Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 30 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rijlegging de nieuwe trend?

 
Profiel   

Mijn legging collectie bestaat uit:
- kingsland (blijven echte toppers, vooral de compressoin)
- ps of sweden (ook zeer aangenaam, voel je bijna niet)
- cavalierro (ook tevreden over, zijn wat dikker dus goed voor in de winter en zakken al wat sneller af)
- harry's horse (vind ik zelf heel onaangenaam door de brede band op mijn buik)
- Mrs Ros (mijn nieuwe favoriet, lijkt wel een 2de huid en ook prijs is zeer aangenaam)
- Lemieux (neem ik ook minder door de band/elastiek op mijn buik)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 15:41 



 
Profiel   

Welke Mrs. Ros heb je? :D Daar ben ik namelijk ook heel benieuwd naar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 16:03 



 
Profiel   

O ik vind die brede band van Harry's Horse juist fijn :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 18:26 



 
Profiel   

Ketly, ik heb de phantom Black, dus geen kleurtje. Maar hij is echt heel fijn, ook de antislip is niet van dat plak spul

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:26 



 
Profiel   

Ik wil vanavond bestellen! Maar twijfel qua kleur nog :+ Vind de Light Forest Green ook heel gaaf omdat mijn cap ook groen is, maar de Smokey Rose is ook gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:33 



 
Profiel   

Marvel schreef
Ik heb ze voorbij zien komen, willen mensen die goeie ervaringen hebben met bepaalde broeken ze delen? En dan met name op levensduur en kwaliteit?
Ik ben overigens op zoek naar een nieuwe winterrijbroek. Draag dan softshell me fleece, maar dat zit zo stijf. Misschien is er ook een wintervariant van?


•Ik heb zelf de rijlegging ‘covalliero sporty full grip’ en die zit echt als gegoten! Heeft een telefoon zakje en nog een klein rits zakje op de band, is high waisted en wel een zomer broek. Heb hem nog maar net dus kan nog niks zeggen over levensduur, de gouden lettertjes op je been laten wel een klein beetje los maar dat maakt verder niet heel veel uit want de broek is nog goed. Kostte 65 euro
•Heb ook nog de rijlegging ‘epplejeck illustris full grip’ en die zit ook heerlijk! Heeft een telefoon zakje en is high waisted maarja dat is natuurlijk eigen voorkeur en de stof kan in de winter en de zomer :) heb hem al een jaar en rij dr iedere week mee en is nog steeds als nieuw. Kostte volgensmij 40 euro

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 19:21 



 
Profiel   

Mijn legging collectie bestaat nu uit;
•rijlegging epplejeck illustris full grip, vind hem lekker zitten en t telefoon zakje op het been ook enorm handig. Goede prijs (40 euro) maar wel beetje dikke stof.
•rijlegging covalliero sporty full grip, heerlijke stof en perfect voor in de zomer. Heeft een klein ritszakje op de tailleband en een telefoon zakje op je been. High waisted en was 65 euro.
•rijlegging epplejeck equestrian squad full grip, was volgens mij 50 euro ofzo en stof is goed en heeft een ritszakje. Niet al te high waisted maar wel hoog genoeg, geen telefoonzakje is voor mij wel een beetje een minpuntje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 19:27 



 
Profiel   

germie schreef
Ik hou van steekzakken en een broek zonder zakken koop ik niet. Dus ik denk niet dat ik hier wat mee zou kunnen.


O geloof me er zijn er genoeg met zakken :) ik heb er zelf 3 en 1 ervan heeft alleen een ritszakje, een andere heeft een telefoonzak op het bovenbeen en een andere heeft een telefoonzakje en een ritszakje! Ik ben om

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 19:59 



 
Profiel   

SusanH schreef
O ik vind die brede band van Harry's Horse juist fijn :j


Ik ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 11:32 



 
Profiel   

Ik heb mijn eerste zomer rijlegging aangeschaft. Een LeMieux pull on. Hij zit heel lekker, past heel goed en ziet er ook mooi uit maar ik vind de full grip afschuwelijk met rijden dus ik zet hem weer op MP denk ik :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 08:12 



 
Profiel   

salamaleque schreef
Ik heb mijn eerste zomer rijlegging aangeschaft. Een LeMieux pull on. Hij zit heel lekker, past heel goed en ziet er ook mooi uit maar ik vind de full grip afschuwelijk met rijden dus ik zet hem weer op MP denk ik :(


Flexars proberen, die is zonder grip

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 08:18 



 
Profiel   

Nouvel schreef
salamaleque schreef
Ik heb mijn eerste zomer rijlegging aangeschaft. Een LeMieux pull on. Hij zit heel lekker, past heel goed en ziet er ook mooi uit maar ik vind de full grip afschuwelijk met rijden dus ik zet hem weer op MP denk ik :(


Flexars proberen, die is zonder grip


Die vind ik zo snel niet terug in een NL webshop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 08:29 



 
Profiel   

Equismart heeft ze (ik krijg daar telkens FB advertenties van :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 08:42 



 
Profiel   

Hilli schreef
Equismart heeft ze (ik krijg daar telkens FB advertenties van :') )


Vallen die op maat? Ik heb normaal maat 40.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 10:35 



 
Profiel   

salamaleque schreef
Hilli schreef
Equismart heeft ze (ik krijg daar telkens FB advertenties van :') )


Vallen die op maat? Ik heb normaal maat 40.


Ik heb met maat 38 de S

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 12:41 



 
Profiel   

Ik heb besloten dat ik geen rijbroeken/leggings meer online koop tenzij ik weet hoe ze er in het echt uitzien/passen. Na de miskoop van LeMieux (full grip wat ik echt heel vervelend vond met rijden) ben ik goed geslaagd bij EJ voor een Eskadron rijlegging, de Reflexx Been Grip. Wel 4 verschillende merken gepast. Montar vind ik er mooi uitzien maar die pas ik gewoon niet. HV polo daar bleef mijn kruis zo laag hangen. Busse daarvan vond ik het materiaal te dun waardoor hij niet zo netjes afkleedt. Ariat Eos ook een goede kanshebber maar de Eskadron zat net nog iets beter.

Voor de winter ga ik op zoek naar een warm en wind/waterdicht exemplaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 19:21 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een goede rijlegging die echt smal valt in de taille maar geschikt is voor een beetje heup. Ik had een super mooie Kingsland besteld maar helaas was de taille te stijf & niet strak genoeg. Zoek er eentje die geschikt is voor de zomer, niet té dun maar met een beetje compressie.
De Kingsland zat zo:
[ img ]

Heb er een van Pikeur gepast die als enige van veel merken mooi zat, maar die is wel weer héél duur. Zijn er andere merken die jullie aanraden? Of zelfs specifieke modellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 20:58 



 
Profiel   

Ik vind de Maya de lorez heel mooi (strak) vallen ook bij meer heupen en slanke taille. Maar die zijn ook niet heel goedkoop. Vandaag wel nog 20% korting met de code community20.

Ik heb zelf de compression in het zwart. De andere modellen zijn dunner maar die schijnen ook fijn te zijn. Die ken ik zelf niet.


Laatst bijgewerkt door Capriootje op 31-07-21 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 21:34 



 
Profiel   

ir_2021 schreef
Ik ben op zoek naar een goede rijlegging die echt smal valt in de taille maar geschikt is voor een beetje heup. Ik had een super mooie Kingsland besteld maar helaas was de taille te stijf & niet strak genoeg. Zoek er eentje die geschikt is voor de zomer, niet té dun maar met een beetje compressie.
De Kingsland zat zo:
[ [url=m/6ctuF8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb er een van Pikeur gepast die als enige van veel merken mooi zat, maar die is wel weer héél duur. Zijn er andere merken die jullie aanraden? Of zelfs specifieke modellen?


Black Heart Equestrian heeft leggings die goed bij een zandloperfiguur passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 21:40 



 
Profiel   

ir_2021 schreef
Ik ben op zoek naar een goede rijlegging die echt smal valt in de taille maar geschikt is voor een beetje heup. Ik had een super mooie Kingsland besteld maar helaas was de taille te stijf & niet strak genoeg. Zoek er eentje die geschikt is voor de zomer, niet té dun maar met een beetje compressie.
De Kingsland zat zo:
[ [url=m/6ctuF8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb er een van Pikeur gepast die als enige van veel merken mooi zat, maar die is wel weer héél duur. Zijn er andere merken die jullie aanraden? Of zelfs specifieke modellen?


Equito!
Had foto geplaatst op vorige pagin, heb echt hele smalle taille :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 22:08 



 
Profiel   

Pomme (wearepomme) ben ik zelf fan van, hebben ook regelmatig korting. Horka zit ook goed maar iets stijfer

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 22:53 



 
Profiel   

Gianti schreef
ir_2021 schreef
Ik ben op zoek naar een goede rijlegging die echt smal valt in de taille maar geschikt is voor een beetje heup. Ik had een super mooie Kingsland besteld maar helaas was de taille te stijf & niet strak genoeg. Zoek er eentje die geschikt is voor de zomer, niet té dun maar met een beetje compressie.
De Kingsland zat zo:
[ [url=m/6ctuF8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb er een van Pikeur gepast die als enige van veel merken mooi zat, maar die is wel weer héél duur. Zijn er andere merken die jullie aanraden? Of zelfs specifieke modellen?


Equito!
Had foto geplaatst op vorige pagin, heb echt hele smalle taille :)


Jaa die lijkt me heel mooi! Ik zag alleen dat ik hem alleen nog in een M kan kopen. Ik ben wel maat M/38 maar dus wel met smalle taille. Zal een M dan wel strak genoeg zijn? (Hypostore maatvoering zegt dat S maat 36/38 is en M 38/40/42). Wat is jou ervaring qua maat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 00:06 



 
Profiel   

Nessie schreef
ir_2021 schreef
Ik ben op zoek naar een goede rijlegging die echt smal valt in de taille maar geschikt is voor een beetje heup. Ik had een super mooie Kingsland besteld maar helaas was de taille te stijf & niet strak genoeg. Zoek er eentje die geschikt is voor de zomer, niet té dun maar met een beetje compressie.
De Kingsland zat zo:
[ [url=m/6ctuF8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb er een van Pikeur gepast die als enige van veel merken mooi zat, maar die is wel weer héél duur. Zijn er andere merken die jullie aanraden? Of zelfs specifieke modellen?


Black Heart Equestrian heeft leggings die goed bij een zandloperfiguur passen.


Die leken me idd echt perfect! Alleen ik zag geen siliconen en dat ben ik toch wel echt gewend/heb ik nodig. Heb jij ervaring met de stof/leggings qua stroefheid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 00:07 



 
Profiel   

Heb wel een nadeel ontdekt van mijn heerlijk zittende Kingsland. Vliegen en Dazen steken er vol doorheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 00:12 



 
Profiel   

Zijn er ook al leggings met kunstlerenzitvlak? Zit er qua grip veel verschil tussen kunstleer en enkel kniegrip?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 09:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 30 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen