Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 8 [ 193 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zoektocht naar de perfecte winterjas

 
Profiel   

Ik heb geen idee maar ik vind het wel een mooie jas, kan je ook nog mooi de taille wat in verstellen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 11:49 



 
Profiel   

wwillemijn schreef
[ [url=m/JHkeQK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tckCRk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb vandaag deze gekocht. Wauw wauw wauw! Wat een super jas! Kan niet wachten tot het koud genoeg is :D


*\o/* *\o/* *\o/* Deze jas, liefkozend mijn slaapzak genoemd, is zo geweldig. Ik heb er vorige winter de hele tijd in gelopen. Heel goed mee te rijden en heerlijk warm! <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 15:02 



 
Profiel   

Ik loop nu al 8 jaar in mijn 3 in 1 HV Polo jas :') Onderhand is ie wel een beetje verbleekt en gaan naden kapot, maar kon vorig jaar geen leuke jas vinden....

Zie ook in ruitersport zaken steeds meer van die mooie, veel te dunne en ook vaak dure ‘fashion’ winter jasjes ipv de echte winterjassen die je voorheen meer zag. Hartstikke leuk, maar ik overleef er de winter niet mee hoor...

Ik zoek ook een warme, winddichte en liefst waterdichte jas. Liefst een beetje een outdoor model, of juist weer een nette jas. Gek, maar vind het allebei mooi! Geen lange onhandige jas, geen bomber model, maar een model er tussenin :)

Misschien een van deze jassen :P

https://www.divoza.com/nl/anky-atc172004-jack

Of deze, die ook eerder in dit topic genoemd is

https://www.kramer.nl/functionele-rij-j ... .S...DB%3E

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 16:32 



 
Profiel   

Ik herken dat wel. Zodra mijn winterjas aan gaat staat dat gelijk aan dat ik als zandmonster er vandaan kom. Want zand op deken, paard laten rollen zonder deken = poetswerk = schoon paard en zelf zandmonster.
Ik heb een ariat tussenjas, hartstikke fijn, maar vind het zo zonde omdat die zo snel vies wordt.
Daarom zijn de lidl ski-jassen voor mij ideaal, maar niet erg fashionably verantwoord :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 17:32 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar na lang zoeken een winterjas van horka gekocht.
Niet heel fashionable, wel erg betaalbaar, vooral heerlijk warm met lesgeven en ook met het rijden kan ie aan.
Ik wil altijd een lange jas zodat mn billen lekker warm blijven *D

[ img ]


Vind het een top jas, zeker een aanrader voor koukleumen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 17:41 



 
Profiel   

Josje4, is jouw jas ook wind- en waterdicht? En heeft die ook banden voor om je benen? Ik sta voor een winter met alleen een buitenbak dus zo'n lange jas lijkt me wel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 18:34 



 
Profiel   

Ik heb hem ingespoten, werkt redelijk. Nee geen banden helaas :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 20:48 



 
Profiel   

Tinkies7 schreef
Ik loop nu al 8 jaar in mijn 3 in 1 HV Polo jas :') Onderhand is ie wel een beetje verbleekt en gaan naden kapot, maar kon vorig jaar geen leuke jas vinden....

Zie ook in ruitersport zaken steeds meer van die mooie, veel te dunne en ook vaak dure ‘fashion’ winter jasjes ipv de echte winterjassen die je voorheen meer zag. Hartstikke leuk, maar ik overleef er de winter niet mee hoor...

Ik zoek ook een warme, winddichte en liefst waterdichte jas. Liefst een beetje een outdoor model, of juist weer een nette jas. Gek, maar vind het allebei mooi! Geen lange onhandige jas, geen bomber model, maar een model er tussenin :)

Misschien een van deze jassen :P

https://www.divoza.com/nl/anky-atc172004-jack

Of deze, die ook eerder in dit topic genoemd is

https://www.kramer.nl/functionele-rij-j ... .S...DB%3E


Die jas van anky heb ik toevallig laatst aangehad in de winkel. Heb uiteindelijk een andere genomen van PK. Maar die jas zat wel erg lekker en ook heel warm. Kan hem wel aanraden voor de warmte. De lengte van die jas was ook mooi, een klein stukje over de heupen (niet te kort en niet te lang). Hij kruipt ook niet omhoog zoals die bombermodellen dat wel doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 20:51 



 
Profiel   

LauraO schreef
Tinkies7 schreef
Ik loop nu al 8 jaar in mijn 3 in 1 HV Polo jas :') Onderhand is ie wel een beetje verbleekt en gaan naden kapot, maar kon vorig jaar geen leuke jas vinden....

Zie ook in ruitersport zaken steeds meer van die mooie, veel te dunne en ook vaak dure ‘fashion’ winter jasjes ipv de echte winterjassen die je voorheen meer zag. Hartstikke leuk, maar ik overleef er de winter niet mee hoor...

Ik zoek ook een warme, winddichte en liefst waterdichte jas. Liefst een beetje een outdoor model, of juist weer een nette jas. Gek, maar vind het allebei mooi! Geen lange onhandige jas, geen bomber model, maar een model er tussenin :)

Misschien een van deze jassen :P

https://www.divoza.com/nl/anky-atc172004-jack

Of deze, die ook eerder in dit topic genoemd is

https://www.kramer.nl/functionele-rij-j ... .S...DB%3E


Die jas van anky heb ik toevallig laatst aangehad in de winkel. Heb uiteindelijk een andere genomen van PK. Maar die jas zat wel erg lekker en ook heel warm. Kan hem wel aanraden voor de warmte. De lengte van die jas was ook mooi, een klein stukje over de heupen (niet te kort en niet te lang). Hij kruipt ook niet omhoog zoals die bombermodellen dat wel doen.


Bedoel je heel toevallig de PK Crespo? Want die kwam ik na de Anky tegen en deze ga ik zo bestellen bij EJ :o Hij is er alleen niet meer in het S, dus even kijken hoe de M valt :P
Over de Felix Buhler twijfel ik nog, ben wel iets meer van bruin dan zwart... Misschien daar ook maar een jas van doen om thuis te kunnen vergelijken.
Zijn er meer mensen met rij jas Ariana van Felix Buhler? En hoe bevalt deze?

(Anky was trouwens alleen nog in heel grote of heel kleine maten te krijgen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 21:51 



 
Profiel   

Ik vind deze zo gaaf <3 in het grijs

https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... 12611.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 22:06 



 
Profiel   

Mylittlejoy en wwillemijn ik zou een large bestellen van de jas bij ruitersport? De slaapzak zoals je hem heet :-) Zitten die maten ruim? En beetje flatterend? Als vrouw zijnde wil men er toch beeke deftig uitzien hè? En beeke paardproof?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 09:32 



 
Profiel   

Of weet er iemand als je je geld terug krijgt als je er echt niet mee staat of de maat niet klopt. Ik lees iets van dertig dagen herroepingsrecht bij ruitersport in theorie? Maar in de praktijk? Sorry voor de vele vragen ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 09:38 



 
Profiel   

[/quote]

Bedoel je heel toevallig de PK Crespo? Want die kwam ik na de Anky tegen en deze ga ik zo bestellen bij EJ :o Hij is er alleen niet meer in het S, dus even kijken hoe de M valt :P
Over de Felix Buhler twijfel ik nog, ben wel iets meer van bruin dan zwart... Misschien daar ook maar een jas van doen om thuis te kunnen vergelijken.
Zijn er meer mensen met rij jas Ariana van Felix Buhler? En hoe bevalt deze?

(Anky was trouwens alleen nog in heel grote of heel kleine maten te krijgen)[/quote]

Nee niet de crespo, maar de cinvo. Deze: :D
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... 13157.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:01 



 
Profiel   

Lizzyy schreef

Die heb ik een paar weken terug gekocht, echt een heerlijke jas. Is het geld echt waard :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:09 



 
Profiel   

Deze jas was eerst €110, maar is nu bij de ej afgeprijsd naar €27, dus snel bestellen :D [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 21:54 



 
Profiel   

Ik heb deze jas van kramer. Vandaag ontvangen en eerste indruk is erg positief lijkt goed warm zonder te dik te zijn.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 23:41 



 
Profiel   

Ik volg ook even.. Ik had de Eurostar Andrea, heerlijke jas, maar helaas is hij nu na een paar jaar toch echt kapot :( Alle jassen die ik nu tegen kom op internet lijken allemaal wel dunner. Ik sta vaak meerdere uren per dag buiten in de bak, dus heb een heerlijk warme jas nodig die ook waterafstotend is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 00:08 



 
Profiel   

Ik ben uiteindelijk toch maar gezwicht voor een jas met Gore-Tex. :wow: :$

Is dit geen kek jasje voor een van jullie?

https://www.bever.nl/p/the-north-face-a ... olour=2530

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 00:11 



 
Profiel   

Prachtige jas Bagheera! Die houd je wel warm!

Die van BR vind ik ook erg mooi, heb daar ook naar gekeken. Maar vond hem toch iets te kort.

Ik ben erg blij met mijn Mountain Horse jas, hij zit heerlijk en is ook erg mooi.
Hij is goed waterdicht (gister toevallig een halve emmer water gemorst en hij was binnen een paar minuten droog) en winddicht (buitenrit gemaakt met gure wind, ik bleef warm) en vuilafstotend :j


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 12:39 



 
Profiel   

Oh, die BR vind ik ook erg mooi! Kan de capuchon eraf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 13:23 



 
Profiel   

Flode schreef
Mylittlejoy en wwillemijn ik zou een large bestellen van de jas bij ruitersport? De slaapzak zoals je hem heet :-) Zitten die maten ruim? En beetje flatterend? Als vrouw zijnde wil men er toch beeke deftig uitzien hè? En beeke paardproof?


Ik heb zelf maat 36 boven en 38 onder en de M zit voor mij prima. Hij is niet superflatterend, maar het is zeker niet alsof je als een blauwe spongebob rondloopt. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 16:33 



 
Profiel   

Ik heb net de Ariana binnen gekregen van Felix Buhler. Maat S en M besteld, maar hij valt vrij groot. Ik kan een dikke trui aantrekken en pas dan nog steeds mooi in de S! Op het eerste gezicht een schitterende jas, maar niet zo heel dik. Hoeft in principe ook niet, zeker omdat ik voldoende ruimte heb voor een warme onderlaag. Ben heel benieuwd hoe ie in de praktijk is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 22:08 



 
Profiel   

mylittlejoy schreef
Flode schreef
Mylittlejoy en wwillemijn ik zou een large bestellen van de jas bij ruitersport? De slaapzak zoals je hem heet :-) Zitten die maten ruim? En beetje flatterend? Als vrouw zijnde wil men er toch beeke deftig uitzien hè? En beeke paardproof?


Ik heb zelf maat 36 boven en 38 onder en de M zit voor mij prima. Hij is niet superflatterend, maar het is zeker niet alsof je als een blauwe spongebob rondloopt. :D


Dank je wel... Maar had dus al de Large besteld.... Ga hem toch ruilen voor een M .... Want ben toch precies een beetje een blauwe zak petat... maar zit anders wel super lekker! En heerlijk warm....

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 11:43 



 
Profiel   

Ik zag deze jas en dat lijkt me wel een goede jas. http://www.busse-reitsport.de/nl/produk ... tNr=781111
Nu vond ik hem bij een online ruitersportzaak die ik niet ken. Heeft iemand ervaring met s.issi ruitersport? Ik kon geen annuleringsvoorwaarden oid vinden. Geen goed teken.

Edit, ik had nog niet op bokt gezocht naar ervaringen, verblind door hebberigheid helemaal niet aan gedacht *D
Ik ben er nog niet uit, dus ervaringen zijn welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 22:59 



 
Profiel   

Dat is echt een prachtige jas Whizz <3 .

Ik ken Sissi Ruitersport wel van naam, is best een bekende online winkel. Ik zou ze gewoon eens bellen, dan heb je er meer een gevoel bij.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 8 [ 193 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen