Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rijlegging de nieuwe trend?

 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Het is wel echt hele soepele stof, je kan de naad zo 'opproppen'.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 12:43 



 
Profiel   

Wie heeft de Ariat Eos met kniegrip? Stofje is vrij glad voor een rijbroek, glijdt het wel of niet met je kont over het zadel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 13:41 



 
Profiel   

Hannanas schreef
Wie heeft de Ariat Eos met kniegrip? Stofje is vrij glad voor een rijbroek, glijdt het wel of niet met je kont over het zadel?


Ik heb hem sinds vorig jaar, gebruik hem vooral in de zomer. Ik heb zelf nooit full grip omdat ik ‘vast’ geplakt niks vind maar heb ook een ruwer kalfsleren zadel. Dus is denk maar net wat je zelf fijn vind. Hij is redelijk glad van zichzelf ja. Maar ook in full grip te krijgen dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 13:48 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Hannanas schreef
Wie heeft de Ariat Eos met kniegrip? Stofje is vrij glad voor een rijbroek, glijdt het wel of niet met je kont over het zadel?


Ik heb hem sinds vorig jaar, gebruik hem vooral in de zomer. Ik heb zelf nooit full grip omdat ik ‘vast’ geplakt niks vind maar heb ook een ruwer kalfsleren zadel. Dus is denk maar net wat je zelf fijn vind. Hij is redelijk glad van zichzelf ja. Maar ook in full grip te krijgen dacht ik.


Ik ben katoenen broeken gewend en anti stroefheid! Maar aangezien de broek zo glad is… kniegrip is prima te doen dus?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 13:59 



 
Profiel   

Iemand ervaring met de flexars??

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 21:08 



 
Profiel   

Hannanas schreef
Wie heeft de Ariat Eos met kniegrip? Stofje is vrij glad voor een rijbroek, glijdt het wel of niet met je kont over het zadel?

Ik rij het liefst met een gladde rijbroek en heb een Kingsland rijlegging met alleen kniegrip. Dat is prima te doen, je zit dus niet vast. Dus geen Ariat-ervaring, maar om aan te geven wat misschien wel kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 21:09 



 
Profiel   

kimmetje26 schreef
Iemand ervaring met de flexars??


Ja ik vind ze super fijn, draag eigenlijk niks anders meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 21:56 



 
Profiel   

kimmetje26 schreef
Iemand ervaring met de flexars??


Ik. Hij zit echt ontzettend lekker! Mij irriteren alleen de naden, vandaar dat ik naar de ariat Eos kniegrip kijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 22:29 



 
Profiel   

Hilli schreef
Hannanas schreef
Wie heeft de Ariat Eos met kniegrip? Stofje is vrij glad voor een rijbroek, glijdt het wel of niet met je kont over het zadel?

Ik rij het liefst met een gladde rijbroek en heb een Kingsland rijlegging met alleen kniegrip. Dat is prima te doen, je zit dus niet vast. Dus geen Ariat-ervaring, maar om aan te geven wat misschien wel kan.


Thnx! Ik ken helaas niemand met de ariat, of vergelijkbaar zoals kingsland. Zou graag zo’n glad stofje proberen. Katoenen ouderwetse rijbroeken zijn minder glad. Heb het idee dat sinds al die siliconen ze nu de stoffen gladder maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 22:32 



 
Profiel   

Ik heb endurancerijbroeken die veel gladder zijn. Horseware heeft bijvoorbeeld ook rijleggings die geen siliconen hebben maar ook niet extreem glad zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 22:35 



 
Profiel   

Ik zat erover te denken om een rijlegging aan te schaffen omdat ze mij heel comfortabel lijken, ik vroeg mij alleen af of een rijlegging een extra dik zitvlak heeft? Ik heb een aantal gewone sportleggings, maar die zijn zo dun. Is dat hetzelfde bij een paardrijlegging?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 11:16 



 
Profiel   

Nee hebben geen dik zitvlak. Ik vind het heerlijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 11:51 



 
Profiel   

Ik heb sinds kort eentje van PK, de Bon Ami. In mijn westernzadel gaat het wel, op mijn Stubben rij ik mezelf open omdat de stof synthetisch is en schuurt doordat er iets op het zitvlak zit. Een miskoop dus eigenlijk. Voor mij nooit meer iets wat stroef is.
En ze vallen ook erg klein. De XXL is slechts een 44. Dat stond niet op de website van Agradi. Je zou een 48 verwachten bij XXL, dus wel een aandachtspuntje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 17:01 



 
Profiel   

Ik heb nu de montar silver, echt heerlijk! Valt op maat. Valt mooi zonder alles in plekken te trekken waar je het niet wilt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 19:47 



 
Profiel   

Oh nou hopelijk vind ik het ook lekker zitten. ik heb zojuist een rijlegging van ariat besteld met een zakje voor de telefoon, wel zo handig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 17:53 



 
Profiel   

Ik heb de blauwe Ariat en nu de zwarte erbij besteld dus mij bevallen ze goed :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 18:26 



 
Profiel   

Ik heb zowel de Ariat Eos en de flexars. Vind beide erg prettig. De flexars is wat dikker en zit wat hoger bij de taille. Persoonlijk heb ik bij beiden geen last van naden oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 21:18 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Ik heb de blauwe Ariat en nu de zwarte erbij besteld dus mij bevallen ze goed :D


Hier ook echt fan van Ariat. :+

Ik heb nu een zwarte, cacoa en kobaltblauwe :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 21:19 



 
Profiel   

Rais schreef
Ik heb zowel de Ariat Eos en de flexars. Vind beide erg prettig. De flexars is wat dikker en zit wat hoger bij de taille. Persoonlijk heb ik bij beiden geen last van naden oid.

Flexars zijn siliconenloos toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 21:26 



 
Profiel   

Hilli schreef
Flexars zijn siliconenloos toch?


Ja klopt. Ze komen waarschijnlijk wel ook met siliconen over een tijdje. Ik vind de siliconen van de Eos ook reuze meevallen, ik hou er persoonlijk niet van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 10:44 



 
Profiel   

Ik heb ze het liefst zonder siliconen dus fijn dat er een merk met wat keuze is *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 12:21 



 
Profiel   

Ik heb de flexars inderdaad juist omdat ze zonder zijn, hoop echt dat ze nu niet alles met gaan maken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 12:59 



 
Profiel   

Nouvel schreef
Ik heb de flexars inderdaad juist omdat ze zonder zijn, hoop echt dat ze nu niet alles met gaan maken...


Voor zover ik weet blijven ze ook c zonder siliconen maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 15:46 



 
Profiel   

Even een schopje :D Ik ben nog steeds tevreden met mijn huidige rijlegging, en wil er daarom graag eentje bij. Welk merk raden jullie aan? Ik heb nu Kingsland en ben heel tevreden, maar ben ook benieuwd naar andere merken. Ik wil het liefst een groene of zwart maar mag best wat speciaals zijn.

Deze heb ik nu:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 13:47 



 
Profiel   

Oeeeh die heb ik ook! Blijft ook heel fijn :D

Ernaast heb ik 1 van ps of Sweden en 1 van equito.
Vooral die van equito ben ik echt weg van (ook prijstechnisch)


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 14:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen