Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 43 van de 51 [ 1268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 51  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke Kep Italia cap heb jij?

 
Profiel   

Ik heb gister mijn Smart glossy met polo klep binnen gekregen, ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind.. Hij oogt zo groot :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 09:16 



 
Profiel   

[ img ]
Gister voor het eerst mee gereden en hij is toch wel heel leuk! Volgende week ga ik glitters op de voorkant laten zetten voor extra spice Nog meer mensen met de smart Kep?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 08:00 



 
Profiel   

Ik wilde de smart, maar helaas niet meer te krijgen met een cognac kinband.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 08:04 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Ik wilde de smart, maar helaas niet meer te krijgen met een cognac kinband.

Ah zonde! Je kunt het bandje wel laten overkleuren! Waar ik m'n cap laat spuiten kleurt ook bandjes over volgens mij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 08:07 



 
Profiel   

Jeanines99 schreef
PSvanLot schreef
Ik wilde de smart, maar helaas niet meer te krijgen met een cognac kinband.

Ah zonde! Je kunt het bandje wel laten overkleuren! Waar ik m'n cap laat spuiten kleurt ook bandjes over volgens mij!


Klopt, zou 40 euro kosten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 08:31 



 
Profiel   

Ik heb als tweede Kep een Smart gekozen. Zit er wel over te denken er iets mee te doen, eventueel alleen al rond het ventilatiestukje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 09:15 



 
Profiel   

Caresse07 schreef
Ik heb als tweede Kep een Smart gekozen. Zit er wel over te denken er iets mee te doen, eventueel alleen al rond het ventilatiestukje.

Jaa zeker doen! Lekker subtiel maar wel gelijk heel anders!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 14:44 



 
Profiel   

Ga denk ik maar eens informeren bij Frans de Weerdt wat er allemaal kan en wat de kosten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 17:52 



 
Profiel   

[ img ]
Ik heb onlangs de Smart met brede klep in het zwart aangeschaft als cap voor thuis :) Ben er erg blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 10:40 



 
Profiel   

Ik wil ook heel graag de smart polo, maar een beetje korting zou fijn zijn haha. Weet iemand waar er binnenkort korting is met de KEP?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 20:39 



 
Profiel   

Ik heb mijn smart Kep laten pimpen door Armins Custom Paint. Super blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 21:45 



 
Profiel   

Mag ik hier een vraagje stellen. Als je de Kep netjes bewaard en niet laat vallen, hoeveel jaar gaat hij dan mee? Soms hoor ik elke 5 jaar maar is dat bij niet intensief gebruik en deze duurdere caps ook het geval?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 09:36 



 
Profiel   

[ img ]
Mijn smart Kep met glitter front door Armin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 10:01 



 
Profiel   

LISA_L schreef
Mag ik hier een vraagje stellen. Als je de Kep netjes bewaard en niet laat vallen, hoeveel jaar gaat hij dan mee? Soms hoor ik elke 5 jaar maar is dat bij niet intensief gebruik en deze duurdere caps ook het geval?


Ik heb mijn KEP nu 1,5 jaar en hij ziet er echt nog als nieuw uit. Gebruik hem iedere dag en ben er wel erg zuinig op

Jeanines99 schreef
[ [url=m/M187Gf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn smart Kep met glitter front door Armin.


Mooi zeg! Was het duur die glitter erop laten maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 17:00 



 
Profiel   

Mooie Kep met die glitters. Misschien dat ik mijn Kep ook wel laten spuiten. Mag ik hier vragen wat de prijzen daarvoor zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 19:41 



 
Profiel   

Voor de mensen met velvet op hun cap. Hoe houden jullie dit mooi? Behandelen jullie dit met waterafstotend middel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 09:58 



 
Profiel   

Dispar_Vulgo schreef
LISA_L schreef
Mag ik hier een vraagje stellen. Als je de Kep netjes bewaard en niet laat vallen, hoeveel jaar gaat hij dan mee? Soms hoor ik elke 5 jaar maar is dat bij niet intensief gebruik en deze duurdere caps ook het geval?


Ik heb mijn KEP nu 1,5 jaar en hij ziet er echt nog als nieuw uit. Gebruik hem iedere dag en ben er wel erg zuinig op

Jeanines99 schreef
[ [url=m/M187Gf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn smart Kep met glitter front door Armin.


Mooi zeg! Was het duur die glitter erop laten maken?


Dit was 'maar' €95,00. Vind het echt meevallen. Ik had de kep met 20% korting, die was maar € 270 dus heb nu een goedkope glitterkep!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 08:08 



 
Profiel   

[ img ]


Jeej nr 2 is ook klaar <3 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 19:54 



 
Profiel   

Mooooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 21:09 



 
Profiel   

Iemand al kortingen gespot voor helmet awareness day? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 10:16 



 
Profiel   

ik begreep dat ze in de winkels zelf bij ej wel 20% korting geven op kep dus ik ga even kijken vanmiddag !

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 10:23 



 
Profiel   

Hypostore had 10% op Kep, en 25% op andere merken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 11:33 



 
Profiel   

Ik kom even binnen vallen :)

Een paar weken geleden ben ik naar divoza gegaan voor een nieuwe cap. Echter na alle caps geprobeerd te hebben vertelde die vrouw dat eigenlijk geen enkele cap goed op mijn hoofd paste :+ Behave 1 met extra schuim aan de zijkanten.. die dus meegenomen.. Helaas de dag erna de cap met 5 minuten van mijn hoofd gegooid omdat hij gewoon te krap zit waardoor ik hoofdpijn krijg.

Gister ben ik daarom dus bij ej geweest om te kijken wat hun zeggen.. helaas daar hetzelfde verhaal. :') De kep italia paste opzich redelijk, maar valt vanaf de achterkant van mijn hoofd zodra je bukt. Deze kon ik tot in tegenstelling van divoza wel kopen, maar dan zou er op de bon een aantekening komen dat hij niet gekocht is op advies van hun >;) Nu vertelde hun dat ze eventueel een maat s schaal zouden kunnen bestellen, maar dat dat dan een verplichte afname is.. dus of die nou past of niet, ik moet hem betalen.
Helaas moest ik weg terwijl die vrouw aan het bellen was, maar zou ze me bellen zodra ze wat wist..

Helaas heb ik (nog) niks van hun gehoord, maar ben ik wel heel benieuwd of iemand weet waar je eventueel een kep met S schaal zou kunnnen passen en of dat überhaupt bestaat aangezien ik het zelf niet kan vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 07:29 



 
Profiel   

Je zou een kunnen vragen bij Ruitercap? Die hebben dacht ik ook wel die kinder maten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 07:33 



 
Profiel   

Sanet schreef
Je zou een kunnen vragen bij Ruitercap? Die hebben dacht ik ook wel die kinder maten?


Zullen ze dan de keppy bedoelen :')
Spoiler:
die zijn echt lelijk :x
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 07:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 43 van de 51 [ 1268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 51  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen