[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Gerdien_
Berichten: 669
Geregistreerd: 03-10-11

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:56

Heel mooi!!

mayadeby
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-12-12
Woonplaats: België

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 08:52

Afbeelding
Afbeelding

Mijn de Niro’s zijn toegekomen!

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 09:58

Nieuwe deniros Afbeelding

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 10:51

Mooi al die deNiro’s! Blijf ik echt wel fan van! Ik ben benieuwd wanneer ik die van mij terug krijg, zijn inmiddels een maand geleden weer opgestuurd naar Italië vanwege een rits die meteen de tweede keer rijden open sprong..

1 tip: loop je laarzen goed in, haha!

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 12:05

Oh gaaf zeg dat gouden randje! <3

Ketly

Berichten: 5936
Geregistreerd: 27-02-10

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 14:46

Ik heb ook eindelijk laarzen uitgezocht :D Veel inspiratie hier op gedaan en toch maar gewoon voor zwarte laarzen zonder groen gekozen.

LisaVH96

Berichten: 183
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 13:53

LisaVH96 schreef:
Een vraagje aan jullie, ik zit een beetje gefrustreerd met mn petrie laarzen. Aan een laars krijg ik de rits namelijk niet mooi gesloten, er komt een soort knikje in de laars. Dit is telkens op de zelfde plek eigenlijk en aan de zelfde laars, bij de andere nergens last van. Heeeft hier iemand misschien een tip om dat te voorkomen en/of te verhelpen?
[ [url=m/BJCAhN.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik mag mijn laarzen weer naar Epplejeck brengen *\o/*, aan hun service ligt het niet in ieder geval. Hopen dat het nu wel goed blijft gaan

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:58

Heeft iemand ervaring met op maat gemaakte laarzen toch weigeren/ terug brengen na betaling?
Ik ben al vanaf december bezig en steeds als ze terug komen klopt er weer iets niet aan. Laars is ondertussen meerdere keren vermaakt en ben er ondertussen klaar mee, het plezier is er voor mij af. De laarzen zijn nu weer bij de fabrikant. Heb er ook nooit ermee gereden oid.
Het zijn steeds 'fouten' van de fabrikant.
Laatst bijgewerkt door nereids op 16-04-19 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:06

adventures01 schreef:
Heeft iemand ervaring met op maat gemaakte laarzen toch weigeren/ terug brengen na betaling?
Ik ben al vanaf december bezig en steeds als ze terug komen klopt er weer iets niet aan. Laars is ondertussen meerdere keren vermaakt en ben er ondertussen klaar mee, het plezier is er voor mij af. De laarzen zijn nu weer bij de fabrikant. Heb er ook nooit ermee gereden oid.
Het is overigens steeds de 'fout' van de fabrikant.


Welk merk?..
Hier hetzelfde verhaal alleen al sinds april vorig jaar...

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:08

DWensink Petrie en bij jou?

Schildpadddd
Berichten: 60
Geregistreerd: 11-04-19

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:45

whoo jezus wat komen hier een laarzen (en vermogen :+ ) voorbij, ik ben zelf van het liefst zo simpel mogelijk. en eerlijk de laarzen van 200 maximaal 300 euro houden het net zo goed vol als de vele duurdere. ik geef het geld er niet voor uit maar kan het vergelijken met mijn nicht. Allebei rijden we circa 3 paarden op een dag en de mijne zien er nog een stuk beter uit + haar rits is al kapot

als ik me niet vergis heeft zij maatwerklaarzen van petrie, ik heb de Ego 7 orion

Janine1990

Berichten: 43847
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:54

Schildpadddd schreef:
whoo jezus wat komen hier een laarzen (en vermogen :+ ) voorbij, ik ben zelf van het liefst zo simpel mogelijk. en eerlijk de laarzen van 200 maximaal 300 euro houden het net zo goed vol als de vele duurdere. ik geef het geld er niet voor uit maar kan het vergelijken met mijn nicht. Allebei rijden we circa 3 paarden op een dag en de mijne zien er nog een stuk beter uit + haar rits is al kapot

als ik me niet vergis heeft zij maatwerklaarzen van petrie, ik heb de Ego 7 orion


Nou en, laat mensen lekker een vermogen uitgeven waar ze aan willen.
Wat een rare egopost dit.

Janine1990

Berichten: 43847
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:56

adventures01 schreef:
Heeft iemand ervaring met op maat gemaakte laarzen toch weigeren/ terug brengen na betaling?
Ik ben al vanaf december bezig en steeds als ze terug komen klopt er weer iets niet aan. Laars is ondertussen meerdere keren vermaakt en ben er ondertussen klaar mee, het plezier is er voor mij af. De laarzen zijn nu weer bij de fabrikant. Heb er ook nooit ermee gereden oid.
Het zijn steeds 'fouten' van de fabrikant.


Hier is wel het een en ander juridisch aan te vinden.
Maar ik ben bang dat je niet heel sterk staat, omdat de fabrikant telkens zijn fouten herstelt.
Misschien is er nog te richten op een vorm van coulance?

Hoewel ik je heel erg goed begrijp, ben ik bang dat de wet nu in het voordeel van de verkopende partij staat. :(

Lietje_1991

Berichten: 467
Geregistreerd: 18-06-10
Woonplaats: Kop van N-H

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 16:17

Iemand tips om een schaafplek weer zo goed mogelijk te krijgen? ;(

Mijn linkerlaars heeft gister helaas kennis mogen maken met de bakrand :=

wodant
Berichten: 735
Geregistreerd: 11-03-14

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 16:23

Er komen echt prachtige laarzen voorbij!! <3

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met Kingsley rijlaarzen? :D

Janine1990

Berichten: 43847
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 16:32

Lietje_1991 schreef:
Iemand tips om een schaafplek weer zo goed mogelijk te krijgen? ;(

Mijn linkerlaars heeft gister helaas kennis mogen maken met de bakrand :=


Wat voor materiaal laars heb je?

Ik heb wel eens kleine schaafplekjes op mijn kalfsleren Celeris laarzen, maar met wat wax in de kleur van de laars zie je er al snel niets meer van.

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 16:40

Janine1990 schreef:
adventures01 schreef:
Heeft iemand ervaring met op maat gemaakte laarzen toch weigeren/ terug brengen na betaling?
Ik ben al vanaf december bezig en steeds als ze terug komen klopt er weer iets niet aan. Laars is ondertussen meerdere keren vermaakt en ben er ondertussen klaar mee, het plezier is er voor mij af. De laarzen zijn nu weer bij de fabrikant. Heb er ook nooit ermee gereden oid.
Het zijn steeds 'fouten' van de fabrikant.


Hier is wel het een en ander juridisch aan te vinden.
Maar ik ben bang dat je niet heel sterk staat, omdat de fabrikant telkens zijn fouten herstelt.
Misschien is er nog te richten op een vorm van coulance?

Hoewel ik je heel erg goed begrijp, ben ik bang dat de wet nu in het voordeel van de verkopende partij staat. :(


Dat denk ik ook. Niet slim van mij om ze de eerste keer al af te rekenen. Toch bedankt voor je antwoord!
Het liefst zou ik gewoon een nieuw paar/model laten aanmeten omdat deze al zo vaak vermaakt zijn.

Janine1990

Berichten: 43847
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 16:44

adventures01 schreef:
Dat denk ik ook. Niet slim van mij om ze de eerste keer al af te rekenen. Toch bedankt voor je antwoord!
Het liefst zou ik gewoon een nieuw paar/model laten aanmeten omdat deze al zo vaak vermaakt zijn.


Ik zou het op een vriendelijke manier in steken en kijken of je er nog wat meer uit kan halen. Onder het mom 'you get what you give'.

Ik weet niet hoe het vermaken er bij jou uit ziet. Maar ik heb ook laarzen waar ik het een en ander mee heb laten doen, door een goede schoenmaker. En daar heb ik gelukkig geen last van in die zien dat het niet meer lekker zit. Maar niet alles wat vermaakt wordt is ook altijd 'goed' voor het comfort natuurlijk.

Lietje_1991

Berichten: 467
Geregistreerd: 18-06-10
Woonplaats: Kop van N-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 17:39

Janine1990 schreef:
Lietje_1991 schreef:
Iemand tips om een schaafplek weer zo goed mogelijk te krijgen? ;(

Mijn linkerlaars heeft gister helaas kennis mogen maken met de bakrand :=


Wat voor materiaal laars heb je?

Ik heb wel eens kleine schaafplekjes op mijn kalfsleren Celeris laarzen, maar met wat wax in de kleur van de laars zie je er al snel niets meer van.

Leren Petrie's, gister wel meteen met dat care spul van Petrie aan de slag geweest maar heeft nog niet helemaal het gewenste resultaat

_coquette_

Berichten: 3102
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 17:42

Lietje_1991 schreef:
Iemand tips om een schaafplek weer zo goed mogelijk te krijgen? ;(

Mijn linkerlaars heeft gister helaas kennis mogen maken met de bakrand :=

Hier met de juiste kleur schoenpoets mijn blauwe laars weer goed gekregen. Was wel van de Niro met de Niro poets.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 17:46

Inderdaad schoenpoets in de juiste kleur! Goed in laten trekken en daarna goed uitwrijven/oppoetsen.

floflooo
Berichten: 35
Geregistreerd: 20-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 19:01

Heb even geen foto beschikbaar, maar ben na 3 jaar nogsteeds heel blij met m’n petrie laarzen die na intensief gebruik er nogsteeds mooi uit zien!

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 22:47

Tessawodan schreef:
Er komen echt prachtige laarzen voorbij!! <3

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met Kingsley rijlaarzen? :D


Ik heb laarzen van Kingsley, of nouja, toen het nog donadeo heette. Ik vind ze heel fijn! Fijne pasvorm (heb standaardmodel, niet op maat), en ze blijven ook heel mooi. Heb ze nu een klein jaar en gebruik ze alleen naar les en wedstrijden, en zijn nog als nieuw. Ook gelijk geel soepel, hoefde ze niet in de lopen, maar ook helemaal niet slap. Model heet Tropea.

wodant
Berichten: 735
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 07:08

emma_evg schreef:
Tessawodan schreef:
Er komen echt prachtige laarzen voorbij!! <3

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met Kingsley rijlaarzen? :D


Ik heb laarzen van Kingsley, of nouja, toen het nog donadeo heette. Ik vind ze heel fijn! Fijne pasvorm (heb standaardmodel, niet op maat), en ze blijven ook heel mooi. Heb ze nu een klein jaar en gebruik ze alleen naar les en wedstrijden, en zijn nog als nieuw. Ook gelijk geel soepel, hoefde ze niet in de lopen, maar ook helemaal niet slap. Model heet Tropea.


Fijn om te horen! :D Ik ben benieuwd over er nog meer mensen ervaringen hebben, kan er verder niet zoveel over vinden.

Floortje2002

Berichten: 486
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 14:02

Wow wat een gave laarzen komen hier voorbij!

Heb 8 jaar geleden de Niro's aan laten meten maar tot op de dag van vandaag blaren en ellende van die dingen

Vandaag besteld: *\o/*
Derby laarzen met rits aan de achterkant, elastiek aan de voorkant, gespje (donkerblauw croco aan de zijkant, sier neus(donkerblauw croco) en bovenste gedeelte zijkant een gedeelte donkerblauw crocolak en dan de bovenste rand zwart.

Hopelijk zijn ze snel binnen!
Ik. Kan. Niet. Wachten :D