Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 42 [ 1032 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

 
Profiel   

Er zijn echt mensen die dit durven? Wat als je de camera laat vallen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 13:51 



 
Profiel   

kluun1985 schreef
Er zijn echt mensen die dit durven? Wat als je de camera laat vallen?


Ik neem aan dat Pivo daar iets op verzonnen heeft als die pod daadwerkelijk kan tilten. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:36 



 
Profiel   

hallo ladies,

ik val ook even binnen.
mijn paardje is beleerd en we zijn lekker los.
tijd om de Pivo uit de kast te halen.

de eerste keer tegen de zon in en dat was geen succes
van de week ging het alweer beter. alleen als ik te dicht langsrij, dan is hij me kwijt. ik had hem naast de ac lijn buiten de bak. en het duurt dus een eeuwigheid voordat ik weer in beeld ben, dan pakt hij me wel weer op.

waar zetten jullie hem neer? of kan ik qua instellingen nog iets?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 15:27 



 
Profiel   

Ik zet 'm minimaal een meter uit de kant, als je te dichtbij rijdt ziet ie je niet meer. Recht van voren en recht van.achter ook niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 15:52 



 
Profiel   

Ik zet hem op X. Vandaag buiten in een 20x60 baan geprobeerd en hij raakte me maar 1 keer kwijt, toen ik er ook echt heel erg dicht langs reed. Hij zocht toen een paard in de paddock om op in te zoomen, maar pakte het gelijk weer op zodra ik weer langs kwam.

Instellingen die ik nu had
[ img ]

Voor degene die hem niet op X zetten maar bij A of C bijvoorbeeld. Kan hij je dan nog volgen als je aan de andere kant van de baan bent?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 16:44 



 
Profiel   

Deed ie bij mij wel. Ik heb dan wel.predictive follow uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 16:59 



 
Profiel   

Lijkt mij ook heel handig zo'n pivo pod. Het is soms heel lastig om iemand te vinden om te filmen. Maar wat ik me nu af vraag. Heeft er ook weleens iemand les op afstand gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 20:37 



 
Profiel   

Loretta schreef
Lijkt mij ook heel handig zo'n pivo pod. Het is soms heel lastig om iemand te vinden om te filmen. Maar wat ik me nu af vraag. Heeft er ook weleens iemand les op afstand gehad?


Ik heb het 1 keer geprobeerd en die dag werkte het voor een paar minuten en dan volgde hij niet meer. Wel had ze nog steeds beeld en konden we nog gewoon communiceren. Toen ik daarna de pivo normaal voor alleen filmen wilde gebruiken had hij ook problemen, dus denk dat er even iets niet lekker ging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 21:19 



 
Profiel   

FCSA schreef
Mocht iemand interesse hebben, ik verkoop mijn Pivo (1x gebruikt) omdat ik merk dat ik hem toch in de kast laat liggen..

wat vraag je ervoor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 21:45 



 
Profiel   

Loretta schreef
Lijkt mij ook heel handig zo'n pivo pod. Het is soms heel lastig om iemand te vinden om te filmen. Maar wat ik me nu af vraag. Heeft er ook weleens iemand les op afstand gehad?


Ja! Bij mij ook nog even zoeken. Je kunt of kiezen voor volgen of voor guest control (waarbij de ander de pivo kan bedienen). Maar bij mij was de internet connectie een issue. Slecht bereik. Lag niet aan pivo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 22:41 



 
Profiel   

Welke smartphone hebben jullie voor de pivo, ik heb maar een simpele telefoon en nu zag ik dat je toch best een heel dure moet hebben, wil je dat het systeem goed werkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 16:38 



 
Profiel   

Ik gebruik de S9+.

Zoek enkel nog een statief, maar die van pivo vind ik best duur..
welke hebben jullie of raden jullie aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:38 



 
Profiel   

ik heb de samsung S10.

en gewoon statief van de media markt. deze gebruik ik ook voor foto's maken (maar staat nu dus standaard op stal)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:46 



 
Profiel   

Joltsje schreef
ik heb de samsung S10.

en gewoon statief van de media markt. deze gebruik ik ook voor foto's maken (maar staat nu dus standaard op stal)

Zelfde telefoon en ik heb inderdaad ook een gewone standaard. Van MP voor 10 euro :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:47 



 
Profiel   

Ik heb de S20 FE. Statief wel van Pivo, had het als complete set op Marktplaats gekocht. Die van Pivo is wel heel mooi compact en klein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:15 



 
Profiel   

Ik heb de pivo X besteld.. verwachting is dat hij in januari geleverd wordt, dus ik ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:33 



 
Profiel   

Heb een Iphone 11. De echt oude toestellen zijn soms te traag en beeldkwaliteit is niet altijd goed, heb ik begrepen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:50 



 
Profiel   

Zijn er hier ook mensen die m.b.v. de Pivo les hebben. Dus les op afstand, instructeur is er niet bij in de bak. Zo ja hoe werkt dat dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 14:26 



 
Profiel   

Ik heb een samsung J5, officieel een te slechte telefoon voor pivo, maar het werkt wel. Wat je wel merkt is dat je videokwaliteit wel slecht is (de camera van mn telefoon is gewoon niet beter) en de zoom is minder. Ik rijd dus niet te ver weg en dan lukt het wel.
Soms ook wel eens issues met niet willen volgen, dan moet ik even alles herstarten. En goed opletten dat je voldoende ruimte hebt op je telefoon. Maar om daar nu een nieuwe telefoon voor te kopen...

Lessen heb ik er nog nooit mee gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 15:26 



 
Profiel   

Zijn er ook mensen die iets anders gebruiken dan de Pivo bijvoorbeeld een GoPro?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 20:40 



 
Profiel   

Hartje schreef
Zijn er ook mensen die iets anders gebruiken dan de Pivo bijvoorbeeld een GoPro?


Ik deed dat voordat ik de pivo had, maar een GoPro volgt niet en zoomt niet in natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 06:36 



 
Profiel   

Melisje_92 schreef
Hartje schreef
Zijn er ook mensen die iets anders gebruiken dan de Pivo bijvoorbeeld een GoPro?


Ik deed dat voordat ik de pivo had, maar een GoPro volgt niet en zoomt niet in natuurlijk


Ik gebruikte regelmatig 2 videocameras. Ook mijn action cam of telefoon in statief werkt prima, maar ze volgen niet dus moet dan soms we wat editten. Ook geen automatische zoom. Dus tzt wil ik ook wel een pivo denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 06:55 



 
Profiel   

Ik heb gisteren parcours gesprongen gefilmd van 3 kanten. Pivo met een Samsung A5 telefoon. Filmcamera op een statief voor de achterste hindernissen en op mijn hoofd een gopro. Van de pivo had ik de instelling anders gedaan, maar was mij vaker kwijt helaas dan dat het was. Auto-zoom gebruik ik liever niet, omdat die dan vaak moet scherpstellen. Nu had ik het wel aan en dat die mij blijft volgen ondanks dat ik uit het frame ben ofzo. Maar die zet ik niet meer uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:28 



 
Profiel   

De pivo X staat nu op indiegogo voor bijna 50%.
Wordt wel pas in maart geleverd.

https://www.indiegogo.com/projects/pivo ... 0d932751#/

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 12:37 



 
Profiel   

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Pivo Pod Lite?
Die heeft dan niet perse horsetracking maar wel persoontracking, hij zal je dan wel volgen toch?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 23:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 42 [ 1032 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen