Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

welke waterdichte stal laarzen?

 
Profiel   

hi bokkers,



hebben jullie tips voor goede stevige waterdichte warme laarzen voor op stal? ik doe een [aarden opleiding en ben voor in de winter opzoek naar goede laarzen hiervoor!

alles is welkom!

groetjes van mij :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 21:15 



 
Profiel   

Muck boots; heerlijk warm en waterdicht. Niet heel elegant :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 21:25 



 
Profiel   

Grisport met stalen tip en wolletje van binnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 21:26 



 
Profiel   

Niqui schreef
Muck boots; heerlijk warm en waterdicht. Niet heel elegant :-)



Helemaal mee eens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 21:26 



 
Profiel   

Na jaren twijfelen heb ik sinds een maand de muckboots. Had ik maar niet zo lang getwijfeld :') wat een fijne laarzen! Echt een aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 21:30 



 
Profiel   

Ik had de muckboots maar bleef er koude voeten in hebben en ik glibberde met modder & sneeuw over het hele terrein heen door de gladde rubberen zolen

Nu heb ik sinds vorig jaar winter de Derburry’s en man oh man... wat een opluchting

Eindelijk warme en droge voeten (ook met sneeuw) en geen glibber partijen meer in de modder met Regen

Voor mij geen andere laarzen meer :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 21:37 



 
Profiel   

Ik heb laarzen van Human nature (anwb) gekocht. Echt heerlijk. En voor mijn portemonnee goed betaalbaar.
Heb enkel 1 weekje blaren gehad, lopen nu als slofjes

Edit: Ik heb model Tamara. Je hebt ze ook lager (en hoger?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 21:40 



 
Profiel   

_mexx_lady_ schreef
Grisport met stalen tip en wolletje van binnen

ik heb de Gri sport met stalen neus maar zonder de wol. Ook nooit koude voeten en ze lopen uitstekennd

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 21:45 



 
Profiel   

Ik heb deze bijna 2 jaar geleden in de uitverkoop gekocht, werd een beetje bang van de verhalen dat ze niet lang mee gingen maar ben er nog steeds heel blij mee en vind ze ook echt niet zo heel lelijk :+
Muck boots dus ;)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 21:54 



 
Profiel   

Hier ook na elke keer troep kopen overstag gegaan en muckboots gekocht. Heb er wel een zooltje extra in maar erg blij mee!! Heb zelfs ook de lage erbij voor voorjaar/zomer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 22:24 



 
Profiel   

Zijn de muckboots ook geschikt om hele dagen op te lopen? (Voledige werkdagen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 22:38 



 
Profiel   

Ik heb shire moretta laarzen. Ik wilde namelijk perce met rits aangezien ik smalle kuiten heb en een hoge wreef. Wil ik mijn voet er in kunnen krijgen zonder rits, moet de schacht heel wijd zijn. Dat ziet er dan weer heel stom uit met mijn kuiten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 22:43 



 
Profiel   

Ik heb al 6 jaar een paar ariat Windermere. Super fijne warme laars, die ook nog heerlijk loopt! Er zit een membraan in dat zorgt dat ze tot bovenaan waterdicht zijn, dus ik stamp daarmee ook zonder nadenken door alle plassen. Nog nooit natte of koude voeten gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 22:47 



 
Profiel   

MaybelM schreef
Zijn de muckboots ook geschikt om hele dagen op te lopen? (Voledige werkdagen)


Die van mij absoluut! Ik heb de arctic en loop er uren op. Moet wel toegeven dat ze inderdaad gladde zolen hebben. Al heb ik daar eigenlijk alleen last van als ik een kruiwagen omhoog rijd. Mijn eerste paar is anderhalf jaar meegegaan. Dat is niet zo heel lang maar ik draag ze het hele jaar heel intensief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 22:51 



 
Profiel   

Bij de ANWB webwinkel hebben ze ook super fijne, waterdichte laarzen. Ik gebruik ze dan weliswaar niet bij de paarden, maar om 's avonds de hond op uit te laten of in het bos.
Heerlijk warm en waterdicht :j

https://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/sch ... arzen.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 22:55 



 
Profiel   

Ik gebruik tegenwoordig van die goedkope rubberen rijlaarzen met voering. Blijven goed droog en zijn lekker warm. Wel wat glad, maar ach :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 22:57 



 
Profiel   

Ik vond persoonlijk de muckboots tegenvallen. Achter bij mijn hiel sleet de voering snel (en maakte vervolgens al mijn sokken daar kapot) en ik er zweetvoeten in :+

Heb sinds vorige winter de ariat extreme zip paddock. Het zijn ‘maar’ jodphurs dus door al te diepe plassen loop ik niet :+ maar wel altijd warme, droge voeten, en ik kan er zelfs mee rijden *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 23:15 



 
Profiel   

Ik heb Dubarry's en de Mongo Toggle Mucks. De laatste zit een schapenvacht in. Beiden waterdicht en nooit koude voeten gehad. Bagger er overal mee doorheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 23:19 



 
Profiel   

Maartje_M schreef
Ik heb al 6 jaar een paar ariat Windermere. Super fijne warme laars, die ook nog heerlijk loopt! Er zit een membraan in dat zorgt dat ze tot bovenaan waterdicht zijn, dus ik stamp daarmee ook zonder nadenken door alle plassen. Nog nooit natte of koude voeten gehad


Ik sluit me hierbij aan, heb de nieuwe Windermere's en heb nog nooit zo lekker, comfortabel en warm rondgelopen als met die zolen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 23:34 



 
Profiel   

MaybelM schreef
Zijn de muckboots ook geschikt om hele dagen op te lopen? (Voledige werkdagen)

Ja ik werk er mee en draag ze hele dagen,ze gaan bij mij wel niet langer als een jaar mee jammer genoeg.Maar doordat ze zo lekker zitten koop ik ze telkens weer nieuwe.Ik wandel er verschillende uren mee met de honden ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 23:35 



 
Profiel   

Renee_S schreef
Ik vond persoonlijk de muckboots tegenvallen. Achter bij mijn hiel sleet de voering snel (en maakte vervolgens al mijn sokken daar kapot) en ik er zweetvoeten in :+
Dat had ik dus ook. voering open, hiel kapot. auw!

Heb nu heerlijke laarzen van Horze, waterdicht, en lekker warm gevoerd. En ook voor de wat bredere kuit, sluiten met klittenband. Ik rij er ook mee <3 Zal ff kijken of ik een foto kan vinden..
Deze:
https://www.horze.nl/paardrijlaarzen/ho ... l#color=BR

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 23:40 



 
Profiel   

Muckboot (colt ryder) hier. Draagt lekker maar ook hier sleet de voering snel weg. Heb in een laars een barst zitten op de voet (die nog geen water doorlaat) en bij de andere is er een scheur aan de achterkant, deze is wel volledig door maar zit gelukkig wat hoger (deze is gekomen door een paard die op m'n laars sprong).

Moet er wel bij zeggen dat ik ze in de winter zo'n 35 uur per week draag op het werk met continue lopen. Daarbij regelmatig modder/ mest. Daarnaast draag ik ze privé bij mijn eigen paarden. Ik ben tot nu toe nog geen laarzen tegen gekomen die dit lang volhouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 23:49 



 
Profiel   

Ik vond de muckboots ook zo zwaar aan mn voeten?
Naast dat ze spekglad waren qua zolen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 23:51 



 
Profiel   

Ik heb Muck Boots model colt ryder. Ook voor mijn werk op stal. Deze versie gekocht omdat deze ook om mee te rijden is, en ik op mn werk ia buitenritten moest begeleiden. Ben er al een jaar blij mee, nooit koude voeten en ook in de bagger goede grip. Ik glij er niet mee uit. Ook met rijden zijn ze er comfortabel. Wel iets minder hoog dan bijv een leren rijlaars dus dat was even wennen, maar bij mij blijft t niet onder het zweetblad hangen ofzo :n
Ook om te wandelen zijn ze heerlijk, nog nooit zere voeten gehad in m’n Muck Boots

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 23:52 



 

Mij lijkt de muck arctic wel wat maar als ik hier dan lees hoe snel ze slijten....
Zoek iets voor rijden en grondwerk, wandelen...
Alles is snel te hoog voor m’n korte benen of te smal
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 00:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen