Cap

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hinnik12
Berichten: 201
Geregistreerd: 27-04-19
Woonplaats: De mooiste provincie van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 12:10

hveen schreef:
Decathlon of Agrari zijn fijne winkels!


Waarom zegt iedereen eigenlijk Decathlon? Ik zelf heb slechte ervaringen met 1 van die caps daar. Ik zou een winkel doen die alleen voor de paardensport is in plaats van meerdere sporten.

Anoniem

Re: Cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 12:15

Hinnik: aangezien die caps gewoon goedgekeurd zijn volgens europese normen, en het binnen het budget van de topicopener valt.

Hinnik12
Berichten: 201
Geregistreerd: 27-04-19
Woonplaats: De mooiste provincie van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 12:18

Bubblewrap schreef:
Hinnik: aangezien die caps gewoon goedgekeurd zijn volgens europese normen, en het binnen het budget van de topicopener valt.


Ok, thnx.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 12:57

hinnik12 schreef:
hveen schreef:
Decathlon of Agrari zijn fijne winkels!


Waarom zegt iedereen eigenlijk Decathlon? Ik zelf heb slechte ervaringen met 1 van die caps daar. Ik zou een winkel doen die alleen voor de paardensport is in plaats van meerdere sporten.


Dus omdat jij een slechte ervaring met een decathlon cap hebt is de decathlon per definitie niks? :D

Hinnik12
Berichten: 201
Geregistreerd: 27-04-19
Woonplaats: De mooiste provincie van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 13:03

[/quote]

Dus omdat jij een slechte ervaring met een decathlon cap hebt is de decathlon per definitie niks? :D[/quote]


Ik heb niet gezegd dat het nika is dus... Dat wil niet zeggen dat ik geen spullen heb van decathlon want dat heb ik wel.;-) Maar voor een cap zou ik eerde t gaan voor Agradi of Epplejeck.