Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 42 [ 1047 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

 
Profiel   

KimD schreef
Inmiddels binnen, geïnstalleerd en geprobeerd. Het is nog even klungelen met de auto-zoom en de instellingen maar verder topding! Paar filmpjes gemaakt van een vriend zijn training en dat ging goed. *\o/*


Ik heb een pixio en ben er helemaal gelukkig mee. *\o/* Het is in het begin even leren hoe alles werkt, maar dan... ik les er mee met mijn instructrice in Nederland. We beeldbellen via Facebook en ik heb oordopjes in. Dus nu kan ik weer iedere week bij haar lessen :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 17:38 



 
Profiel   

LiselotZorro schreef
Ik vind het wel echt mega irritant dat de batterij leeg loopt als je hem niet gebruikt, best snel ook en dat het opladen dan weer erg lang duurt. Spontaan even filmen is er niet bij.


Van de Pivo? Ik herken dat niet echt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:42 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
LiselotZorro schreef
Ik vind het wel echt mega irritant dat de batterij leeg loopt als je hem niet gebruikt, best snel ook en dat het opladen dan weer erg lang duurt. Spontaan even filmen is er niet bij.


Van de Pivo? Ik herken dat niet echt

Ik herken het inderdaad ook niet. Denk dat ik hem nu 3 keer opgeladen heb op zo'n 20 uur gebruik dus dat vind ik heel netjes :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:47 



 
Profiel   

Mijne loopt ook absoluut niet leeg ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 23:50 



 
Profiel   

Idem hier. Leg hem weg en gebruik hem een week later weer en voor mijn gevoel niets qua batterij leger ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 07:09 



 
Profiel   

LiselotZorro schreef
Ik vind het wel echt mega irritant dat de batterij leeg loopt als je hem niet gebruikt, best snel ook en dat het opladen dan weer erg lang duurt. Spontaan even filmen is er niet bij.



Zet je hem wel uit?
Ik heb geen ervaring mee.
Had zaterdag wel voor de zekerheid geladen maar was bijna niet leeg.
Moest een trecwedstrijd filmen.
Hij is mij 1x kwijt geraakt en moest ik opnieuw doen. Maar ik galoppeerde te dichtbij aan. Tweede keer mij niet kwijt geraakt. Hij stond bij B.

Ben heel blij met de pivo

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 13:50 



 
Profiel   

Hoe zien jullie hoe vol hij is dan? Ik laad altijd voor gebruik voor de zekerheid op want als ik hem niet gebruik loopt hij idd leeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 15:00 



 
Profiel   

Als je de app opstart zie ik een batterijtje, neem aan dat dat hem is :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 15:04 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
Als je de app opstart zie ik een batterijtje, neem aan dat dat hem is :+

:))

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 16:12 



 
Profiel   

Haha het wordt tijd voor een bril :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 16:14 



 
Profiel   

Ik zag net grote kortingen bij de prime days van Amazon.com op hun Facebook pagina

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:35 



 
Profiel   

Ik heb nu ook een pivo! Alleen als ik het filmpje wil exporteren naar de galerij van mijn telefoon komt hij daar niet in te staan. Sowieso zou hij direct naar mijn telefoon galerij moeten, maar dat gebeurd ook niet. Iemand die ditzelfde probleem had en het heeft kunnen oplossen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 16:01 



 
Profiel   

Hier ook de Pivo. Enkel jammer dat die niet altijd goed volgt bij ons.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 16:17 



 
Profiel   

Kunga schreef
Ik heb nu ook een pivo! Alleen als ik het filmpje wil exporteren naar de galerij van mijn telefoon komt hij daar niet in te staan. Sowieso zou hij direct naar mijn telefoon galerij moeten, maar dat gebeurd ook niet. Iemand die ditzelfde probleem had en het heeft kunnen oplossen?


Bij mijn Iphone ging dat vanzelf. Mocht je Iphone hebben, mss bij instellingen en dan toegang geven tot alle foto’s?

@Carowlina, ik heb via de FB groep (en ook in dit topic) de instellingen overgenomen. Enkel als ik te dichtbij rijd is hij me soms even kwijt, voor de rest geen problemen. Nu rij ik wel altijd alleen en in rustige omgeving :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 16:29 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
Kunga schreef
Ik heb nu ook een pivo! Alleen als ik het filmpje wil exporteren naar de galerij van mijn telefoon komt hij daar niet in te staan. Sowieso zou hij direct naar mijn telefoon galerij moeten, maar dat gebeurd ook niet. Iemand die ditzelfde probleem had en het heeft kunnen oplossen?


Bij mijn Iphone ging dat vanzelf. Mocht je Iphone hebben, mss bij instellingen en dan toegang geven tot alle foto’s?

@Carowlina, ik heb via de FB groep (en ook in dit topic) de instellingen overgenomen. Enkel als ik te dichtbij rijd is hij me soms even kwijt, voor de rest geen problemen. Nu rij ik wel altijd alleen en in rustige omgeving :)


Ik rij ook altijd alleen in de piste. Ik zal het eens moeten uitzoeken dan, dank je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 16:58 



 
Profiel   

Kunga schreef
Ik heb nu ook een pivo! Alleen als ik het filmpje wil exporteren naar de galerij van mijn telefoon komt hij daar niet in te staan. Sowieso zou hij direct naar mijn telefoon galerij moeten, maar dat gebeurd ook niet. Iemand die ditzelfde probleem had en het heeft kunnen oplossen?


Gebeurd bij mij ook wel eens
Ik kan hem dan vinden in de bestanden
Interne opslag > Android > data > daar zit een map met met pivo in de naam > files > smart_capture

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 19:10 



 
Profiel   

Beide tips geprobeerd, maar helaas staat er echt niks in mijn bestanden en staan mijn instellingen wel goed..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 19:28 



 
Profiel   

Wat voor telefoon heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 19:58 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
Wat voor telefoon heb je?


Een Samsung galaxy s9+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 19:59 



 
Profiel   

Oh dan houdt mijn kennis op, sorry :D Maar mss kan je je vraag in de FB groep gooien, daar zitten wel wat technische mensen denk ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 20:50 



 
Profiel   

Ik heb een Samsung A51
Bij mij komen ze automatisch in mijn galerij. Laatste keer duurde het wel eventjes, maar kon ik ze bij pivo wel bekijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 08:57 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
Oh dan houdt mijn kennis op, sorry :D Maar mss kan je je vraag in de FB groep gooien, daar zitten wel wat technische mensen denk ik :D


Gedaan! Hopelijk heeft iemand daar de oplossing :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 11:06 



 
Profiel   

Ik heb de pivo silver net besteld. Er was 20% korting nu (met de code PIVOSUMMER ), dus dat vond ik wel een mooie prijs. Ik ben benieuwd of het een beetje gaat lukken, want ik heb al een wat oudere telefoon die niet op de lijst met aangeraden telefoons staat, maar we gaan het zien :+
Ben altijd alleen, dus het zou wel interessant zijn om eens wat vaker mezelf terug te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 17:43 



 
Profiel   

Ik zou zo graag het Pixio systeem willen, alles zoooo duur. Manlief vind het niet heel leuk om mee te gaan naar de paarden. Helaas geen spiegels in de bak hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 14:03 



 
Profiel   

Ik heb gisteren een pivo voor m’n verjaardag gekregen, ben er erg blij mee! Gisteren uitgeprobeerd met longeren en vandaag op een stalgenootje getest. Vandaag stond hij bij de X, gisteren op de bakrand. Op de X staat hij wel het best, hij is haar niet 1x kwijt geraakt.

Had de pivo op een regenton gezet. Op zich prima maar ga toch een statief kopen. Iemand aanraders? :)

Ik zie bijvoorbeeld deze, met zo’n schroefje; https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_p ... 84518.html
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 21:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 42 [ 1047 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen