Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 21:22

De Rijlaarsspecialist is een aanrader. Kun je ook naar verzenden. Ondanks de beste bedoelingen bij een lokale schoenmaker toch niet helemaal tevreden met de aanpassing. Iemand die het vaak doet zou voor mij de volgende keer de voorkeur hebben. En anders terug naar fabriek maar dat is zo onhandig

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 22:39

Naar de fabriek moet je alleen doen als je je laarzen minimaal een half jaar kwijt wil zijn. Blijkbaar.

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 22:48

Ik heb bij een paar van mij eens de binnenkant laten vervangen, die waren door gesleten. Opgestuurd naar de fabriek en had ze binnen een maandje weer terug.

En het vergelijkbare, binnenkant hak om een of andere reden los gesleten oid, de schoenmaker toen een leertje over geplakt, en kon weer door. Rits raad ze zelf volgens mij ook vaak aan om naar je eigen schoenmaker te brengen, omdat dat toch sneller is. Ik zou gewoon even overleggen en dan kijken waar je je zelf het beste bij voelt.

Caresse07

Berichten: 9394
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 06:28

VWestra schreef:
De Rijlaarsspecialist is een aanrader. Kun je ook naar verzenden. Ondanks de beste bedoelingen bij een lokale schoenmaker toch niet helemaal tevreden met de aanpassing. Iemand die het vaak doet zou voor mij de volgende keer de voorkeur hebben. En anders terug naar fabriek maar dat is zo onhandig


Ik ga eens even googlen waar deze zit om te kijken of ik ze kan brengen en anders eventueel opsturen.

Dank voor de tip :)

Caresse07

Berichten: 9394
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 06:30

Peppertree schreef:
Naar de fabriek moet je alleen doen als je je laarzen minimaal een half jaar kwijt wil zijn. Blijkbaar.


Fabriek ben ik ook bang dat het nu heel lang gaat duren en ik heb nu alleen nog maar deze laarzen -O-

Ga denk ik wel even een paar laarzen voor erbij aanschaffen, blijkt nu toch weer heel handig te zijn :D

Caresse07

Berichten: 9394
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 06:33

magic_lover schreef:
Ik heb bij een paar van mij eens de binnenkant laten vervangen, die waren door gesleten. Opgestuurd naar de fabriek en had ze binnen een maandje weer terug.

En het vergelijkbare, binnenkant hak om een of andere reden los gesleten oid, de schoenmaker toen een leertje over geplakt, en kon weer door. Rits raad ze zelf volgens mij ook vaak aan om naar je eigen schoenmaker te brengen, omdat dat toch sneller is. Ik zou gewoon even overleggen en dan kijken waar je je zelf het beste bij voelt.


Ik zal ook eens bij de lokale schoenmaker informeren of hij dit eventueel ook zou kunnen.
Had natuurlijk wel aan de schoenmaker gedacht, maar op een of andere manier zijn rijlaarzen, misschien gewoon in mijn hoofd, toch anders dan gewone schoenen en laarzen :o

HindaFree

Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:32

2x Rijlaars voor rits bij schoenmaker gebracht. Nooit meer. Snel stuk en verkeerd gestikt. Wij hebben een tuigmaker die dus ook laarzen doet. Daar breng ik nu altijd alles heen

ievie

Berichten: 2194
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:54

Ik heb mijn laarzen ook naar de schoenmaker in het dorp gebracht. Ging prima. Moet ze binnenkort weer brengrn. Mijn magneetzolen laten los.

leonie87

Berichten: 4460
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:58

Fijn dat ze passen Zoey!

Ik laat mijn laarzen wel repareren bij de schoenmaken maar dat is zelf ook een ruiter :Y)

Van celeris helemaal NIKS meer gehoord en daarmee ga ik dus juridische stappen ondernemen.
In de laatste mail (26-04) zeggen ze nog, ze zijn onderweg. Maar bewijs hiervoor, of aankomen... dat doen ze niet. In al die jaren dat ik maatwerk bestel heb ik dit nog nooit meegemaakt. Wil gewoon me geld terug en klaar. Nu gaat het flink in de papieren lopen voor beide partijen.

leonie87

Berichten: 4460
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 16:57

Jaaaaaa!!! Eindelijk! Met dit geweldig mooi bericht gaan ze overstag.

Moderatoropmerking:
Geplaatste mail, wat het delen van privé-informatie is, verwijderd.


Toch knap. klant heeft 100% betaald en wacht al ruim 6 manden en daar geen vertrouwen in hebben... Nog steeds heb ik nergens een gemeende excuses gehoord het is fout gegaan bij ons. De schuld ligt altijd ergens anders. Nu zelfs dus bij mij als klant!

Ik heb het dossier echter al wel overgedragen (ik doe namelijk wel wat ik zeg) en dit zal ik pas terug trekken als ik mijn geld terug heb. Noooit meer!!!

En dan..... terug naar Petrie waar ik al 15 jaar zo tevreden over ben. Ook als het even niet meteen paste!
Laatst bijgewerkt door Coby op 09-05-21 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Mail verwijderd.

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 17:25

Pff wat vervelend Leonie, maar 'gelukkig' krijg je je geld terug. Nu nog hopen dat ze dit wel binnen de aangegeven termijn kunnen doen.

Zelf heb ik geen Celeris laarzen. Eerder had ik wel graag Celeris laarzen gewild, omdat ze er gwn heel mooi uitzien, maar heb uiteindelijk toen weer gwn voor Petrie gekozen door alle verhalen die ik hier voorbij heb zien komen. Ik vind het echt niet kunnen dat ze zo met klanten om gaan. Fouten maken is menselijk, maar hier worden wel erg veel fouten gemaakt en het op een nette manier oplossen lijkt er ook niet bij te zijn. Erg jammer :n

Texnex
Berichten: 157
Geregistreerd: 24-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 18:35

leonie87 schreef:
Jaaaaaa!!! Eindelijk! Met dit geweldig mooi bericht gaan ze overstag.
Moderatoropmerking:
Privecommunicatie verwijderd

Toch knap. klant heeft 100% betaald en wacht al ruim 6 manden en daar geen vertrouwen in hebben... Nog steeds heb ik nergens een gemeende excuses gehoord het is fout gegaan bij ons. De schuld ligt altijd ergens anders. Nu zelfs dus bij mij als klant!

Ik heb het dossier echter al wel overgedragen (ik doe namelijk wel wat ik zeg) en dit zal ik pas terug trekken als ik mijn geld terug heb. Noooit meer!!!

En dan..... terug naar Petrie waar ik al 15 jaar zo tevreden over ben. Ook als het even niet meteen paste!


Wat een bedrijf zeg, lekker onprofessioneel. Bah. Blij dat je je geld terug krijgt!
Laatst bijgewerkt door Coby op 10-05-21 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: E-mail verwijderd.

grauwman

Berichten: 2686
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 18:40

Jammer dat je als bedrijf niet op een normale manier kan communiceren richting je klant.

Saintelette

Berichten: 3178
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 21:56

Bijzondere communicatie idd.. Heel erg uit de hoogte :n

Kimvdongenx
Berichten: 16
Geregistreerd: 07-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 22:52

Weet iemand toevallig van celeris of ze uitleverdagen hebben of hoe dat dat precies gaat? De mijne zitten nu in de laatste fase...

HindaFree

Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 17:04

Je krijgt normaal gezien bericht als ze binnen zijn en maak je een afspraak of je ze ophaalt of dat ze maar je verzonden worden

xDaPhNex

Berichten: 318
Geregistreerd: 03-11-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 14:11

oooh Leonie, ik had precies hetzelfde als jij. Ook 6 maanden en zoveel smoesjes heb ik werkelijk nog nooit in mijn leven gehoord. (dit was voor Corona) Na een dreigbrief van m'n rechtsbijstand, betaalde ze het geld terug op de allerlaatste dag die ze had om het terug te storten. ;) Ik ben zó arrogant behandeld, niet te doen. Doodzonde van het merk.

Getup

Berichten: 8263
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 17:37

Zelfs al zou het waar zijn, dan nog schrijf je dat als bedrijf niet zo op. Lekker dom: iedereen kan dit te zien / lezen krijgen.


Uuuh: inhoud mail is weg . Wilde jij dit zelf, Leonie?

Nou ja, had het gelezen en vond het echt schandalig
Uit principe nooit Celeris voor mij.

leonie87

Berichten: 4460
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 18:54

Getup schreef:
Zelfs al zou het waar zijn, dan nog schrijf je dat als bedrijf niet zo op. Lekker dom: iedereen kan dit te zien / lezen krijgen.


Uuuh: inhoud mail is weg . Wilde jij dit zelf, Leonie?

.

Nee ze hebben geklaagd dat dat dit niet mag op bokt en daarop is het door een modje weggehaald. Zo blij met je eigen communicatie dat het niet online mag staan 8)7 .

Kimvdongenx
Berichten: 16
Geregistreerd: 07-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 21:08

HindaFree schreef:
Je krijgt normaal gezien bericht als ze binnen zijn en maak je een afspraak of je ze ophaalt of dat ze maar je verzonden worden


Ah oke bedankt!

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 22:21

leonie87 schreef:
Getup schreef:
Zelfs al zou het waar zijn, dan nog schrijf je dat als bedrijf niet zo op. Lekker dom: iedereen kan dit te zien / lezen krijgen.


Uuuh: inhoud mail is weg . Wilde jij dit zelf, Leonie?

.

Nee ze hebben geklaagd dat dat dit niet mag op bokt en daarop is het door een modje weggehaald. Zo blij met je eigen communicatie dat het niet online mag staan 8)7 .


Wait what? Dus niet alleen maken ze fouten, ghosten vervolgens hun (terecht) ontevreden klanten, liegen en/of verzinnen smoesjes en proberen vervolgens ook nog hun arrogante gedrag in de doofpot te stoppen.

Jammer, de laarzen die ze maken zijn prachtig maar uit principe ga ik dus nooit klant worden van dit merk, want een klant zo uit de hoogte behandelen als in die mail is gewoon al één keer te veel.

_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 12:24

Nou, ook een positief geluid in dit topic. Vanmorgen voor het eerst met mijn nieuwe laarzen gereden. Geen centje last gehad. Passen perfect en zien er super mooi uit te paard. Nog even wat soepeler worden maar dat komt vanzelf met het gebruik. Ik ben er blij mee! :j

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 19:03

@Leonie:
De hele mail is verwijderd, stond er zo veel prive informatie in?

Maar jij hebt betaald en er wordt maar niet geleverd? Als er verzonden is, dan is een verzendbewijs aanwezig lijkt mij. Anders klopt het niet.

Ik heb ooit eens zoiets gehad en heb toen zelf contact opgenomen met de fabriek, daar bleek het te servicen ding nooit aangekomen. Het was dus nooit opgestuurd door de verkoper (ging om een periodieke onderhoudsbeurt van een artikel), en de reden was dat ze onderling gesteggel hadden over kosten. Maar zeg dan niet het verstuurd is. Verkoper was heeeeel boos op mij, maar ik ben klant, heb het produkt afgegeven om te laten onderhouden en verwacht dan dat het in 3 weken zoals afgesproken is terug is. Heeft ook 12 weken geduurd en als ik geen contact opgenomen had was het er mogelijk nog niet.

leonie87

Berichten: 4460
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:29

@germie
Nee er stond vrijwel geen prive informatie in. Alleem dat ik een vervelende klant ben en het mijn schuld is dat ze geen passend product kunnen leveren :+
Naam van de verzender had ik al weggelaten voor haar privacy maar ze zit in de regio van Eindhoven.

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 21:22

leonie87 schreef:
@germie
Nee er stond vrijwel geen prive informatie in. Alleem dat ik een vervelende klant ben en het mijn schuld is dat ze geen passend product kunnen leveren :+
Naam van de verzender had ik al weggelaten voor haar privacy maar ze zit in de regio van Eindhoven.

Er is toch helemaal niets geleverd? Dus hoe kun je dan vervelend zijn als je betaald hebt en er wordt niets geleverd?
Dan mag je in mijn ogen terecht klagen.