Wie heeft de cap: HARRY'S HORSE C.A.P. VG1.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxxmh

Berichten: 3485
Geregistreerd: 21-06-11

Wie heeft de cap: HARRY'S HORSE C.A.P. VG1.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-16 15:58

Hallo,

Ik mag voor mijn verjaardag een nieuwe cap uitzoeken. Heb nu zelf de br zenith met swarovski. Heerlijke cap maar ik vind het vervelend dat je hem van binnen niet goed kan schoonmaken (vandaar een nieuwe cap).

Ik rijd 1 keer per week op een manege en 1/2 keer per week op mijn verzorgpaard en rijd af en toe een fnrs wedstrijd. Ik kan mijn oude cap voor mijn wedstrijden gebruiken ivm mijn wedstrijdtenue die erbij past.

Nu zag ik bij de epplejeck de volgende cap: HARRY'S HORSE C.A.P. VG1. Ik zou graag wat ervaringen van jullie willen hebben die deze cap gebruiken en een foto zou leuk zijn!

Of als jullie andere suggesties hebben. Budget is ongeveer 100 tot 150 euro.

X Marise

Laurapalmer

Berichten: 527
Geregistreerd: 26-11-14

Re: Wie heeft de cap: HARRY'S HORSE C.A.P. VG1.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 16:05

Die van 100 euro +20 euro voor het verwisselbaar kleurtje ventilatie?ik heb hem maar het klepje aan de voorkant van je cap scheurd snel en laat snel los.ik heb hem terug moeten brengen helaas...wel een nieuwe gehad.maar ik vind hem wel erg mooi!en hij zit lekker/stevig

xxxmh

Berichten: 3485
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Wie heeft de cap: HARRY'S HORSE C.A.P. VG1.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-16 23:14

Iemand?

tennan
Berichten: 3100
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 23:16

Ik heb hem ook. In de winkel zat hij lekker maar als ik 'm langer op heb gaat hij knellen bij mijn voorhoofd, omdat ik een vrij ovaalvormig hoofd heb.
Hij is best groot, maar dat zijn volgens mij alle caps die voldoen aan de nieuwe norm.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door tennan op 22-08-16 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

xxxmh

Berichten: 3485
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-16 23:17

tennan schreef:
Ik heb hem ook. In de winkel zat hij lekker maar als ik 'm langer op heb gaat hij knellen bij mijn voorhoofd, omdat ik een vrij ovaalvormig hoofd heb.
Hij is best groot, maar dat zijn volgens mij alle caps die voldoen aan de nieuwe norm.


Hmm ik heb zelf ook een ovaal hoofd... maar wat is langer bij jou?

tennan
Berichten: 3100
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: Wie heeft de cap: HARRY'S HORSE C.A.P. VG1.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 23:21

Ik begin 'm na een kwartier toch wel te voelen :+. Heb dan ook een flinke afdruk in mijn voorhoofd staan, dat had ik met het passen niet. Maar ik ben dan ook zo dom geweest om er eentje te kopen die op de grootste (hij is verstelbaar) maat past, waardoor ik hem niet nog een beetje groter kan zetten.

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Re: Wie heeft de cap: HARRY'S HORSE C.A.P. VG1.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 23:28

Ik vind hem inderdaad heel groot gevormd, het klepje breekt snel aan de zijkanten en het laat ook snel los. Mocht het gebeuren krijg je idd een nieuwe maar is toch vervelend. Ik zou persoonlijk voor een andere cap gaan!

lieke_
Berichten: 168
Geregistreerd: 23-06-08

Re: Wie heeft de cap: HARRY'S HORSE C.A.P. VG1.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:33

Ik heb hem met een roze glinster klepje en een wit glinster klepje. Ik verander het wel niet te vaak want ziet er inderdaad niet zo stevig uit. Tot nu toe ben ik wel heel tevreden!

Mijn vriend heeft dezelfde en daarvan kwam het stof na de eerste keer al los, maar hij heeft gewoon een nieuwe gekregen!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:36

tennan schreef:
Ik heb hem ook. In de winkel zat hij lekker maar als ik 'm langer op heb gaat hij knellen bij mijn voorhoofd, omdat ik een vrij ovaalvormig hoofd heb.
Hij is best groot, maar dat zijn volgens mij alle caps die voldoen aan de nieuwe norm.
[ [url=m/2pFzTD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat wel heel Nice!

JustLizz
Berichten: 1299
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Dongen

Re: Wie heeft de cap: HARRY'S HORSE C.A.P. VG1.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:39

Ik vind zelf de BR viper (ook die met de nieuwe veiligheidsnorm) erg fijn, ook bij een wat ovaal hoofd zitten die erg lekker en zijn heerlijk luchtig

xxxmh

Berichten: 3485
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 08:25

JustLizz schreef:
Ik vind zelf de BR viper (ook die met de nieuwe veiligheidsnorm) erg fijn, ook bij een wat ovaal hoofd zitten die erg lekker en zijn heerlijk luchtig


Heb er even naar gekeken en die is ook mooi. Heb er nu ook een van br dus ga hem zeker even passen van de week!

DreamB

Berichten: 759
Geregistreerd: 15-06-19
Woonplaats: Scherpenzeel(GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:26

ik heb ook een vg1 cap alleen niet die van 100 euro, ik heb die van 60 euro met stofbekleding ook van Harry's horse. echt een aanrader maar omdat ik niet veel van caps wist had ik hem te strak zitten en dan knelt hij en ik was het nog zegmaar niet gewend dus dan moet je wennen maar verder is ie top :)