Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 71 van de 83 [ 2060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 83  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Show je rijlaarzen!

 
Profiel   

Van lak weet ik dat dat snel beschadigt of snel afbladert als je de hele laars zo doet. Ongeacht het merk.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 12:44 



 
Profiel   

Petrie is degelijk en goed, en gaat heel lang mee naar mijn mening. Wel goed laten aanmeten! Van Huet hoor ik goede ervaringen over.
Derby bevalt me ook goed maar over de duurzaamheid kan ik nog niks vertellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 12:55 



 
Profiel   

Het flinke budget valt bij een aantal merken best tegen als je geen standaard maten hebt. Dan zal je er toch nog een paar honderd euro bij moeten sparen.

Deniro & Kingsley vergelijkbare kwaliteit en zitten als pantoffels.

Als je van steviger laarzen houdt kan je naar Petrie kijken.

Lipica is niets mis mee mits goed aangemeten en goede verzorging gaan ze lang mee.

Voor Celeris zou ik in het topic kijken dan kan je zelf oordelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 13:07 



 
Profiel   

@LaDonna75 Van Derby zie ik vaak dat ze zo wijd zitten bij de enkel. In heb hele smalle enkels en ben bang dat dat zo lelijk inzakt.

@MimixDaina Ja dat hoor ik ook vaak, dan is het bijna weer zonde om zoveel geld uit te geven eraan. Misschien brushed beter dan?

Kingsley ga ik ook eens naar kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 13:22 



 
Profiel   

Hier 3 paar Petrie Anky Elegances, deze gaan bij mij jaren mee en zitten het beste eenmaal ingelopen. Grote voordeel is dat ze bij de schoenmaker nog te verzolen zijn, dus als je er netjes mee bent en goed onderhoud gaan ze lang mee. Hiervan 1 paar op maat laten maken (bordeaux kalfsleer), de andere via marktplaats gevonden in dezelfde maten (kwamen zo goed als overeen en waren beide in zwart brushed leer, 1 paar was wat ouder en 1 paar nog nieuw). Voor de wedstrijden een paar zwarte Derby Prestige laklaarzen, die heb ik via een outlet in precies mijn maten gevonden. Deze zijn zeker niet de kwaliteit als Petrie, maar ivm lak sowieso kwetsbaar is en ze alleen voor wedstrijden heb een leuke laars voor erbij. Denk niet dat Derby verzoold kan worden als naar zool kijk, maar die waren ook een stuk goedkoper dan Petries. Als je je maten precies weet valt er op marktplaats zeker vanalles te vinden voor een redelijke prijs, zelfs met moeilijke maten die ik heb gelukt ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 13:28 



 
Profiel   

Zelf heb ik Deniro's en Tucci's. Maar ik vind Deniro beter, de tuccis zijn te zacht en worden daardoor sneller lelijk. Ik zou met dit budget ook zeker eens kijken naar Könings. Franceschini is ook erg mooi en goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 07:49 



 
Profiel   

Sunniva schreef
@LaDonna75 Van Derby zie ik vaak dat ze zo wijd zitten bij de enkel. In heb hele smalle enkels en ben bang dat dat zo lelijk inzakt.

@MimixDaina Ja dat hoor ik ook vaak, dan is het bijna weer zonde om zoveel geld uit te geven eraan. Misschien brushed beter dan?

Kingsley ga ik ook eens naar kijken.


Met smalle enkels zou ik gaan voor het model bellini van deniro, als je op zoek bent naar dressuurlaarzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 10:35 



 
Profiel   

wodant schreef
Sunniva schreef
@LaDonna75 Van Derby zie ik vaak dat ze zo wijd zitten bij de enkel. In heb hele smalle enkels en ben bang dat dat zo lelijk inzakt.

@MimixDaina Ja dat hoor ik ook vaak, dan is het bijna weer zonde om zoveel geld uit te geven eraan. Misschien brushed beter dan?

Kingsley ga ik ook eens naar kijken.


Met smalle enkels zou ik gaan voor het model bellini van deniro, als je op zoek bent naar dressuurlaarzen.


Ik ben inderdaad op zoek naar dressuuur laarzen. Heb inderdaad mijn oog nu op de Bellini van de Niro en dan brushed. Maar die prijzen :wow: Ik dacht rond de 600 wel een mooie laars te hebben, maar blijkbaar zit je al snel aan de 900. Hoe zit dat bij de niro met de brushed blijft dat redelijk lang mooi als wedstrijdlaars? En heb je dan een verharde schacht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 11:27 



 
Profiel   

De Bellini is een harde schacht ja.

[ img ]

Dit zijn mijne daar heb ik het lak zoals aangeraden wordt alleen aan de neus en aan de schacht buitenkant dat blijft goed.

Deze heeft me €690 gekost inclusief hoge boog en sporenbandjes en dan dus het lak. Maar dat was wel in 2017.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 11:32 



 
Profiel   

Spenk schreef
De Bellini is een harde schacht ja.

[ [url=m/fXEKhC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit zijn mijne daar heb ik het lak zoals aangeraden wordt alleen aan de neus en aan de schacht buitenkant dat blijft goed.

Deze heeft me €690 gekost inclusief hoge boog en sporenbandjes en dan dus het lak. Maar dat was wel in 2017.


Oeh de lak is ook wel erg mooi! Hoge boog is ook nog een goede tip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 11:34 



 
Profiel   

Ik moet zeggen ik een normale boog stiekem fijner vindt zitten maar het staat wel mooi :))

[ img ]

Dit is mijn trainingslaars zelfde model maar dan met de standaard boog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 11:35 



 
Profiel   

Inderdaad harde schacht. Ik heb ook met extra hoge boog en dan de schacht volledig in subtiel crocoleer, voet gewoon zwart leer en dan een houten zool.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 12:20 



 
Profiel   

Na 13 weken wachten eindelijk mijn deniro’s binnen *\o/* *\o/* erg blij dat ik toch voor een hoge boog heb gekozen


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 14:05 



 
Profiel   

Oehhhh die zijn gaaf zeg!!! Heb je ook “aan” foto’s?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 14:17 



 
Profiel   

Ik heb ook bellini’s met brushed leer in het blauw. Ze blijven erg mooi maar ik gebruik ze wel alleen op wedstrijd.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 14:20 



 
Profiel   

Gave laarzen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 15:23 



 
Profiel   

Super leuk topic, bij sommige laarzen kwijl ik echt.

Mijn budget was niet zo groot, dus ben uitgekomen op deze van Petrie, de Luca.

Zitten qua kuit en voetmaat als gegoten. Heb er voor de hoogte een paar hakjes bij en hij zakt nog wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 15:44 



 
Profiel   

Vandaag voor het eerst mijn de Niro laarzen gereden en helaas plooien ze erg bij mijn enkel, toch voel ik geen ruimte over?? Weet iemand of dit zo hoort zo snel? :?
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 21:02 



 
Profiel   

iriscap schreef
Vandaag voor het eerst mijn de Niro laarzen gereden en helaas plooien ze erg bij mijn enkel, toch voel ik geen ruimte over?? Weet iemand of dit zo hoort zo snel? :?
[ [url=m/TXDqNj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EsX71v.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat hebben mijn deniros en petries ook, ik weet dus niet beter haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 21:22 



 
Profiel   

xxxmh schreef
iriscap schreef
Vandaag voor het eerst mijn de Niro laarzen gereden en helaas plooien ze erg bij mijn enkel, toch voel ik geen ruimte over?? Weet iemand of dit zo hoort zo snel? :?
[ [url=m/TXDqNj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EsX71v.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat hebben mijn deniros en petries ook, ik weet dus niet beter haha


Ah oké bedankt! Dan moeten we het er maar mee doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 21:30 



 
Profiel   

Dit heb ik ook, lijkt me vrij normaal
Het is bij mij niet erger geworden. Je hebt nou eenmaal een beetje plooien nodig denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 23:02 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels mijn 3de paar Celeris rijlaarzen besteld(3de foto), ik kan niet wachten tot ze binnen zijn! Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over Celeris en de service, maar ik hoor hele wisselende verhalen. Bij mij is/ was er met mijn 2de paar ook wat fout, maar dat wordt netjes opgelost
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 23:40 



 
Profiel   

xDENISEEE_ schreef
Ik heb inmiddels mijn 3de paar Celeris rijlaarzen besteld(3de foto), ik kan niet wachten tot ze binnen zijn! Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over Celeris en de service, maar ik hoor hele wisselende verhalen. Bij mij is/ was er met mijn 2de paar ook wat fout, maar dat wordt netjes opgelost
[ [url=m/ppyVHK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1kuAa4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UcBbsG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb je bij die onderste lak schacht en dan brushed voet? Ik vind ze prachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 08:44 



 
Profiel   

Sunniva schreef
xDENISEEE_ schreef
Ik heb inmiddels mijn 3de paar Celeris rijlaarzen besteld(3de foto), ik kan niet wachten tot ze binnen zijn! Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over Celeris en de service, maar ik hoor hele wisselende verhalen. Bij mij is/ was er met mijn 2de paar ook wat fout, maar dat wordt netjes opgelost
[ [url=m/ppyVHK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1kuAa4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UcBbsG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb je bij die onderste lak schacht en dan brushed voet? Ik vind ze prachtig.


Ja klopt! Voet in brushed en schacht lak! en dan nog details van lak in de piping van de neus :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 21:09 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik overweeg om toch voor het eerst op maat / naar wens gemaakte laarzen aan te schaffen. Mijn voorkeur is gevallen op Lipica. Nu begrijp ik dat hun dealers los staan van de fabriek en dat zij dus eigen prijzen hanteren.
Wat is jullie ervaring met de dealers? Goede service? Of is het toch aan te raden naar de hoofdfabrikant te gaan?

Ik wil graag laarzen met veters, maar vraag me af hoe goed dit blijft? Het zullen niet mijn trainingslaarzen worden, maar alleen voor fotoshoots en wedstrijden.

Alvast bedankt :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 13:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 71 van de 83 [ 2060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 83  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen