Rij je vaak met of zonder cap
Poll eindigt op
met cap 89%  89%  [ 174 ]
zonder cap 6%  6%  [ 12 ]
verschillend 4%  4%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 194

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 115 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

rij je vaak met of zonder cap

 
Profiel   

ALTIJD MET CAP! Voel me ook wel kaal en onveilig zonder cap. Je weet maar nooit..
Tijdens de springles draag ik ook een springvest. Hoe leuk het ook allemaal is, aan onze sport zijn nu eenmaal bepaalde risico's verbonden. Voor mij persoonlijk is een cap echt de minste bescherming die je kan dragen.
Trouwens tegenwoordig worden er zo'n mooie en draagbare caps gemaakt! ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 21:31 



 
Profiel   

Altijd met! Ik heb een vriendin wiens cap in 2 is gebroken nadat ze op een betonnen paaltje viel. Ik kan me enkel maar voorstellen wat dat met haar schedel had geweest zonder cap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 21:02 



 
Profiel   

Thuis en op mijn eigen paard rijd ik altijd zonder cap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 21:14 



 
Profiel   

Altijd met cap. Heb wel eens een cap in twee stukken gebroken door een val. Dan ben je toch heel blij dat je hoofd nog heel is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 21:26 



 
Profiel   

Altijd met :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 14:25 



 
Profiel   

Ja, ik rijd vaak met of zonder cap. Eigenlijk rijd ik altijd met of zonder cap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 14:25 



 
Profiel   

Altijd met cap, is wel zo verstandig :) .
Ook al is zijn mijn paarden 100% bomproof, voor de zekerheid altijd een cap /3 .
Daar ga je veel profijt van hebben als je valt en dan (misschien) een hersenschudding hebt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 14:56 



 
Profiel   

Altijd met cap :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 15:07 



 
Profiel   

Met cap. Het is ook verplicht op de stal waar ik werk. Op de stal waar mijn verzorgpaard staat mag je het zelf weten, maar ik doe sinds de laatste jaren altijd een cap op. Nu zit mijn cap ook erg fijn, dus daf is ideaal. En ik kreeg zelfs een complimemt van een meisje op stal dat ze mijn cap mooi vond :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 15:30 



 
Profiel   

Koper schreef
Ja, ik rijd vaak met of zonder cap. Eigenlijk rijd ik altijd met of zonder cap.


Herken me hierin helemaal. :o ook al is het paardrijden voor mij inmiddels verleden tijd.
IK twijfel inmiddels over het aanschaffen van een fietshelm ivm het rijden op mijn fiets door de stad.
Wie had dát kunnen bedenken, maar ik meen het serieus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 15:50 



 
Profiel   

XX_Jolanda schreef
Thuis en op mijn eigen paard rijd ik altijd zonder cap.


Want iedereen weet natuurlijk dat thuis en op je eigen paard nooit iets mis kan gaan. >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 16:03 



 
Profiel   

Koper schreef
Ja, ik rijd vaak met of zonder cap. Eigenlijk rijd ik altijd met of zonder cap.

Je bent me voor :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 16:10 



 
Profiel   

Met cap.. voorbeeld voor me kids .plus stukje veiligheid

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 16:12 



 
Profiel   

Al is het 30 graden dan nog rij ik altijd met cap. Maar ja zo heb ik het aangeleerd toen ik begon met rijden. Altijd op mijn hoofd dat ding

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 16:16 



 
Profiel   

Altijd met cap.. in die 16 jaar 2x zonder gereden en het voelt heel kaal en onveilig. Je gaat ineens een stuk voorzichtiger rijden en dat wil ik niet. Bovendien heb ik geen hinder van mijn cap, dus geen enkele reden om hem niet op te zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 16:24 



 
Profiel   

Met.... heb een dochter dus moet ook t goede voorbeeld geven en natuurlijk stukje bescherming/ veiligheid

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 16:47 



 

Tazzey schreef
XX_Jolanda schreef
Thuis en op mijn eigen paard rijd ik altijd zonder cap.


Want iedereen weet natuurlijk dat thuis en op je eigen paard nooit iets mis kan gaan. >;)


Waar slaat dat nou weer op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 19:48 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Tazzey schreef


Want iedereen weet natuurlijk dat thuis en op je eigen paard nooit iets mis kan gaan. >;)


Waar slaat dat nou weer op?


Als ik dat werkelijk moet gaan uitleggen dan kun je beter gaan fietsen. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 22:50 



 
Profiel   

Eigenlijk altijd met.. In een (ver) verleden op verzorg ponys ook wel zonder gereden (achteraf onverstandig natuurlijk, gelukkig nooit iets gebeurd). En als ik met mijn vorige paardje ging wandelen en op de terugweg geen zin meer had om te lopen dan klom ik er zo op, maar daarmee kon ik lezen en schrijven en vertrouwde ik voor 99.9%, anders was ik ook niet zo opgestapt (en dat ging dan ook alleen in stap).
Verder eigenlijk altijd een cap op. Ook al wordt dat in de western wereld vaak "raar/ongebruikelijk" gevonden, daar heb ik dikke vette schijt aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 23:03 



 
Profiel   

Altijd met als je op je hoofd valt kun je nog een goede hersenschudding krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 23:14 



 
Profiel   

Altijd met cap, ik voel me zo kaal zonder. Als tiener heb ik wel zonder cap gereden omdat ik een had die niet meer paste. Gewoon zonder doorgereden. Totdat mijn vader me in rengalop over een zandpad zag gaan, zodra ik stil stond werd ik bijna van het paard getrokken: afzadelen en meekomen! Cap gekocht, en de waarschuwing gekregen dat als hij me ooit nog zonder cap zag rijden mijn paard direct verkocht werd.

Sindsdien altijd een cap op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 23:26 



 
Profiel   

Kan iemand me dan uitleggen waarom in voltige juist geen cap op mag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 07:26 



 
Profiel   

zorro schreef
Altijd met cap, ik voel me zo kaal zonder. Als tiener heb ik wel zonder cap gereden omdat ik een had die niet meer paste. Gewoon zonder doorgereden. Totdat mijn vader me in rengalop over een zandpad zag gaan, zodra ik stil stond werd ik bijna van het paard getrokken: afzadelen en meekomen! Cap gekocht, en de waarschuwing gekregen dat als hij me ooit nog zonder cap zag rijden mijn paard direct verkocht werd.

Sindsdien altijd een cap op!



Geweldig verhaal dit!!
Chapeau papa

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 07:34 



 
Profiel   

Altijd met cap, ben al een paar keer erg blij geweest dat ik hem op had.. Maar dat met voltige vind ik wel een interessante vraag! Daar ben ik ook benieuwd naar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 07:36 



 

Tazzey schreef
Anoniem schreef

Waar slaat dat nou weer op?


Als ik dat werkelijk moet gaan uitleggen dan kun je beter gaan fietsen. ;)


Ik vind het een enorm nutteloze reactie... De vraag hier is wie met of zonder cap rijd. Zij zegt thuis en op eigen paarden zonder te rijden.
Waar slaat in godsnaam jou reactie dan op? Ze reageert toch gewoon op de vraag net als iedereen? >;)
En fietsen doe ik al genoeg, dus no thanks.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 08:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 115 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen