zeg) en dit zal ik pas terug trekken als ik mijn geld terug heb. Noooit meer!!!
En dan..... terug naar Petrie waar ik al 15 jaar zo tevreden over ben. Ook als het even niet meteen paste!
Getup schreef:Zelfs al zou het waar zijn, dan nog schrijf je dat als bedrijf niet zo op. Lekker dom: iedereen kan dit te zien / lezen krijgen.
Uuuh: inhoud mail is weg . Wilde jij dit zelf, Leonie?
.
leonie87 schreef:Getup schreef:Zelfs al zou het waar zijn, dan nog schrijf je dat als bedrijf niet zo op. Lekker dom: iedereen kan dit te zien / lezen krijgen.
Uuuh: inhoud mail is weg . Wilde jij dit zelf, Leonie?
.
Nee ze hebben geklaagd dat dat dit niet mag op bokt en daarop is het door een modje weggehaald. Zo blij met je eigen communicatie dat het niet online mag staan .
leonie87 schreef:@germie
Nee er stond vrijwel geen prive informatie in. Alleem dat ik een vervelende klant ben en het mijn schuld is dat ze geen passend product kunnen leveren
Naam van de verzender had ik al weggelaten voor haar privacy maar ze zit in de regio van Eindhoven.