Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 31 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rijlegging de nieuwe trend?

 
Profiel   

Nee kunstleer op een legging is je hele legging effect weg ook. En er is amper vraag naar kunstleer dus dat wordt bijna niet meer gemaakt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 09:59 



 
Profiel   

@ir_2021: Ik ben juist anti siliconen / leer dus ik vind het heel fijn zitten. Heb geen last dat het glad zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 15:25 



 
Profiel   

Hoi allemaal, ik lees al een tijd mee met jullie wensen en struggles voor rijleggings. Dit omdat ik sinds kort zelf bezig met met rijleggings verkopen.
Zelf reed ik altijd met een rijbroek met lederen zit, omdat de leggings die ik had geprobeerd in de winkel allemaal van dat dunne doorschijnende stof waren.
Nu heb ik zelf een legging en ik moet zeggen hij zit echt top. Lekkere stof, hoge taille, zakje voor je telefoon en ook lang genoeg.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik liever knie grip heb dan full seat. Al is er wel heel veel vraag naar full seat.

Zijn er dingen die jullie nog missen aan een rijlegging? Bijv. specifieke kleuren of juist low waist?
Benieuwd naar mijn rijleggings? Er staat een linkje rechts onder in mijn onderschrift.

Nu ik de inkoopprijs weet vind ik wel dat Maya de Lorez enorm veel vraagt voor hun spullen. Vooral omdat hun mega groot inkopen. Donqui rijleggings komen bij dezelfde leverancier vandaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 09:54 



 
Profiel   

Ah leuk, ik volg jullie al sinds het begin op insta :D
Een telefoonzak is onmisbaar vind ik, bij sommige merken heb ik net liever enkel kniegrip, bij sommige dan weer de full grip. Maar over het algemeen ben ik ook meer fan van een kniegrip. En inderdaad een stof waar je niet elk putje in je bil in ziet is een must :+
Mijn huidige favoriet is MrsRos, dit zitting is geen siliconen lijkt me, maar is heel fijn want hij is totaal niet plakkerig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 12:43 



 
Profiel   

Ik ben fan van de leggings van decathlon en van mountain horse :) Ik draag graag leggings omdat ik rijbroeken die strak genoeg om mijn benen zitten, vaak te strak vind bij mijn buik. Met of zonder siliconen maakt mij niet zoveel uit, telefoon zak is wel ideaal en een must.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 20:09 



 
Profiel   

Ik heb m’n rijleggings altijd heel high waisted, telefoonzakje is wel echt een must en vind full grip ook wel lekker!

Edit: wat een prachtige producten verkoop je trouwens!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 23:36 



 
Profiel   

Kniegrip is prima, las t maar niet met siliconen is.
Full seat grip vind ik drama, ongeacht waarmee die grip gerealiseerd wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 07:52 



 
Profiel   

Ik vind het zakje voor je telefoon ook ideaal in de zomer als je geen jas of vest aan hebt als je naar buiten gaat!
Ik hoef niet zo nodig grip, liever zonder…

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 09:06 



 
Profiel   

Een telefoon zakje is inderdaad super handig!

Ik ben nu bezig met leggings met knie grip. Vind ik zelf ook fijner haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 16:31 



 
Profiel   

Ik vind vooral de stof belangrijk. Het moet echt een sportbroek zijn zeker in de zomer dus niet zo'n dikke (zweterige) rijbroeken stof maar echt dunne sportstof zodat je ze ook met 25 graden aan kan hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 16:34 



 
Profiel   

Drico schreef
Zijn er ook al leggings met kunstlerenzitvlak? Zit er qua grip veel verschil tussen kunstleer en enkel kniegrip?


Ik heb er 1 maar die wordt helaas niet meer gemaakt.

Mocht iemand een legging met kunstleren zit tegen komen, graag! Ik wil geen siliconen (ook geen kniegrip) en zonder zitvlak heb ik er nu 1 van maar vind dat toch niet fijn.

Mijn met leren zitvlak is hier de meest populaire broek in de zomer, had ik er toen maar meer van gekocht zucht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 16:39 



 
Profiel   

Een legging stof met kunstlederen zit, dat zit en ziet er heel raar uit. Ik heb er toen een sample van laten maken, maar het zat heel vreemd.

Kan wel even kijken of ik er nog een foto van heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 20:45 



 
Profiel   

Ik heb nu 1 rijlegging bij Krämer vandaan en die zit echt perfect en nu wil ik eigenlijk niet meer anders, haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 20:57 



 
Profiel   

minouesmee schreef
Een legging stof met kunstlederen zit, dat zit en ziet er heel raar uit. Ik heb er toen een sample van laten maken, maar het zat heel vreemd.

Kan wel even kijken of ik er nog een foto van heb.


Die ik heb is gewoon 'rijbroekstof' met een leren zitvlak. Maar dus geen knoop of rits, brede legging band bovenaan.

Legging stof is ook variabel he. Glad/ruw/dik/dun enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 16:10 



 
Profiel   

minouesmee schreef
Hoi allemaal, ik lees al een tijd mee met jullie wensen en struggles voor rijleggings. Dit omdat ik sinds kort zelf bezig met met rijleggings verkopen.
Zelf reed ik altijd met een rijbroek met lederen zit, omdat de leggings die ik had geprobeerd in de winkel allemaal van dat dunne doorschijnende stof waren.
Nu heb ik zelf een legging en ik moet zeggen hij zit echt top. Lekkere stof, hoge taille, zakje voor je telefoon en ook lang genoeg.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik liever knie grip heb dan full seat. Al is er wel heel veel vraag naar full seat.

Zijn er dingen die jullie nog missen aan een rijlegging? Bijv. specifieke kleuren of juist low waist?
Benieuwd naar mijn rijleggings? Er staat een linkje rechts onder in mijn onderschrift.

Nu ik de inkoopprijs weet vind ik wel dat Maya de Lorez enorm veel vraagt voor hun spullen. Vooral omdat hun mega groot inkopen. Donqui rijleggings komen bij dezelfde leverancier vandaan.


Low waist heel graag!!

Ik draag alleen nog maar bijleggingen naar stal (equilibre van kramer of Kerrits), maar alles is high Waist. Vind het echt vreselijk zitten zo hoog. :o De Kerrits heeft het wel iets minder dan de Equilibre.
Een telefoonzakje is voor mij ook een must.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 16:20 



 
Profiel   

Denk dat een lage legging ook niet echt wil? Dan zakt die ja van je kont af :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 17:55 



 
Profiel   

Nee hoor. Als mijn hardloopleggings zijn ook low waist. Waarom zou dat afzakken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 18:13 



 
Profiel   

Haha dan zal ik wel iets ander model hebben :P dat zou bij mij echt enorm afzakken moet wel in de taille zitten met een hardlooplegging gebeurt dat ook bij mij als die niet gewoon hoge taille heeft. En daar hoor ik wel veel vandaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 18:17 



 
Profiel   

Hahaha vandaar! Nee, ik draag eigenlijk alleen maar lage broeken. Vind het juist veel prettiger zitten dat je buik wat vrijheid heeft :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 18:24 



 
Profiel   

Die hoeft van mij geen vrijheid.... flubber flubber... nee bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 19:32 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Die hoeft van mij geen vrijheid.... flubber flubber... nee bedankt!


_O- inderdaad dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 19:43 



 
Profiel   

MarliesV schreef
Drico schreef
Zijn er ook al leggings met kunstlerenzitvlak? Zit er qua grip veel verschil tussen kunstleer en enkel kniegrip?


Ik heb er 1 maar die wordt helaas niet meer gemaakt.

Mocht iemand een legging met kunstleren zit tegen komen, graag! Ik wil geen siliconen (ook geen kniegrip) en zonder zitvlak heb ik er nu 1 van maar vind dat toch niet fijn.

Mijn met leren zitvlak is hier de meest populaire broek in de zomer, had ik er toen maar meer van gekocht zucht.


Ik kwam deze net tegen op insta en moest aan je bericht denken: https://www.thebohemianhorse.se/product ... ium=Social

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 11:04 



 
Profiel   

Ik heb nog een foto gevonden van een sample. Het is wel een broek, maar dan van legging stof met leren zit.

[ img ]

Nooit laten maken want er was/is meer vraag naar leggings met grip.
Nu heb ik deze, zitten heel lekker al zeg ik het zelf. Vooral het zakje op het dijbeen voor je telefoon is echt een goede uitvinding.


[ img ]
maat s en xl

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 22:21 



 
Profiel   

Oh die broek had ik wel willen hebben. Jammer dat hij nooit gemaakt is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 07:52 



 
Profiel   

In hoeverre werkt een legging met kunstleren zit überhaupt? Leggings stretchen behoorlijk en siliconen stretchen mee, maar gaat een broek die niet overal ongeveer even goed stretcht niet snel uit model?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 11:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 31 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen