Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

De perfecte rijbroek

 
Profiel   

Oke ik ben dus opzoek naar een rijbroek/rijlegging met ervaringen die aan mn eisen voldoet

- siliconen full sit
- zak waar een telefoon in past
- luchtig (dus geschikt voor de zomer) {:}
- beschikbaar in maat 34/xs of kinder maat
- niet breed bij heup/taille
- high waisted zou fijn zijn maar geen must
- liefst onder de €120

Wie heeft er zon rijbroek en kan mij zn ervaringen vertellen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 18:22 



 
Profiel   

Hetgeen dat bij al je eisen past: LeMieux!
Ik ben zelf iets kleiner en deze broek past perfect qua lengte en omvang.
Zit heel lekker en heeft normale zakken, niet klein en niet groot.
Volgens mij is het de ‘Engage’ serie die volledige zit heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 18:24 



 
Profiel   

Ik heb de perfecte zomerrijbroek gescoort bij decathlon. Super luchtig, nee echt perfect, fijne dunne elastische stof, grote zakken. En nog een mooie kleur ook (antrecoet met grijs en blauw).
Ik heb nog nooit zo'n fijne zomerbroek gehad. Zelfs de winter broeken zijn fijn daar. Voor mij geen dure gein meer waar ik bijna niet in kan bewegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 18:25 



 
Profiel   

Heb vorige week een paar rijleggings gepast bij EJ van hun eigen merk, HH en Kingsland.
Zaten allemaal lekker zodra ik ze aanhad, maar het aantrekken was nogal een dingetje. Kreeg de band haast niet over mijn billen en heupen. Zag me al worstelen in de zomer op een warme dag met plakkerig vel in de zomer....

Toen toch maar een "gewone" dunne broek van Quur gekocht met een knoop in de band.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 19:11 



 
Profiel   

De rijleggings van kingsland passen bij je eisen. Je moet moet alleen goed kijken welke.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 08:57 



 
Profiel   

Hutcherson schreef
Ik heb de perfecte zomerrijbroek gescoort bij decathlon. Super luchtig, nee echt perfect, fijne dunne elastische stof, grote zakken. En nog een mooie kleur ook (antrecoet met grijs en blauw).
Ik heb nog nooit zo'n fijne zomerbroek gehad. Zelfs de winter broeken zijn fijn daar. Voor mij geen dure gein meer waar ik bijna niet in kan bewegen.

Linkje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 05:52 



 
Profiel   

Heb deze gekocht bij Ooteman https://www.ooteman.nl/dames/rijbroeken ... grip-peony hele fijn broek, en als je de site goed in de gaten houdt hebben ze deze vaak als aanbieding. Ik heb hem voor 34 euro incl gescoord :D Vriendin van me heeft de rijlegging van EJ (met rode streep aan zijkant) en die is ook erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 06:15 



 
Profiel   

Hutcherson schreef
Ik heb de perfecte zomerrijbroek gescoort bij decathlon. Super luchtig, nee echt perfect, fijne dunne elastische stof, grote zakken. En nog een mooie kleur ook (antrecoet met grijs en blauw).
Ik heb nog nooit zo'n fijne zomerbroek gehad. Zelfs de winter broeken zijn fijn daar. Voor mij geen dure gein meer waar ik bijna niet in kan bewegen.


Met siliconen zitting?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 06:22 



 
Profiel   

renee16 schreef
Hutcherson schreef
Ik heb de perfecte zomerrijbroek gescoort bij decathlon. Super luchtig, nee echt perfect, fijne dunne elastische stof, grote zakken. En nog een mooie kleur ook (antrecoet met grijs en blauw).
Ik heb nog nooit zo'n fijne zomerbroek gehad. Zelfs de winter broeken zijn fijn daar. Voor mij geen dure gein meer waar ik bijna niet in kan bewegen.


Met siliconen zitting?


Deze?

https://www.decathlon.nl/p/lichte-dames ... 69&c=ZWART

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 07:00 



 
Profiel   

Montar Fay is een fijne broek! Is wel iets duurder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 07:11 



 
Profiel   

Ik had een beetje jouw eisen, en ik zweer bij de rijbroeken van QHP. Zelf ben ik vrij smal (enkels en knieën) en rijbroeken lubberden daar vaak. Qhp heeft dat niet. Het model “Lisa” heeft ook nog eens een extra zak op je been voor je telefoon.
Helemaal handig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 07:13 



 
Profiel   

Marie111 schreef
Hutcherson schreef
Ik heb de perfecte zomerrijbroek gescoort bij decathlon. Super luchtig, nee echt perfect, fijne dunne elastische stof, grote zakken. En nog een mooie kleur ook (antrecoet met grijs en blauw).
Ik heb nog nooit zo'n fijne zomerbroek gehad. Zelfs de winter broeken zijn fijn daar. Voor mij geen dure gein meer waar ik bijna niet in kan bewegen.


Met siliconen zitting?

Deze?

https://www.decathlon.nl/p/lichte-dames ... 69&c=ZWART


Deze heeft het iig niet, ts (en ik) zoekt er een met siliconen zitvlak

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 07:13 



 
Profiel   

nu ben ik ook wel benieuwd, welke dat dan is van de Decathlon
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 14:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen