Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 127 van de 134 [ 3336 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 134  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met celerisrijlaarzen

 
Profiel   

Mijn laarzen hebben dit ook, maar dat komt door wrijving met het zadel, maar ik spray ze na ieder gebruik in met Effax en ze zijn na 3.5 jaar nog als nieuw.

Weet niet of dat anders is omdat de mijne zwart zijn hoor!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 02:04 



 
Profiel   

Ik heb dat ook met mijn ( donkerblauwe ) petries..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 05:02 



 
Profiel   

ZoeyDercks schreef
Mijn laarzen hebben dit ook, maar dat komt door wrijving met het zadel, maar ik spray ze na ieder gebruik in met Effax en ze zijn na 3.5 jaar nog als nieuw.

Weet niet of dat anders is omdat de mijne zwart zijn hoor!


Ik snap dat het door wrijving komt. Maar mijn oude laarzen hadden dit pas na een paar jaar. Deze laarzen zijn nog geen half jaar in gebruik! Met de keer wordt het kaler en kaler. Ben daar toch niet echt over te spreken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 09:10 



 
Profiel   

Van wat voor leer waren je oude laarzen dan als ik vragen mag? Rund leer, kalfs leer, anders? Kan ook wel wat verschil maken natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 10:00 



 
Profiel   

Hier 2 paard en met beide geen kale plekken en nog steeds ook erg blij(donkerblauw en bruine kleir). Goed schoonhouden doe ik wel ivm wrijving en huidvet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 14:41 



 
Profiel   

Hier ruim 5 maanden na bestellen... geen laarzen _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 21:46 



 
Profiel   

magic_lover schreef
Van wat voor leer waren je oude laarzen dan als ik vragen mag? Rund leer, kalfs leer, anders? Kan ook wel wat verschil maken natuurlijk.


Vorige laarzen waren van petrie. Maar ik weet niet wat voor leersoort dat was.
Ook zijn de laarzen teruggestuurd naar celeris om opnieuw te kleuren. Na het opnieuw kleuren na enkele keren rijden weer hele kale vlekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 13:41 



 
Profiel   

De mijne zijn er ook! waren eerste te ruim maar binnen 3 weken weer terug.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 17:15 



 
Profiel   

Hoii!!
Ik heb helaas mij laarzen nog steeds niet ontvangen.. er moest namelijk een kleine aanpassing worden gedaan bij de gesp.. het duurt nu al sinds 20maart :(
Geduld begint echt op te raken..

Al zou ik zo weer laarzen bestellen bij dit merk! Alleen de communicatie mag wel wat verbeterd worden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 16:50 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
De mijne zijn er ook! waren eerste te ruim maar binnen 3 weken weer terug.
[ [url=m/BY2Jf2.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoelang moest je wachten tot ze de eerste keer binnen waren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 14:14 



 
Profiel   

Kimvdongenx schreef
Ashleytjuhh schreef
De mijne zijn er ook! waren eerste te ruim maar binnen 3 weken weer terug.
[ [url=m/BY2Jf2.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoelang moest je wachten tot ze de eerste keer binnen waren?


3 maanden ongeveer maar daar zaten ook de feestdagen tussen van kerst en oud en nieuw

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 14:55 



 
Profiel   

Ik zit volgende week op half jaar wachten...
100% betaald.
0 communicatie.

Ben er helemaal klaar mee. -:(- Heb er ook 0 vertrouwen in dat het straks wel goed is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 14:59 



 
Profiel   

Mijn laarzen zijn na aanpassing weer terug onderweg op een of andere manier. Kreeg een mail van DHL haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 17:24 



 
Profiel   

Wauw Leonie dat is wél echt mega zuur zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 20:29 



 
Profiel   

Mijn laarzen zijn nu 10 weken geleden opgemeten. Ze zeggen dat het 12 weken duurt dus ik ben erg aan het aftellen. Eerder vroeg een vriendin via de instagram hoeveel weken het zou duren zeiden ze 8 tot 10 weken. Over de mijne zeggen ze dat het zeker 12 weken gaat duren.

Ik hoop dat het niet lang meer gaat duren... maar over elk merk lees je negatieve en postieve reacties.

Echter was het meetmoment erg fijn en was een leuke meid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 10:57 



 
Profiel   

Nou ik heb het hele dossier aan mijn oom laten lezen (advocaat) en besloten het verhaal juridisch te maken als ze niet binnen 10 dagen mijn aankoop bedrag terug storten. Ik wacht over 3 dagen, 6 maanden en heb de laarzen 100% betaald op 19 januari. Nu zit ik nog altijd zonder product en informeren doen ze me ook niet tenzij ik er zelf achteraan ga.

Mijn oom verwacht dat dit een goede kans van slagen heeft en wil het dossier dus oppakken.
Hoop dat ik snel me centjes terug heb want heb er al zoveel nachten wakker van gelegen (net als vandaag).
Heel eerlijk? Ik wil dit merk niet eens meer dragen... Zou nog niet misschien reclame willen maken voor zo een beroerde service.

Het kan een keer niet passen, er kan een foutje gemaakt worden maar hier gaat echt veel te veel fout bij mij.
- Laarzen passen niet op de voet (te groot)
- Laarzen passen niet op de enkel (te groot)
- Verkeerde voorkant
- Riem past niet (te klein)
- Jodphers passen niet (te groot)
- Afspraken worden niet nagekomen
- Laarzen komen retour van reparatie met wederom verkeerde voorkant (niet gepast)
- Laarzen zouden met ongeveer 3 weken retour zijn, we zijn 6 weken verder.
- Geen informatie voorziening.
:r

Ben benieuwd of ze nu bij jou wel passen Zoey... Jij hebt ze stuk later besteld dan ik.

En voor jou duim ik ook Kimvdongen! Zijn ook genoeg goede ervaringen dus het is dat het niet kan. Voor mij is het alleen wel echt klaar hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 09:00 



 
Profiel   

Ja echt bizar Leonie...
Begrijp goed dat je er klaar mee bent, de communicatie laat nogal wat te wensen over.
Ik heb ook geen contact gehad met ze sinds ik ze opgestuurd heb, het is dat ik een mail van DHL kreeg anders had ik ook geen idee gehad :+
Ik hoop idd dat ze nu passen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 09:13 



 
Profiel   

Ik ben weer enorm teleurgesteld momenteel. Het leek allemaal goed te komen maar krijg nu weer geen enkele reactie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 11:41 



 
Profiel   

Ik merkte nu ook al dat ze met excuses komen voordat ik mijn laarzen uberhaupt binnen heb. Vind dat ook erg jammer, maar we wachten nog eventjes af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 12:11 



 
Profiel   

Ik ben gewoon zo teleurgesteld omdat het er echt op leek dat het eindelijk netjes opgepakt en afgerond zou worden en nu word ik weer zo aan t lijntje gehouden.

Het gaat uiteindelijk maar om een paar laarzen maar ondertussen is m’n oude paar echt stuk aan t gaan. Het is toch debiel dat ik inmiddels naar andere nieuwe laarzen aan t kijken ben? Daar heb ik trouwens helemaal eigenlijk geen geld voor. Het is geen stel laarzen van 100 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 12:36 



 
Profiel   

Precies dat peppertree.

Ik wacht nu 6 maanden... sorry maar dat vind ik echt bizar. Oude laarzen al op laten lappen bij de schoenmaker (kost ook weer geld) en niet echt in de gelegenheid om nog een paar aan te schaffen maar zat wel te kijken...
Op mijn mail wel weer 100 redenen gehad waaron het echt niet hun schuld is maar die van corona en dat ze onderweg zouden zijn. Bewijslast hiervan hebben ze echter niet kunnen overleggen... weer een leugen dus.

Ze hebben tot 6-5 om mijn geld (100%!!!) Terug te storten en dan gaat het dossier opgepakt worden.


Laatst bijgewerkt door leonie87 op 29-04-21 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 12:42 



 
Profiel   

Bij mij gaat t helaas niet om een normale bestelling. Ik had laarzen gekocht (demo’s) en die heb ik later laten opsturen om ze aan te laten passen. Ze zijn mijn laarzen toen kwijtgeraakt en wilden een nieuw maatpaar voor me maken met een spoedbestelling van drie a vier weken. Ik was daar toen wel blij mee.Daar heb ik toen m’n maten voor doorgegeven, inmiddels vijf weken terug en ik hoor niks meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 12:46 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Mijne zijn ook weer terug!
Voet past veel beter, nog wat aan de hoge kant maar ik prop er wel een hakverhoger in tijdelijk. Nu nog wel met de veters op maximaal omdat het schaap nog moet slinken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 16:28 



 
Profiel   

ZoeyDercks schreef
[ [url=m/NfpVa3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QttdOF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FZk3mV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijne zijn ook weer terug!
Voet past veel beter, nog wat aan de hoge kant maar ik prop er wel een hakverhoger in tijdelijk. Nu nog wel met de veters op maximaal omdat het schaap nog moet slinken :+


Ze zijn wel heel erg gaaf hoor! Ben je er nu wel tevreden over? Hoelang heb je nu nog moeten wachten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 17:03 



 
Profiel   

Sjips, na 3,5 jaar een rits kapot van mijn laars -O-
Ook de binnenkant bij de hak is kapot. Wil mijn laarzen eigenlijk wel heel graag laten maken, maar waar :o? :o?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 21:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 127 van de 134 [ 3336 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 134  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen