Iemand ervaring met Ego 7 Orion R rijlaars?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BlackApple
Berichten: 12
Geregistreerd: 02-03-16

Iemand ervaring met Ego 7 Orion R rijlaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-16 22:06

Ik heb deze rijlaarzen alleen op de site van Divoza gezien, maar kan verder geen andere ruitersportzaken vinden die het aanbieden. Niet in Nederland in ieder geval.

Heeft er iemand ervaring met deze laarzen? Ook kan ik niet vinden van wat voor materiaal deze laarzen zijn gemaakt. (Welk soort leer bijv.)
Het gaat om de: Ego 7 Orion R rijlaars (Designed by Franco Tucci)

Bedankt alvast!

BlackApple
Berichten: 12
Geregistreerd: 02-03-16

Re: Iemand ervaring met Ego 7 Orion R rijlaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-16 21:52

Niemand?

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 21:58

Ik ken Tucci zelf wel: die maken onwijs mooie laarzen van kalfsleer. Blijven naar wat ik hoor ook mooi. :) Is natuurlijk de vraag in hoeverre deze ook door Tucci zelf gemaakt zijn... Ik heb het vermoeden dat deze zich een beetje verhouden zoals de Tricolore-lijn van De Niro tot de standaard De Niro's: goede laarzen voor een prima prijs, maar verder geen customizing of maatwerk. :)

BlackApple
Berichten: 12
Geregistreerd: 02-03-16

Re: Iemand ervaring met Ego 7 Orion R rijlaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 13:42

Dankjewel! Meer mensen misschien :P?

suffie
Berichten: 5712
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 17:36

Ik heb de laarzen vorige maand in Aken in mijn handen gehad en sta nu op het punt om ze te kopen. Echt heel mooie laarzen! Wat ik fijn vind is dat ze ontzettend veel maten hebben, waardoor maatwerk voor mij niet nodig is. In Duitsland verkopen ze deze laarzen bij bijna elke grote ruitersportzaak.

Zarena

Berichten: 813
Geregistreerd: 13-04-09

Re: Iemand ervaring met Ego 7 Orion R rijlaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 22:57

Ik rij al sinds het begin met EGO7 (Aries) rijlaarzen. Ze worden ONTZETTEND veel verkocht, mede door de prijs/kwaliteit.
De kwaliteit is zeer goed, heel fijn kalfsleer, ijzersterke rits, en vele extra opties ; beschermer achter de hak/instaplepel, inlegzool, verdikt leer aan binnenzijde kuit.
De laars wil goed met je meegroeien, dus zou echt aanraden om de laars krap te kopen. En daarbij zakt hij zeker 1 a 2 centimeter.
Een zeer sportieve laars, en ik zie ook steeds meer prof ruiters ermee rijden.

Daarbij wordt de laars zeker in de fabriek van Tucci gemaakt, met alle vakmanschap als je van Tucci kunt verwachten.
Ik raad de laarzen zeker aan!!!!

CharlotteR1

Berichten: 45
Geregistreerd: 30-07-16
Woonplaats: België

Re: Iemand ervaring met Ego 7 Orion R rijlaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 14:34

Wij hebben ook een ruitersportzaak (in België) en hier worden ze veel verkocht! Goede prijs/kwaliteit. Een echte aanrader wanneer je geen €500 aan rijlaarzen wil spenderen. De ego 7 is echt een toppertje haha :D

Laurievc

Berichten: 4418
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 10:01

Zijn er ondertussen nog ervaringen mee? Ik hoor er meer goede dingen van dus ik ben ze nu eens aan het bekijken. Ik heb vreselijk moeilijke maten en heel snel pijn van laarzen die inzakken.

De post hierboven van het krap kopen vind ik bv een goede tip. Hebben mensen hier dezelfde/andere ervaringen mee?

oceanesar
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:21

CharlotteR1 schreef:
Wij hebben ook een ruitersportzaak (in België) en hier worden ze veel verkocht! Goede prijs/kwaliteit. Een echte aanrader wanneer je geen €500 aan rijlaarzen wil spenderen. De ego 7 is echt een toppertje haha :D



Welke ruitersportzaak is dit? Ik ben namelijk van België en zoek deze om ze eens aan te kunnen hebben voor ik ze koop. uitraard koop ik ze dan ook bij u. :D