Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 131 van de 134 [ 3336 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met celerisrijlaarzen

 
Profiel   

Ik wil heel graag een 2e paar, maar gezien er nog steeds zo’n slechte communicatie is wordt het waarschijnlijk een ander merk :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:06 



 
Profiel   

Helaas blijken ze ook nu niet te passen. Ipv groter zijn ze zelfs kleiner gemaakt.. echt enorm balen want ik wacht er al bijna 7 maanden op

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 18:02 



 
Profiel   

Connaisseur schreef
Helaas blijken ze ook nu niet te passen. Ipv groter zijn ze zelfs kleiner gemaakt.. echt enorm balen want ik wacht er al bijna 7 maanden op


Je hoort het zo vaak...
Een van de redenen voor mij om toch weer voor de Niro's te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:49 



 
Profiel   

Voor mij ook mijn eerste en laatste paar Celeris.

Degene die ze heeft aangemeten heeft echt super zijn best erop gedaan.
Maar de fabriek levert gewoon niet wat aangemeten is.
Het 2e paar laarzen die kleiner gemaakt zouden worden zijn nu te klein gemaakt. :-(

Dus ik heb nu het eerste paar afgenomen die eigenlijk te laag waren maar verder perfect zaten.

[ img ]
[ img ]

Spoiler:
Gelukkig wel nog korting gekregen anders had ik het niet gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:56 



 
Profiel   

Wat zonde zeg..
De fabriek lijkt inderdaad maar gewoon wat te doen daar. Kan die fabriek wel goedkoper zijn en daardoor de prijzen lager dan van Petrie/deNiro maar zo houden ze ook geen (tevreden) klanten.

Ik heb ook aangegeven dat ik financieel gecompenseerd wil worden en dat ze anders niet eens meer vermaakt hoeven te worden dan wil ik gewoon de aanbetaling terug. Benieuwd hoe dat gaat verlopen. Uiteindelijk wil ik gewoon deze laarzen natuurlijk maar ga niet de volle mep betalen op laarzen waar ik dalijk 3/4 jaar op gewacht heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:27 



 
Profiel   

Oei Natasja. Zelf zou ik ze niet genomen hebben, en anders voor Max 175 euro mits voetbed top is en ze perfect aansluiten. Maar dan nog. Ik heb deze zomer uit noodzaak petries gekocht bij epplejeck voor 300. Voor het mooie net een halve cm te laag maar die zitten gewoon echt veel beter dan deze… en ik heb hoogtemaat 53…

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 22:30 



 
Profiel   

Oef, die zijn wel echt laag-laag. Al gauw 3 cm te kort? Ik zou ook met korting bedankt hebben ben ik bang.
Ik hoop echt dat je serieuze korting gehad hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 09:20 



 
Profiel   

Daar ga je toch iet met akkoord?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 09:37 



 
Profiel   

Ik heb imo een behoorlijke korting gekregen. :j

Ik rijd niet uitsluitend dressuur, dus ze moeten ook niet te hoog zijn.
Maar het worden nu mn trainingslaarzen ipv wedstrijd laarzen dat wel idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:07 



 
Profiel   

Bij mij in de buurt ( Luxemburg stad ) is ook iemand die Celeris laarzen aanmeet. Blijkbaar met succes, want inmiddels zie ik heel veel Celeris laarzen rondlopen en ze waren allemaal tevreden.

T kan dus blijkbaar wel. Als ik dit topic lees, zou ik er niet aan durven beginnen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 18:59 



 
Profiel   

Mijn laarzen zijn na 32 weken eindelijk goed *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 22:14 



 
Profiel   

Connaisseur schreef
Mijn laarzen zijn na 32 weken eindelijk goed *\o/*


Aah wat fijn!!

Ik kwam trouwens op Facebook een herinnering tegen van de eerste keer dat ik mijn laarzen droeg. Dat is nu vijf jaar geleden! Tijd vliegt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 22:19 



 
Profiel   

Mijn laarzen zijn al 2x terug geweest, nog steeds niet passend, en reactie blijft ook uit nu...dit loopt al bijna een jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 11:02 



 
Profiel   

Ik zit nu bijna 6 maanden op een paar jodphurs te wachten, krijg ook geen reactie. Ze waren bedoeld voor de wat warmere maanden…

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 16:38 



 
Profiel   

Lijkt helaas geen incident bij Celeris, slechte communicatie, lange wachttijd en verkeerde laarzen.. uiteindelijk komt het goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 18:44 



 
Profiel   

Inmiddels wacht ik een half jaar, geen communicatie van de aanmeter, niet van Celeris zelf wat onprofessioneel. Laarzen waren goed aangemeten, te kort gemaakt en daarna niks meer gehoord. Ze reageren nergens op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 20:43 



 
Profiel   

Connaisseur schreef
Lijkt helaas geen incident bij Celeris, slechte communicatie, lange wachttijd en verkeerde laarzen.. uiteindelijk komt het goed!


Ik heb al twee paar laarzen van Celeris via Marije en dat is beide keren goed gegaan. Zo irritant dat ik nu geen antwoord krijg. Ee van mijnn laarzen heeft ook nieuwe zolen nodig, durf ze nu niet in te leveren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 16:13 



 
Profiel   

Ik probeer m'n laarzen sinds 10 november voor de 3e keer terug te sturen maar geen gehoor.

Dit zijn winter laarzen die ik op tijd heb aan laten meten zodat ik ze deze winter aan kon... Dat gaat dus niet meer gebeuren vrees ik, baal er enorm van...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 00:18 



 
Profiel   

Na 15 weken (beloofde 10 weken al laaang verstreken) kon ik ze eindelijk passen. Nou paste echt ruk, veeel te wijd over de voet/enkel, verkeerde neus en de bij bestelde jodphurs gewoon compleet verkeerde kleur.. :Y)

Ik hoop dat ze nu binnen een normaal termijn met nieuwe, goed passende- en kloppende producten komen want ik baal wel heel erg. Voor het geld wat ze kosten, mag je ook goed maatwerk verwachten. Hopelijk komen ze snel met een goede oplossing. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 09:06 



 
Profiel   

Het lijkt wel alsof ze random maar wat maken daar.

Want ze maken iig niet wat er op het aanmeet briefje staat. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 09:12 



 
Profiel   

Ik heb ook geen goede ervaringen met Celeris. Laarzen helemaal verkeerd op maat gemaakt en ze reageren nergens op, wacht je dan 23 weken op. Zodra de winkels weer open mogen sta ik bij ze voor de deur en laat ik mij niet wegsturen tot er een oplossing is. Wordt er schijtziek van dat er helemaal nergens op gereageerd wordt.

En begrijp me niet verkeerd hoor, ze zijn prachtig. Maar wat heb ik aan te ruime en te korte laarzen? Wil mijn geld terug en koop wel weer DeNiro’s of Petrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 15:47 



 
Profiel   

Hoe staat het ervoor bij jullie (waarvan de laarzen niet goed zaten)? Ik ben inmiddels 36 weken verder, en heb nog steeds geen passende laarzen -O- zijn jullie problemen inmiddels wel opgelost?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 13:16 



 
Profiel   

Na 42 weken wachten en 3x aanpassen heb ik uiteindelijk fijne laarzen om mee te rijden en is een 2e paar onderweg. Heb me er maar op ingesteld dat het lang gaat duren dan kan het alleen maar meevallen.

Hopelijk krijg je snel passende laarzen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 13:50 



 
Profiel   

Nerootje schreef
Hoe staat het ervoor bij jullie (waarvan de laarzen niet goed zaten)? Ik ben inmiddels 36 weken verder, en heb nog steeds geen passende laarzen -O- zijn jullie problemen inmiddels wel opgelost?


M’n laarzen zitten echt super lekker, maar zijn dus veel te kort geworden.

Het is dat ik het niet zie zitten om weer driekwart jaar op laarzen te moeten wachten die niet precies zijn wat ik besteld heb.
Maar anders zou ik het qua comfort zeker wel
dien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-22 17:25 



 
Profiel   

ja die wachttijden zijn wel ellendig, maar wel fijn dat ze qua comfort wel lekker zitten!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-22 19:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 131 van de 134 [ 3336 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen