Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 72 van de 83 [ 2060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 83  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Show je rijlaarzen!

 
Profiel   

Ik ga bij voorkeur naar de fabriek ivm de korte lijnen die je dan hebt qua communicatie maar als jij een dealer weet waar je al ervaring mee hebt qua winkel kan dat ook heel goed :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 12:36 



 
Profiel   

Ik heb zelf hele goede ervaringen met Lipica!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 14:37 



 
Profiel   

Petrie Luca in t zwart met blauw :)
Heb ook nog andere leren laarzen gewoon helemaal zwart; laarzen epplejeck excellent maar heb nu m’n Petries dus de epplejeck laarzen staan een beetje stof te happen in de schuur :+ volgend paar word denk ik ego7
Hier zijn de petries

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 18:10 



 
Profiel   

SGorter schreef
Mooie laarzen allemaal! Ik heb nog jodphurs en chaps want er is geen enkele laars die ik pas. Kuitmaat 31 en hoogte 46 zijn onmogelijke maten jammer genoeg :(

Misschien dat ze ze bij ego 7 wel hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 18:12 



 
Profiel   

Granoek schreef
Jeeetje wat is dit kwijlen zeg!
Ik heb geen enkele fatsoenlijke foto van mijn laarzen want meestal spring ik er gewoon op met de klompen die ik op dat moment draag. Ik rij geen wedstrijden dus AL mijn laarzen worden vies en moeten daar dus tegen kunnen haha.
Ik heb deze ariat look-a-likes (weet niet welk merk het is, maar lijken voor 99% op de ariat bromont) en ze zijn oerdegelijk :+
[ [url=m/chXk6Q.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik weet dat dit niks met laarzen te maken heeft maar wat een geweldig leuk paard heb jij!! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 20:41 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
llora schreef
Ik ga gewoon morgen is horen bij de schoenmaker. Heb niet veel te verliezen. Oh te laag vind ik ze niet zo direct. Als ze te hoog zijn wordt het iets moeilijker om haar knie te plooien. Maar ik ga morgen is horen wat de schoenmaker ermee kan doen en wat het mij gaat kosten.


Nee hoor, is niet moeilijk...

Laarzen horen te hoog te zijn in mijn ogen. Inlopen zorgt er toch wel voor dat ze op de enkel gaan zakken. En leer is flexibel, gaat vanzelf krom staan in de knieholte.

Niet bij elke laars wordt dit even mooi trouwens. Maar ik heb liever een te hoge laars, dan een laars die onder de knieholte blijft. Je krijgt er rare dikke pootjes van... Ik althans...

Bij kinderen vind ik het trouwens geen ramp, ik vind het niet meer dan logisch dat je geen honderden euro's uit gaat geven aan iemand in de groei. En ik zou het ook absoluut niemand aanraden om dat wel te doen :n


Tenzij dat je veel springt :+ doe mij maar lekker lagere laarzen waarin ik nog m’n beugels lekker kort kan doen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:37 



 
Profiel   

Ik ben fan van de pioneer laarzen..
Na 7 jaar worden ze nu minder mooi, maar mishandel ze echt.. mijn bordeauxrode derby.s staan nog steeds mooi te zijn in de kast.. ik zal ze maar op marktplaats gooien[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:54 



 
Profiel   

Dit zijn mijn zelf samengestelde Petrie's, heel blij mee!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 14:03 



 
Profiel   

CathyTBP schreef
Dit zijn mijn zelf samengestelde Petrie's, heel blij mee!
[ [url=m/dxwDfW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jeetje wat een prachtige laarzen!! Ook een hele mooie boog :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 17:22 



 
Profiel   

Prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 17:29 



 
Profiel   

Nieuwe gekregen van mijn vriend <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 13:29 



 
Profiel   

Cathy mooi met die hoge boog!

Mcjv, ook chique met dat randje er op! Welk merk is dat?

Mijn Busse Laval in cognac zijn binnengekomen in de goeie maat. Maar nu twijfel ik over de kleur, ze zijn voor mijn gevoel veel donkerder dan de eerdere versie. Leer voelt wel véél beter aan, eerste versie was veel slapper. Op de foto's zie je het verschil haast niet, 2ste foto was de oude batch. Daar waren ook véél beschadigingsklachten over geweest. Twijfel, twijfel..

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 07:35 



 
Profiel   

Ik vind de bovenste mooier. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 07:49 



 
Profiel   

Mijn EQ Lusso Snake laarzen die ondanks mijn lastigere kuitmaat perfect zitten en niet op maat hoefden
[ img ]
[ img ]
Rare is wel dat ik deze dus bij Divoza heb gekocht in maart en toen de eerste was, maar er ondertussen online nog steeds geen spoor van te vinden is.

Enige ding is dat ze wel van veel ‘zachter’ leer zijn dan m’n vorige laarzen waar ik bijna 12 jaar mee heb gedaan (HKM Spain) en mega snel ‘verfrommelen’ en dat nu de naad bij de rits al begint te vergaan. Dus denk niet dat ze super duurzaam zijn - misschien zijn ze teruggeroepen door Divoza oid? Zou dat kunnen?

Ze zijn wel echt prachtig overigens, dus ben er heel blij mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 10:03 



 
Profiel   

@ir_2021, dat rimpelen net onder de kuit geeft aan dat ze daar eigenlijk net te groot zijn en zacht leer is meestal kwetbaarder voor rimpel ed. als hardere laarzen en het ligt er natuurlijk aan wat voor leer het is, is het rundleer met een zachtere voering wat ook voor een zachte laars zorgt of is het kalfsleer met harde voering wat dus ook een zachte laars wordt of kalfsleer met ook nog eens een zachte voering en dit is dus een mega zachte laars.
Kalfsleer als buiten leer is kwetsbaarder als rundleer en als dan de voering ook nog zacht is tja dan is het dubbel op kwetsbaar.

@maessie leer is een natuur product en daardoor kan er in elke bags die geleverd vanuit een leerlooierij kan kleurverschil zitten daar kunnen ze niks aan doen elke koe is anders en in een kleurbad kan ook altijd iets verschil zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 11:19 



 
Profiel   

Corina, klopt hoor! En is ook zeker betere kwaliteit leer! Eerste serie waren veel te veel klachten over, kwamen ook al beschadigd binnen bij de winkel enzo. Denk dat ik ze toch maar hou, zitten echt heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 12:50 



 
Profiel   

@maessie Dankje! Zijn petrie laarzen, volgensmij heet het model Luca.

Wat betreft jouw laarzen vind ik de bovenste mooier. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 13:11 



 
Profiel   

mcjv schreef
@maessie Dankje! Zijn petrie laarzen, volgensmij heet het model Luca.

Wat betreft jouw laarzen vind ik de bovenste mooier. :)


Ik heb ook de Luca in het blauw <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 12:19 



 
Profiel   

Ik had mijn bordeaux derby laarzen gekocht als 38.5 maar zijn dus volgens de maattabel 40.5 . Kuit 38 en hoogte 55 . Interesse? Pb[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 19:13 



 
Profiel   

Ik zag ze voorbij komen, zó gaaf!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 19:19 



 
Profiel   

Oh wat jammer, wat een mooie laarzen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 21:04 



 
Profiel   

Na 20 weken gisteren eindelijk mijn nieuwe laarzen op kunnen halen.
Zo blij met hoe ze geworden zijn, ben er helemaal verliefd op! <3
[ img ]

Ze zitten ook echt al heerlijk! Gisteren meteen een uur les ermee gereden en helemaal nergens last van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:51 



 
Profiel   

Wow, heftig, gewaagd ook en ik zou er niet voor kiezen maar ze zijn wel erg mooi. Dat grijze ook, super.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 10:19 



 
Profiel   

Heel mooi samengesteld Nelske!
Ik heb het wat neutraler gehouden met een broque lakrandje. Het is de Petrie Sublime. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 09:57 



 
Profiel   

Ohh die zijn heel mooi Jerry.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 13:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 72 van de 83 [ 2060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 83  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen