Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 17 [ 402 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Muck boots? Bevallen ze?

 

Omdat ik wat moeite heb fijne en vooral warme outdoorlaarzen te vinden ( of te duur, of te hoog of te smal) dacht ik aan muck boots.
Eisen: warm, waterdicht en veilig mee te rijden.
Ook om mee te wandelen.
Hoef geen enorme blubber door, geen uitmesten en dergelijke.
Is dat wat?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 17:49 



 
Profiel   

Ik heb een hoge variant, loopt heerlijk, rijd prima, is behoorlijk warm en super waterdicht :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 17:57 



 
Profiel   

ik heb de lage variant. FAN-TAS-TISCH :+

nee echt, ben er erg erg blij mee. zijn in het begin vrij zwaar maar daar wen je wel aan. waterdicht, warm én gaan lang mee!! *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 18:08 



 

Azmay schreef
Ik heb een hoge variant, loopt heerlijk, rijd prima, is behoorlijk warm en super waterdicht :j


De speciale om te rijden of een “ normale”?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 18:13 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Azmay schreef
Ik heb een hoge variant, loopt heerlijk, rijd prima, is behoorlijk warm en super waterdicht :j


De speciale om te rijden of een “ normale”?

Deze:
[ img ]

2 jaar terug in de aanbieding voor 75 euro gekocht en ze bevallen zo goed dat ik eigenlijk wel weer nieuwe wil als deze het eenmaal begeven. Tot nu toe doen ze het alleen super dus nog niet nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 18:18 



 
Profiel   

Hier ook muckboots. Ik heb de arctic weekend en rijd er dus niet mee. Ik heb ze dagelijks in gebruik (ook in de zomer, maar dat is wel wat warm..) sinds najaar 2017 en ze zijn nog hartstikke goed. Kan er ook rustig een kilometer of vijf mee wandelen. Als deze stuk gaan koop ik gelijk een nieuw paar, ik ben echt fan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 18:21 



 
Profiel   

Azmay schreef
Deze:
[ Afbeelding ]

2 jaar terug in de aanbieding voor 75 euro gekocht en ze bevallen zo goed dat ik eigenlijk wel weer nieuwe wil als deze het eenmaal begeven. Tot nu toe doen ze het alleen super dus nog niet nodig.


Die wil ik ook wel voor 75 euro!
Daar vind ik ze niet voor helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 18:36 



 
Profiel   

Mijn moeder zweert bij de muckboots! Ze gebruikt ze voor wandelen met de hond/shet of uitmesten. Ze heeft de hoge,lage en nu ook nog de half hoge besteld omdat ze zo goed zitten. Ze heeft het oudste paar nu 3 jaar en die zien ondanks intensief gebruik er nog als nieuw uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 18:39 



 
Profiel   

Ik vind ze heerlijk! Eindelijk de hele winter warme voeten. Ik heb de hoge rijlaarzen, maar er valt ook prima mee te wandelen (of door modder te baggeren). Altijd droog, altijd warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 18:54 



 
Profiel   

Ik zei het al in het andere topic over winterlaarzen: ik vind ze heerlijk. Ik heb ze zelfs een keer op wintersport meegenomen want ze zijn heerlijk warm en waterdicht. En als we voorheen met de hond van mijn ouders naar het strand gingen dan had ik ze ook altijd aan. Lekker door het water stampen zonder natte voeten te krijgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:00 



 
Profiel   

Ik heb de lagere en de hoge laarzen. Vind ze heerlijk. Lekker door de blubber in de wei en gewoon warme en droge voeten de hele dag. Ben super tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:08 



 

Ben wel aangenaam verrast dat iedereen ze warm vindt.
Ook als je een tijd stilstaat? Bv met longeren, poetsen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:10 



 
Profiel   

Ik vind ze dan niet heel warm hoor. Bij het rijden, ja. Maar als je ze aan hebt tijdens het stil staan (wat ik toch ook wel doe bij de paarden, bijv als mijn dochter rijdt) dan krijg ik toch echt wel koude voeten. Ja, ze zitten comfortabeler dan gewone rubber laarzen. En ook zeker warmer. Maar niet zo warm dat je nooit meer koude voeten hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:12 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Ben wel aangenaam verrast dat iedereen ze warm vindt.
Ook als je een tijd stilstaat? Bv met longeren, poetsen..

Tot nu toe de enige laarzen waarmee ik dat kan. Met mijn andere laarzen kreeg ik ook pijnlijk koude tenen na 10 minuten rijden en bij deze pas na een uurtje dus echt wel veel fijner. Al zal ik nooit echt warm zijn. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:12 



 

Ik had vroeger nooit echt koude voeten maar nu wel.
In m’n Ariat doe ik ook extra sokken aan daarvoor...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:13 



 
Profiel   

Ik sta ook vaak buiten naar de les van mijn dochter te kijken en heb dan geen last van koude voeten. Ik heb de hoge Colt Ryder. Hier wat reviews: https://www.agradi.nl/muck-boot-colt-ryder-zwart-zwart.htm#product-reviews

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:16 



 
Profiel   

Ik draag mijn 3e paar en in alle seizoenen. Vind ze enorm fijn. Heb de Arctic Sport. Ik rij er soms mee als het nat en/of koud is en dat gaat ook prima (heb normaal leren dressuurlaarzen met stijve hoge schacht, dus ken het verschil).
Nooit koude voeten; ik doe er wel in de zomer en winter dikke wollen sokken bij aan. In de zomer tegen zweetvoeten en in de winter lekker warm.

Ze lopen heerlijk, vanwege het fijne voetbed. Ze veren een beetje als je loopt.

Enige minpuntje is dat ik bij de 2 voorgaande paren een scheurtje in het rubber bij de hiel heb gehad.

Voor mij vielen ze klein, dus heb 1 maat groter besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:23 



 
Profiel   

hoe vallen muckboots? zijn ze geschikt voor brede voeten/hoge wreef?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:24 



 
Profiel   

Ariat schoenen zitten warmer maar mucks zijn voor blubber dan weer beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:26 



 
Profiel   

@kinke: ik heb vrij brede voeten en een hoge wreef en dat gaat prima. Ze vallen voor mij in de lengte klein. Mijn teen zat bij mijn normale maat tegen de voorkant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:27 



 
Profiel   

Suzannah schreef
@kinke: ik heb vrij brede voeten en een hoge wreef en dat gaat prima. Ze vallen voor mij in de lengte klein. Mijn teen zat bij mijn normale maat tegen de voorkant.

Ik heb dan weer vrij smalle voeten en ging ook super, heb normaal maat 37 en deze 37 zit alg gegoten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:28 



 
Profiel   

Suzannah schreef
@kinke: ik heb vrij brede voeten en een hoge wreef en dat gaat prima. Ze vallen voor mij in de lengte klein. Mijn teen zat bij mijn normale maat tegen de voorkant.


ok, duidelijk :)
Ik zit de wat hogere modellen te bekijken maar dan lijkt de schacht een soort stof ipv rubber? Is dat dan ook waterdicht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:31 



 
Profiel   

Ik ben bezig aan mijn vierde paar. Ik had eerst de classic, pacy II en Arctic adventure en nu de Arctic sport. Ik doe er eigenlijk nooit langer dan 2 jaar mee. De zolen slijten heel snel. Ik draag ze alleen in de winter maar wel bijna dagelijks een paar uur. Ze zitten lekker, zijn warm en waterdicht maar ik vind ze wel prijzig (ik heb altijd de hoge variant). Ik heb nog geen andere warme en waterdichte outdoorlaarzen gevonden die zo lekker zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:38 



 

Die Arctic soort hebben wel een hele grove
Zool...
Rijd je daar ook mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:41 



 
Profiel   

Muckboots zitten fantastisch en lopen heerlijk maar ze waren spectaculair snel stuk (scheur in het rubber bij mijn teen/de bal van mijn voet) dus ik koop ze niet meer :n
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 17 [ 402 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen