Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Handschoenen die lang meegaan

 
Profiel   

ik heb eigenlijk altijd de handschoenen van BR, deze:
https://www.dekroo.nl/products/br-all-w ... UCEALw_wcB

Zitten super fijn(pasvorm net als roeckl) en gaan net zo lang mee als roeckl light&grip voor een fractie van het geld haha

Daarnaast voor de winter heb ik deze liggen:
https://www.calevo.com/cgi-bin/calevo/p ... 90318.html

Die doen het ondertussen alweer 4 winters lang! Voordeel van leer dat is zo veel slijt vaster! :j

Omdat ik dus zo te spreken was over leer mezelf vorig jaar een kado gedaan en een paar leren handschoenen van hauke schmidt gekocht, rip uit mn lijf maar echt heel fijn.
ander voordeel van echt leer, het zweet niet zo! Rij er alleen niet mee in de regen, dus daar misbruik ik de BR's nog steeds voor :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 11:06 



 
Profiel   

Mijn uvex houden het ondertussen al 4 jaar vol, wel merk ik een beetje slijtage.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 14:58 



 
Profiel   

Heb alleen de eerste pagina gelezen, maar let ook op je teugels. Mijn Roeckls gingen meer dan 10 jaar mee met mijn eigen dressuur teugels, maar ik reed 3x met van die rubberen teugels en ze waren stuk. Met springteugels houden ze het een jaar of drie (3-4x per week rijden)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 15:01 



 
Profiel   

Ik heb gewoon handschoenen van Decathlon die gaan geen jaren mee maar ze zijn wel goedkoper en ze hebben grip

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 16:34 



 
Profiel   

Ik zou eens bij de decathlon kijken. Die handschoenen zitten heerlijk, heb er zelf 2 jaar mee gereden voordat ze kapot gingen. En toen gingen ze kapot omdat ik langs iets scherp kwam tijdens een val.

En als je wil kan je dan ook gewoon meteen de handschoenen dubbel kopen. Dan heb je een paar voor als de eerste kapot gaan. De decathlon is betaalbaar genoeg daarvoor denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 15:49 



 
Profiel   

Ooh, ik vind het best knap allemaal wat ik hier lees. Bij mij gaat het met handschoenen ongeveer hetzelfde als met sokken. Ze hebben geen tijd op te slijten want ze raken altijd kwijt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 16:04 



 
Profiel   

Nieuwe roeckl light en grip gekocht.
Welliswaar in een uitverkoop, maar was er heel blij mee. Vandaag voor het eerst gestart / gereden met de handschoenen. Na eerste pony schrok ik echt.
Tweede pony moest ik nog starten. Ik hoop maar dat ik gewoon een slecht paar heb.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 22:37 



 
Profiel   

lailapri schreef
Nieuwe roeckl light en grip gekocht.
Welliswaar in een uitverkoop, maar was er heel blij mee. Vandaag voor het eerst gestart / gereden met de handschoenen. Na eerste pony schrok ik echt.
Tweede pony moest ik nog starten. Ik hoop maar dat ik gewoon een slecht paar heb.

[ [url=m/wenfLK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/eR577i.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/e5PUhO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is dit écht na 1 wedstrijd? :(
Zien er uit alsof je ze al jaren hebt gebruikt! Zou er zeker mee terug gaan naar de winkel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 22:45 



 
Profiel   

Ja 20 min warm rijden en 2 proeven. Van de 20 min ook nog 10 minuten hengstenvlecht staan herstellen

Wil er ook zeker naar vragen. Vind zo jammer. Heb ze alleen ergens augustus gekocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 22:48 



 
Profiel   

Lailapri je heb niet gewoon een slecht paar,Ik heb deze ervaring ook met roeckl. Zonde van het geld

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 09:46 



 
Profiel   

Gewoon mee teruggaan! Ik heb die handschoenen al jaren en zelfs na 5 jaar zien ze er niet zo uit. Ik snap vooral niet waarom het stuk op de klittenbandjes zo beschadigd kan zijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 10:54 



 
Profiel   

paardjes123 schreef
Lailapri je heb niet gewoon een slecht paar,Ik heb deze ervaring ook met roeckl. Zonde van het geld


Jup, ik heb dat ook met Roeckls na 1 of 2x rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 11:01 



 
Profiel   

Hebben jullie misschien antislipteugels?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 11:21 



 
Profiel   

Mijn witte handschoenen van Roeckl slijten nu ook wel een stuk sneller dan de zwarte. Ik vermoed dat wit leer gewoon veel zwakker is dan donker leer...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 16:29 



 
Profiel   

De meeste handschoenen van Roeckl zijn niet van leer, dus dat zou niet uit mogen maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 16:33 



 
Profiel   

Voor jullie info, ik heb uiteindelijk op basis van dit topic de handschoenen van BR gekocht (Jos Lansink) en ze waren in de winkel best wel stug maar nu zitten ze echt heerlijk, en zelfs met anti-slipteugels zijn ze nog helemaal als nieuw. Lijkt erop dat ik het paar kan aanraden (maar ik heb ze natuurlijk nog geen jaren).

Decathlon had ik zeker gedaan als ik geen cadeaubon van de EJ had liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 17:30 



 
Profiel   

Zeker weten Roeckl ! Gaan heel lang mee en zitten superfijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 13:00 



 
Profiel   

Oke mensen ik join ook even euhh.. Ik heb altijd Rockl en er veel versleten gehad. Nu heb ik iets gevonden waar ik echt bij zweer. "Be aware" ze zijn duur (vind ik en jullie denk ik ook) voor handschoenen maar ik heb je nu al een half jaar en nog geen verslijting te vinden. Je moet het het er wel voor over hebben maar ik ben verkocht. Dit zijn ze https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10041 Ik vind ze het meer dan waard maar uiteindelijk aan jou zelf


Wijziging: Je kan ook gewoon zelf andere teugels kopen en die er op doen als jij gaat rijden en er weer halen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 13:25 



 
Profiel   

TS gelukkig ben je goed geslaagd :)

Mijn ervaring met roeckl is niet verkeerd, maar, ik vind wel dat de kwaliteit wisselt. La Valencio heb ik 1x gehad, dat was een verschrikking. BR prima.
Mijn tip om eens bij welkoop naar de handschoenen te kijken. Iets minder soepel/comfortabel dan roeckl, maar kwalitatief even goed en dat voor een fractie van de prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 18:27 



 
Profiel   

Ik heb handschoenen van BR van wel 10 jaar oud! :D

Zijn nu wel aan vervanging toe.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 22:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen