Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 73 van de 83 [ 2060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 83  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Show je rijlaarzen!

 
Profiel   

Mooi klassiek, Jerry!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 16:37 



 
Profiel   

Prachtig Jerry!
Gaaf Nelske, voor mij iets te, maar ze zijn wel heel mooi samengesteld :))

Ik heb vandaag een paar tweedehands Romitelli trainingslaarzen gekocht want mijn Ariats waren toch echt versleten. Zag de advertentie en heb ze meteen opgehaald, ze waren nog goedkoop ook <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 22:11 



 
Profiel   

[ img ]

En nog een paar simpele zwarte petrie’s

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 22:48 



 
Profiel   

Oeh wat stoer met dat groen!!! Heb je alles met dat groen?
En supermooie trainingslaarzen in cognac bruin..zou ik ook zo op kunnen pikken.

Ik heb mijn bordeaux laarzen verkocht, en wilde pioneer laarzenaan laten meten,omdat mijn oudjes toch echt favoriet zijn.
Kwam zondag dit paar ineens voorbij.
Gelijk geappt, en exact mijn maten..dus gok genomen om op te laten sturen.. vind ze te gaaf!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 00:02 



 
Profiel   

Hoi allemaal! Ik kom even binnen vallen met een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn trainingslaarzen zijn aan vervanging toe dus ik wil graag nieuwe aan laten meten. Standaard maten zijn voor mij, voor zover ik weet, helaas niet mogelijk ivm kleine voet, kort onderbeen en dikke kuiten. De laatste 2 paar die ik aan heb laten meten waren van Lipica en daar was ik helaas niet tevreden over. Ik bestelde 2 paar en kreeg 2 paar laarzen met verschillende kuitmaten waardoor ik het ene paar pas naar een jaar aan kon ivm steeds opnieuw oprekken. Nu is mijn vraag aan jullie, waar hebben jullie goede ervaringen mee? Ik zit in regio Achterhoek/rand van Twente dus als jullie daar een ruitersportzaak/dealer weten te zitten die bepaalde merken verkoopt/aanmeet hoor ik het graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 23:57 



 
Profiel   

Ik zou eens bij deniro kijken. Heeft echt al een hele brede lijn standaard maten en ook bij dikkere kuiten vind ik de laarzen nog wel elegant.
Ik ben zelf ook niet weg van lipica. Ik vind ze ook gewoon niet mooi van vorm en al helemaal niet als je wat dikkere kuiten hebt.
Celeris lees je hier op bokt ook niet veel goeds over en vind ik om eerlijk te zijn ook niet zo mooi qua vorm. Toch net wat minder elegant dan deniro. Pioneer vind ik ook altijd wel mooi om te zien....

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 08:12 



 
Profiel   

DWensink schreef
Hoi allemaal! Ik kom even binnen vallen met een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn trainingslaarzen zijn aan vervanging toe dus ik wil graag nieuwe aan laten meten. Standaard maten zijn voor mij, voor zover ik weet, helaas niet mogelijk ivm kleine voet, kort onderbeen en dikke kuiten. De laatste 2 paar die ik aan heb laten meten waren van Lipica en daar was ik helaas niet tevreden over. Ik bestelde 2 paar en kreeg 2 paar laarzen met verschillende kuitmaten waardoor ik het ene paar pas naar een jaar aan kon ivm steeds opnieuw oprekken. Nu is mijn vraag aan jullie, waar hebben jullie goede ervaringen mee? Ik zit in regio Achterhoek/rand van Twente dus als jullie daar een ruitersportzaak/dealer weten te zitten die bepaalde merken verkoopt/aanmeet hoor ik het graag!


Heb je ze in de fabriek laten aanmeten bij Lipica? Want als je nieuwe laarzen koopt en de kuitmaten blijken niet goed dan had ik ze niet geaccepteerd…wat rot voor je dat je zulke slechte ervaringen hebt, ik ben juist erg tevreden over m’n laarzen van lipica en de service daar. Ben wel met je eens dat ik de afwerking van bijvoorbeeld derby laarzen mooier vindt maar die zijn ook een stuk duurder… ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 15:40 



 
Profiel   

Derby is direct bij de fabriek ook nog wel te betalen. Zelf zweer ik echt bij deniro en pas ik wel in de standaard maten met korte en stevige pootjes dus denk zeker wel de moeite om even naar een dealer te gaan om te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 20:00 



 
Profiel   

Ik heb met dezelfde benen petrie laten aanmeten na Lipica. Nog steeds blij mee, maar ze zijn wel ruim 2x zo duur. Kennelijk val ik altijd in volledig maatwerk.

Wel is de pasvorm vele malen beter en zie je ook echt wel dat de kwaliteit een stuk beter is, maar daar betaal je dan ook voor.

En ik liet mijn Lipica’s ook altijd in de fabriek aanmeten, toch vond ik met name bij mijn kuit dat ze steeds slechter aansloten. Maar goed, mijn kuiten hebben kennelijk geen standaard verhoudingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 23:22 



 
Profiel   

ingvdh schreef
Ik heb met dezelfde benen petrie laten aanmeten na Lipica. Nog steeds blij mee, maar ze zijn wel ruim 2x zo duur. Kennelijk val ik altijd in volledig maatwerk.

Wel is de pasvorm vele malen beter en zie je ook echt wel dat de kwaliteit een stuk beter is, maar daar betaal je dan ook voor.

En ik liet mijn Lipica’s ook altijd in de fabriek aanmeten, toch vond ik met name bij mijn kuit dat ze steeds slechter aansloten. Maar goed, mijn kuiten hebben kennelijk geen standaard verhoudingen.


Misschien ga ik ooit nog eens voor derby’s of petries, maar voor nu ben ik heel blij met m’n 2 paar lipica’s. Goede tip dat het ook bij de fabriek daar scheelt qua prijs. Ik kan me idd wel voorstellen dat het per merk kan verschillen of de pasvorm of model laars fijn is voor jouw been. Ik heb ook maat werk nodig, maar dan omdat ik lange benen heb met een vrij smalle enkel en kuit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 10:05 



 
Profiel   

Ik zweer toch bij pioneer.. ik vond de derby laars ook veel lomper aan mijn been

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 23:28 



 
Profiel   

Nieuwe DeNiro’s *\o/*

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 13:22 



 
Profiel   

Mooi! Nu nog inlopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 14:26 



 
Profiel   

Wat een gave laarzen allemaal, ik had de QHP Birgit laarzen (ooit eens 3 jaar geleden in een opruiming gekocht voor 65 euro) maar deze zijn helaas stuk. Nu zoek ik dus nieuwe laarzen die betaalbaar zijn (onder 250 euro). De HKM valencia lijkt me ook wel wat maar is in het bruin niet meer in mijn maat. De Busse Laval lijken me ook echt prachtig! De QHP Tamar lijkt me ook wel een fijne laars.

Maar ik zoek dus bruin, en er is zo weinig keuze. Ik heb maat 36/37 en mijn kuitmaat is ongeveer 36. Dat maakt het allemaal nog lastiger helaas. Iemand tips? Wat zijn kwalitatief goede laarzen met een stevige rits?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 15:41 



 
Profiel   

xLiez schreef
Wat een gave laarzen allemaal, ik had de QHP Birgit laarzen (ooit eens 3 jaar geleden in een opruiming gekocht voor 65 euro) maar deze zijn helaas stuk. Nu zoek ik dus nieuwe laarzen die betaalbaar zijn (onder 250 euro). De HKM valencia lijkt me ook wel wat maar is in het bruin niet meer in mijn maat. De Busse Laval lijken me ook echt prachtig! De QHP Tamar lijkt me ook wel een fijne laars.

Maar ik zoek dus bruin, en er is zo weinig keuze. Ik heb maat 36/37 en mijn kuitmaat is ongeveer 36. Dat maakt het allemaal nog lastiger helaas. Iemand tips? Wat zijn kwalitatief goede laarzen met een stevige rits?



Ik vind de Kavalkade Proximus super fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 15:46 



 
Profiel   

DWensink schreef
Hoi allemaal! Ik kom even binnen vallen met een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn trainingslaarzen zijn aan vervanging toe dus ik wil graag nieuwe aan laten meten. Standaard maten zijn voor mij, voor zover ik weet, helaas niet mogelijk ivm kleine voet, kort onderbeen en dikke kuiten. De laatste 2 paar die ik aan heb laten meten waren van Lipica en daar was ik helaas niet tevreden over. Ik bestelde 2 paar en kreeg 2 paar laarzen met verschillende kuitmaten waardoor ik het ene paar pas naar een jaar aan kon ivm steeds opnieuw oprekken. Nu is mijn vraag aan jullie, waar hebben jullie goede ervaringen mee? Ik zit in regio Achterhoek/rand van Twente dus als jullie daar een ruitersportzaak/dealer weten te zitten die bepaalde merken verkoopt/aanmeet hoor ik het graag!


Mijn eerste twee Lipica’s zaten perfect, maar daarna drama. Twee keer laten aanmeten maar beide keren kregen ze het niet passend. Ik ben overgegaan naar Derby.
Hier een foto’s van mijn Derby’s met mijn dikke kuiten.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 15:57 



 
Profiel   

Die zijn echt gaaf! Ik wil in januari derby’s aan laten meten, ook blauw met houten zool.
Wat was jij kwijt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 16:20 



 
Profiel   

Gaaf die derby’s! Welke kuitmaat is die laars? Ik ben bang dat ik met mijn kuitmaat echt een rare vorm krijg in de laars maar als jij zegt dat je dikke kuiten hebt... ze zijn prachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 16:23 



 
Profiel   

Mooi zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 20:27 



 
Profiel   

Gimmick11 schreef
Die zijn echt gaaf! Ik wil in januari derby’s aan laten meten, ook blauw met houten zool.
Wat was jij kwijt?

€ 660,-.


mcjv schreef
Gaaf die derby’s! Welke kuitmaat is die laars? Ik ben bang dat ik met mijn kuitmaat echt een rare vorm krijg in de laars maar als jij zegt dat je dikke kuiten hebt... ze zijn prachtig.

Ik heb kuitmaat 41 en vooral een heel groot verschil tussen het dikste punt van mijn kuit en onder de knieholte (6 cm). Bij Derby waren ze ook heel bang dat het echt een ballonmodel zou worden, maar ik vind het heel erg meevallen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 07:35 



 
Profiel   

Even vraagje, Hoe dicht moeten rijlaarzen bij je daadwerkelijke maat komen in centimeters? Ik heb kuithoogte 44 en breedte 31, beetje lastig te zoeken in standaard maten en ik wil niet honderden euros betalen want dat heb ik niet :o , sommige komen in de buurt, 44 cm hoog maar dan weer 32,5 breed :=
Wanneer kan het nog en wanneer kan het nou ECHT niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:20 



 
Profiel   

Ik denk dat het echt passen wordt. De dikte van je been verschilt sowieso ook per dag en per dagdeel. Ik krijg mijn laarzen sochtends prima dicht, maar savonds voelt het echt alsof ze ieder moment kunnen knappen :')

Je kunt ze beter een cm te ruim hebben dan dat je benen worden geplet als je veel savonds rijdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:50 



 
Profiel   

Dat wordt echt even passen, want het is per merk en dan weer per model zo verschillend.

Ik heb de laatste tijd denk wel 30 paar laarzen gepast en kwam er helaas niet uit met de standaard maten, dus heb deze ‘simpele’ trainingslaarzen maar dan met extra hoge boog besteld van Pioneer.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 17:21 



 
Profiel   

Ik heb nieuwe laarzen gekocht met black friday. Nu waren ze beschadigd bij aankomst en kan ik kiezen om te retourneren of extra 10% korting (ongeveer €25).

Wat zouden jullie doen? Ik zou eventueel ook een voetmaat kleiner kunnen gaan waardoor ze misschien net iets netter om de enkel zitten, maar nu zitten ze qua voetmaat wel fijn,.. maar ja ze zijn om te rijden en een maatje kleiner past ook wel. Twijfel twijfel :+
[ img ]
[ img ]
Hier zie je de plooi
[ img ]
Maar hier valt het wel weer mee,..
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:45 



 
Profiel   

Ik heb ook deze laarzen besteld en heb precies dezelfde beschadiging. Ik vind het zonde dus ga ze terug sturen. Ze zijn niet belachelijk duur maar ik verwacht wel gewoon een beetje kwaliteit
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 73 van de 83 [ 2060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 83  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen