Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring imperial riding special laarzen!

 
Profiel   

Hee allemaal,

zojuist kwam ik deze mooie laarzen tegen van Imperial Riding. Ze hebben een hoge veter en zijn gunstig geprijst. Nu vraag ik me alleen af wat de kwaliteit is.. Ik ga vanmiddag langs bij de lokale ruitersportzaak om te checken of zij deze verkopen. Weet iemand een winkel in Drenthe die deze verkoopt zodat ik ze kan passen?

Alvast bedankt! (Eigen foto's plaatsen bij je reactie zou ik waarderen hihi)
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-18 12:20 



 
Profiel   

Ik heb ze toevallig van de week besteld en wacht tot ze binnen komen! Vond ze zo gaaf dat ik het erop heb gewaagd. Ben zooo benieuwd *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-18 07:37 



 
Profiel   

LloiDLoVeR schreef
Ik heb ze toevallig van de week besteld en wacht tot ze binnen komen! Vond ze zo gaaf dat ik het erop heb gewaagd. Ben zooo benieuwd *D

Laat je even weten wat de kwaliteit is etc? Zou top zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-18 17:46 



 
Profiel   

[ img ]
Ze zijn binnen!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-18 20:37 



 
Profiel   

Ik ben zo blij dat ik dit topic nu zie!
Mijn petrie olympic de rits is gesneuveld, wil het in feite wel laten repareren, maar als het te duur wordt, dan wil ik voor de navy variant gaan. :j

Ik vind ze je heel gaaf staan!

Twijfel alleen over de voetmaat, of ik 40 kan of toch 41 moet nemen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-18 20:44 



 
Profiel   

Die zien er wel erg gaaf uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-18 22:49 



 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met de kuitmaten? Ik heb namelijk de lange versie nodig maar dan is de kuitmaat eigenlijk net te klein...rekt die nog uit door het elastiek of door de veters?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-18 14:01 



 
Profiel   

super mooie laarzen. Hoe valt de kuitmaat ?
Hoeveel groter kan je ze maken met de veters tov de maat die aangegeven staat in de maattabel. Volgens de maattabel op agradi zijn ze me te klein aan de kuit maar ik las dat ze toch wel goed verstelbaar zijn dmv de veters..

Ervaringen en tips ???

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 10:39 



 
Profiel   

Hi! Ik heb die laarzen van imperialriding met de hoge veters in het zwart. Fijne laarzen op 1 puntje na, die haakjes waar de veters aan vast zitten zijn niet al te stevig. Er zijn er bij mij al meerdere afgebroken, ik heb de reparatie tot nu toe wel elke keer bij agradi kunnen declareren. Kwa kuitmaat zijn ze gemakkelijk aan te passen, ik heb expres de extra hoge besteld maar daardoor was de kuitmaat voor mij net te klein. Ik heb ze toch gekocht en door de veters is de kuit zomaar 2-3 centimeters groter te maken, wel moet je dan eigen veters kopen die lang genoeg zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 15:49 



 
Profiel   

Kuitmaat van de laars was 36 en ik heb 38, met eigen elastiekenveters was dit makkelijk te doen, je kan hem namelijk volledig losmaken aan de voorkant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 15:50 



 
Profiel   

JackiePlug schreef
Kuitmaat van de laars was 36 en ik heb 38, met eigen elastiekenveters was dit makkelijk te doen, je kan hem namelijk volledig losmaken aan de voorkant.



Heb je een foto van hoe ze er dan aan de voorkant uitzien nu je er langere veters in gedaan hebt ? Zizt het er nog netjes uit als je ze aan hebt ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 09:59 



 
Profiel   

Tis een beetje een lastige foto vanaf boven genomen maar zo kan je in ieder geval beetje een beeld krijgen van de eigen veters. Ik heb ze in meerdere kleuren, nu zit er toevallig zwart in. Kost echt maar €0.50 per meter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 14:40 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 14:41 



 
Profiel   

Hoe bevallen de laarzen bij jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 12:27 



 
Profiel   

Super fijne laarzen! Na paar kleine reparaties aan die haakjes (werd vergoed door agradi) nergens meer last van gehad! Heerlijk zacht leer en zitten fijn. Ik ben erg tevreden

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 17:52 



 
Profiel   

hoe lang heb je die al JackiePlug?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-19 09:57 



 
Profiel   

Ik denk iets meer dan een half jaar nu. Moet er wel bij zeggen dat ik ze niet fulltime gebruik, ik heb twee paar laarzen en wissel die af. Ik rij er dus niet elke dag mee...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-19 13:23 



 
Profiel   

Even een schopje..

Zijn er inmiddels al meer mensen die deze laarzen hebben?

JackiePlug, bevallen ze jou nog steeds?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-19 18:33 



 
Profiel   

Ja hoor prima laarzen San_ner! Zitten nogsteeds fijn en geen problemen meer mee gehad. Voor intensief gebruik zijn ze denk ik niet de beste keuze, ik rij meedere paarden en moet echt mijn laarzen afwisselen. Het leer is vrij dun waardoor ze vrij snel slijten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-19 14:28 



 
Profiel   

Hoi! Ik heb deze laarzen ook, begin dit jaar gekocht op de Equitana. Nu zijn er dus haakjes afgebroken ☹️
Ik heb een bericht naar Imperial riding gestuurd. Maar ben niet blij. Ik denk er toch over om andere aan te laten meten... ik wil wel wat goeds voor langere tijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 10:03 



 
Profiel   

Zijn er nog meer ervaringen met deze laarzen? Hoeveel cm is het te 'rekken' door veter en elastiek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 13:41 



 
Profiel   

Mijn laarzen heb ik "te klein" gekocht bij de kuit. De gekochte kuitmaat was 36 en ik heb 38...met de veters was dit al makkelijk te verbreden en nu naar bijna een jaar dragen zijn ze gewoon mijn maat...Dus je kunt wel zeggen dat het aardig wat oprekt. Moet er wel bijzeggen dat ik elastieken veters heb!! Hierdoor zitten ze heel comfortabel en staat er niet zoveel spanning op de haakjes...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 09:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen