Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 42 [ 1032 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

 
Profiel   

Zoom heb ik aan , de kwaliteit is voor mijn telefoon goed
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-21 21:48 



 
Profiel   

Ik heb de silver ook besteld wiehoe!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-21 21:58 



 
Profiel   

Kan je ook jezelf filmen met de Pivo terwijl de Equestrian Saddle clip ook is verbonden met je telefoon? Of kan je maar 1 tegelijk verbinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 09:49 



 
Profiel   

mayka1234 schreef
Kan je ook jezelf filmen met de Pivo terwijl de Equestrian Saddle clip ook is verbonden met je telefoon? Of kan je maar 1 tegelijk verbinden?

Jahoor, dat werkt prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 11:00 



 
Profiel   

ik wil de silver bestellen.. nu vraag ik me af of jullie de clip voor je telefoon veel gebruiken of niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 11:08 



 
Profiel   

kimwilliam schreef
ik wil de silver bestellen.. nu vraag ik me af of jullie de clip voor je telefoon veel gebruiken of niet?


Welke clip bedoel je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 13:20 



 
Profiel   

De clip die je op de website in dat accessoire pakket ziet heb je volgens mij niet nodig hoor, dat is vooral als je bijv je Pivo omhoog of omlaag wil richten. Ik gebruik gewoon het schroef-ding wat op de Pivo zelf zit en dat werkt prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 13:27 



 
Profiel   

nee volgens mij bedoeld ze de afstandsbediening die je in je broekzak doet.
volgens mij zit hij ook bij de basis in (alleen zie je hem niet)

maar correct me if i'm wrong. weet t niet 100 procent zeker

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 14:25 



 
Profiel   

Oeh, leuk topic!
Hier sinds kort ook een Pivo. Dressuur filmen gaat redelijk. In de wei is het handigst haha.
Maar met springen heeft het er wel moeite mee, raakt me vaak kwijt en de zoom is niet snel zat.
Nog even wat proberen met de instellingen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 14:50 



 
Profiel   

Omg, hij is al binnen. Binnenkort maar ff proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 20:13 



 
Profiel   

Samy schreef
kimwilliam schreef
ik wil de silver bestellen.. nu vraag ik me af of jullie de clip voor je telefoon veel gebruiken of niet?


Welke clip bedoel je?


die bij het middelste pakket erbij zit. en hoe doet hij het in een 20x 60 bak in het donker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 12:02 



 
Profiel   

Bedoel je de meese rechter?
Die heb ik en die gebruik ik altijd, was bang zonder dat dat mijn telefoon zou beschadigen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 12:59 



 
Profiel   

kimwilliam schreef
en hoe doet hij het in een 20x 60 bak in het donker?


Bij mij dus nog steeds niet goed. Heb inmiddels alle instellingen wel geprobeerd denk ik. Is me om de haverklap kwijt. Ik denk dat mijn paard teveel wegvalt in de binnenbak.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 14:21 



 
Profiel   

Heb je al een keer met een wit dekje/witte beschermers gereden? Het lukt hier wel goed in de avond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 14:37 



 
Profiel   

Ik heb gisteren in de binnenbak gereden met weinig licht en dat ging echt verrassend goed. Ook bruin paard met een donker dekje. Wel maar 20x40, telefoon (iPhone X) 1 meter achter A. Misschien eens een keer met een andere telefoon proberen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 14:47 



 
Profiel   

Laurie schreef
Heb je al een keer met een wit dekje/witte beschermers gereden? Het lukt hier wel goed in de avond.


Gisteren reed ik met de Crystal Grey van ES, maar vooruit; toen had ik wel predective following aan als test. Dat moet ik niet meer doen. Telkens als ik in beeld kwam ging hij precies in tegengestelde richting weer filmen. Zal van de week weer even met de andere instellingen rijden en dat dekje.

Vanillia schreef
Ik heb gisteren in de binnenbak gereden met weinig licht en dat ging echt verrassend goed. Ook bruin paard met een donker dekje. Wel maar 20x40, telefoon (iPhone X) 1 meter achter A. Misschien eens een keer met een andere telefoon proberen?


Heb helaas niet een andere telefoon ter beschikking. Ik heb een Xiaomi Redmi note 9. Super telefoon voor de rest en de kwaliteit van de camera is ook super. Ik heb de Pivo op statief ergens tussen A en C. De binnenbak hier is wel groot (ong. 60x30). Heb de Pivo ook een x op de bakrand gehad, maar dat was helemaal geen succes haha. Een uur lang de muur gefilmd :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 14:57 



 
Profiel   

Ik rijd buiten, iemand daar ervaring mee in het donker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 15:00 



 
Profiel   

Matheno gebruik je de selfie camera, ik had alle instellingen gehad en het was drama. Toch nog een keer de achtercamera geprobeerd en dat werkt wel veel beter

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 20:16 



 
Profiel   

ik heb 'm ook besteld *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 22:02 



 
Profiel   

Wij hebben ook een grote binnenbak(27x80) en merk dat ie t bij ons wel beter doet vanaf de rand. Er zijn teveel reclameborden waar de Pivo op blijft hangen.
De truc bij ons was de Pivo in de donkerste hoek bij de korte zijde ong.1a 1,5 m uit de hoek ( dan pakt ie 1 bepaald reclame bord niet) en de instellingen AI en dan t volledige scherm ( 3 balkjes) fast of frenzie maakt voor t volgen niet uit, fast geeft een iets stabieler beeld en auto zoom aan. De andere op off.
Geen garantie dat ie me helemaal niet kwijt raakt maar zodra ik weer iets dichterbij langsrijd pikt ie me weer op. Wie weer heb je hier iets aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 23:22 



 
Profiel   

hesterve schreef
Wij hebben ook een grote binnenbak(27x80) en merk dat ie t bij ons wel beter doet vanaf de rand. Er zijn teveel reclameborden waar de Pivo op blijft hangen.
De truc bij ons was de Pivo in de donkerste hoek bij de korte zijde ong.1a 1,5 m uit de hoek ( dan pakt ie 1 bepaald reclame bord niet) en de instellingen AI en dan t volledige scherm ( 3 balkjes) fast of frenzie maakt voor t volgen niet uit, fast geeft een iets stabieler beeld en auto zoom aan. De andere op off.
Geen garantie dat ie me helemaal niet kwijt raakt maar zodra ik weer iets dichterbij langsrijd pikt ie me weer op. Wie weer heb je hier iets aan


Dit ga ik even proberen !

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 23:30 



 
Profiel   

Net een statief binnen gekregen (gister besteld via bol.com)
merkte toch dat via een krukje of via een trapleer niet zo makkelijk filmen was als dat ik dacht
hahahaha
ik ben heel benieuwd hoe hij het op een statief gaat doen nu :))

Dit was m’n standaard beeld toen ik ging filmen vanaf de trapleer
[ img ]
:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 11:42 



 
Profiel   

Ik kom even mee kletsen.

Tijdje geleden Pivo besteld, maar laatst pas uitgeprobeerd.
Ik zeg het je, het is dramatisch en het liefst laat ik een vrachtwagen er overheen rijden.

Zowel bij front als back camera volgt hij mij en paard niet.
Als ik op "paard modus" zet, pakt hij het desbetreffende paard niet (op 5 tot 10 meter afstand) maar een ander (tevens bruin) paard op 50 meter afstand wel.

Beste resultaat tot nu toe was als hij mij moest volgen. Dat deed hij 10 seconden, maar daarna begint hij als een malle te draaien en "vindt" mij niet meer.

Wat doe ik verkeerd??

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 12:23 



 
Profiel   

Je zult iets meer info moeten geven. Welke instellingen gebruik je en welke pivo en telefoon heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 16:38 



 
Profiel   

Yacintha schreef
Ik kom even mee kletsen.

Tijdje geleden Pivo besteld, maar laatst pas uitgeprobeerd.
Ik zeg het je, het is dramatisch en het liefst laat ik een vrachtwagen er overheen rijden.

Zowel bij front als back camera volgt hij mij en paard niet.
Als ik op "paard modus" zet, pakt hij het desbetreffende paard niet (op 5 tot 10 meter afstand) maar een ander (tevens bruin) paard op 50 meter afstand wel.

Beste resultaat tot nu toe was als hij mij moest volgen. Dat deed hij 10 seconden, maar daarna begint hij als een malle te draaien en "vindt" mij niet meer.

Wat doe ik verkeerd??

Je kan ook even lid worden van de Facebook groep
Daar staan veel tips ook over instellingen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 42 [ 1032 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen