Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 19 [ 475 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Plaats een nieuw onderwerp

Laarzen Epplejeck Lou

 
Profiel   

Mijn lou's zijn beide de rits van gescheurd na, gebruikte ze anderhalf jaar 1x in de week/ 2 weken. En de ritsenstoppers stuk....

Nu de Busse besteld met black friday. Zijn wat duurder maar zitten al een stuk mooier. Nu nog afwachten hoe ze met rijden blijven.[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 20:08 



 
Profiel   

Lauriannnn schreef
Mijn lou's zijn beide de rits van gescheurd na, gebruikte ze anderhalf jaar 1x in de week/ 2 weken. En de ritsenstoppers stuk....

Nu de Busse besteld met black friday. Zijn wat duurder maar zitten al een stuk mooier. Nu nog afwachten hoe ze met rijden blijven.[ [url=m/AykOQq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is dit echt leer? En welk model is dit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 20:18 



 
Profiel   

Jaa dit is echt leer. Dit is het laval model!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 08:01 



 
Profiel   

De mijne zijn, het twee maanden na mijn laatste bericht, helaas overleden :roll:

Niks meer aan te doen. Heb nu gelukkig andere laarzen, maar die doen wel pijn met inrijden. Met de Lou laarzen toen nergens last van gehad..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 08:13 



 
Profiel   

Die van Busse zijn mooi! Goede tip, ga ik ook maar naar kijken.

Ik zie dat ik vorig jaar oktober mijn Lou laarzen hier neer had gezet. Die hebben nu helaas ook het einde bereikt. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 08:30 



 
Profiel   

Ik zat ook al ff te kijken naar die van busse, ben vooral benieuwd hoe die valt bij een brede kuit..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 08:31 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Ik zat ook al ff te kijken naar die van busse, ben vooral benieuwd hoe die valt bij een brede kuit..


Ik heb dikke kuiten... 39 a 40. Heb de laars met kuitmaat 38 tot 40 genomen en de veter wat losser dan hoe die binnenkwam. Vandaag mee gereden in het bos en ze zitten lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 13:08 



 
Profiel   

Lauriannnn schreef
MarjanB schreef
Ik zat ook al ff te kijken naar die van busse, ben vooral benieuwd hoe die valt bij een brede kuit..


Ik heb dikke kuiten... 39 a 40. Heb de laars met kuitmaat 38 tot 40 genomen en de veter wat losser dan hoe die binnenkwam. Vandaag mee gereden in het bos en ze zitten lekker!


Hmm ik heb wel 42,5 nodig..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 14:02 



 
Profiel   

Oeh die laarzen zijn ook wel heel mooi! Ik heb mijn Lou laarzen zelden aan, ze zijn veel zweteriger dan mijn echte leren van Petri. En in de winter juist weer kouder.

@MarjanB: volgens de tabel op Hypostore zijn er wel meerdere opties mogelijk qua maten: https://hypostore.nl/busse-rijlaarzen-laval.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 14:28 



 
Profiel   

Zijn een helehoop maatopties idd. Heb meetlintje erbij gepakt en de maattabel! Ik heb voetmaat 39 en hij valt op maat ook. Ook wel handig om te weten. Heb zelf smalle voeten en heb overal zooltjes in dus nu ook en zit perfect. Is iig ruimte voor een zooltje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 15:49 



 
Profiel   

Ik heb 42, maar de lou passen niet. Ze zijn onderaan te klein, rits wil niet over de hak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 11:56 



 
Profiel   

[ img ]

Ik heb een vrij moeilijke laarsmaat omdat mijn wreef heel hoog is, mijn enkels heel smal, en mijn vietmaat 39 is terwijl ik wel lange benen heb.

Hierdoor ben ik uiteindelijk uitgekomen op 1 model petrie wat ik pas, de rest kwam ik niet in of was te groot.

Maar ik rijd ook veel in het bos en vond dat toch wel erg zonde!!

Nu dus op de gok de lou 39L besteld in cognac kleur.
Met de veter had ik de stille hoop dat hij wel zou passen.

Zoals op de foto te zien passen ze prima! Zondag maar even uitproberen! *\o/*

Ben benieuwd hoelang ze mee gaan ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-20 17:59 



 
Profiel   

Ik heb ze gisteren voor €35 uit de koopjeshoek bij de Epplejeck gehaald. De lusjes op de lepel zitten los. Maat 41 XLW. Heb dikke kuiten en kreeg de veter niet tot bovenaan dicht dus heb nu langere veters besteld bij de site die in dit topic genoemd werd.

Ik rijd eigenlijk altijd met jodhpurs en in de winter met outdoor laarzen maar vind het wel leuk om rijlaarzen te hebben voor als er een keer rijfoto's gemaakt worden bijvoorbeeld. Dan is €35 niet gek. :D

Hoe houden die van jullie zich?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 09:40 



 
Profiel   

Jildau schreef
Ik heb ze gisteren voor €35 uit de koopjeshoek bij de Epplejeck gehaald. De lusjes op de lepel zitten los. Maat 41 XLW. Heb dikke kuiten en kreeg de veter niet tot bovenaan dicht dus heb nu langere veters besteld bij de site die in dit topic genoemd werd.

Ik rijd eigenlijk altijd met jodhpurs en in de winter met outdoor laarzen maar vind het wel leuk om rijlaarzen te hebben voor als er een keer rijfoto's gemaakt worden bijvoorbeeld. Dan is €35 niet gek. :D

Hoe houden die van jullie zich?

Haha hier precies hetzelfde, ik heb de donkerbruine. Voor 45 euro kon ik ze niet laten liggen. Ben gek benieuwd hoelang ze het volhouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 09:42 



 
Profiel   

Bij de mijne zijn die veterhaakjes helemaal groen/blauw uitgeslagen ;(
(Gebruik ze voor de eventing en seizoen is al even geleden)
Heeft iemand tips om dat enigszins toonbaar te maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 18:53 



 
Profiel   

Marieke1495 schreef
Jildau schreef
Ik heb ze gisteren voor €35 uit de koopjeshoek bij de Epplejeck gehaald. De lusjes op de lepel zitten los. Maat 41 XLW. Heb dikke kuiten en kreeg de veter niet tot bovenaan dicht dus heb nu langere veters besteld bij de site die in dit topic genoemd werd.

Ik rijd eigenlijk altijd met jodhpurs en in de winter met outdoor laarzen maar vind het wel leuk om rijlaarzen te hebben voor als er een keer rijfoto's gemaakt worden bijvoorbeeld. Dan is €35 niet gek. :D

Hoe houden die van jullie zich?

Haha hier precies hetzelfde, ik heb de donkerbruine. Voor 45 euro kon ik ze niet laten liggen. Ben gek benieuwd hoelang ze het volhouden.


Ja ik ook donkerbruin! En mijne waren ook €45 maar ik had nog €10 'welkom terug' ofzo korting omdat ik heel lang niet geweest was. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 20:49 



 

zodiacje schreef
Bij de mijne zijn die veterhaakjes helemaal groen/blauw uitgeslagen ;(
(Gebruik ze voor de eventing en seizoen is al even geleden)
Heeft iemand tips om dat enigszins toonbaar te maken?


Zwarte nagellak der op of elke andere kleur die je laarzen zijn

Miss dat permanent marker ook werkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 23:35 



 
Profiel   

Ik las dat iemand hier langere veters in had gedaan? Die er standaard inzitten zijn 2.25 meter. Ik heb verschillende schoenmakers gebeld maar veters gaan allemaal maar tot 2 meter.
Waar hebben jullie die lange veters gekocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 14:26 



 
Profiel   

___1 schreef
Ik las dat iemand hier langere veters in had gedaan? Die er standaard inzitten zijn 2.25 meter. Ik heb verschillende schoenmakers gebeld maar veters gaan allemaal maar tot 2 meter.
Waar hebben jullie die lange veters gekocht?


Hi, ik heb eerder gewerkt bij de intersport, daar verkochten we van hanwag dacht ik ook langere veters! Deze zijn er ook in diverse kleuren, bruin zwart en beige onder andere. Hopelijk heb je hier wat aan.

https://www.intersporteindhoven.nl/hanw ... 89947.html
Hier bijvoorbeeld zwarte van 220 cm maar er staan er meer op! Voordeel van wandelschoen veters is dat ze erg sterk zijn!

Edit: linkje toegevoegd

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 15:10 



 
Profiel   

Sommige geloof ik ook 2 aan elkaar geknoopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 15:42 



 
Profiel   

Online bij veterwinkel ofzo kan je je eigen maar kiezen en kleur. Google weet het ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 16:17 



 
Profiel   

Ik heb ook langere veters moeten bestellen.
Verkoopster zei dat het niet mooi is als ik de voorkant iets wijder veter.

Gezegd ik moet er toch mee rijden?
Ik heb namelijk korte benen hele brede kuiten en maat 37 voet en ze zitten fijn. Dus we gaan zien hoe lang ze het volhouden.

Dus veters hier besteld https://veters.nl/Elastische-Veters.

En ik rij maar 1x in de week/ 2 weken op de manege priveles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 16:26 



 
Profiel   

Hoi allemaal, ook ik zou graag de epplejeck lou laarzen kopen maar ik twijfel over de maat...
Hierbij even mijn maten:
Voetmaat 39-40
Kuithoogte tot in knieholte 43-43,5 cm
Kuitomvang 39-39,5 cm

Momenteel overweeg ik om de 40S te kopen, want die heeft kuithoogte 43 en kuitomvang 36,5.
Zou het mogelijk zijn om de kuitomvang met de veters tot 39/39,5 te krijgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 13:53 



 
Profiel   

FFDP schreef
Hoi allemaal, ook ik zou graag de epplejeck lou laarzen kopen maar ik twijfel over de maat...
Hierbij even mijn maten:
Voetmaat 39-40
Kuithoogte tot in knieholte 43-43,5 cm
Kuitomvang 39-39,5 cm

Momenteel overweeg ik om de 40S te kopen, want die heeft kuithoogte 43 en kuitomvang 36,5.
Zou het mogelijk zijn om de kuitomvang met de veters tot 39/39,5 te krijgen?


Zou voor het mooie denk ik 1 wijder pakken want dan gaat hij ook makkelijker dicht met de rits

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 16:39 



 
Profiel   

Houd er dan wel rekening mee dat je die drukknoop niet meer dicht krijgt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 22:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 19 [ 475 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen