Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 63 van de 79 [ 1967 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 79  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen petrie rijlaarzen

 
Profiel   

Ik ben hier met mijn gloednieuwe Petrie's langs de bakrand geschuurd tijdens het rijden, gesp met strass aan de zijkant afgescheurd ;( heb Petrie een e-mail gestuurd en hoop er het beste van.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-20 15:05 



 
Profiel   

Ah wat zonde!
Maar dat kunnen ze vast fixen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-20 15:54 



 
Profiel   

Oh wat balen zeg. Maar dat is wel te repareren ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-20 18:36 



 
Profiel   

Elke handige zadelmaker of schoenmaker kan dat normaal wel maken hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-20 18:58 



 
Profiel   

Ben alleen de gesp met dat stukje leer kwijt. Die ligt ergens in het zand. Dus vandaar dat ik Petrie nodig heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-20 19:35 



 
Profiel   

Oohh wat zonde! Stout paard ;)

(Nee natuurlijk niet haha)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-20 19:37 



 
Profiel   

Oh jak, wat zonde.
Erg mooie laarzen trouwens.
Petrie kan er vast weer hetzelfde gespje op zetten. Maar erg zonde van de nieuwe laarzen.

Ik heb onderhand 2 paar Athene's. Had al de zwarte, maar dan met een superior lak gesp.
Nu ook de cognac kleur. Zo blij mee, het was aantrekken en rijden. Geen blaren in gehad oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 21:00 



 
Profiel   

Ik ben al zeker 5 jaar enorm blij met mijn zwarte Petrie Olympic laarzen. Destijds tweedehands gloednieuw kunnen kopen. Enige minpuntje is dat de kuit eigenlijk net te hoog is en dat ze inmiddels behoorlijk ingezakt zijn. Wil mezelf volgend jaar trakteren op de donkerbruine Olympics. Met een lagere kuit val ik volgens mij precies goed in die maattabellen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 23:48 



 
Profiel   

Luna02 schreef
Ik ben al zeker 5 jaar enorm blij met mijn zwarte Petrie Olympic laarzen. Destijds tweedehands gloednieuw kunnen kopen. Enige minpuntje is dat de kuit eigenlijk net te hoog is en dat ze inmiddels behoorlijk ingezakt zijn. Wil mezelf volgend jaar trakteren op de donkerbruine Olympics. Met een lagere kuit val ik volgens mij precies goed in die maattabellen! :D



Ik kan ze aanraden :D Ik heb de donkerbruine olympic. Is het op maat maken zoveel duurder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 15:38 



 
Profiel   

MISTRAL94 schreef
Ik kan ze aanraden :D Ik heb de donkerbruine olympic. Is het op maat maken zoveel duurder?


Geen idee eigenlijk. Ik heb nu maat 38, hoogte 45 en kuit 37. Als de ruitersportzaken weer open gaan wil ik eens een afspraak maken om mijn maten te laten meten. Met normale schoenen kom ik met 37 ook weg en gok dat ik qua hoogte rond de 41 of 43 zit. Die combinaties zijn gelukkig beschikbaar in de Olympic. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-20 14:01 



 
Profiel   

MISTRAL94 schreef
Ik kan ze aanraden :D Ik heb de donkerbruine olympic. Is het op maat maken zoveel duurder?

Je begint dan meteen met 100 euro extra. Dus het scheelt als je in de confectiematen valt!

Wat zonde van je gesp Urosa :( Ook later niet meer teruggevonden in de baan? Hopelijk kan Petrie iets voor je betekenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-20 16:37 



 
Profiel   

xIrlijn schreef
MISTRAL94 schreef
Ik kan ze aanraden :D Ik heb de donkerbruine olympic. Is het op maat maken zoveel duurder?

Je begint dan meteen met 100 euro extra. Dus het scheelt als je in de confectiematen valt!

Wat zonde van je gesp Urosa :( Ook later niet meer teruggevonden in de baan? Hopelijk kan Petrie iets voor je betekenen.


Dat scheelt dus behoorlijk. De andere kant ben ik blij met mijn maatwerk laarzen. Ik heb nu echt laarzen die fijn zitten. Ik heb heel wat jaren gereden met laarzen die net niet goed zaten. Ik vind dit een verademing :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-20 20:39 



 
Profiel   

Petrie kan ze gelukkig maken! Duurt waarschijnlijk wel een tijd voordat ik ze terug heb...

Mijn trainingslaarzen zijn wel erg aan het overlijden dus twijfel om dan vandaag met de Divoza korting nieuwe Petrie trainingslaarzen te kopen. Kan ik die ook aan tijdens mijn Z1 debuut als de Superiors nog niet terug zijn.

Twijfel tussen de Padova
[ img ]

En de Riva
[ img ]

Hellup :') kan ze via internet bestellen omdat ik in de standaard maten val. Maatwerk Superiors waren dus niet nodig geweest maar ze zijn wel heel mooi _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 19:25 



 
Profiel   

Ik vind de Padova meer dressuurlaarzen dan de Riva. Lijken ook wat meer op de Superior, dus dan is misschien die overstap fijner?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 21:25 



 
Profiel   

Ik heb d3 padova en vind ze echt heel fijn. Dat zijn de laarzen die ik op alle filmpjes en foto's aan heb. Alleen donkerbruin dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 21:26 



 
Profiel   

Thanks! Heb de Padova gekocht, met de korting bij de Divoza 224,96 dat scheelt toch mooi :D helaas wel net lange levertijd in mijn maat. Verwacht rond 29/12.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 22:49 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Ik heb d3 padova en vind ze echt heel fijn. Dat zijn de laarzen die ik op alle filmpjes en foto's aan heb. Alleen donkerbruin dan.


Zijn de Padova's ook in donkerbruin verkrijgbaar dan? Dat wist ik niet! Staat ook nergens online als optie toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 10:47 



 
Profiel   

Heeft iemand onlangs nog Petrie Leeds aangeschaft? Mijn berichtje hier geeft aan dat ik ze in 2019 nieuw aanschafte, maar helaas het elastieke deel is geheel afgebladderd in een jaar tijd.
Denk er over om nieuwe aan te schaffen maar als deze echt zo snel stuk gaan :(
of heb ik gewoon pech gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 11:28 



 
Profiel   

Misschien kun je het ook laten maken bij Petrie? Verder geen ervaring met de Leeds

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 11:32 



 
Profiel   

Volgens divoza nooit eerder deze klachten gehad, de bereden politie rijdt er zelfs mee vertelde de klantenservice.
Op internet zijn de meningen verdeeld. Laten maken zou een optie kunnen zijn, weet niet of het er echt mooier op wordt... Zonde is het wel :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 12:12 



 
Profiel   

Bij de leeds van mij is dat ook. Dat de coating op het elastiek weg is. Gelukkig zit het aan de binnenzijde en is het dus niet zo zeer zichtbaar.

Laten maken is dan zonde van het geld denk ik? Ook hoe gaat dat er dan uitzien? Als de laars verder nog goed is zou ik mij er niet te druk om maken en ermee doorrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 14:53 



 
Profiel   

Dank je wel voor jullie reacties. Stoor mij er onwijs aan dus ik ga op zoek naar een nieuw paar rijlaarzen. En een oudejaarsuitkering aub _/-\o_
Voor mij geen Leeds meer, jammer want deze maattabel is zeer uitgebreid. (Net als Olympic, coventry en Padova II)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 17:39 



 
Profiel   

Marie72 schreef
MyWishMax schreef
Ik heb d3 padova en vind ze echt heel fijn. Dat zijn de laarzen die ik op alle filmpjes en foto's aan heb. Alleen donkerbruin dan.


Zijn de Padova's ook in donkerbruin verkrijgbaar dan? Dat wist ik niet! Staat ook nergens online als optie toch?


Jawel. Ik moest ze wel bestellen bij divoza. EJ gaf de korting niet als je iets moest bestellen, kleur die ze niet hadden bijvoorbeeld, divoza wel. Toen stonden ze ook in bruin op de site, maar ik heb in de winkel gepast en besteld in donkerbruin.

https://www.petrie.nl/show/nl/collectie ... padova.php

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 17:43 



 
Profiel   

Ah ok, dat wist ik niet! Was nog wel optie geweest voor mij als trainingslaarzen, maar heb nu net een paar mountainhorse dressuurlaarzen besteld (Estelle). Ze zijn nog niet binnen, dus hoop dat ze mooi zijn en goed passen.

Wacht ook nog op mijn nieuwe Petries, eind oktober besteld en toen zeiden ze al dat ze pas in het nieuwe jaar klaar zouden zijn. Best lang wachten, hebben meer mensen dat hier? Ze zijn wel heel mooi, blauw brushed Sublime's met houtlook zool en stardust randje bovenaan.

Wel erg, 2 paar nieuwe rijlaarzen maar heb mijn oude Polo's al zeker 12 jaar en nu is (weer) de rits kapot. En je kunt ze nu niet wegbrengen... (en wil gewoon stiekem graag wat nieuws, haha)

Only2Bianca, dat probleem komt wel meer voor dacht ik. Heb nu een paar Leeds van vriendin te leen en die zijn ook afgebladderd op het elastiek. Heb ook al wel ergens topic gezien dat het een productiefout zou zijn, maar dat weet ik verder ook niet. Als je ze echt pas hebt, zou ik teruggaan naar de verkoper.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 09:59 



 
Profiel   

“Pas” is een jaar...
Vind het vrij kort en knap zijn ze hierdoor niet meer te noemen terwijl ik wel heel zuinig ben in de omgang.

Ik ga lekker speuren voor een nieuw paar petries volledig leer dan maar en voor mij geen gecoate inzet.
Wat jij ook zegt Marie, wil gewoon stiekem wat nieuws..

Zou het kunnen dat de lock down meespeelt met levertijd? Je lange wachten wordt vast beloond!! :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 14:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 63 van de 79 [ 1967 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 79  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen