[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mavantos

Berichten: 3597
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 20:38

Ik heb ook nieuwe rijlaarzen! Eigenlijk op maat gemaakt voor iemand anders, maar ze hadden er perongeluk elastiek in gezet en dat wilde diegene niet. Dus ik had een mazzeltje!

Afbeelding

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 08:26

Mavantos, wauw deze zijn echt heel gaaf +:)+

haffiefreak

Berichten: 1647
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 09:13

jesss_amigo schreef:
Eindelijk mijn droomlaarzen gevonden (binnen budget) *\o/* <3

De limited edition van de Imperial Riding Olania. Helemaal happy <3

[ [url=m/l27zgN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gJek4M.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoe zit deze rijlaars?
Heb je deze besteld of in de winkel gekocht? Als je ze in de winkel hebt gekocht hoe zagen de bordeaux eruit qua kleur?

jesss_amigo

Berichten: 1808
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 17:22

haffiefreak schreef:
jesss_amigo schreef:
Eindelijk mijn droomlaarzen gevonden (binnen budget) *\o/* <3

De limited edition van de Imperial Riding Olania. Helemaal happy <3

[ [url=m/l27zgN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gJek4M.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoe zit deze rijlaars?
Heb je deze besteld of in de winkel gekocht? Als je ze in de winkel hebt gekocht hoe zagen de bordeaux eruit qua kleur?


Deze heb ik besteld. Ik vind ze echt goed zitten. Nog beetje stug maar best wel stevig dus!

Heb de Bordeaux wel eens in het echt gezien. Maar tjaa hoe leg je uit hoe een kleur eruit ziet :+

haffiefreak

Berichten: 1647
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 10:15

jesss_amigo schreef:
haffiefreak schreef:


Hoe zit deze rijlaars?
Heb je deze besteld of in de winkel gekocht? Als je ze in de winkel hebt gekocht hoe zagen de bordeaux eruit qua kleur?


Deze heb ik besteld. Ik vind ze echt goed zitten. Nog beetje stug maar best wel stevig dus!

Heb de Bordeaux wel eens in het echt gezien. Maar tjaa hoe leg je uit hoe een kleur eruit ziet :+[/quote]


Zou die hierbij passen? Ik woon bijna 2 uur van de winkel af waar ze ze verkopen
Afbeelding

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:28

Ik heb inspiratie nodig.. :D Ik zou binnenkort nieuwe rijlaarzen aan willen laten meten maar weet nog helemaal niet wat ik wil. Ik houd wel van wat aparts, maar het moet geen circus worden :+ Mijn cap is niet perse heel spannend, maar hier moet het bijpassen:

Afbeelding

Hebben jullie nog ideeën/inspiratie?

Bielsje

Berichten: 1391
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:33

Zoiets? :')

Afbeelding

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 22:01

Prachtige laars <3 Maar ik zou nog wel iets aparters willen :+

Bielsje

Berichten: 1391
Geregistreerd: 17-09-09

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 22:20

Deniro heeft ook van dat bloemmotief-achtige leer, en dus het rosé goud dus denk dat je daar wel iets van kunt maken?

Ruitersport/shop (?) Boxmeer heeft geweldig met mij mee gedacht, en wat ideeën heen en weer uitgewisseld!

mavantos

Berichten: 3597
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 07:37

Bielsje schreef:
Deniro heeft ook van dat bloemmotief-achtige leer, en dus het rosé goud dus denk dat je daar wel iets van kunt maken?

Ruitersport/shop (?) Boxmeer heeft geweldig met mij mee gedacht, en wat ideeën heen en weer uitgewisseld!


Ja klopt! Ik heb zulke laarzen. Je zou dan nog wat bijzonders kunnen doen met het bovenste randje.


Afbeelding

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 15:44

Oooh ja die zijn wel heeel gaaf <3 Ik zie dat Kingsley ook heel veel keuze heeft in aparte printjes, ook wel vergelijkbare soorten! Dit gaat nog moeilijk worden :D

nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 16:30

Ketly schreef:
Oooh ja die zijn wel heeel gaaf <3 Ik zie dat Kingsley ook heel veel keuze heeft in aparte printjes, ook wel vergelijkbare soorten! Dit gaat nog moeilijk worden :D


Wel een foto sturen als je ze hebt hoor! Je cap vind ik prachtig dus ik ben heel benieuwd wat voor laarzen je kiest. :D

Bielsje

Berichten: 1391
Geregistreerd: 17-09-09

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 18:18

Vooral even passen welk merk gaat werken :Y)

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 18:31

Ik deel het hier zeker als ik een keuze heb gemaakt! :D Qua merken vallen voor mij Petrie en Celeris af door de recensies en ervaringen van anderen. Ik heb nu Derby laarzen en deze bevallen super:

Afbeelding

Maar heb het idee dat de leersoorten daar wel iets beperkter zijn. Hiervoor had ik Lipica’s:

Afbeelding

Is er hier veel ervaring met de laarzen van Kingsley?

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 18:35

En vind je croco mooi?
Kan natuurlijk in ander kleur leer :)

Afbeelding
Afbeelding

Bielsje

Berichten: 1391
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 18:37

Ik zelf kwam er niet in met mijn wreef :'). Maar ook bij Derby niet dus dat probleem zal je niet hebben. Verder heb ik alleen verhalen "van horen zeggen".

Petrie afgevallen? Waarom als ik vragen mag? Als ze te lang meegaan en je dan geen excuus hebt nieuwe te kopen, zou ik Deniro ook doorstrepen :Y)

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 18:53

Croco vind ik ook heel gaaf <3 Ik weet niet of de keuze hier makkelijker of moeilijker gaat worden.. :+

Hahaha dat is één van de redenen.. :D Nee zonder gekheid, ik zag in het Petrie topic nogal veel scheuren, afbladerend leer en kapotte ritsen na een maand voorbij komen. Dan vind ik de prijs toch iets te hoog om het risico te nemen dat er binnen een korte periode wat aan mankeert.

Gaat het bij de wreefproblemen om standaardmaten of om maatwerk? Ik heb tot nu toe alleen maar maatwerk gehad dus weet niet of de problemen per merk dan ook kunnen verschillen qua modellen?

LaDonna75

Berichten: 2145
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Gelderland

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 19:04

Als je de wat duurderde, niet-gecoate versie van Petrie hebt, zijn ze echt degelijk. De goedkopere versies zijn goedkoop met een reden…

Bielsje

Berichten: 1391
Geregistreerd: 17-09-09

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 19:26

Wat LaDonna zegt!

Wat betreft maatwerk of geen maatwerk, ik ga ervan uit dat de voet goed moet passen al is de schacht niet mijn maat, en dat paste niet qua wreef. Bij de Kingsley's, Derby's en Celeris zou ik ook op "maatwerk" komen, bij de merken als Petrie, Deniro en Secchiari zijn de maattabellen zo uitgebreid dat dat niet nodig is....

RedRoses

Berichten: 503
Geregistreerd: 21-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 16:02

Ketly schreef:
Ik deel het hier zeker als ik een keuze heb gemaakt! :D Qua merken vallen voor mij Petrie en Celeris af door de recensies en ervaringen van anderen. Ik heb nu Derby laarzen en deze bevallen super:

[ [url=m/x1QofT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar heb het idee dat de leersoorten daar wel iets beperkter zijn. Hiervoor had ik Lipica’s:

[ [url=m/qWv7lh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is er hier veel ervaring met de laarzen van Kingsley?


Ik heb Kingsley Londen laars voor de wedstrijden. Heb daarnaast voor de trainingen Deniro’s, maar ik zou de volgende keer 100% voor de training ook Kingsley laarzen kopen. Ze zitten ontzettend fijn, en ze zijn ook gewoon prima om ‘normaal’ op te lopen, ik loop geen blaren oid terwijl ik dat nog op een sneaker doe. En veel keuze uit printjes! Ik heb niet de meest bijzondere, maar vind ze wel tof.

Afbeelding

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 11:30

Wauw ik vind ze juist heel mooi chique RedRoses! En goed om te horen dat ze goed bevallen. Ik denk dat ik de perfecte print heb gevonden <3 Maar vraag me alleen af waarom de Capri zoveel duurder is dan de Olbia. Volgens mij is alleen de rits anders en de Capri heeft een hardere schacht. Heeft iemand hier toevallig een van deze twee? :D

NoekAa_

Berichten: 1464
Geregistreerd: 24-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 17:37

Afbeelding

Dit is Olbia, ik heb ook nog een paar in dat model uit de tijd dat Kingsley nog Donadeo was. Gaan lang mee dus. Ik vind het een fijne laars. Zeer vergelijkbaar met De Niro qua kwaliteit en qua maatvoering vrijwel hetzelfde.
Dit is wel gewoon zacht leer dus krijgen wel wat vouwen. Zou bij laarzen met glimmend leer op de schacht denk ik wel voor verharde buitenkant kiezen.

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 20:22

Hele gedurfde laarzen, prachtig :D Als ik de Olbia zo zie vind ik de laars ook echt mooi en niet onderdoen voor de Capri!

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 21:54

Ik heb een paar Kingsleys besteld gehad maar ze na 3 keer terug sturen niet ‘afgenomen’.
Kortere benen, kleine voeten en wat stevigere kuiten waren een te grote uitdaging :+

Uiteindelijk weer terug gegaan naar Lipica. Maar ook jaren heel tevreden geweest met mijn Derby’s.

Afbeelding
Lipica’s

Afbeelding
Derby’s

Simbaa
Berichten: 3963
Geregistreerd: 17-12-04

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 15:47

Iemand toevallig bordeaux rode laarzen? En daarvan een foto icm een witte broek?
Thanks!