heeft decathlon kledij een slechte naam?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 20:32

Ik heb vooral gekeken voor schoenen en laarzen daar, maar dat vond ik zelf niks := Het was heel erg dun en stijf in mijn ogen.

ForeverQ

Berichten: 64
Geregistreerd: 01-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 16:00

Lekker aandoen waar je jezelf goed in voelt maakt niet uit welk merk of hoeveel het heeft gekost!

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: heeft decathlon kledij een slechte naam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:29

In de paardenwereld weet ik het eigenlijk niet, maar ligt er ook een beetje aan in welke kringen je je bevind. Er zijn idd mensen die op iemand neerkijken omdat diegene geen dure kleding draagt.

Zelf heb ik fitnesskleding van Decathlon en ben over het algemeen tevreden. Waarom €40 voor een legging betalen als je een soortgelijke voor €10 bij D kan kopen? :D

BliksemEmiel
Berichten: 37
Geregistreerd: 21-08-16

Re: heeft decathlon kledij een slechte naam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:48

Ik heb zelf niet echt Decathlonkleding, wel een paardrijdshirt, en daar ben ik wel tevreden mee.

PinaKoala
Berichten: 104
Geregistreerd: 04-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 23:03

Al flink wat jaartjes zeer tevreden klant bij de Decathlon. Ook voor andere sporten trouwens.
Maar dat er mensen zijn die het 'rotzooi' vinden heb ik ook wel eens om me heen gehoord. Ieder zo zijn voorkeuren natuurlijk.

Splendesco

Berichten: 2644
Geregistreerd: 10-01-09
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: heeft decathlon kledij een slechte naam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 23:13

Ik heb twee shirtjes en twee vesten van Decathlon en dat is prima spul.

Athelas

Berichten: 1969
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Re: heeft decathlon kledij een slechte naam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 23:18

Ik heb heel veel van de decathlon, allemaal prima spul! Heel tevreden mee. :j

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: heeft decathlon kledij een slechte naam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 23:23

Over het algemeen tevreden alleen vaak valt de kleding kort en breed .
Dat is erg jammer

Supervixen

Berichten: 12830
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 23:30

antje_vip schreef:
In de paardenwereld weet ik het eigenlijk niet, maar ligt er ook een beetje aan in welke kringen je je bevind. Er zijn idd mensen die op iemand neerkijken omdat diegene geen dure kleding draagt.

Zelf heb ik fitnesskleding van Decathlon en ben over het algemeen tevreden. Waarom €40 voor een legging betalen als je een soortgelijke voor €10 bij D kan kopen? :D


Ik vind de fitnessleggings en hardloopbroeken altijd dun en erg doorschijnend. Heb er wel een hardloophemdje van, maar die vind ik van mindere kwaliteit als ik kijk naar wat ik ook van nike of reebok heb.

beetje22

Berichten: 120
Geregistreerd: 23-01-15
Woonplaats: Arnhem en omstreken

Re: heeft decathlon kledij een slechte naam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 00:06

Ik heb een aantal dingen van de Decathlon. Bevalt erg goed! De kwaliteit is misschien niet zo goed als die van andere (merk)kleding, maar dat kan ook niet voor zo'n lage prijs.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 00:09

Ik heb daar laatst 2 rijbroeken gekocht. Altijd dik tevreden over decathlon! :j

Haal er altijd mijn jodphurs. Zitten heerlijk en gaan bij mij lang mee.

Had een hele fijne broek, zat echt heel lekker! Ben inmiddels 5 kilo afgevallen dus hij zat wat losser.
Stap ik gister van mijn paard;
Afbeelding

Nieteens op de naad. Geen oude broek, niet versleten.. Ik gok dat hij wat geplooid heeft gezeten en ik net even gegleden heb in het zadel ofzo waardoor hij gescheurd is maar ik baal enorm! Het was een hele fijne rijbroek voor 3 tientjes :=

Desondanks, voor mij geen reden niet naar de decathlon te gaan. Betaal liever 30 euro voor een broek die een jaar mee gaat, dan 120 voor een broek die 2 jaar mee gaat..

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 00:17

Ik heb niet het hele topic gelezen. Maaar ik weet nog toen ik 8 jaar terug in decathlon rondliep er toch echt scheef naar me gekeken werd.

Nu zie ik persoonlijk niemand echt meer in decathlon kleren rondlopen, maar als er eens iemand voorbij komt hoor ik rond mij toch wel eens commentaar.

Ik trek me er niks van aan. Ik draag wat ik fijn vind zitten en wat mijn budget aankan. In deze sport hebben ze tovh altijd iets te zeuren. Of je nu animo of decathlon aan hebt!

zorro

Berichten: 8761
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 00:20

Als iemand mij aan kijkt/spreekt op het merk kleding dat ik draag, ongeacht of dat nou een goedkoop of duur kleding stuk is, dan loop ik lachend weg. Iedereen moet lekker zelf weten wat hij of zij koopt.

Echt bizar Jolien, dat je daardoor scheef aan werd gekeken. Rare mensen lopen er rond op deze wereld.

kirsten87
Berichten: 81
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 00:21

Het is idd prijs kwaliteit verhouding, en dat is prima vindt ik.

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 00:37

Geen last van dat ik scheef aangekeken wordt en je wil niet weten hoe ik er af en toe bij loop. Voordeel van een kleine stal. Ik verslijt veel van mijn oude goede kleding bij de paarden. Op de rijbroeken na. Heb nu wel een rijbroek van de decathlon maar denk niet dat ik er daar nog een koop. De broek zit goed maar hij is veel te glad ik glij alle kanten op in het zadel.

Als er daadwerkelijk mensen zijn die op je neer kijken om wat je draagt zijn dat wel hele zielige mensen. Als je niets beters te doen hebt in je leven dan in de gaten houden welke kleding andere dragen en van welke merken dat zijn. Dat moet toch wel een ontzettend saai leven zijn als dat je plezier is.

stefje

Berichten: 1898
Geregistreerd: 20-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 00:40

Met een paard aan huis verbaast het me dat iemand erop let waar je rijbroek gekocht is...
Ik mis toch wel wat zonder paard op een pensionstal... gelukkig in dit geval, echt afschuwelijk dat het zo gaat.
(Mocht iemand nog een stal zoeken, kom bij mij staan, hier kun je je oudste kloffie aan :-) )

xenia_Oreo
Berichten: 2
Geregistreerd: 10-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 16:33

Hebben jullie ervaring met de rijlaarzen van Decathlon? Hoe is de kwaliteit?

stefje

Berichten: 1898
Geregistreerd: 20-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 18:59

xenia_Oreo schreef:
Hebben jullie ervaring met de rijlaarzen van Decathlon? Hoe is de kwaliteit?

Niet met de rijlaarzen, wel de jodphurs. Sterk, zowel de leren als de rubberen, en een fijne pasvorm.

_E_

Berichten: 381
Geregistreerd: 18-09-09

Re: heeft decathlon kledij een slechte naam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 19:02


Lightninggg

Berichten: 604
Geregistreerd: 18-03-13

Re: heeft decathlon kledij een slechte naam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 12:42

Ik rij zelfs op nationaal niveau met mijn decathlon spullen. Rijbroek, cap, dekjes, peesbeschermers, fleecedekens, uitrijdekens en hoofdstellen komen allemaal van decathlon. Uiteindelijk maakt het niet uit waar je spullen vandaan komen zolang je er zelf maar tevreden over bent. Mijn paarden lopen met hun decathlonuitrusting even goed vooraan dan paarden met een meer chiquere uitrusting

ItsaWildMaki

Berichten: 20
Geregistreerd: 08-09-17

Re: heeft decathlon kledij een slechte naam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:06

Ik heb mijn rijbroeken en laarzen van de Decathlon. Prima spullen voor die ene keer in de week dat rondje hobbelen. Ene broek een half jaar gebruikt en ligt nu in de kast te verstoffen omdat ik een beige ( goedkopere zelfs) heb gevonden daar en die veel mooier vind. Zitten allebei heerlijk dus tsja, waarom niet? De laarzen die ik heb zijn nepleren laarzen volgens mij. Zien er wel netjes uit, alleen kreukelt één laars wat meer. Maar verder zit ook dat goed, en ik kan gerust zeggen dat ze niet uitvallen als ik zonder beugels rij :')

charlotteehx
Berichten: 282
Geregistreerd: 30-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 15:19

Bij ons op de manege loopt eigenlijk iedereen wel rond in dure rijbroeken, leren laarzen, samshield caps enzo dus eigenlijk niet echt decathlon :P mij maakt het niet zoveel uit waar mensen in rondlopen, ik bedoel als je geen geld hebt voor dure laarzen van 300 euro. So what? Hoor wel vaak mensen die dan als er iemand nieuw is die dan rondloopt in kleren van de decathlon beginnen over de kleren van diegene maarja. Ik zelf draag nooit decathlon omdat ik het gewoon niet fijn vind zitten en niet echt mooi vind ofzo, broeken die na 1x wassen krimpen/het elastische gevoel verliezen, jodhpurs die na een paar keer in de regen verkleuren, caps die niet aansluiten en jeuken etc.

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 15:22

_
Lightninggg schreef:
Ik rij zelfs op nationaal niveau met mijn decathlon spullen. Rijbroek, cap, dekjes, peesbeschermers, fleecedekens, uitrijdekens en hoofdstellen komen allemaal van decathlon. Uiteindelijk maakt het niet uit waar je spullen vandaan komen zolang je er zelf maar tevreden over bent. Mijn paarden lopen met hun decathlonuitrusting even goed vooraan dan paarden met een meer chiquere uitrusting


_O-

Mij maakt merk niet uit, als het maar past en fijn zit. Decathlon heeft prima spul. Jammer als mensen erop neerkijken

Prairy
Berichten: 9068
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 15:40

charlotteehx schreef:
Bij ons op de manege loopt eigenlijk iedereen wel rond in dure rijbroeken, leren laarzen, samshield caps enzo dus eigenlijk niet echt decathlon :P mij maakt het niet zoveel uit waar mensen in rondlopen, ik bedoel als je geen geld hebt voor dure laarzen van 300 euro. So what? Hoor wel vaak mensen die dan als er iemand nieuw is die dan rondloopt in kleren van de decathlon beginnen over de kleren van diegene maarja. Ik zelf draag nooit decathlon omdat ik het gewoon niet fijn vind zitten en niet echt mooi vind ofzo, broeken die na 1x wassen krimpen/het elastische gevoel verliezen, jodhpurs die na een paar keer in de regen verkleuren, caps die niet aansluiten en jeuken etc.

Heb je er een hobby van gemaakt om oude topics omhoog te halen? ;)