Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 33  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rijlegging de nieuwe trend?

 
Profiel   

Marie111 schreef
Lenexa schreef
Ik heb sinds vorige week een HH rijlegging, maar die gript me echt veelste veel. Verder zit deze heerlijk, hij rijdt alleen dus niet lekker. Iemand tips om de grip minder te maken?


Dragen en wassen

Pff, dat gaat hem dan niet worden. Kan niet eens een lekker galopje in verlichte zit doen omdat er geen beweging in zit. Vast iets dat sommige mensen graag willen maar kan nu niet eens mee veren. En dan vond ik hem met voelen in de winkel nog lang niet het plakkerigst.
Ik had zelf nog bedacht misschien met een strijkbout en een theedoek verwarmen en dat eraf pulken? Maar dan kan ik hem beter verkopen 8-)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-20 15:48 



 
Profiel   

Mijn nieuwe set van Kerrits is binnen!

Die rijlegging zit echt super lekker!
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-20 14:50 



 
Profiel   

Ik heb net mijn eerste rijlegging besteld :D Ze hebben korting bij EJ!

Ik heb deze besteld:
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10142

Heeft iemand hier al ervaring mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 13:48 



 
Profiel   

Ik heb twee sportleggings van domyos gekocht (Decathlon) a 10 euro (uitverkoop) en 17 euro (met telefoon zakje). Met een 20km rit zitten ze nog als een tweede huid. Geen last van naden en lekkere ventilatie in je knieholte. En geen siliconen troep!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 14:06 



 
Profiel   

Ketly schreef
Ik heb net mijn eerste rijlegging besteld :D Ze hebben korting bij EJ!

Ik heb deze besteld:
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10142

Heeft iemand hier al ervaring mee?


ik heb er een 4tal van kingsland, super gemakkelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 14:17 



 
Profiel   

Heb je ook foto's? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 15:48 



 
Profiel   

Macs schreef
Ik heb twee sportleggings van domyos gekocht (Decathlon) a 10 euro (uitverkoop) en 17 euro (met telefoon zakje). Met een 20km rit zitten ze nog als een tweede huid. Geen last van naden en lekkere ventilatie in je knieholte. En geen siliconen troep!

Misschien ga ik dat toch ook maar eens doen. Heb er nu op zich wel even genoeg, maar voor een volgende :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 16:00 



 
Profiel   

Ketly schreef
Heb je ook foto's? :D


Pb :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 18:28 



 
Profiel   

Ik heb een rijlegging van br! Zit super lekker en de siliconen blijven ook mooi na het wassen. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-20 16:40 



 
Profiel   

Ik heb er nu een van Kingland. Hij zit zo fijn, dat ik hem laatst gewoon met hardlopen heb aan getrokken. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-20 17:57 



 
Profiel   

Ik ben echt heeeeeel blij met mijn rijlegging <3 Waarom heb ik dit niet eerder uitgevonden?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-20 10:14 



 
Profiel   

Ben er ook erg blij mee.
Vandaag met een gewone van decathlon gereden ( voor hardlopen).
Zonder grip en ik gleed een beetje in t zadel merkte ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-20 16:29 



 
Profiel   

Sorry voor het omhoog wippen van dit topic

Na alle reacties heb ik vandaag bij EJ de Ariat rijlegging eos gekocht. Wat een geweldig comfortabele broek.

Ik ben niet enorm slank, bij de meeste leggings zie ik eruit als een rollade of bezit je een cameltoe. Daarom ben ik er nooit aan begonnen. Maar inmiddels keurig aan het afvallen en na goede verhalen gelezen te hebben in het topic toch maar gaan passen. Hij tekent echt totaal niet! Plus hij valt ruim. Dus ik kon door voor een maatje kleiner.

Hoe bevalt de broek na een paar keer gebruiken en wassen? De stof lijkt wel kwetsbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 21:21 



 
Profiel   

Ik heb hem ook! Als enige legging en met maat 40 zat hij inderdaad ook mooi. Ik ben ook wat afgevallen en hij is nu wat ruim maar zit nog steeds wel prima. De zijkant ging bij mij wat pillen, die stiksels zeg maar. Verder is hij nog prima, ik heb hem vorige zomer gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 22:08 



 
Profiel   

Hoe erg "plakt" de siliconen grip van Ariat?

Ik heb heel slechte ervaringen met siliconen van Harry's horse en daarom nooit meer een legging of broek met siliconen willen hebben.
Wil sowieso geen full seat, alleen se knieën, maar ben alsnog wat huiverig voor siliconen, bij die eerste ervaring bleef mn broek aan t zadel geplakt en schoof mijn been binnen in de broek heen en weer met doorrijplekken op mn knieën tot gevolg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 06:56 



 
Profiel   

Marije_jiplover schreef
Hoe erg "plakt" de siliconen grip van Ariat?

Ik heb heel slechte ervaringen met siliconen van Harry's horse en daarom nooit meer een legging of broek met siliconen willen hebben.
Wil sowieso geen full seat, alleen se knieën, maar ben alsnog wat huiverig voor siliconen, bij die eerste ervaring bleef mn broek aan t zadel geplakt en schoof mijn been binnen in de broek heen en weer met doorrijplekken op mn knieën tot gevolg.


Ik zoek me suf naar broeken zonder siliconen omdat ik op mijn stroeve springzadeltje daar ook echt een hekel aan heb maar de Ariat heb ik geen last van gelukkig. Ik heb ook de knie grip. Van wel meer merken heb ik die zolang ze maar niet extreem plakken inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 08:08 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Ik zoek me suf naar broeken zonder siliconen omdat ik op mijn stroeve springzadeltje daar ook echt een hekel aan heb maar de Ariat heb ik geen last van gelukkig. Ik heb ook de knie grip. Van wel meer merken heb ik die zolang ze maar niet extreem plakken inderdaad.


Flexars heeft geen silicone.
Ik vind ze persoonlijk heel fijn, maten vallen ook heel goed. Ik bestel ze bij Equismart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 20:07 



 
Profiel   

Ik was eerst ook best sceptisch over de rijleggings. Ik had er vorig jaar een hele zooi van gepast bij de Epplejeck, maar ze waren kort, wijd, extreem dun en ze stonden gewoon voor geen meter. Vooral de taille was meestal erg wijd.
Maar nu heb ik er eindelijk eentje van Pikeur gevonden in mijn maat (via bokt). Lengtemaat 72 en van Pikeur weet ik dat het mij meestal goed zit. En nu ben ik helemaal om :D. Ik wilde toch voor een rijlegging kijken omdat ik iets zicht wat ook door zou kunnen gaan als 'gewone' sportbroek voor bijvoorbeeld hardlopen of bootcampen of iets anders spoetiefs. Dat doe ik haast nooit, maar heb daar ook echt niets geschikts voor. En ik vind dat het bij deze prima kan :D

Pikeur Gia Athleisure.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 14:17 



 
Profiel   

Sheran schreef
Ik was eerst ook best sceptisch over de rijleggings. Ik had er vorig jaar een hele zooi van gepast bij de Epplejeck, maar ze waren kort, wijd, extreem dun en ze stonden gewoon voor geen meter. Vooral de taille was meestal erg wijd.
Maar nu heb ik er eindelijk eentje van Pikeur gevonden in mijn maat (via bokt). Lengtemaat 72 en van Pikeur weet ik dat het mij meestal goed zit. En nu ben ik helemaal om :D. Ik wilde toch voor een rijlegging kijken omdat ik iets zicht wat ook door zou kunnen gaan als 'gewone' sportbroek voor bijvoorbeeld hardlopen of bootcampen of iets anders spoetiefs. Dat doe ik haast nooit, maar heb daar ook echt niets geschikts voor. En ik vind dat het bij deze prima kan :D

Pikeur Gia Athleisure.


[ [url=m/KHXqQq.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik heb gister dezelfde binnen gekregen. Echt wat een heerlijke legging <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 16:36 



 
Profiel   

Oeh die gia zoek ik al een tijd met kniegrip ipv full grip, lijkt me echt een mooie! Maat 80 denk ik. Heb een Kentucky 84 van 15 jaar terug waar ik nog steeds in rij, maar als ik tegenwoordig bijv montar of Anky probeer heb ik 38. Vroeger vielen rijbroeken veel smaller is mijn indruk.

Dus als iemand deze legging in kniegrip lengtemaat weet te vinden (geen wit) mag je me altijd een tip sturen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 16:55 



 
Profiel   

Is dat de pikeur Gia softshell? Hoe is de naad aan de binnenkant van de legging bij je kruis?

Ik heb een tijd geleden de gia winterversie, de softshell dus, besteld, maar die naad was niet te doen 8)7

Verder zat de legging echt zooo heerlijk, maar ja...

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 21:22 



 
Profiel   

Omg dat is wel heel dik :/ zou ik ook niet mee kunnen rijden. Ziet er wel super warm uit, jammer dat het niet platter genaaid kon worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 21:41 



 
Profiel   

[code][/code]
Sheran schreef
Ik was eerst ook best sceptisch over de rijleggings. Ik had er vorig jaar een hele zooi van gepast bij de Epplejeck, maar ze waren kort, wijd, extreem dun en ze stonden gewoon voor geen meter. Vooral de taille was meestal erg wijd.
Maar nu heb ik er eindelijk eentje van Pikeur gevonden in mijn maat (via bokt). Lengtemaat 72 en van Pikeur weet ik dat het mij meestal goed zit. En nu ben ik helemaal om :D. Ik wilde toch voor een rijlegging kijken omdat ik iets zicht wat ook door zou kunnen gaan als 'gewone' sportbroek voor bijvoorbeeld hardlopen of bootcampen of iets anders spoetiefs. Dat doe ik haast nooit, maar heb daar ook echt niets geschikts voor. En ik vind dat het bij deze prima kan :D

Pikeur Gia Athleisure.


[ [url=m/KHXqQq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Valt die op maat? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 21:51 



 
Profiel   

femkepien schreef
[code][/code]
Sheran schreef
Ik was eerst ook best sceptisch over de rijleggings. Ik had er vorig jaar een hele zooi van gepast bij de Epplejeck, maar ze waren kort, wijd, extreem dun en ze stonden gewoon voor geen meter. Vooral de taille was meestal erg wijd.
Maar nu heb ik er eindelijk eentje van Pikeur gevonden in mijn maat (via bokt). Lengtemaat 72 en van Pikeur weet ik dat het mij meestal goed zit. En nu ben ik helemaal om :D. Ik wilde toch voor een rijlegging kijken omdat ik iets zicht wat ook door zou kunnen gaan als 'gewone' sportbroek voor bijvoorbeeld hardlopen of bootcampen of iets anders spoetiefs. Dat doe ik haast nooit, maar heb daar ook echt niets geschikts voor. En ik vind dat het bij deze prima kan :D

Pikeur Gia Athleisure.


[ [url=m/KHXqQq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Valt die op maat? :)


Ja, bij mij perfect op maat, net als mijn andere Pikeur broeken in ieder geval. Maar Pikeur valt weer anders dan andere merken natuurlijk :). Ik heb vooral Pikeur omdat de taille echt smal is en de lengtemaat echt goed lang :)

@ShadowFax: het is de 'normale' Gia Athleisure. Er zit een enkele naad in het kruis waar ik helemaal niets van viel. Alles is ook goed elastisch, echt wel Pikeur kwaliteit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 22:53 



 
Profiel   

Sheran schreef
@ShadowFax: het is de 'normale' Gia Athleisure. Er zit een enkele naad in het kruis waar ik helemaal niets van viel. Alles is ook goed elastisch, echt wel Pikeur kwaliteit :)


Wil je er een foto van maken? :o Als ik mijn kingsland rijlegging nl van binnen bekijk zit er keurig een mooi stukje stof over de hele naad genaaid. Nergens last van. Misschien heeft de normale gia een minder prominente naad... ben benieuwd. Kan ik die misschien bestellen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 11:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 33  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen