Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 44 van de 51 [ 1268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke Kep Italia cap heb jij?

 
Profiel   

veerle92 schreef
Sanet schreef
Je zou een kunnen vragen bij Ruitercap? Die hebben dacht ik ook wel die kinder maten?


Zullen ze dan de keppy bedoelen :')
Spoiler:
die zijn echt lelijk :x


Geen idee, gewoon ff informeren kan geen kwaad toch?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 08:37 



 
Profiel   

Nee er is ook een S schaal, maar die is meestal niet op voorraad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 09:01 



 
Profiel   

Kan hypostore of drunens Ruiterhuis je niet helpen? Kep heeft namelijk ook verschillende soorten voering... Ik heb volgens mij Amerikaanse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 12:31 



 
Profiel   

Sky_As schreef
Kan hypostore of drunens Ruiterhuis je niet helpen? Kep heeft namelijk ook verschillende soorten voering... Ik heb volgens mij Amerikaanse.


Heb gechat met hypostore, maar volgens hun heeft kep geen kleinere schaal :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 13:50 



 
Profiel   

Ik zou toch even contact opnemen met Ruitercap. Zij denkt altijd heel goed mee en heeft vast een oplossing voor jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 14:00 



 
Profiel   

Ketly schreef
Ik zou toch even contact opnemen met Ruitercap. Zij denkt altijd heel goed mee en heeft vast een oplossing voor jou!


Ik wacht op reactie van hun :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 14:14 



 
Profiel   

veerle92 schreef
Ik kom even binnen vallen :)

Een paar weken geleden ben ik naar divoza gegaan voor een nieuwe cap. Echter na alle caps geprobeerd te hebben vertelde die vrouw dat eigenlijk geen enkele cap goed op mijn hoofd paste :+ Behave 1 met extra schuim aan de zijkanten.. die dus meegenomen.. Helaas de dag erna de cap met 5 minuten van mijn hoofd gegooid omdat hij gewoon te krap zit waardoor ik hoofdpijn krijg.

Gister ben ik daarom dus bij ej geweest om te kijken wat hun zeggen.. helaas daar hetzelfde verhaal. :') De kep italia paste opzich redelijk, maar valt vanaf de achterkant van mijn hoofd zodra je bukt. Deze kon ik tot in tegenstelling van divoza wel kopen, maar dan zou er op de bon een aantekening komen dat hij niet gekocht is op advies van hun >;) Nu vertelde hun dat ze eventueel een maat s schaal zouden kunnen bestellen, maar dat dat dan een verplichte afname is.. dus of die nou past of niet, ik moet hem betalen.
Helaas moest ik weg terwijl die vrouw aan het bellen was, maar zou ze me bellen zodra ze wat wist..

Helaas heb ik (nog) niks van hun gehoord, maar ben ik wel heel benieuwd of iemand weet waar je eventueel een kep met S schaal zou kunnnen passen en of dat überhaupt bestaat aangezien ik het zelf niet kan vinden.


KEP heeft 2 schalen. Een M en een L schaal. De M schaal gaat vanaf maat 51 of 52 t/m 58. De L schaal gaat vanaf 59 tot 62. Het klinkt alsof je een iets ovaal hoofd hebt. Dan heeft KEP binnenvoeringen met een zijvulling. Maar mijn ervaring is dat als je een ovaal hoofd hebt, je beter uit kan kijken naar Samshield of Charles Owen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 19:24 



 
Profiel   

Ketly schreef
Ik zou toch even contact opnemen met Ruitercap. Zij denkt altijd heel goed mee en heeft vast een oplossing voor jou!



Ik ben ik gesprek met Monique en zij zegt dat de kep met een Amerikaanse liner gewoon goed zou moeten passen op de vorm van mijn hoofd. :D

Spoiler:
Dus mijn kep cap onder voorbehoud al bij haar uitgekozen :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:42 



 
Profiel   

Getup schreef
Nee er is ook een S schaal, maar die is meestal niet op voorraad.


Ik vraag me af hoe je er bij komt dat er een S schaal is? Want dan heb ik wat gemist dat na 8 jaar lang KEP Italia verkopen niet weet dat er een S is... Er is namelijk alleen een M en L schaal zo kunnen wij het ook bestellen.. Je hebt wel een keppie dat is echter een kindercapje en deze maten zijn niet in de andere maten te krijgen.

M schaal past 52 tot 58
L schaal past 59 tot 62

En in beide schalen kunnen inderdaad normale en ovale (amerikaanse liners in)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 10:59 



 
Profiel   

veerle92 schreef
Sky_As schreef
Kan hypostore of drunens Ruiterhuis je niet helpen? Kep heeft namelijk ook verschillende soorten voering... Ik heb volgens mij Amerikaanse.


Heb gechat met hypostore, maar volgens hun heeft kep geen kleinere schaal :n


Klopt er is geen kleinere schaal, echter had je inderdaad wel gepast met ovale liner. Ik weet niet welke maat je hebt van je huidige cap?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 11:01 



 
Profiel   

Volgensmij is die S schaal alleen bij Samshield! Dus misschien daar de verwarring? Want bij KEP op hun eigen website staat letterlijk dit

KEP Italia produces helmets with the outer shell available in two different sizes, M or L. The medium outer shell can be fitted with eight different sizes, from 51 to 58, whilst the large shell holds sizes 59 to 62.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 11:18 



 
Profiel   

Spenk schreef
Volgensmij is die S schaal alleen bij Samshield! Dus misschien daar de verwarring? Want bij KEP op hun eigen website staat letterlijk dit

KEP Italia produces helmets with the outer shell available in two different sizes, M or L. The medium outer shell can be fitted with eight different sizes, from 51 to 58, whilst the large shell holds sizes 59 to 62.


Ja Samshield heeft inderdaad wel een maatje S, die had vroeger ook nog een XL maar die is er jammer genoeg uitgegaan haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 12:20 



 
Profiel   

Nicole schreef
Klopt er is geen kleinere schaal, echter had je inderdaad wel gepast met ovale liner. Ik weet niet welke maat je hebt van je huidige cap?


Mijn eigen cap is als ik me niet vergis 53..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 12:47 



 
Profiel   

veerle92 schreef
Nicole schreef
Klopt er is geen kleinere schaal, echter had je inderdaad wel gepast met ovale liner. Ik weet niet welke maat je hebt van je huidige cap?


Mijn eigen cap is als ik me niet vergis 53..


Welke liners heb je allemaal gepast bij divoza en ej? Want lijkt me inderdaad dat je gewoon met ovaal 51 tot 54 moet passen om de beste te kunnen zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:29 



 
Profiel   

veerle92 schreef
Nicole schreef

Mijn eigen cap is als ik me niet vergis 53..


Welke liners heb je allemaal gepast bij divoza en ej? Want lijkt me inderdaad dat je gewoon met ovaal 51 tot 54 moet passen om de beste te kunnen zien.


Rond en ovaal van 51 t/m 53.. maar volgens hun mocht hij bin bukken niet van je hoofd vallen, terwijl Ze ergens anders zeggen dat dit niet de manier is van een cap passen.. :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:55 



 
Profiel   

Vraagje, komen kep's ook wel eens in de aanbieding? Met caps passen was dit merk de enigste die goed zat, maar vind ik het wel een boel geld. Ik zag dat deze niet meedoen bij kortingsacties van de Divoza en Epplejeck dus vandaar dat ik het hier wilde vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 21:00 



 
Profiel   

Stacey schreef
Vraagje, komen kep's ook wel eens in de aanbieding? Met caps passen was dit merk de enigste die goed zat, maar vind ik het wel een boel geld. Ik zag dat deze niet meedoen bij kortingsacties van de Divoza en Epplejeck dus vandaar dat ik het hier wilde vragen.


Bij Hypostore wel. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 21:22 



 
Profiel   

Matheno schreef
Stacey schreef
Vraagje, komen kep's ook wel eens in de aanbieding? Met caps passen was dit merk de enigste die goed zat, maar vind ik het wel een boel geld. Ik zag dat deze niet meedoen bij kortingsacties van de Divoza en Epplejeck dus vandaar dat ik het hier wilde vragen.


Bij Hypostore wel. :j


Top dan houd ik die in de gaten, bedankt! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 21:33 



 
Profiel   

Stacey schreef
Matheno schreef
[quote="Stacey"
Vraagje, komen kep's ook wel eens in de aanbieding? Met caps passen was dit merk de enigste die goed zat, maar vind ik het wel een boel geld. Ik zag dat deze niet meedoen bij kortingsacties van de Divoza en Epplejeck dus vandaar dat ik het hier wilde vragen.
[/quote

Bij Hypostore wel. :j


Top dan houd ik die in de gaten, bedankt! :D


Tip black friday komt er weer aan. Voorgaande jaren was er toen 25% korting

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 22:07 



 
Profiel   

Ik meld me ook! Een collega van mij heeft ook 2 Keps gekocht en ik heb er een van in mijn handen gehad. Gewoon het lichte gewicht heeft me al overtuigd dat deze het investeren waard is :')

Black Friday komt helaas te vroeg. Mijn spaarrekening is niet toereikend en mijn paard is in december pas 1,5. Ik wil het pareltje niet eerst 2 à 2,5 jaar in de kast laten liggen :o Dan kan ik wel nog even bedenken wat ik wil, maar met de configurator trek ik iedere keer naar zwart, navy of donkergrijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 23:15 



 
Profiel   

Nu bij ruitershop boxmeer

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 06:52 



 
Profiel   

Ik kreeg bij divoza de korting wel toen ik hem in de winkel kocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 08:35 



 
Profiel   

Ik vraag mij af wat het verschil tussen een Cromo T en een Cromo S is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 20:15 



 
Profiel   

T is mat (Textile) en S is Shiny

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 08:38 



 
Profiel   

Flicka12 schreef
T is mat (Textile) en S is Shiny


Bedankt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 12:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 44 van de 51 [ 1268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen