Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 8 [ 180 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar laat jij je smartphone?

 
Profiel   

--heel verhaal, weg--

In t kort, met touwtje om mn nek :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 21:02 



 
Profiel   

Ik heb een telefoonhoesje van Dabo design. Heb het niet om mijn bovenbeen zitten maar net onder mijn knie. Ideaal! Ik gebruik het niet in de bak, maar wel voor lange ritten buiten.

Ik heb ook een zadeltas voor aan mijn zadel, ook van Dabo-design, maar als je dan van je paard valt is het niet handig als je telefoon daar in zit. Daar heb ik dan mijn extra borstel, vliegenspray en touw in zitten.

Maar die om je been is iig een aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 21:08 



 
Profiel   

Ik heb hem altijd gewoon in mn kontzak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 21:11 



 
Profiel   

Ik doe mn telefoon altijd in mijn jaszak, maar als ik geen jas aan heb weet ik ook nooit zo goed waar ik hem moet laten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 21:32 



 
Profiel   

Ik laat hem tijdens rijden in mijn kast of ib mijn kluisje op stal. :)

Heel zelfde als ik een vest of jas met ritszakken aan heb dat ik hem gewoon bij me heb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 21:41 



 
Profiel   

Ik heb m ook altijd in mn jaszak zitten, maar in de zomer is dat lastig. Laat m nu altijd in de kast liggen, maar vind dat niet fijn.

Paard staat aan huis bij de eigenaren, meestal is er wel iemand thuis, maar die zijn niet altijd bij de bak. In het begin toen ik hem net reed wel ivm zijn gedrag in het verleden, maar hij heeft nooit een stap verkeerd gezet. Geen van de paarden die ik reed deed ooit gek, maar was en ben 90% alleen.

Op de bakrand leggen zou in theorie kunnen, maar stel ik val, of paard en ik vallen en ik kan niet opstaan en 40m lopen is het wel fijn deze bij me te hebben.

De flipbelt of iets vergelijkbaars staat op mijn verlanglijstje :D

Heb zo een band om mn arm ook gehad, ging prima, alleen toen paste mijn nieuwe telefoon niet meer.
Hoesje aan riem vind ik klepperen met rijden.

En een kleine telefoon kopen om ermee te kunnen rijden gaat me erg ver. Ik gebruik mijn telefoon ook als computer eigenlijk, dagelijks meerdere uren. Dan ga ik niet een kleine, minder fijne (voor mij) telefoon kopen voor die 6uur per week dat ik aan het trainen ben :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 21:59 



 
Profiel   

Akke_sSpring schreef
Ik heb een telefoonhoesje van Dabo design. Heb het niet om mijn bovenbeen zitten maar net onder mijn knie. Ideaal! Ik gebruik het niet in de bak, maar wel voor lange ritten buiten.

Ik heb ook een zadeltas voor aan mijn zadel, ook van Dabo-design, maar als je dan van je paard valt is het niet handig als je telefoon daar in zit. Daar heb ik dan mijn extra borstel, vliegenspray en touw in zitten.

Maar die om je been is iig een aanrader!



Waarom heb jij een borstel en vliegenspray mee op buitenrit? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 09:35 



 
Profiel   

vibabu schreef
Akke_sSpring schreef
Ik heb een telefoonhoesje van Dabo design. Heb het niet om mijn bovenbeen zitten maar net onder mijn knie. Ideaal! Ik gebruik het niet in de bak, maar wel voor lange ritten buiten.

Ik heb ook een zadeltas voor aan mijn zadel, ook van Dabo-design, maar als je dan van je paard valt is het niet handig als je telefoon daar in zit. Daar heb ik dan mijn extra borstel, vliegenspray en touw in zitten.

Maar die om je been is iig een aanrader!



Waarom heb jij een borstel en vliegenspray mee op buitenrit? :o


Omdat we onderweg vaak een stop maken bij een restaurant met weiland/paddock :Y) . Dan kan ik haar daarna even poetsen en opnieuw insprayen. Ze heeft snel last van schuurplekken dus zand van het rollen of opgedroogd zweet poets ik er liever af :) .

Als we een langere rit maken is het ook fijn om een flesje water in te doen bijv, of een vestje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 14:36 



 
Profiel   

Ik heb een rijbroek met zak aan de zijkant voor telefoon, super handig. En als ik die niet aan wil dan heb ik eventueel een heuptasje (bij de berchka (of hoe je dat ook schrijft) gehaald voor 8,-). Daar past ook een hoevenkrabber en eventueel geld/pasjes in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 14:49 



 
Profiel   

In een jaszak(met rits) of diepe zak waarin ik zeker weet dat ik hem niet verlies :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 20:04 



 
Profiel   

Wat raden jullie aan om het been? (Mbt ik ben minder valide wil daarom nix maar dan ook niks om mijn armen!!!! ) wat of welke water proof is ? Alvast bedankt! ( ik rijd met body protector dus mbt mijn handicap vind ik om middel etc geen opties! )

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 21:22 



 
Profiel   

Ik heb hem altijd bij mijn buik in die band.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 13:22 



 
Profiel   

Svadilfari1 schreef
Wat raden jullie aan om het been? (Mbt ik ben minder valide wil daarom nix maar dan ook niks om mijn armen!!!! ) wat of welke water proof is ? Alvast bedankt! ( ik rijd met body protector dus mbt mijn handicap vind ik om middel etc geen opties! )


Ik heb mijn telefoon ook aan mijn been, linkerbeen net onder de knie, ivm met een beperking aan mijn rechterarm. Hierdoor kan ik er altijd goed bij met mijn goed functionerende arm/hand. Volgens mij is de stof zeker waterafstotend, waterdicht durf ik niet te zeggen.

Ik heb mijn telefoonhoes van Dabo-design.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 08:58 



 
Profiel   

Ik doe mijn telefoon in de bh
:P. Maar dat heb ik altijd. Ook met werk. Als ik hem in me broekzak doe komt die in de was :D
Een voordeel ik hoef geen tas mee te nemen want pasjes zitten ook in mijn telefoon. En niemand. Zit er aan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 09:38 



 
Profiel   

@Akke_sSpring dankjewel! Dat idd een goede plek hier! Ik vind het in geval v nood op buitenritten of stuk lopen v weiland naar stal ( langs de weg met kruk en paard :D ) en mijn beperking eigenlijk toch wel slimmer om hem mee te nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 18:39 



 
Profiel   

Ik heb mijn telefoon in mijn poetskist liggen of jaszak. Hardloopband is ook makkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 18:56 



 
Profiel   

Akke_sSpring schreef
Ik heb mijn telefoon ook aan mijn been, linkerbeen net onder de knie, ivm met een beperking aan mijn rechterarm. Hierdoor kan ik er altijd goed bij met mijn goed functionerende arm/hand. Volgens mij is de stof zeker waterafstotend, waterdicht durf ik niet te zeggen.

Ik heb mijn telefoonhoes van Dabo-design.

De stof is waterdicht, het hoesje kan ik niet meer geven dan 'waterafstotend'... regen, mist, water, het sijpelt toch altijd wel wat naar binnen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 19:21 



 
Profiel   

ik rij eigenlijk nooit alleen maar bij ons is de bakrand heel breed maar ik geef hem altijd aan een vriendin

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 19:26 



 
Profiel   

Bij Decathlon verkopen ze de FOUGANZA DAMESRIJBROEK TRAINING LIGHT MET SILICONEN STROKEN, de heeft een beetje aan de zijkant op rechter bovenbeen een telefoonzakje met rits, ideaal :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 19:40 



 
Profiel   

Taffje schreef
Bij Decathlon verkopen ze de FOUGANZA DAMESRIJBROEK TRAINING LIGHT MET SILICONEN STROKEN, de heeft een beetje aan de zijkant op rechter bovenbeen een telefoonzakje met rits, ideaal :j


Heb ook zo'n broek! Ideaal als je telefoon erin past haha. Mijn oude wel maar die ik nu heb past niet meer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 23:36 



 
Profiel   

flipbelt via alieexpres

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 23:44 



 
Profiel   

Telefoon hoesjes van esmee tas

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 00:03 



 
Profiel   

In de zomer wil ik hem wel eens tussen de rand van m'n broek steken als ik het erf af ga. M'n lievelingsrijbroeken van Equiline hebben een soort siliconen/grip-randje (zelfde materiaal als op het zitvlak) langs de binnenrand zitten, dus daar blijft hij meestal prima aan plakken. ;) Als ik bij ons in de bak rij heb ik hem in de zomer echter meestal in m'n kast liggen. In de winter zit hij altijd standaard ergens in m'n jas, bodywarmer of vest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 00:06 



 
Profiel   

Voor mijn dochter laatst een rijbroek gekocht met een zijzak met rits op het bovenbeen . top broek en daar heeft ze dus haar telefoon. bij decathlon gehaald

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 00:09 



 
Profiel   

mijn Iphone past gelukkig nog in de meeste van de zakken van mijn rijbroeken (Jeej!!) en anders doe ik hem in mijn vest.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 00:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 8 [ 180 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen