Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 82 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Brrrr... Het vriest, welke rij overall moet ik hebben?

 
Profiel   

ellenschaap schreef
Ik heb ze eigenlijk nog nooit gezien die overalls. Wel lekker warm, maar niet erg praktisch denk ik. Ik zag laatst deze op de site van de decathlon: "waterdichte, warme en ademende damesrijbroek".

https://www.decathlon.nl/p/waterdichte- ... 79&c=ZWART

Vraag me af of dit wat is voor de €50 euro die het maar kost. De reviews zijn wel goed. Iemand hier al ervaring mee?



Voor mannen zijn die onesies inderdaad iets praktischer mss, maar verder ben ik er echt superblij mee. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-18 20:45 



 
Profiel   

Aan dit soort dingen moet ik dez s winter ook
Verhuist van stal
Met enkel een buitenbak .
En buiten stallen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-18 06:48 



 
Profiel   

ellenschaap schreef
Ik heb ze eigenlijk nog nooit gezien die overalls. Wel lekker warm, maar niet erg praktisch denk ik. Ik zag laatst deze op de site van de decathlon: "waterdichte, warme en ademende damesrijbroek".

https://www.decathlon.nl/p/waterdichte- ... 79&c=ZWART

Vraag me af of dit wat is voor de €50 euro die het maar kost. De reviews zijn wel goed. Iemand hier al ervaring mee?



Ik heb er 2 van :) En ik vind ze echt geweldig handig!

Ze zijn echt waterdicht en best wel warm, als het echt koud word draag ik er een thermo legging onder. En eigenlijk zit hij best goed om paard te rijden, ik rijd er de hele winter in. Ik leef echt in die broeken van november tot maart :P Alleen als het hard vriest is hij niet warm genoeg, dan draag ik een skibroek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-18 07:11 



 
Profiel   

Zinzi_jewel schreef
Aan dit soort dingen moet ik dez s winter ook
Verhuist van stal
Met enkel een buitenbak .
En buiten stallen

Mijn paard staat 24/7 buiten en hebben ook alleen een buitenbak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-18 07:50 



 
Profiel   

Als je in de bak rijdt is zo‘n overal of broek al snel te warm of te onhandig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-18 07:54 



 
Profiel   

En met uitmesten ook. _O- #ritsopen

In verband met leeftijd en fysieke staat van mijn paard doen we vooral lekker stapritjes buiten en dan vind ik het wel superfijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-18 07:57 



 
Profiel   

Willekes schreef
:j *\o/* HEEL BLIJ MEE! Wel zou ik in het vervolg de mannenvariant nemen, hangt er vanaf of je met laarzen rijdt of niet. Zie onderkant. Bij de vrouwelijke variant hadden ze vorig jaar stof van elastiek gebruikt aan de onderkant. Ik snap de reden, maar totaal niet praktisch als je met kortere schacht of what so ever rijdt/loopt... De heren variant had dat niet, maar daar kwam ik te laat achter. Waterdicht blijft hij wel een tijd, tijdens de echte kou (-10) heb ik er wel een overbroek overheen of thermo ondergoed.


Over welke broek/overall heb je het nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 13:22 



 
Profiel   

Eline91 schreef
ellenschaap schreef
Ik heb ze eigenlijk nog nooit gezien die overalls. Wel lekker warm, maar niet erg praktisch denk ik. Ik zag laatst deze op de site van de decathlon: "waterdichte, warme en ademende damesrijbroek".

https://www.decathlon.nl/p/waterdichte- ... 79&c=ZWART

Vraag me af of dit wat is voor de €50 euro die het maar kost. De reviews zijn wel goed. Iemand hier al ervaring mee?



Ik heb er 2 van :) En ik vind ze echt geweldig handig!

Ze zijn echt waterdicht en best wel warm, als het echt koud word draag ik er een thermo legging onder. En eigenlijk zit hij best goed om paard te rijden, ik rijd er de hele winter in. Ik leef echt in die broeken van november tot maart :P Alleen als het hard vriest is hij niet warm genoeg, dan draag ik een skibroek.


Nice! Ik ga hem van de winter ook kopen denk ik. Ik rijd alleen buiten namelijk want we hebben geen bak op de stal van mijn verzorgpaard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 10:07 



 
Profiel   

Je zou je overall al bijna weer aantrekken. *\o/* _O-

Is het al winter? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 18:11 



 
Profiel   

Ik heb mijn lange chaps al weer aangehad :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 18:25 



 
Profiel   

Super fijn die lijst zeg! Alleen jammer dat de meeste linkjes niet meer werken. Ben op zoek naar een fijn rijoverall maat S maar wil er geen 200 euro voor neerleggen :o Dat is niet te vinden op het moment helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 21:14 



 
Profiel   

Er zijn weer winter overalls bij de Van Cranenbroek! €41 euro, iets minder gestroomlijnd dan een echte rijoverall maar als je er zelf elastiek onder naait voor onder je voet zeker heel prima en warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 21:19 



 
Profiel   

RobinSputnik schreef
Er zijn weer winter overalls bij de Van Cranenbroek! €41 euro, iets minder gestroomlijnd dan een echte rijoverall maar als je er zelf elastiek onder naait voor onder je voet zeker heel prima en warm.


Thanks voor de tip! Heb je een linkje? Op google kan ik de overall niet vinden. Klinkt als een goed alternatief. Kun je er wel goed mee in de spreidstand (lees: op een paard) zitten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 21:22 



 
Profiel   

hinkewal schreef
RobinSputnik schreef
Er zijn weer winter overalls bij de Van Cranenbroek! €41 euro, iets minder gestroomlijnd dan een echte rijoverall maar als je er zelf elastiek onder naait voor onder je voet zeker heel prima en warm.


Thanks voor de tip! Heb je een linkje? Op google kan ik de overall niet vinden. Klinkt als een goed alternatief. Kun je er wel goed mee in de spreidstand (lees: op een paard) zitten?


Je kunt ze helaas wel alleen in de winkel krijgen en niet online, maar ze staan weer in de folder. http://www.cranenbroek.nl/index.php/nl/online-folder
In de juiste maat kun je er heel goed mee op een paard zitten :) Ik vind ze wel echt top voor het geld, ik leef er sowieso in met uitmesten :+ Echt nooit meer koud!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 21:27 



 
Profiel   

het vriest }:0 , min drie :+ waar hebben we t over

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 21:32 



 
Profiel   

hinkewal schreef
Super fijn die lijst zeg! Alleen jammer dat de meeste linkjes niet meer werken. Ben op zoek naar een fijn rijoverall maat S maar wil er geen 200 euro voor neerleggen :o Dat is niet te vinden op het moment helaas.

Was ook een topic van vorig jaar. :=

Denk dat morgen ochtend ook gewoon mijn onesie aan gaat. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 23:05 



 
Profiel   

Pic or it didn't happen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-18 17:55 



 
Profiel   

Was niet koud genoeg. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-18 18:56 



 
Profiel   

Morgen weer een kans!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-18 19:48 



 
Profiel   

Nee, helaas... Morgen weer nat en warm na de sneeuw van aankomende nacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-18 21:28 



 
Profiel   

Net toch maar aangetrokken. Met uitmesten en voeren iets te warm. _O- Maar verder heerlijk. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-19 20:25 



 
Profiel   

Pic or it didn't happen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-19 14:17 



 
Profiel   

Raamzicht schreef
Pic or it didn't happen!


Van de week dan. Deze week is het er iig prima weer voor. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-19 16:03 



 
Profiel   

Bagheera_206 schreef
Raamzicht schreef
Pic or it didn't happen!


Van de week dan. Deze week is het er iig prima weer voor. :D


:P

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-19 17:54 



 
Profiel   

Hele foute foto zonder cap, maar onderweg van poetsplaats naar wei. Op paard is namelijk stuk warmer. <3

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 20:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 82 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen