Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:03

Hier vandaag laarzen laten aanmeten!
Ben echt ontzettend benieuwd... Wist qua kleuren en tierlantijntjes totaal niet wat ik wou dus was ook nogal lastig met kiezen O:)
Enige waar ik zeker over was, was dat er voor een veter zou moeten, achter rits en ik moet er mee kunnen springen.
Model was makkelijk, dat kon dan alleen de Rita zijn.

Heeft iemand toevallig een laars waarbij de dingen waar de veter door loopt zilver zijn?
Ik twijfel tussen deze 'zwart' te laten of zilver te doen. (Heb de Rita met een gesp bovenaan, deze dan ook zilver doen of beide dezelfde 'zwart')

Hier wordt het een net voor kerstmisje of volgend jaar... tussendoor gebeurde er niets vertelde ze. Spannend!

leonie87

Berichten: 4463
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:29

Ik ook! Samen met Patty :o. na 19 jaar pertie ben ik heel benieuwd naar de kwaliteit van deze laars!

Ik wist precies wat ik wilde dus ik was vrij snel klaar. Met een toffe aanmeet actie krijgen we er ook jodphers, riem en spoorriempjes bij! Echt heel tof.

Hier is het de Marije geworden met zwart en grijs net als mijn wedstrijdset en mijn zadel <3
Afbeelding
Afbeelding

_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 23:07

Ik kom hier na meelezen even binnenvallen. Ook in Asten geweest dus? :) Ik ben er ook geweest gisteren. Ik ben gegaan voor Pablo in volledig lak zwart, binnenkant gewoon leer, houtlook zool. Voetje alleen een sier randje met gaatjes en piping met croco lak in donkerblauw, bij de enkel ook donkerblauw croco lak piping, bovenaan laars een donkerblauwe croco lak piping, daarover het terugkomende sierrandje met gaatjes en daaronder een randje croco lak donkerblauw. Riem en sporensetje ook croco lak donkerblauw.

De jodphurs heb ik polished bruin met croco lak bruin gekozen.

Ben super benieuwd naar de laarzen. Mijn eerste ervaring met dit merk. Had afgelopen jaren Derby. Acht jaar lang mooi gebleven. Heb ook Lipica gehad en Petrie.

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 00:01

Leonie en Patty, goede keus!
Mijn laarzen zijn ook van celeris, misschien dat Leonie ze nog kent van stal :D

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 21:58

Ja klopt _enna_! Leuk dat jij er ook geweest bent :)
Ben heel benieuwd naar jou laarzen. De blauwe croco vond ik ook erg tof!

Ik ben voor de laars alles in het zwart gegaan. Veter kan ik kleurtje wisselen natuurlijk om zo toch wat anders en kleurrijkers te krijgen. Ook een blauwe meebesteld, heb een cap met blauwe lining bij en ons bedrijfslogo bevat ook blauw. Heb Polished black met Iguana (neus, hiel, sporenbeschermers, gesp en middelste rand bij boog 4) en wat lak accenten (piping op neus en de onderste en bovenste rand bij boog 4)
Riem ook in Iguana en lak sporenriempjes.
De jophurs wel wat anders gedaan, croco grey met polished black.

Haha goed tevreden dus Zoey! Ben heel benieuwd!

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:42

Zeker, ze zijn ondertussen 3 jaar oud en spray ze met effax na het rijden. Rijd ermee in het bos, dus vaak blubber :+ maar zien er nog uit als nieuw!

Ik gebruik ze gemiddeld 4x per week, alleen momenteel even niet ivm blessure paard..

Nowiexx

Berichten: 167
Geregistreerd: 05-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 12:51

Ondertussen zit ik op week 13, en heb ik nog niks gehoord. 28 september zaten ze in de laatste fase en zouden ze die week worden afgerond en verzonden.. |(

Love_Rosie

Berichten: 1496
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 20:09

Dan hoop ik voor je dat ze al onderweg zijn want portugal gaat weer in lockdown

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 20:22

He bah.. Mijne zouden volgens marije ook met de eerst volgende levering mee komen, dat was vorige week.. Dus hoop eigenlijk deze week ergens. Maar als ik dat hierboven lees zie ik het somber in :7

BWM83
Berichten: 7
Geregistreerd: 16-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:12

Voor mij geen Celeris meer. Kwaliteit van de laarzen zijn prima maar de klantenservice is een drama:

1e paar Bia’s duurde bijna 13 weken ipv 8.
Daarna een paar Diogo’s. Die waren er met 4 weken, maar veel te klein. Terug gestuurd en ze werden “gerepareerd “. Ze worden dan iets opgerekt. Toen ik ze na bijna 2 weken terug kreeg waren ze nog steeds niet goed en je zag heel duidelijk dat het leer lelijk was geworden. Ik mocht ze omruilen voor een andere set Bia’s zonder een meerprijs te hoeven betalen. De Bia’s duurde ook een week of 4-5. Maar toen ik een foto kreeg vóórdat ze naar me werden verzonden, zag ik dat ze niet waren gemaakt zoals besteld (andere top, geen gesp). Dus wéér geen laarzen. Ik zit nu ook al weer 3 weken te wachten en ik kreeg maar geen duidelijk antwoord. Steeds was het “vandaag of morgen komen ze binnen en stuur ik ze door”. Ik ben echt not amused. Er komt ook überhaupt geen reactie meer van Celeris Nederland via de mail. Whatsapp ook niet want ze heeft mij geblokkeerd. (Goed voor de reclame, not!). Ik ben nu in contact met Celeris UK omdat ik dus nog steeds geen laarzen heb en ik 0,0 reactie krijg van de agent in Nederland. Even voor de goede orde: die Diogo’s waar dit hele drama mee begon, had ik eind Juni besteld én betaald. Het is nu November en nog geen laarzen. Geld terug doet ze niet aan omdat ze ervan is overtuigd het op te kunnen lossen.

Mijn tip; ga voor Kingsley. Daar heb ik meerdere paren van. Online te ontwerpen, snelle en vakkundige service en die doen absoluut niet moeilijk dat als er iets is om financieel iets tegemoet te komen. Voor mij nooit, maar dan ook nooit meer Celeris via de Nederlandse agent.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 12:09

Wat ontzettend zuur zeg, hopelijk lossen ze het alsnog op... persoonlijk zou ik ze dan in gebreke stellen. Wellicht even juridisch advies inwinnen?

Mijn jodphurs zijn binnen, vrijdag ga ik ze ophalen. Ik ben zooooo benieuwd of ze passen.

Afbeelding

BWM83
Berichten: 7
Geregistreerd: 16-08-19

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 12:15

Nou, ze reageert gewoon nergens op. Heel bizar. Ik ga haar inderdaad informeren dat als ze niet van zich laat horen ik juridische stappen onderneem.

Anoniem

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 12:50

Er zijn 3 dealers in Nederland toch? Wellicht kun je het met 1 vd andere dames oplossen.

BWM83
Berichten: 7
Geregistreerd: 16-08-19

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 13:44

Ik heb na een hoop mailtjes te hebben gestuurd eindelijk een reactie. Maar wederom geen verwachte leverdatum. Erg teleurstellend dit.

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 16:15

BWM83 schreef:
Ik heb na een hoop mailtjes te hebben gestuurd eindelijk een reactie. Maar wederom geen verwachte leverdatum. Erg teleurstellend dit.


Bij welke ben je geweest?

germie

Berichten: 25939
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 17:07

Rechtsbijstandverzekering?

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 19:44

Jaa vanmiddag een appje dat ze klaar waren, meteen opgehaald.

Super blij mee! <3 <3 <3
Afbeelding
Afbeelding

HindaFree

Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 21:31

Ik zag ze langs komen op Facebook magiclover! Super gaaf! Kijk zo enorm uit naar die van mij!

_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 23:21

@bmw83 jeetje wat een verhaal zeg... Zeer teleurstellend. Dat je ook nog nul op rekest krijgt vanuit Nederland vind ik echt te bizar voor woorden. Slechte reclame idd! Ik hoop dat het mij en alle anderen die besteld hebben bespaard blijft.

@magic_lover: wauw mooi hoor! Hoe is de kwaliteit? Passen ze goed en heb je tijd nodig om in te lopen / rijden denk je of valt het mee.

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 23:24

Heb meerdere celeris laarzen gehad, en de kwaliteit is goed.

Ik ben met allemaal direct op het paard gestapt, geen centje pijn.
De zwarte lak meest recent(2 maand geleden), reed ik zo mee weg.
Deze bruine ga ik morgen vh eerst mee rijden, zijn ietwat harder/steviger dan de zwarte, dus we gaan het zien. Maar denk dat het wel los zal lopen :)

dmuts
Berichten: 696
Geregistreerd: 09-03-10

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 08:35

Heel mooi magic_lover!
Miccamaaike, passen je jophurs? Zijn zijn leuk zo met deze teen!

HindaFree

Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 14:10

Afbeelding
Afbeelding


Ja de eerste foto is er! Hopelijk mogen ophalen! Tweede foto is hoe de kleuren eigenlijk zijner

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 14:46

Mooi Hindafree!

Mijn jodphurs passen helaas bij lange na niet. Ik kreeg ze vrijdag bezorgd en was erg hoopvol, maar helaas was het een flinke teleurstelling. Vrijdag richting Een om ze opnieuw te laten meten oid, want dit aanpassen heeft geen zin. Ze zei dat ze al wel flink breder waren dan een normale schoen, maar ja mijn voeten zijn echt extreem breed met een chronische blessure die geen druk verdragen kan... dus dat is nog niet genoeg. Ik baal er echt van want er is bij het maken duidelijk geen rekening met met maten en blessure gehouden. Prima als je dat als fabriek niet aandurft of niet kan maken, maar dan moet je zo'n opdracht gewoon niet aannemen. De omtrek van de totale schoen incl zool is 27cm terwijl mijn voet omtrek (bij de bal van mn voet) 27,5 cm is... tsja dat gaat natuurlijk nooit passen. Ze zijn wel heel mooi overigens, maar helaas nog geen succes.

Ter illustratie, dit past dus niet :+


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ievie

Berichten: 2196
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:32

@hindafree, mooi hoor! Lijkt wel goud :-)

Jammer miccamaaike. Hopelijk kunnen ze het oplossen.

Ik kreeg vandaag een facebookherinnering. Vier jaar geleden reed ik voor het eerst met mijn Pablo’s. Nog zo blij mee :-D

BWM83
Berichten: 7
Geregistreerd: 16-08-19

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 14:17

Update: sinds maandag heb ik ze dan ein-de-lijk. Maar volgende keer maar via Celeris UK bestellen. Niet meer via Nederland