Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 82 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Brrrr... Het vriest, welke rij overall moet ik hebben?

 
Profiel   

De overall is niet goed te zien maar er zit wel een mooie reflectie streep op! Vast heerlijk ook in dit weer! *\%/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 21:41 



 
Profiel   

Inderdaad. #loveit <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 22:12 



 
Profiel   

Ik weet het, het weer is nog aan de zomerse kant... Afgelopen weekend naar het WK in Berlijn geweest en zag een hele gave overall van Mountain Horse. Blijkbaar steeds meer merken die er eentje maken. Deze viel met name op door de waterdichtheid van 5.000mm, getapete naden, reflecties troepen, duimlussen en de bretels. Ook de prijs was OK. Hij was "maar" 249 euro en dus goedkoper dan de HGG Coldy en de Topreiter Reykjavik. +:)+ Hebben zelfs eentje van Iceline gezien van 99 euro.

Was wel een beetje heel warm weer om bij 28 graden overalls te gaan passen, maar wel top dat je op het WK wel bijna alle verschillende modellen/merken/maten kon passen. Nu ook voor het eerst die van Eques gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 09:04 



 
Profiel   

Ik heb een rij ski broek van de epplejeck. 7 euro bij tentenkamp drachten. Super comfortabel en erg dik. Heb hem meegehad naar zweden met -13 en niet koud gehad. Blijft ook mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 09:06 



 
Profiel   

Had ik niet eens een foto geplaatst van een van mijn pas sessies. _O-

Naast dat het een erg fijne overall is val je ook lekker op. +:)+

[ img ]

Spoiler:
Uiteindelijk is het de bruine geworden. Zonder roze val ik al genoeg op. _O- Mocht er nog iemand interesse hebben in mijn Topreiter die ik twee seizoenen heb gedragen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 10:23 



 
Profiel   

Hahahaha zie het nu pas! Die roze staat je goed!! Val je inderdaad lekker op in het verkeer!

Zeker wel van pas gekomen deze winter weer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 08:11 



 
Profiel   

Ik zou gewoon een thermo legging onder je rijbroek doen. In plaats van zo'n duur pak

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 08:47 



 
Profiel   

Ik heb een thermo overal van Cranenbroek voor €55 euro. En die is top! Ik zou wel in dat ding kunnen wonen. Net alsof je in een dekbed gerold zit, heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 08:55 



 
Profiel   

Wow, is dit echt een ding? Dit had ik eerder willen weten. Super fijn voor tijdens het lesgeven in de winter of proeven voor lezen in de winter. Zijn ze er alleen voor supermodellen of ook in grotere maten (52)???

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 09:00 



 
Profiel   

Raamzicht schreef
Hahahaha zie het nu pas! Die roze staat je goed!! Val je inderdaad lekker op in het verkeer!

Zeker wel van pas gekomen deze winter weer?


Deze winter nog maar 1 of 2 dagen aangehad. Zitten helaas nog steeds een beetje in de verlengde herfst. := Gaan volgende maand wel paardrijden in Zweden en dan komt hij wel goed van pas daar. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 09:07 



 
Profiel   

chamion schreef
Wow, is dit echt een ding? Dit had ik eerder willen weten. Super fijn voor tijdens het lesgeven in de winter of proeven voor lezen in de winter. Zijn ze er alleen voor supermodellen of ook in grotere maten (52)???


Ieder merk heeft zijn eigen maatvoering. Meeste zijn ruim zat dat er nog een dikke trui of vest onder bij kan.

Meeste merken hebben lengtematen, maar sommige merken ook zelfs breedte maten met +6cm of zelfs +12cm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 09:10 



 
Profiel   

Ik zie dat er een Black Friday actie is voor de HGG Coldy. :D Misschien zijn er ook wel BF acties voor de andere merken van overalls? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 09:31 



 
Profiel   

Vandaag toch maar aangetrokken. Was bij uitmesten te warm := , maar op buitenrit heerlijk warm gehad. <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 15:40 



 
Profiel   

Zo hebben we deze winter toch nog een paar dagen dat de rijoverall aan kan. Haha. Al meer dagen dan de vorige winter. :D

Laatst met de sneeuw was het ook al heerlijk. :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Zag ook nog leuke Jerusalema Challenge voorbij komen waar ze hem allemaal aan hadden. :D


Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 09:21 



 
Profiel   

Met Black Friday zijn er best wel wat acties. Ik zag die van Karlslund voorbij komen.


https://www.hghruitersport.nl/a-6747694 ... escription

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 09:14 



 
Profiel   

Waren vorige maand op vakantie naar Zweeds Lapland. Was heerlijk om in rijoverall te rijden. Was hooguit -15 a -18 graden. De week ervoor was het -30 a -35. Zo blij dat het niet zooooo koud was. :brr: Had mijn winterrijbroek, T-shirt, long sleeve en vest onder overall aan en was warm genoeg.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-22 09:53 



 
Profiel   

Ik zou er bijna een roze bij kopen. := _O-

Hij is nu in de actie voor Black Friday.

https://www.hgg-reitsport.de/reitoveral ... y-pink?c=9

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 16:55 



 
Profiel   

Wat een leuk topic! Nooit geweten dat er zulke overalls bestaan. Ik ga in februari naar Noorwegen en ga daar ook paardrijden, nu ik deze foto zie zit ik een beetje met het praktische probleem van hoe houd ik hoofd warm onder de helm? Hoe hebben jullie dat gedaan? Denk dat een muts niet onder een helm past?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 17:30 



 
Profiel   

Pallatin schreef
Wat een leuk topic! Nooit geweten dat er zulke overalls bestaan. Ik ga in februari naar Noorwegen en ga daar ook paardrijden, nu ik deze foto zie zit ik een beetje met het praktische probleem van hoe houd ik hoofd warm onder de helm? Hoe hebben jullie dat gedaan? Denk dat een muts niet onder een helm past?


Ik had er een goedkope bivakmuts onder van de Decathlon. Mijn cap kan ook niet zo wijd dat er muts onder past. :=

https://www.decathlon.nl/p/bivakmuts-vo ... 19&c=ZWART

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 17:34 



 
Profiel   

Denk idd dat ik zoiets ook nog maar moet kopen, thanks voor de tip! Het wordt namelijk een nachtrit (noorderlicht) en ben bang dat ‘s nachts de temperatuur nog extra zakt :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 17:41 



 
Profiel   

Pallatin schreef
Denk idd dat ik zoiets ook nog maar moet kopen, thanks voor de tip! Het wordt namelijk een nachtrit (noorderlicht) en ben bang dat ‘s nachts de temperatuur nog extra zakt :brr:

Gaaf! Je zult daar vast wel een leen rijoverall krijgen om te rijden. In Zweden hadden we ook een avondrit gedaan.

-------- offtopic

Onderschriften vullen elkaar lekker aan. Hahahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 18:04 



 
Profiel   

Deze dagen ook heerlijk warm in rijoverall. *\o/* Wel iets te warm met uitmesten _O-, maar dan gaan de ritsen open en muts af. Ik heb er alleen t-shirt en longsleeve van merinowol onder. Nog geen truien of vesten erbij. Dat is pas nodig als het echt heel koud gaat worden. :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 20:16 



 
Profiel   

Pallatin schreef
Wat een leuk topic! Nooit geweten dat er zulke overalls bestaan. Ik ga in februari naar Noorwegen en ga daar ook paardrijden, nu ik deze foto zie zit ik een beetje met het praktische probleem van hoe houd ik hoofd warm onder de helm? Hoe hebben jullie dat gedaan? Denk dat een muts niet onder een helm past?

Van die oor dingen voor aan je cap. Eventueel een dunne bivakmuts. En een grote col/sjaal.
Die rijoveralls waren zo fijn in Zweden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 20:24 



 
Profiel   

Ik zag net berichtje van HGG dat de kleuren rood, khaki, ijsblauw en roze eruit gaan. Die zijn nu met korting te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-23 18:31 



 
Profiel   

Ik heb laatst geen rijoverall gekocht maar een gevoerde werkoverall. Omgedoopt tot de slaapzak door iedereen die mij erin ziet lopen :+ . Damm, wat is dat ding warm. Heerlijk voor als ik sta les te geven. Als ik met de temperaturen van vandaag en gisteren een klein beetje loop, heb ik het zweet al op mijn rug staan. Terwijl ik alleen maar een dun hemdje en fietsbroek eronder heb. Heb hem ook al eens aangehad tijdens de hele dag proeven lezen (lees 7 uur lang in de steenkoude wind) en toen had ik het ook niet koud.

Als er iets meer sneeuw hier valt (op een dag dat ik kan) dan wil ik hem nog even op de menwagen uitproberen. Of een koude, mistige dag.

https://www.bol.com/nl/nl/p/dapro-blizz ... 9538/?s2a=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-23 21:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 82 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen