Ervaringen Mountain horse of deNiro laarzen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marisje76

Berichten: 1999
Geregistreerd: 20-02-09
Woonplaats: noord-brabant

Ervaringen Mountain horse of deNiro laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-19 09:15

Ik ben op zoek naar nieuwe leren laarzen. Maat 39 hoogte 49 kuit 33

Nu hebben we er al een hoop gelast en het is het allemaal net niet.
Uiteindelijk uitgekomen op de mountainhorse souvereighn high rider of de deNiro tricilore. In prijs gelijkwaardig. Nu ben ik heel benieuwd of de kwaliteit veel verschilt.

De mh zijn van wat soepeler leer en zitten als gegoten enige twijfel is of deze dan niet snel gaan slijten.
De deniro is wat stugger en zit bij voet net iets minder soepel.
Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen
Ik ga er 2x per week mee rijden 1x trainen en 1x wedstrijd de andere keren draag ik mn oude laarzen

De mh zijn direct beschikbaar de deniro zullen er pas in november zijn .

Isabel

Berichten: 2268
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: Ervaringen Mountain horse of deNiro laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 09:17

Ik heb de deNiro’s en dat zijn echt goede laarzen! Blijven met intensief gebruik ook goed en mooi.

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 09:17

Ik heb beide, mijn mountain horse zijn net enkele weken in gebruik dus lastig te zeggen of ze slijten, deniro enkele jaren oud.
Qua comfort wordt mijn volgende paar weer Mountain horse

Ik heb 39/35/49 trouwens dus ook vrij smal en mountain horse sluit rond enkel nog mooier

Dunkeedoo

Berichten: 311
Geregistreerd: 15-12-15

Re: Ervaringen Mountain horse of deNiro laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 11:31

Ik heb nu al zeker een jaar of 5/6 mijn Mountain horse laarzen (soverign high rider). Zijn 4 jaar dagelijks intensief gebruikt en nog steeds helemaal goed. Ritsen blijven heel, laars ziet er nog mooi uit. Wel wat ingezakt natuurlijk maar niks extreems. Enige wat snel kapot gaat zijn de elastieken die voorin zitten, ben nu bezig met het 2e paar en die moeten eigenlijk ook vervangen worden. Heb ze dan wel altijd goed onderhouden maar ben er niet extreem netjes mee, loop er wel eens mee door de modder of mest.
En ze zitten super comfortabel, had hiervoor petries, maar bij de mountain horse geen blauwe plekken of knellende delen door het zachte leer.
Heel tevreden dus nog altijd!

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Ervaringen Mountain horse of deNiro laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 11:39

Deniro geen ervaring mee.

Mh vind ik super fijn zitten maar de sovereign high rider erg slijt gevoelig. Rij er veel en intensief mee en nu net geen 4 jaar verder, zitten aan de binnenkant kuit flinke gaten in. Veters twee keer vervangen, ritsen een keer vervangen en een van de drukknoopjes op de hiel is kapot. Zien er ook niet zo netjes meer uit van de buitenkant.
Echter door het grote draagcomfort toch weer een nieuw paar Mh aangeschaft. Dit keer de supreme high rider. Ben benieuwd weer!