Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

welke laarzen zijn dit?

 

Hooi,

Ik heb een hele tijd geleden petrie laarzen gekocht, alleen zijn ze nu een beetje te krap. -O-

Ik wil mijn laarzen nu op laten rekken maar na wat research kwam ik erachter dat de bijvoorbeeld petrie perfect niet opgerekt kan worden.
Ik weet aleen niet meer welk model ik heb, het enige dat ik weet is dat er zorigineel geen rits in zit en ze zijn al een paar jaar oud zijn


Ik heb zelf geen foto’s maar ik ben vrij zeker dat degene die op de foto’s hieronder (foto’s zijn van marktplaats)
Ik heb er ook een foto van de binnenkant met de maten enzo instaat erbij gedaan omdat het serie nummer vlgm hier bijstaat

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Als iemand weet welk model het is en of deze opgerekt kunnen worden hoor ik het graag (mag ook via pb )

Dankje wel
Groetjes van mij
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 18:51 



 
Profiel   

Ik zou er een rits in laten zetten als ik jou was. Oprekken zal hem niet beter maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:17 



 

Suzanne F. schreef
Ik zou er een rits in laten zetten als ik jou was. Oprekken zal hem niet beter maken.





Er zit al een rits in, weet iemand of een rits met elastiek mogelijk is ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:46 



 
Profiel   

Sophie1012 schreef
Suzanne F. schreef
Ik zou er een rits in laten zetten als ik jou was. Oprekken zal hem niet beter maken.





Er zit al een rits in, weet iemand of een rits met elastiek mogelijk is ?



Waarom niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 14:53 



 
Profiel   

Volgensmij kunnen ze altijd opgerekt worden wanneer er geen elastiek in zit, of een lak buitenkant.
Gewoon even langs een Petrie dealer gaan (bijvoorbeeld Divoza, EJ etc.) die kunnen je wel vertellen of het wel of niet kan. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 15:11 



 
Profiel   

Je kunt rijlaarzen wat oprekken maar geen hele centimeters. Ik geloof maar tot 2 cm.
De kans bestaat bij een laklaars of een laars met rits, dat het lak gaat scheuren en de rits kapot springt. Vandaar dat er gezegd wordt dat het niet kan.

Maar ik heb mijn De niro ottaviano's met lakschacht ook wat op laten rekken bij een gewone schoenmaker, en je ziet er niks van.


Je zou naar een petrie dealer kunnen gaan, maar waarom zou een plaatselijke goede schoenmaker je niet kunnen helpen. Oprekken door Petrie zal ook meer kosten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 15:17 



 
Profiel   

Ik zou de rits er ruimer in laten zetten of een strook elastiek aan laten brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 15:34 



 

Dank jullie wel allemaal *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 20:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen