Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 42 [ 1032 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

 
Profiel   

Loran_Nolen schreef
Ik gebruik de S9+.

Zoek enkel nog een statief, maar die van pivo vind ik best duur..
welke hebben jullie of raden jullie aan?


Ik gebruik sinds ik heb hem heb (een jaar) het opstap krukje. Staan er 2 in de baan, 1 om te filmen de andere om op te stappen. Film lager dan een statief, maar zo heb ik er altijd 1 op stal. Ben er inmiddels gewend aan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 17:03 



 
Profiel   

Ik heb de mijne al een poos niet meer gebruikt. Wil hem morgen weer eens erbij pakken. Alleen is hij vaak aan het scherpstellen, heel onhandig. Ik film met een Samsung A50

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 18:12 



 
Profiel   

Ik was weer erg onder de indruk van mijn pivo. Grijs en mistig weer, donker bruin paard en toch alles kunnen volgen en scherp gesteld.

Ik gebruik een statief. Best wel een 'prul' maar doet het prima. En op te vouwen in een klein tasje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 08:47 



 
Profiel   

pol013 schreef
Ik was weer erg onder de indruk van mijn pivo. Grijs en mistig weer, donker bruin paard en toch alles kunnen volgen en scherp gesteld.

Ik gebruik een statief. Best wel een 'prul' maar doet het prima. En op te vouwen in een klein tasje.


Welk statief heb jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:30 



 
Profiel   

Gewoon een goedkope prul.
Zoiets denk ik
https://www.bol.com/nl/nl/p/hama-star-5 ... BzEALw_wcB

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 14:08 



 
Profiel   

Welke Pivo hebben jullie?
Als ik de specificaties zo lees zal de Silver wel moeten, maar daar is mijn bankrekening niet zo blij mee :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:42 



 
Profiel   

Silver inderdaad :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:48 



 
Profiel   

Nou ik heb ook maar eens de pivo besteld.. ben echt heeeeel benieuwd.

Volgens mij was dit wel een leuke prijs ervoor https://www.wehkamp.nl/pivo-smartphone- ... duct_image

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 12:45 



 
Profiel   

Noisy schreef
Ik heb de mijne al een poos niet meer gebruikt. Wil hem morgen weer eens erbij pakken. Alleen is hij vaak aan het scherpstellen, heel onhandig. Ik film met een Samsung A50


Dat ligt aan je telefoon. Ik heb ook een A50 en een S9. De A50 had veel moeite met focussen. Maar ook bij het uit de hand filmen. Staat de A50 om bekend trouwens. De S9 deed het duidelijk beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 14:40 



 
Profiel   

Mijn pivo silver met statief komt te koop :D gebruik hem toch amper helaas.
(hij is 2x gebruikt)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 09:41 



 
Profiel   

Gisteren op tweedehands een zo goed als ongebruikt Pivo Silver startpakket gekocht voor 80e *\o/*.
Vanmorgen opgepikt en onmiddellijk mee aan de slag gegaan.
App: Pivo+ gebruikt en tracking ging meteen goed: 49 min gereden, Pivo is me 3x kwijtgeraakt toen de zon wat lager kwam en teveel tegenlicht gaf, maar pikte me me ook direct terug op.
Nu vind ik wel dat er vrij veel trilling op het beeld zat, het lijkt dat mijn telefoon wat trilt wanneer de pivo draait. Kan ik hier iets aan verhelpen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:00 



 
Profiel   

Winferno schreef
Gisteren op tweedehands een zo goed als ongebruikt Pivo Silver startpakket gekocht voor 80e *\o/*.
Vanmorgen opgepikt en onmiddellijk mee aan de slag gegaan.
App: Pivo+ gebruikt en tracking ging meteen goed: 49 min gereden, Pivo is me 3x kwijtgeraakt toen de zon wat lager kwam en teveel tegenlicht gaf, maar pikte me me ook direct terug op.
Nu vind ik wel dat er vrij veel trilling op het beeld zat, het lijkt dat mijn telefoon wat trilt wanneer de pivo draait. Kan ik hier iets aan verhelpen ?


49 minuten filmen met je telefoon? Mijne is dan direct vol of leeg :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:19 



 
Profiel   

SteffiiY schreef
Mijn pivo silver met statief komt te koop :D gebruik hem toch amper helaas.
(hij is 2x gebruikt)



Wat vraag je ervoor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 22:46 



 
Profiel   

[ img ]

Voor mensen die ING punten hebben misschien een tip

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 20:27 



 
Profiel   

Horse.nl met nu weekend korting van 20 euro is hij ook 119 .

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 22:32 



 
Profiel   

Wie herkent dit ook met de Pivo Silver?
Positie van de Pivo is of op de korte zijde bij a/c of in het midden van de baan nabij de X.
Zolang het paard vanaf de zijkant gefilmd wordt, dan volgt de Pivo heel makkelijk. Maar als je dus op de Pivo af rijdt, dan is het alsof hij het paard niet meer herkend en dan draait hij dus weg.
Wat dus betekent dat als je een proefje oefent en de Pivo op de korte zijde neerzet dan kan er niet eens op de A-c lijn gereden worden, want dan is hij dus de kluts beetje kwijt.

Wie herkent dit? En is hier een oplossing voor?
De vraag gaat straks ook naar Pivo zelf om te zien of dit een foutje is van deze pivo of dat het erbij hoort, maar ingesteld kan worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-22 20:41 



 
Profiel   

Ik parkeer hem meestal in de hoek, geen problemen mee tot zo ver.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-22 20:46 



 
Profiel   

Qimm schreef
Ik parkeer hem meestal in de hoek, geen problemen mee tot zo ver.

Hmm, dan rijd je er juist vaker frontaal op af en dan zou hij bij jou ook in de war moeten raken. Dat doet vermoeden dat de mijne niet echt lekker gefabriceerd is..

Andere vraag:
Heb je niet (positie hoek of korte zijde)dat hij dan als een malle gaat in en uit zoomen als je op de andere korte zijde rijdt?
Die functie is ook nog even finetunen. Maar nog niet gevonden hoe dat in te stellen haha.
Alle tips zijn welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-22 20:52 



 
Profiel   

Het klopt dat hij moeite heeft paard van voren te volgen :) hij zoekt naar een paard vorm nml

Ik gebruik zelf pivo+ app en die werkt heel fijn :) hoef je ook zelf niets in te stellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 09:03 



 
Profiel   

Mijne heeft ook moeite met van voren ja, vooral met oefeningen zoals wijken waar ik een tijdje van voren word gefilmd. En dan draait hij inderdaad verward weg i.p.v. gewoon wachten tot het paard weer tevoorschijn komt. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 09:52 



 
Profiel   

Ik zet hem altijd op het midden en ik heb dat probleem eigenlijk nooit, wellicht helpt dat nog. Ben wel altijd alleen de bak, en rustige omgeving (en fel dekje :)) heb altijd idee dat dat helpt) dus dat scheelt mss wel. De bak is ruim 70m lang en ook achterin en van achter ziet hij me nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 11:48 



 
Profiel   

Ik heb er eigenlijk geen probleem mee. Maar dit is wel inherent aan het apparaat.
Hij zoekt een rechthoek. Daarom blijft hij soms ook verliefd naar een andere rechthoek staren. Een trailer, een bankje etc.

Ik vind het verassend goed werken maar het is een heel 'dom' ding natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 11:53 



 
Profiel   

de pivo green is momenteel in de aanbieding voor 69 euro

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 15:26 



 
Profiel   

Op hun site?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 20:21 



 
Profiel   

Inderdaad, pivo bij X en bij appuyementen is die mij altijd kwijt.
Ook is de pivo app ineens in het Frans. Geen idee waarom :?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-22 13:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 42 [ 1032 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen