Laarzen Epplejeck Lou

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
room10

Berichten: 345
Geregistreerd: 02-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 21:24

SparkYY_8 schreef:
Ik ben opzoek naar ervaringen van andere... Ik heb 24 november de eppeljeck lot laarzen gekocht (blauw/grijs) maar zag afgelopen zondag tot mijn schrik dat de bovenlaag al aan het scheuren, loslaten is (op beide laarzen).. Gewoon op random plekken, dus niet waar ze de stijgbeugel raken ofzo..

Heb helaas geen bonnetje meer (iets met niet goed in bewaren) maar wel pintransactie, en de laarzen zijn ook pas vanaf 23 oktober verkrijgbaar, dus zouden niet binnen dat termijn al kapot moeten gaan toch?


Gewoon terug, kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over doen, niet iedereen bewaard de bon zeker niet als je besluit een artikel te houden, dat begrijpen ze best, je wilt niets ruilen maar komt met een klacht, dit komt vast goed, ik heb daar goede ervaringen mee met Epple

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 12:15

Vanochtend geweest, ze deden inderdaad niet moeilijk en ik heb zonder pardon een nieuw paar gekregen. Wanneer deze ook weer kapot gaat moet ik gewoon weer terugkomen

room10

Berichten: 345
Geregistreerd: 02-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 12:24

SparkYY_8 schreef:
Vanochtend geweest, ze deden inderdaad niet moeilijk en ik heb zonder pardon een nieuw paar gekregen. Wanneer deze ook weer kapot gaat moet ik gewoon weer terugkomen


*D +:)+

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 10:19

Mijn sluiting aan de achterkant met het drukknoopje over de rits heen is losgelaten en hangt er zielig bij. Zou ik hier ook een nieuw paar voor krijgen?

Perryx
Berichten: 2503
Geregistreerd: 11-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 10:39

Romeo2007 schreef:
Mijn sluiting aan de achterkant met het drukknoopje over de rits heen is losgelaten en hangt er zielig bij. Zou ik hier ook een nieuw paar voor krijgen?


Dat denk ik niet

Yvon

Berichten: 534
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 11:13

Romeo2007 schreef:
Mijn sluiting aan de achterkant met het drukknoopje over de rits heen is losgelaten en hangt er zielig bij. Zou ik hier ook een nieuw paar voor krijgen?


Dat hadden die van mij ook, voor een paar euro heb ik t even bij de schoenmaker vast laten zetten .

Knorretjee

Berichten: 597
Geregistreerd: 27-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 17:48

Romeo2007 schreef:
Mijn sluiting aan de achterkant met het drukknoopje over de rits heen is losgelaten en hangt er zielig bij. Zou ik hier ook een nieuw paar voor krijgen?

Bij mij is er ook een los gegaan, ik ga binnenkort naar de schoenmaker

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 12:59

Mijn tweede paar begint ook te scheuren dus ik breng ze weer terug, ben er wel klaar mee :')

itsmeromana
Berichten: 2
Geregistreerd: 18-01-19

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:57

Ik heb nu net de laarzen een paar dagen, maar gaan helaas met kuitmaat 38 net niet helemaal dicht..

Ik heb de zwarte laarzen maar weet dat ik de blauwe veters niet ga gebruiken.. Is er iemand die ze wilt ruilen voor de beige veters?

romyvs

Berichten: 389
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:59

Bij mijn dochter laat ook de bovenste sluiting (boven de rits) los aan beide kanten. Laarzen zijn 3 x gedragen. Ga morgen terug naar epplejeck ermee.

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:18

Ik had dus ook een paar aan in de winkel waarvan 1 kant de bovenste sluiting losliet dus heb die niet meegenomen maar de laarzen online besteld. Toen ik ze ontving gepast en zag er op zich okee uit tot ik de bovensluitingen bekeek en een kant ook los bleek te laten. Heb ze dus terug gestuurd.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:29

Ik rij er nu al een tijd 7 dagen per week mee en regelmatig ook in de blubber.. en ze zijn nog steeds top :) Geen scheurtje, krasje of wat dan ook.. ben er super blij mee.. juist omdat ze niet zo duur waren durf ik ze met dit weer gewoon in de blubber te dragen :')

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 15:13

Echt een koopje als ze goed blijven. Leuk voor een extra kleurtje erbij. Maat is echt perfect wel een maat kleiner dan normaal.
Maat 36 l

Afbeelding
Afbeelding

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:25

Ik heb ze nu vanaf oktober, 3 keer kapot gegaan. EJ wil ze blijven opsturen en laten maken maar ik ben er nu spuugzat van.

germie

Berichten: 25948
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 18:40

PrinceAmos schreef:
Ik heb ze nu vanaf oktober, 3 keer kapot gegaan. EJ wil ze blijven opsturen en laten maken maar ik ben er nu spuugzat van.

Volgens mij is er zoiets als een wet dat je ze 3 keer de kans moet geven, dan moet je je geld terug hebben.
Ik weet ook niet wat er kapot gaat, is dat een oogje, een dukknoop of erger?

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:18

germie schreef:
PrinceAmos schreef:
Ik heb ze nu vanaf oktober, 3 keer kapot gegaan. EJ wil ze blijven opsturen en laten maken maar ik ben er nu spuugzat van.

Volgens mij is er zoiets als een wet dat je ze 3 keer de kans moet geven, dan moet je je geld terug hebben.
Ik weet ook niet wat er kapot gaat, is dat een oogje, een dukknoop of erger?

Eerste keer rits, tweede keer lipje van de achterkant die af scheurde, derde keer het stukje bij de lepel waar je je veter doorheen doet die is af gescheurd. Ze willen alleen cadeaubonnen geven....

germie

Berichten: 25948
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:27

PrinceAmos schreef:
Eerste keer rits, tweede keer lipje van de achterkant die af scheurde, derde keer het stukje bij de lepel waar je je veter doorheen doet die is af gescheurd. Ze willen alleen cadeaubonnen geven....

Bij de wet verplicht geld terug. Dus daar mag je op staan en ze er op wijzen. Het is immers niet dat je ze de kans niet geeft het op te lossen. Dat heb je na 3 keer zeker gedaan en dan heb jij recht op geldteruggave.

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 20:41

Welke vestiging? In Eindhoven kreeg ik zonder pardon Mn geld terug maar de mevrouw die ik eerder die dag aan de telefoon had van de helpdesk deed ontzettend moeilijk

germie

Berichten: 25948
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:12

Ik heb eens een discussie gehad over een hoefvijl bij EJ die gewoon niet te gebruiken was, was gewoon stomp. Dus ik terug, ja, maar hij is gebruikt. Eh nee, hij is geprobeerd, maar doet het niet. Is stomp, ik heb hier mijn oude vijl vol roest en voel het verschil maar. Ja maar hij is gebruikt, dus we kunnen niets doen. Jawel, want hij voldoet niet, je kunt hem echt niet gebruiken, je kunt het zelfs gewoon voelen als je mijn oude vijl er naast legt. Na wat gesteggel gewoon netjes geld terug gehad. (ik hoefde niet weer een vijl van dat merk en een andere hadden ze niet).
Dus geld terug kan echt wel bij ej.
Misschien maakt het uit wie je treft.

loismooij15

Berichten: 296
Geregistreerd: 24-12-14
Woonplaats: bergschenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:25

niet echt positieve reacties voor langer gebruik.. heel jammer, zat nog te twijfelen

mavantos

Berichten: 3597
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:55

Ik gebruik ze nu een aantal maanden dagelijks, zijn prima laarzen en blijven ook prima. Doe ze wel direct uit na het rijden en bewaar ze met de ritsen dicht met van die standaards erin.

Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 20:54

Mijn laarzen blijven echt mooi. Draag ze elke dag en doe er alles mee, je ziet er nog niks aan

Eee2000
Berichten: 29
Geregistreerd: 06-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 21:15

Ik heb de cognac laarzen, had eerst de zwarte maar die gingen helaas stuk dus kreeg ik nieuwe. Ik zal als ik jou was wel een maatje kleiner nemen, vielen bij mij erg anders.

Chantalx249

Berichten: 512
Geregistreerd: 23-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 21:39

Ik ging net mijn laarzen schoonmaken omdat ik vandaag in de regen heb gereden en ze erg vies en nat waren. Toen ik begon met schoonmaken zag ik tot mijn verbazing dat ze helemaal stuk gaan -O- ik heb ze op 23 november 2018 gekocht en heb de bon nog, maar denken jullie dat ik nog terug kan gaan naar de winkel?

Ik draag mijn laarzen 2x per week.. dus zo vaak heb ik ze niet aan.. Het lijkt me dat ze wel langer mee moeten gaan dan deze paar maandjes.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 21:40

Die van mij gebruik ik vaker maar zien er ook al zo uit. De ritsbeschermer aan bovenkant is aan een kant al eraf en aan de voorkant het lipje ook stuk.... geen goeie kwaliteit...