Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 19 [ 475 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Laarzen Epplejeck Lou

 
Profiel   

Chantalx249 schreef
Ik ging net mijn laarzen schoonmaken omdat ik vandaag in de regen heb gereden en ze erg vies en nat waren. Toen ik begon met schoonmaken zag ik tot mijn verbazing dat ze helemaal stuk gaan -O- ik heb ze op 23 november 2018 gekocht en heb de bon nog, maar denken jullie dat ik nog terug kan gaan naar de winkel?

Ik draag mijn laarzen 2x per week.. dus zo vaak heb ik ze niet aan.. Het lijkt me dat ze wel langer mee moeten gaan dan deze paar maandjes.
[ [url=m/K2m3g7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Tlwx1v.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8SZqCe.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb dus hetzelfde met de jodpurs... Ik heb contact met EJ opgenomen, maar ze zeggen dat het komt omdat het product niet goed onderhouden is. Terwijl ik er echt netjes mee om ben gegaan en ze hetzelfde verzorg als mijn laarzen (Lipica en Petrie)...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 21:42 



 
Profiel   

Denise_Storm schreef
Chantalx249 schreef
Ik ging net mijn laarzen schoonmaken omdat ik vandaag in de regen heb gereden en ze erg vies en nat waren. Toen ik begon met schoonmaken zag ik tot mijn verbazing dat ze helemaal stuk gaan -O- ik heb ze op 23 november 2018 gekocht en heb de bon nog, maar denken jullie dat ik nog terug kan gaan naar de winkel?

Ik draag mijn laarzen 2x per week.. dus zo vaak heb ik ze niet aan.. Het lijkt me dat ze wel langer mee moeten gaan dan deze paar maandjes.
[ [url=m/K2m3g7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Tlwx1v.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8SZqCe.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb dus hetzelfde met de jodpurs... Ik heb contact met EJ opgenomen, maar ze zeggen dat het komt omdat het product niet goed onderhouden is. Terwijl ik er echt netjes mee om ben gegaan en ze hetzelfde verzorg als mijn laarzen (Lipica en Petrie)...


Mm nou oke, vind dat wel makkelijk gezegd van ze.

Ik ben ook echt zuinig er mee omgegaan en heb ze ook ingespoten. Maar hoe netjes je ze ook onderhoud ze worden toch vies, maar vind dat geen reden om dan binnen een paar maanden al stuk te gaan.. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 21:48 



 
Profiel   

Jeetje wat zonde!
Ze waren niet duur maar ook voor deze prijs zouden ze toch wel langer mee moeten gaan.
Heb schoenen van de schoenenreus die het voor minder langer vol houden.

Heb je ermee in een natte rijbaan gelopen of echt alleen aantrekken en direct opstappen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 22:12 



 
Profiel   

Ik ging er mee terug. Dit mag niet. Het is plastic ja, maar kennelijk niet bestand tegen buigen en jirre en huidvet.
Zelfs leder kan er tegen.

Dus goed schoonmaken en terug er mee. Je niet laten afschepen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 06:07 



 
Profiel   

Daarnaast ligt de bewijslast van slecht onderhoud de eerste 6 maanden bij de verkoper, daarna 1.5 jaar bij de koper. Dus 23 november is nog geen 6 maanden.
Daarnaast, plastic behoeft geen onderhoud behalve af en toe een vochtige doek. En bovendien horen ze bij specifiek onderhoud een handleiding mee te geven. Heb je ook vast niet gehad.
Lijkt mij dat je geheel zonder discussie zo nieuwe meekrijgt.
En anders ben ik iemand die de winkel niet verlaat voordat ik nieuwe heb of geld terug. Gewoon wijzen op de wet. Dit kan niet eens een discussie opleveren lijkt mij. Ik zou er gewoon niet eens bang voor zijn en het netjes melden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 06:36 



 
Profiel   

Ik zou er ook even mee terug gaan naar de winkel! Daar kunnen ze het product gelijk beoordelen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 06:42 



 
Profiel   

zodiacje schreef
Jeetje wat zonde!
Ze waren niet duur maar ook voor deze prijs zouden ze toch wel langer mee moeten gaan.
Heb schoenen van de schoenenreus die het voor minder langer vol houden.

Heb je ermee in een natte rijbaan gelopen of echt alleen aantrekken en direct opstappen?


Ja idd, maar toch -O-

Ja ik heb wel door een natte rijbaan heen gelopen en ook wel is in een plas gestapt.. maar heb nooit iets gemerkt dat ze kapot gingen of iets

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 10:04 



 
Profiel   

germie schreef
Daarnaast ligt de bewijslast van slecht onderhoud de eerste 6 maanden bij de verkoper, daarna 1.5 jaar bij de koper. Dus 23 november is nog geen 6 maanden.
Daarnaast, plastic behoeft geen onderhoud behalve af en toe een vochtige doek. En bovendien horen ze bij specifiek onderhoud een handleiding mee te geven. Heb je ook vast niet gehad.
Lijkt mij dat je geheel zonder discussie zo nieuwe meekrijgt.
En anders ben ik iemand die de winkel niet verlaat voordat ik nieuwe heb of geld terug. Gewoon wijzen op de wet. Dit kan niet eens een discussie opleveren lijkt mij. Ik zou er gewoon niet eens bang voor zijn en het netjes melden.



Denk inderdaad dat ik het wel ga proberen, ik vind dat dit ook echt niet mag na een paar maandjes..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 10:05 



 
Profiel   

Avanti schreef
Echt een koopje als ze goed blijven. Leuk voor een extra kleurtje erbij. Maat is echt perfect wel een maat kleiner dan normaal.
Maat 36 l

[ [url=m/jbW9u7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EsC7XN.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik vind ze wel erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 21:13 



 
Profiel   

Chantalx249 schreef
Ik ging net mijn laarzen schoonmaken omdat ik vandaag in de regen heb gereden en ze erg vies en nat waren. Toen ik begon met schoonmaken zag ik tot mijn verbazing dat ze helemaal stuk gaan -O- ik heb ze op 23 november 2018 gekocht en heb de bon nog, maar denken jullie dat ik nog terug kan gaan naar de winkel?

Ik draag mijn laarzen 2x per week.. dus zo vaak heb ik ze niet aan.. Het lijkt me dat ze wel langer mee moeten gaan dan deze paar maandjes.
[ [url=m/K2m3g7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Tlwx1v.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8SZqCe.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoevaak vet je ze in? Ze zijn erg snel stuk gegaan ja, maar ze zien er op de foto nou ook niet bepaalt schoon en goed onderhouden uit :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:43 



 
Profiel   

Maar dit is toch kunstleer? Dat hoef je toch niet in te vetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:55 



 
Profiel   

Rije schreef
Maar dit is toch kunstleer? Dat hoef je toch niet in te vetten?

Precies. Een vochtige doek af en toe is zat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:56 



 
Profiel   

Maar dat betekent niet dat je de modder en alle zooi er op kan laten zitten, zonder dat het stuk gaat.

Ik zie dat ik invetten zei, maar ik doelde op schoonmaken. Excuus :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 16:16 



 
Profiel   

Nee, het is kunstleer, het idee is dat t lekker onderhoudsvriendelijk is :=.

Zoals het er op de foto uit ziet kan echt niet na nog geen half jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 16:46 



 
Profiel   

Op de foto's zie je wel wat vuil, maar dat is logisch door gebruik. Het lijkt erger dan het is door de flits. Maar niets waarvan ik zeg er is te ruig mee omgegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 17:27 



 
Profiel   

Ik maak de mijne ook nooit echt schoon hoor, borstel zo nu en dan het zand er even af.

Heb er de hele winter zo’n 2 paarden per dag mee gereden in de blubber en ook regelmatig mee staan te longeren in een natte bak, alleen af en toe een borstel erover en ze zijn nog helemaal mooi. Denk dat het dus ook een beetje een kwestie van pech / geluk hebben is met deze laarzen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 19:06 



 
Profiel   

Ja klopt ik had de flits aan, en ik durfde ze niet echt goed schoon te maken dus had ik er alleen een zachte borstel er over heen gehaald :o

Nou gisteren naar epplejeck geweest (toen heb ik ze wel goed schoongemaakt). De vrouw die me als eerste hielp zei van ze zien er wel veel gebruikt uit. Ik zei van nou dat valt wel mee, ongeveer 2 keer per week. Toen zei ze van maar het is geen echt leer he. Toen later kwam er iemand anders en die zei hetzelfde van je weet dat het geen echt leer is he, waarop ik zei van ja maar dat betekend niet dat ze binnen een paar maanden stuk mogen gaan. ;)

Nou daar was ze het wel mee eens en toen heb ik een formulier ingevuld en nam ze de laarzen in en zou ik gebeld of gemaild worden als ze iets wisten.

En toevallig werd ik net gebeld toen ik dit aan het typen was :P maar ze worden vergoed! Ik krijg mijn geld terug of ik mag weer de zelfde nemen. Ik zei dat ik gewoon even in de winkel ga kijken voor misschien andere, dus dat ga ik binnenkort doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 13:53 



 
Profiel   

germie schreef
Rije schreef
Maar dit is toch kunstleer? Dat hoef je toch niet in te vetten?

Precies. Een vochtige doek af en toe is zat.


Inderdaad op de site staat ook dat je de laarzen af en toe kan schoonmaken met een beetje water en eventueel een beetje groene zeep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 13:55 



 
Profiel   

Oja en toen ik ze ging schoonmaken zag ik dat het lipje bij de rits ookal een beetje los aan t laten was := maar dat was waarschijnlijk omdat hij te strak zat zeiden ze van epplejeck

Zit wel te twijfelen of ik dezelfde ga kopen of toch andere laarzen.. vind ze wel heel mooi :o Maarja om nou dit steeds te hebben zie ik ook niet zo zitten :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 14:01 



 
Profiel   

Ik snap niet dat jullie laarzen zo snel stuk gaan, die van mij draag ik altijd. Mest er mee uit, ga er mee naar strand door de zee, rij er elke dag mee (soms meerdere paarden) en ik maak ze nooit schoon en er zit geen beschadiging op

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 21:10 



 
Profiel   

Misschien ligt het aan de kleur? Die van mij cognac zijn ook nog netjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 21:57 



 
Profiel   

[ img ]

Vandaag gepast bij ej rotterdam.. Ik heb echte klapkuiten en pas in geen enkele andere laars. Eigenlijk waren de veters veel te kort (of mijn kuiten veel te vol) :+ . Ik wilde heel graag de roze veters erin, dus ze dachten super fijn mee en hebben 2 veters aan elkaar gemaakt & tadaaaa, ze gingen dicht!!

Het voorste lipje laten ze door hun eigen zadelmaker wat verlengen en het knoopje in de veters gaan ze proberen weg te werken. Ik ben blij. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 22:12 



 
Profiel   

Even een vraagje, ze zijn nu in de aanbieding namelijk. :o Zijn de zwarte laarzen echt mooi zwart of meer grijs?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 18:09 



 
Profiel   

Donkergrijs, beetje mat kleur :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 18:12 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 17:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 19 [ 475 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen