Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 66 van de 83 [ 2060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 83  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Show je rijlaarzen!

 
Profiel   

Heeft iemand tips? Ik zoek dressuurlaarzen met een harde schacht, maar niet meer dan € 500. Ik kom zelf niet verder dan Petrie. Weet iemand nog wat merken waar ik naar zou kunnen kijken?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 10:01 



 
Profiel   

Heeft iemand nog tips voor korte laarzen? Ik heb maar 40/42 van lengte.. kuit 39/40. Heb nu leuke Italiaanse laarzen, maar zou nog graag een bruine laars hebben met dressuurboog..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 10:59 



 
Profiel   

xLisaa schreef
Heeft iemand tips? Ik zoek dressuurlaarzen met een harde schacht, maar niet meer dan € 500. Ik kom zelf niet verder dan Petrie. Weet iemand nog wat merken waar ik naar zou kunnen kijken?


Derby!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 15:51 



 
Profiel   

Dit zijn mijn laarzen, de blauwe zijn wedstrijdlaarzen!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 15:53 



 
Profiel   

Oeh wowww mooie laarzen allemaal...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 23:24 



 
Profiel   

k_m schreef
Heeft iemand nog tips voor korte laarzen? Ik heb maar 40/42 van lengte.. kuit 39/40. Heb nu leuke Italiaanse laarzen, maar zou nog graag een bruine laars hebben met dressuurboog..


Ik denk dat je dat wel echt aan maatwerk zit. Je kan dan eens kijken naar lipica of celeris.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 15:33 



 
Profiel   

xLisaa schreef
Heeft iemand tips? Ik zoek dressuurlaarzen met een harde schacht, maar niet meer dan € 500. Ik kom zelf niet verder dan Petrie. Weet iemand nog wat merken waar ik naar zou kunnen kijken?


Bij Pioneer Horseline kun je voor dat budget zelfs volledig maatwerk gaan en dan de buitenzijde extra laten verstevigen.
Als je geen maatwerk nodig hebt dan vanaf €300 paar prachtige stevige kalfsleren laarzen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 16:57 



 
Profiel   

xLisaa schreef
Heeft iemand tips? Ik zoek dressuurlaarzen met een harde schacht, maar niet meer dan € 500. Ik kom zelf niet verder dan Petrie. Weet iemand nog wat merken waar ik naar zou kunnen kijken?


Ik ben echt enorm blij met m’n laarzen van Lipica! Qua prijs kom je prima uit dan en voor mij gezien mijn lastige maten (smalle kuit, grote voet en heeeeel lange benen) een uitkomst:
[ img ]
Standaard maten zijn voor mij geen optie. Ik heb met deze laarzen nu 2x gereden en ze zitten erg lekker eerlijk gezegd (misschien volgen de blaren nog)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 17:32 



 
Profiel   

pioneer is dan ook een fijne optie

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 20:29 



 
Profiel   

Komen mooie laarzen voorbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-20 21:24 



 
Profiel   

Even een vraag aan bokt...

Ik heb tot nu toe altijd petrie of de Niro gehad.
Dus daar weet ik de prijzen van.
Ik heb door mijn korte bolle pootjes met kleine voeten altijd in maatwerk gezeten, dus gelukkig ben ik dat gewend :Y)

Maar ben nu voor mijn nieuwe trainingslaarzen aan het kijken bij andere merken.
Nu is celeris heel erg duidelijk met de prijzen.
En die vind ik ook vrij goedkoop.

Nu zag ik bij lipica alleen een vanaf prijs en bij Derby helemaal niks :')
Op wat voor prijs kom je ongeveer uit wanneer je gaat voor een maatwerk, veterlaars met alle uiterlijke opties?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 15:42 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Ashleytjuhh op 10-11-20 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 15:47 



 
Profiel   

Lipica is sowieso alles maatwerk... Bij een "extreem" grote kuitmaat kan het zijn dat er extra gerkend wordt, dit is geloof ik vanaf kuitmaat 46 of 47 maar pin me daar niet op vast. Verder gaat de prijs eigenlijk omhoog als je extra dingetjes wil zoals steentjes, letters op de laats geborduurd, of zoals die hier iets boven op de pagina een kap in een andere kleur of motief.

Over het algemeen komt er bij lipica niet zo veel bij als je je laars in een kleur laat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 15:49 



 
Profiel   

De vanafprijs geldt alleen bij Lipica zelf. Kwam bij de dealer altijd duurder uit.

Ben zelf niet van de versiersels. Heb 2x een volledige croco laars laten maken en dan betaal je extra voor croco. Betaalde bij de dealer 50,- euro extra.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 16:35 



 
Profiel   

ynskek schreef
Lipica is sowieso alles maatwerk... Bij een "extreem" grote kuitmaat kan het zijn dat er extra gerkend wordt, dit is geloof ik vanaf kuitmaat 46 of 47 maar pin me daar niet op vast. Verder gaat de prijs eigenlijk omhoog als je extra dingetjes wil zoals steentjes, letters op de laats geborduurd, of zoals die hier iets boven op de pagina een kap in een andere kleur of motief.

Over het algemeen komt er bij lipica niet zo veel bij als je je laars in een kleur laat doen.


Kuit is 39, dus dat moet lukken.
Maar wat je zegt staat idd ook op de site.
Maar ik vraag me af op wat voor prijs je gemiddeld uit komt met veel aanpassingen.
Rond de 400, 600, rond de 1000?
Om het een beetje te kunnen vergelijken met de anderen zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 16:39 



 
Profiel   

Ik heb gisteren Ariat laarzen met 50% korting kunnen bemachtigen.
Prima voor trainingslaarzen :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 16:51 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
ynskek schreef
Lipica is sowieso alles maatwerk... Bij een "extreem" grote kuitmaat kan het zijn dat er extra gerkend wordt, dit is geloof ik vanaf kuitmaat 46 of 47 maar pin me daar niet op vast. Verder gaat de prijs eigenlijk omhoog als je extra dingetjes wil zoals steentjes, letters op de laats geborduurd, of zoals die hier iets boven op de pagina een kap in een andere kleur of motief.

Over het algemeen komt er bij lipica niet zo veel bij als je je laars in een kleur laat doen.


Kuit is 39, dus dat moet lukken.
Maar wat je zegt staat idd ook op de site.
Maar ik vraag me af op wat voor prijs je gemiddeld uit komt met veel aanpassingen.
Rond de 400, 600, rond de 1000?
Om het een beetje te kunnen vergelijken met de anderen zeg maar.


Ik denk als je alle extra's hebt rond de 5

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 16:56 



 
Profiel   

Aah ok, dan is dat dus ook vrij goedkoop.
Zou zo fijn zijn als de prijzen gewoon goed op de sites stonden :') Dat vind ik bij celeris wel een pluspunt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 17:09 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
Aah ok, dan is dat dus ook vrij goedkoop.
Zou zo fijn zijn als de prijzen gewoon goed op de sites stonden :') Dat vind ik bij celeris wel een pluspunt.


Voordeel van Celeris is dat je ze kan samenstellen zoals je wil en er geen extra kosten bij komen. Behalve voor echt grote wijzigingen zoals extra harde buitenkant of een hele rij swarovski.
Ik heb 2 paar en ze zitten beide als gegoten. Tuurlijk gaat er wel eens iets kapot of raakt het versleten om dat ik ze intensief gebruik, maar dan repareren ze tot nu toe dat elke keer gratis, echt top.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 17:47 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
Even een vraag aan bokt...

Ik heb tot nu toe altijd petrie of de Niro gehad.
Dus daar weet ik de prijzen van.
Ik heb door mijn korte bolle pootjes met kleine voeten altijd in maatwerk gezeten, dus gelukkig ben ik dat gewend :Y)

Maar ben nu voor mijn nieuwe trainingslaarzen aan het kijken bij andere merken.
Nu is celeris heel erg duidelijk met de prijzen.
En die vind ik ook vrij goedkoop.

Nu zag ik bij lipica alleen een vanaf prijs en bij Derby helemaal niks :')
Op wat voor prijs kom je ongeveer uit wanneer je gaat voor een maatwerk, veterlaars met alle uiterlijke opties?


Iets hierboven staat een post met foto van mijn Lipica laarzen. Ik was iets meer dan 350 euro kwijt. Zoals je ziet heb ik weinig bijzondere extra’s...wilde deze keer iets simpels. Ik ben nog elke dag ontzettend blij met deze laarzen!!! Ik moest wel 50 euro extra betalen omdat ik ivm mijn lange benen qua hoogte buiten de standaard viel... :D
Ik vind celeris laarzen trouwens erg mooi, maar die zijn dan toch een heel stuk duurder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 21:53 



 
Profiel   

Ik snap niks van de epplejeck lou? Heb die besteld maar kom er met geen mogelijkheid in met kuit 41. Hoe komen mensen met kuit 44 erin dan (waar ik ook over lees op bokt)? :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 08:58 



 
Profiel   

Pepperrr ze zijn er in verschillende kuitmaten, heb je dan wel de xlw? (Dit zou er in moeten staan)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 09:32 



 
Profiel   

Ja heb natuurlijk de xlw :j

Mijn ene kuit is 41 cm, de andere een stukje dikker door een bult die erop zit. Daar kom ik er gewoon echt niet mee in...

Terwijl ik in mijn mountain horse regular calf wel in kom. Alleen zitten die tegen hun einde aan, dus daarom wil ik nieuwe. Had het liefst weer mountain horse gewild maar die liggen heeel ver buiten het budget...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 09:32 



 
Profiel   

Balen.. dan zou het toch gewoon goed moeten zijn..

Ik wil ook op zoek naar een paar mooie veterlaarzen in het cognac, maar dat is echt een lastige kleur om te vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 09:41 



 
Profiel   

maessie schreef
Balen.. dan zou het toch gewoon goed moeten zijn..

Ik wil ook op zoek naar een paar mooie veterlaarzen in het cognac, maar dat is echt een lastige kleur om te vinden!


Zijn er volgens mij zat hoor. Deze bijvoorbeeld:
https://www.celeris-rijlaarzen.nl/en/ac ... rita-model
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 10:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 66 van de 83 [ 2060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 83  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen