Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rijlegging de nieuwe trend?

 
Profiel   

Anoniem schreef
Past daar een iPhone in?



Ik heb geen iPhone maar mijn Samsung galacy past hier perfect in.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 22:02 



 

Ik heb ook leggings met zakken en iPhone past er goed in. Is met silicone binnenin de zak dus de telefoon kan er ook niet uitglijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 22:07 



 
Profiel   

Ik heb toch liever rijbroeken denk ik xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 15:11 



 
Profiel   

Toch zie je ze steeds meer! Heb er zelf ook een, ze zijn echt heel fijn en ik wil hem eigenlijk niet meer af doen als ik eenmaal thuis ben. Zeker een aanrader! <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 20:39 



 
Profiel   

Ja veel mensen vinden het heel erg fijn zitten en juist andere weer helemaal niet. De stof in vaak veel dunnen en veel gladder. Maar wel weer met siliconen. Ik vind sommige rijleggings wel erg mooi. Zoals deze van Horses [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-17 12:55 



 
Profiel   

Ik heb er ook 1 van de decathlon maar die gebruik ik alleen wanneer het buiten wat warmer is omdat die niet zo dik is. Ik heb er de afgelopen zomer bijna alleen maar mee gereden, vond hem echt super lekker zitten en mijn telefoon paste ook makkelijk in het zakje. Voor de winter vind ik hem alleen te koud helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-17 15:53 



 
Profiel   

En zelfs ook voor mannen, maar die kom je gelukkig maar zelden tegen.

https://www.rackerswear.com/collections/mens

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 06:23 



 
Profiel   

Ik heb er 1 van HH, de winter variant. Heeeeerlijk, lekker warm en zit geweldig

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 07:34 



 
Profiel   

Heb inmiddels mijn 3de aangeschaft, wil niet meer anders. Heb 2 keer geluk gehad op marktplaats 2 de hands, 1 keer gedragen. En 3/4 van de nieuw prijs

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 12:20 



 
Profiel   

En in welke rijd jij ts?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 12:36 



 
Profiel   

Heb er 2 van harry horse en 1 van kingsland

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 12:41 



 
Profiel   

Ik heb sinds kort een winterlegging van Mountain Horse. Heerlijk! Zit erg fijn en ook lekker warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-17 22:33 



 
Profiel   

Nies_ schreef
Het zijn er inmiddels best wat hoor.. Ik vind ze wel ideaal, wel verschrikkelijk lelijk. Vind er veel te weinig elastisch.

Maar goed ook, krijg je mensen met maat 42 die zich in een 34 gaan wurmen. Word niemand blij van. (en nee, ik ben ook zeker de slankste niet :') )

Ik vind ze mooi, zolang het stofje niet te dun is, anders tekent het lekker af.. :=

Heb er een van EJ eigen merk, kostte 20,- dacht ik dus goedkoop en lijken verder ook op gewone rijbroeken. Vind dat type wel ruim vallen.

Verder zooitje gepast maar vind er veel verschil tussen zitten. Zowel qua prijzen als pasvormen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-17 22:44 



 
Profiel   

Haha ja dat is ook zo :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-17 23:02 



 
Profiel   

Dus ook voor mijn ‘mooie’ volslanke benen zou het kunnen? Ik ben nu wel erg benieuwd al schrikt het me ook wel weer af omdat ik een maatje meer heb, heb goedkopere van de Decathlon waar je al m’n putjes in ziet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-17 23:08 



 
Profiel   

Nu de nieuwe collecties komen ben ik me ook aan het oriënteren naar een rijlegging. Alleen, ik rij nu zonder iets van een zitvlak of siliconen, terwijl die rijleggings bijna allemaal siliconen hebben. Ik weet niet of ik dat wat vind -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-18 21:04 



 
Profiel   

Welke ik gebruik van zowel Aztec Diamond als Opal Equestrian hebben geen siliconen/zitvlakken, dat vind ik zelf namelijk ook niet fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-18 21:28 



 
Profiel   

Ook bij die knieen niet? Ik heb namelijk ook het liefst niks :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-18 09:56 



 
Profiel   

Ik volg hier ook even, ik heb er eentje en ik vind het echt fantastische dingen :')
Zag iemand die zei dat haar vriend het lelijk vond, maar die van mij is echt het tegenovergestelde haha. Ik ging net wel voor siliconen, vind dat wel fijn.
Ik ga die van EJ eens opzoeken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-18 10:01 



 
Profiel   

Die van Rackers hebben ook geen siliconen.

https://www.rackerswear.com/collections/women

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-18 10:33 



 
Profiel   

Nessie schreef
Welke ik gebruik van zowel Aztec Diamond als Opal Equestrian hebben geen siliconen/zitvlakken, dat vind ik zelf namelijk ook niet fijn.


Ik heb de Opal Equestrian ook, maar merk wel dat ik echt alle kanten op glijd. Hij is wel heel mooi en comfortabel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-18 10:41 



 
Profiel   

Hier ook een groot fan van de rijlegging! :D
Ben nog opzoek naar een mooie/goedkopere met siliconen zitvlak

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-18 10:48 



 
Profiel   

Bagheera_206 schreef
Die van Rackers hebben ook geen siliconen.

https://www.rackerswear.com/collections/women

Daar heb ik er nu een van, inmiddels wel dringend aan vervanging toe. Zoveel aan gehad :Y)
Maar dan moet je al samen met iemand bestellen, duur verzenden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-18 10:50 



 
Profiel   

@Maanlicht: Van dat glijden heb ik geen last (en met een puberende hengst wordt het soms nog weleens getest :+ )

De Aztec Diamond heeft volgens mij wel 3 streepjes ofzoiets bij de knie, maar dat zeg ik even uit mijn hoofd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-18 10:52 



 
Profiel   

Ik vind ze heeeeerlijk zitten! Maar eerder voor in de zomer en eerst moeten er weer wat wintervetjes van mijn benen en billen af :p. Mooi staat het mij niet echt, maar daar hecht ik niet veel waarde aan B-)

Ik vind ze trouwens ook lekker goedkoop :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-18 09:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen