Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 47 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Outdoorlaars smalle kuit

 
Profiel   

Ik ben al enige tijd op zoek naar mooie outdoorlaarzen met een smalle schacht. Ik heb kuitmaat 35/36 bij voet 39. Nu mogen ze wel iets los zitten, maar kuitmaat 40/41 zoals er veel zijn vind ik echt te wijd.
Budget is ongeveer 100/125 euro
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 15:30 



 
Profiel   

ohhh succes. Ik zoek ook al een hele tijd. Kuitmaat hier 34...maar als ik 35/36 vind doe ik een dansje. Vooral als ze ook nog hoog genoeg zijn.

edit: en ik lees stiekem mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 15:47 



 
Profiel   

Dubarry slim fit! Alleen je budget gaat niet lukken... misschien marktplaats?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 15:57 



 
Profiel   

NatasjavE schreef
ohhh succes. Ik zoek ook al een hele tijd. Kuitmaat hier 34...maar als ik 35/36 vind doe ik een dansje. Vooral als ze ook nog hoog genoeg zijn.

edit: en ik lees stiekem mee.


Ik zou met kuitmaat 37/38 al genoegen nemen :D

Heb nu kuithoge van Bergstein besteld bij de wehkamp, die zijn nu met 30 euro korting. Zal wel even laten weten als ik ze binnen heb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 16:04 



 
Profiel   

Willemina_L schreef
Dubarry slim fit! Alleen je budget gaat niet lukken... misschien marktplaats?


Dubarry zit op mp nog op €200+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 16:04 



 
Profiel   

Hoge Zoo Adventure Slim fit? Wel ook boven het budget..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 16:15 



 

Ik lees mee. Kuitmaat 34, dus altijd gedoe

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 16:47 



 
Profiel   

Hier zelfde probleem met mijn spillebenen en smalle voeten. Lees even mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 16:56 



 
Profiel   

Mountain Horse? Ligt ook wel ver boven budget mijn zijn wel laarzen met ook andere kuitmaten :j

Kramer heeft trouwens ook meerdere!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 16:57 



 
Profiel   

Ik heb extreem lange, dunne benen, grote maat (41) en spillebenen (34 kuit). Ik heb toevallig vorige week de horka greenwich voor mn verjaardag gekregen! Dat is het enige model wat enigszins aansloot en waar mn hiel niet uit floepte met lopen. Let wel! Ik heb hele lange benen en dus komen de laarzen niet op het breedste deel van mn kuit. Bij jou zal dat misschien wel het geval zijn waardoor de laars nog beter aansluit.


[ img ]


[ img ]

Ze zitten heerlijk en zijn bont gevoerd. Advies was wel goed impregneren want ze worden verkocht als waterafstotend. Niet waterproof. Maar konden volgens de verkoopster echt wel wat hebben. Prijs was 75 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 17:03 



 
Profiel   

Die zijn evt nog wel een kanshebber mochten de bergstein laarzen niet wat zijn (die vind ik wel mooier, dus hoop dat die mooi zitten)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 17:08 



 
Profiel   

Ik heb de OUTDOOR LAARS SHEFFIELD LANG van Horka, deze zijn met rits en iets smaller als de gemiddelde outdoorlaars

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 17:11 



 
Profiel   

Laarzen van HKM vallen ook vrij smal. Ik heb voet 40 en kuit 33 en uiteraard sluiten ze bij lange na niet aan, maar ik zwem er ook niet in. Ongeveer net als die van Horka hierboven, maar dan iets langer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 17:13 



 
Profiel   

Ik heb ook een kuitmaat 34, maar die outdoorlaarzen van HKM (en volgens mij heeft Horka dezelfde) zaten bij mij toch best goed! Nu heb ik Ariat Windermere, maar dat zit net niet in je budget denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 17:15 



 
Profiel   

Voor de wintermaanden hebben ze de mondoni iceland, zijn wel geschikt voor een wat smallere kuit en ze zitten heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 17:20 



 
Profiel   

Ik heb ook de Horka Greenwich met mijn dunne (ong 34/35cm) korte pootjes. Zitten super, ook na een aantal winters. Niet helemaal waterdicht idd, maar met goed onderhoud (regelmatig in het vet) doen ze het prima. Plassen en dergelijke zijn geen probleem, alleen uren in nat gras lukt niet.
Ze zijn wel wat korter dan de meeste laarzen, maar vind dat geen ramp. Ik heb 's winters op de wagen een skibroek aan, en dan zijn hoge outdoor laarzen niet fijn omdat mijn broek er niet fijn over of in kan, en dat kan met deze wel.

Hier voor heb ik Horka Kensington gehad. Die waren echt te ruim voor het mooie, zaten lekker kwa voet, maar niet mooi kwa kuit.

Ik heb ook nieuwe hogere outdoor laarzen, vorige winter al gekocht in de aanbieding, maar weet het type niet. Waren normaal duurder dan jou budget (wat normaal ook ongeveer mijn budget is), maar toen in de aanbieding. Ook bont gevoerd. Die zitten echt heel mooi smal. Nu met nieuw fluffy bont zo smal dat ik ze niet fijn uit krijg met mijn geopereerde knie, dus die mogen nog even nieuw blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 17:24 



 
Profiel   

essie_blue schreef
Voor de wintermaanden hebben ze de mondoni iceland, zijn wel geschikt voor een wat smallere kuit en ze zitten heerlijk.


Zijn dat wel echt looplaarzen?

Dennis: oh wat jammer dat je het type niet weet, klinkt goed namelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 17:46 



 
Profiel   

wessjuhh schreef
Ik heb de OUTDOOR LAARS SHEFFIELD LANG van Horka, deze zijn met rits en iets smaller als de gemiddelde outdoorlaars


Deze had ik al naar geinformeerd en zit op kuitmaat 40/41

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 17:47 



 
Profiel   

Liselot schreef
wessjuhh schreef
Ik heb de OUTDOOR LAARS SHEFFIELD LANG van Horka, deze zijn met rits en iets smaller als de gemiddelde outdoorlaars


Deze had ik al naar geinformeerd en zit op kuitmaat 40/41


Twee benen in een laars?? :')

Neem ik die andere laars

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 18:09 



 
Profiel   

_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 18:18 



 
Profiel   

Ik heb even terug gezocht, Horka Kerry heten ze. Was volgens mij vorig jaar al een uitlopend model, dus ben bang dat je er weinig aan hebt.
Normaal 180/190 euro en had ze voor 70, mooie deal dus :j . Oude Greenwich zijn nog niet versleten dus ze staan nog nieuw te zijn in de doos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 19:22 



 

Liselot schreef
Willemina_L schreef
Dubarry slim fit! Alleen je budget gaat niet lukken... misschien marktplaats?


Dubarry zit op mp nog op €200+


En nog steeds kuitmaat 38 voor de lsimfit ( bij schoenmaat 39 )

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 19:26 



 
Profiel   

Je kan outdoors op maat laten maken bij Lipica maar dat is ook boven budget.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 19:36 



 
Profiel   

Hier ook een spillepoot met grote voetmaat. Heb eindelijk een Ariat laars gevonden voor echt smalle kuiten, Maarja das dan wel een leren laars. Ze hebben ook een andere variant die waterafstotend is, Maargoed ver boven budget, alleen dat getop ben ik ook zat dus misschien ga ik er maar voor.

Die Horka ziet er ook goed uit, alleen vind ik hm wel wat laag om mee te rijden. Rij nu in de wintermaanden met Mn muckbootlaarzen, alleen gaat die laars alle kanten op, wat een ruimte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 14:06 



 
Profiel   

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... aoarxXQWMi

Ik heb deze van Ariat (ok een tikkie boven je budget, ik heb gewoon heel lang gespaard), maar wat ben ik er blij mee! Warm, waterdicht, hoog -zelfs met mijn lange onderbenen-, kuitmaat volledig verstelbaar d.m.v. veter, perfect voetbed en een stuk origineler dan de Dubarry en soortgenoten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 14:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 47 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen