Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
Plaats een nieuw onderwerp

Rijlegging de nieuwe trend?

 
Profiel   

_CaroB schreef
Iemand hier ook een tip wat betreft een rijlegging die eventueel geschikt zou zijn bij zwangerschap?

Ik heb ooit 1 van Kingsland gepast en die was echt super mooi, maar je zag alles zitten. En dan bedoel ik; putjes, vetkwabjes. Ik voelde me heel onzeker in die rijlegging en sindsdien nooit weer 1 geprobeerd.


Flexars heeft een fijne hoge en niet strakke tailleband. Ik schat in dat die broek erg fijn is met een zwanger buikje. Er zijn leggings die strakker zitten om de taille, of die een extra elastiek hebben daar etc etc die lijken me minder geschikt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 10:05 



 
Profiel   

Hannanas schreef
_CaroB schreef
Iemand hier ook een tip wat betreft een rijlegging die eventueel geschikt zou zijn bij zwangerschap?

Ik heb ooit 1 van Kingsland gepast en die was echt super mooi, maar je zag alles zitten. En dan bedoel ik; putjes, vetkwabjes. Ik voelde me heel onzeker in die rijlegging en sindsdien nooit weer 1 geprobeerd.


Flexars heeft een fijne hoge en niet strakke tailleband. Ik schat in dat die broek erg fijn is met een zwanger buikje. Er zijn leggings die strakker zitten om de taille, of die een extra elastiek hebben daar etc etc die lijken me minder geschikt.


Bedankt voor je tip! Ik ga daar even naar kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 10:46 



 
Profiel   

DenieesB schreef
Even een vraagje mbt winterleggings. Zijn er nog nieuwe aanraders?

Ik heb gelezen over Harry's Horse winter EquiTights en de leggings van Kerrits.
Kerrits is voor mij geen optie omdat ik echt moet passen.
Ook moet de broek er zijn in kindermaat (164) :+ of maat 32/34.

Zit nu te denken om op zoek te gaan naar een verkooppunt die de Harry's Horse winter EquiTights op voorraad heeft, maar misschien zijn er meer aanraders? Moet echt een warme broek zijn voor de winter voor een koukleum met buitenbak :o


Moet het beslist een legging zijn?
Anders is de Kipwarm broek van de Decathlon ook een optie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 11:34 



 
Profiel   

Ik heb ook Flexars gedragen tijdens m'n zwangerschap. Ik vind ze erg fijn! Blijven mooi zitten en geen last van een strakke band oid op je buik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 21:22 



 
Profiel   

Ik trap het topic even omhoog, er zijn zoveel ontwikkelingen inmiddels..

Ik ben opzoek naar een rijlegging die dus lekker zit maar ook netjes staat. Ik heb ontzettend lelijke bovenbenen (lipoedeem) ik kan daar helaas niets aan veranderen. Door de lipoedeem zitten gewone rijbroeken niet lekker maar de leggings laten vaak heel goed mijn lipoedeem zien en daar schaam ik mij dus voor.

Is er inmiddels al een rijlegging op de markt die dit soort problemen goed verdoezeld? Passen in de winkel schiet niet zoveel op, want zolang ik niet aan het rijden ben valt het ook niet zo heel erg op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-22 21:40 



 
Profiel   

Ariat EOS!
Ik heb dan de full seat maar dat is naar keus.

Ik zweer erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-22 21:49 



 
Profiel   

De ariat vond ik in eerste instantie lekker zitten, maar bleek erg af te zakken bij mij. Was ‘m continu omhoog aan t sjorren en nee, hij was niet te groot.

Ik heb meerdere merken en vind de PS of Sweden Jocelyn heel fijn. Ook de Kerrits ice tights zijn favoriet. Geen afzakken, doorschijnen, camel toe of andere gekke dingen.
Ik heb zelf geen oedeem, dus of je dat ziet weet ik niet. Beide in elk geval stevige stof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-22 22:35 



 
Profiel   

Petrichor schreef
Ik trap het topic even omhoog, er zijn zoveel ontwikkelingen inmiddels..

Ik ben opzoek naar een rijlegging die dus lekker zit maar ook netjes staat. Ik heb ontzettend lelijke bovenbenen (lipoedeem) ik kan daar helaas niets aan veranderen. Door de lipoedeem zitten gewone rijbroeken niet lekker maar de leggings laten vaak heel goed mijn lipoedeem zien en daar schaam ik mij dus voor.

Is er inmiddels al een rijlegging op de markt die dit soort problemen goed verdoezeld? Passen in de winkel schiet niet zoveel op, want zolang ik niet aan het rijden ben valt het ook niet zo heel erg op.


De Maya delorez compression zijn dikkere stof dan de meeste leggings maar wel heel rekbaar. Ik vind ze erg fijn en mooi zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-22 07:56 



 
Profiel   

Ik heb een legging van spijkerstof, van kramer.
Ms is dat ook iets voor jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-22 08:00 



 
Profiel   

Misschien op www.amazonexl.nl? Kan me zo voorstellen dat ze daar extra rekening houden met het soort stof en hoe het afkleed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-22 08:23 



 
Profiel   

Ik zweer nogsteeds bij m'n Pikeur legging. Kost wat meer maar is dan ook wel echt fijne kwaliteit & zakt niet af

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-22 08:26 



 
Profiel   

Die van Kramer was helaas uitverkocht zag ik net, wel echt een mooie broek!

Amazonexl begint pas bij maat 46, dat is veel te groot. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-22 11:44 



 
Profiel   

Weet iemand waar ik een rijlegging in het wit, zonder siliconen zitvlak kan bestellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 08:49 



 
Profiel   

Nessie schreef
Weet iemand waar ik een rijlegging in het wit, zonder siliconen zitvlak kan bestellen?


Maya delorez heeft de compression en performance met knie grip. Weet niet of dat storend voor je is of liever helemaal niks?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 09:16 



 
Profiel   

Bedankt, goede tip! Wanneer er niks te vinden is zonder grip is kniegrip het beste alternatief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 09:35 



 
Profiel   

Petrichor schreef
Ik trap het topic even omhoog, er zijn zoveel ontwikkelingen inmiddels..

Ik ben opzoek naar een rijlegging die dus lekker zit maar ook netjes staat. Ik heb ontzettend lelijke bovenbenen (lipoedeem) ik kan daar helaas niets aan veranderen. Door de lipoedeem zitten gewone rijbroeken niet lekker maar de leggings laten vaak heel goed mijn lipoedeem zien en daar schaam ik mij dus voor.

Is er inmiddels al een rijlegging op de markt die dit soort problemen goed verdoezeld? Passen in de winkel schiet niet zoveel op, want zolang ik niet aan het rijden ben valt het ook niet zo heel erg op.




Ik heb een broek die best stretchy is, ik vindt het een leggings met een rits, misschien is dit wat:
https://applique-amsterdam.com/products ... -navy-blue

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-23 21:43 



 
Profiel   

De Pikeur Athleisure is mooi dik :)

Ik ga er straks ook mee op wandelvakantie _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-23 21:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen