Rijlegging de nieuwe trend?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Rijlegging de nieuwe trend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 16:04

Hkm starlight is idd fijn :j alleen een stukje siliconen bij de knie

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 15:35

Naar aanleiding van dit topic en de tip van de Kerrit winterbroek heb ik deze besteld bij outdoorriding. Geweldige service (hulp bij maat en apart mijn maat besteld), super leuk verpakt en met een leuk extraatje. En de broek.. in één woord: geweldig. Het voelt niet als zo’n stomme, stugge rijbroek. Ik wilde hem ook niet meer uitdoen :D nu nog testen met rijden als ik zelf weer kan rijden. Maar vooralsnog zit hij als de Roeckl handschoenen onder de rijbroeken :o ik hoop wel dat de levensduur langer is dan Roeckl :D

Voor het voorjaar ga ik in elk geval nog een bestellen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 00:51

Zijn er ook fijne met een zak waar iig een iPhone in kan?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37268
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Rijlegging de nieuwe trend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 00:52

Ik reed er vroeger altijd mee heerlijk

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 01:06

Ik ben ook verslaafd!!!

Mijn absolute favoriet is de nieuwste kingsland! Gemaakt van hun rijbroeken stof (dus niet die sportstof) heerlijke hoge band/elastiek ik ben HELEMAAL om <3

http://hypostore.nl/kingsland-katja-rij ... tvlak.html

Oh en ik heb een Harry die zit ook fijn, plus punt van deze dat hij broekzak op je beem hebt ideaal voor buiten rijden geen last van men telefoon

Jessix

Berichten: 16449
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Rijlegging de nieuwe trend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 01:24

Zakken ze niet af? Dat heb ik namelijk met gewone leggings wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 09:30


Laurievc

Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 09:31

Jessix schreef:
Zakken ze niet af? Dat heb ik namelijk met gewone leggings wel...

Nog nooit last van gehad! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 11:34

Kayleigh_ schreef:
Anoniem schreef:
Zijn er ook fijne met een zak waar iig een iPhone in kan?

https://www.horze.nl/paardrijtights/hor ... 36030.html

Dit is een mooie rijlegging met zakken. Horze heeft sowieso fijne tights vind ik :)



Nog maar 1 maat.
Misschien maar wat bij ej bestellen.
Alleen altijd lastig om maat te gokken

Anoniem

Re: Rijlegging de nieuwe trend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 11:44

Er komen vast wel nieuwe maten terug op voorraad.

Ik heb bij EJ de Harry's Horse legging eens besteld. Hoorde maar niks en duurde laaaaaaaang, dus maar gemaild. Bleek die pas ergens volgend jaar op voorraad te zijn. Lekker dan.

Nessie

Berichten: 8590
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 11:51

Ik heb zelf 3 rijleggings van Aztec Diamond. Ik vind ze erg fijn en ook mooi (zeker met de matchende shirts). Reed altijd al in normale broek leggings dus dit vind ik wel een uitkomst. Nu ben ik gevraagd om foto's te maken voor een ander bedrijf met rijleggings (Opal Equestrian), waarvan ik kleding krijg als model :)

Afbeelding

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:02

Lijkt mij een fijne broek van Aztec Diamond! Zijn zeker alleen in het buitenland te bestellen? Zo duur altijd met verzend, en evt. passen/retourneren :=

L_iek
Berichten: 9713
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Rijlegging de nieuwe trend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:20

Ja! Helemaal fan. Makkelijk aan te trekken en super fijn om mee te rijden. Ik heb er een van Harry's Horse.. mijn rijbroeken zijn al in de verkoop.

Mallootje

Berichten: 5620
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Belgie

Re: Rijlegging de nieuwe trend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:24

Ik zie ze ook overal om ons heen verschijnen (niet moeilijk met een ruitersportzaak) maar ben zelf echt nog niet overtuigd. Het lijkt zo.. dunnetjes.

Macs

Berichten: 7642
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:27

Lijkt me heerlijk, een rijbroek die níet lubbert, te kort is, afzakt, achteraf toch te groot blijkt etc etc..
Ik heb altijd kindermaatjes rijbroek maar die worden al snel te kort.
Maaaar een probleem; ik heb geen vet en rijdt mijn billen al stuk met een lederen zitvlak.
Hoe is dat met deze? Mijn spijkerbroeken slijten al op de zitbeenknobbel-plek. Laat staan zo'n rijlegging..
Iemand die hetzelfde probleem heeft en toch een rijlegging heeft uitgeprobeerd..?
Ik ben wel van plan om -als pony is ingereden- sowieso een bontje voor op het zadel te kopen :+

Nessie

Berichten: 8590
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:43

Goldie schreef:
Lijkt mij een fijne broek van Aztec Diamond! Zijn zeker alleen in het buitenland te bestellen? Zo duur altijd met verzend, en evt. passen/retourneren :=


Klopt ze komen uit de UK. Ze zijn 35 pond en verzenden 10 of 15 (ligt eraan hoeveel je koopt). Passen en retour weet ik niet, gelukkig pasten ze gewoon (en anders zou ik hem op marktplaats zetten in plaats van terugsturen).

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:43


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:44

Macs schreef:
Lijkt me heerlijk, een rijbroek die níet lubbert, te kort is, afzakt, achteraf toch te groot blijkt etc etc..
Ik heb altijd kindermaatjes rijbroek maar die worden al snel te kort.
Maaaar een probleem; ik heb geen vet en rijdt mijn billen al stuk met een lederen zitvlak.
Hoe is dat met deze? Mijn spijkerbroeken slijten al op de zitbeenknobbel-plek. Laat staan zo'n rijlegging..
Iemand die hetzelfde probleem heeft en toch een rijlegging heeft uitgeprobeerd..?
Ik ben wel van plan om -als pony is ingereden- sowieso een bontje voor op het zadel te kopen :+

Lekker veel pepernoten en chocolade eten de komende maanden!

Nee, dat is flauw. Maar ik denk dat een rijlegging ook snel verslijt bij jou dan.... Vervelend!

CowboyBilli

Berichten: 31
Geregistreerd: 18-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 12:08

Supervixen schreef:
Alsof een rijbroek sexy is.. mijn vriend vindt ze lelijk. Allemaal.


<<) Serieus ??
Als ik een vrouw in een strakke rijbroek met glanzende rijlaarzen te paard zie vindt ik dat zeker de moeite waard om te aanschouwen ! +:)+ +:)+

Afbeelding

Afbeelding

Tymone

Berichten: 900
Geregistreerd: 05-03-15
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 12:28

Bij de endurance gebruiken ze het al jaren. Heb al minstens 10 jaar zo’n broek in de kast liggen

germie

Berichten: 25989
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Rijlegging de nieuwe trend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 21:32

Ik hou van steekzakken en een broek zonder zakken koop ik niet. Dus ik denk niet dat ik hier wat mee zou kunnen.

Annemeik

Berichten: 4242
Geregistreerd: 29-08-03
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 21:40

Nicole schreef:
Ik ben ook verslaafd!!!

Mijn absolute favoriet is de nieuwste kingsland! Gemaakt van hun rijbroeken stof (dus niet die sportstof) heerlijke hoge band/elastiek ik ben HELEMAAL om <3

http://hypostore.nl/kingsland-katja-rij ... tvlak.html

Oh en ik heb een Harry die zit ook fijn, plus punt van deze dat hij broekzak op je beem hebt ideaal voor buiten rijden geen last van men telefoon


Deze lijkt mij heel fijn! Ik heb er 2 van kingsland met die hele dunne stof, heel fijn voor de zomer. Maar nu wel erg dun. Als ik volgend jaar weer kan rijden ga ik eens naar deze kijken!

Suusjepluus

Berichten: 790
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Re: Rijlegging de nieuwe trend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:09

Hier zie ik ze ook steeds vaker om me heen. Maar elke keer (sorry, ik kijk er echt niet bewust naar maar het valt me toch op) met een enorme kamelenteen :n Dat weerhoud mij ervan om er een te proberen. En in de winter.... brrrr

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:24

germie schreef:
Ik hou van steekzakken en een broek zonder zakken koop ik niet. Dus ik denk niet dat ik hier wat mee zou kunnen.


Ik heb een broek van Kerrits. Van wat ik weet is dat een van de betere leggings die al jaren door endurancerijders wordt gebruikt, die heeft een heel groot vak op je bovenbeen. Ik heb nog nooit zo’n goeie zak op een rijbroek gehad :)

Anoniem

Re: Rijlegging de nieuwe trend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:54

Past daar een iPhone in?