Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 17 [ 402 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Muck boots? Bevallen ze?

 
Profiel   

Vraag, ik heb smalle voeten. Hoe vallen ze?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 09:11 



 
Profiel   

De damesmaten vallen smaller dan de herenmaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 09:26 



 
Profiel   

ze vallen breed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 12:14 



 
Profiel   

Ja indd breed en heb van beide de dames laarzen.

Edit en heb toch wel brede voeten.


Laatst bijgewerkt door cinniz123 op 18-12-20 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 12:20 



 

Ik vind ze eigenlijk niet smal en niet breed vallen......

Pasvorm is goed vergelijkbaar met gewone schoenen wat mij betreft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 12:37 



 
Profiel   

Hangt dat niet van het model af? Die van mij zijn vrij breed (de Colt Ryder). Die van Bagheera van de vorige pagina lijken me weer niet zo breed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 13:15 



 
Profiel   

Niqui schreef
Hangt dat niet van het model af? Die van mij zijn vrij breed (de Colt Ryder). Die van Bagheera van de vorige pagina lijken me weer niet zo breed.


Maar die missen een hakje en je moet je hakken niet te ver uit drukken. Daar ben ik al achter dat is niet zo comfi. _O- Verder ben ik er wel super blij mee. Fijn, warme en droge voeten. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 19:11 



 

Niqui schreef
Hangt dat niet van het model af? Die van mij zijn vrij breed (de Colt Ryder). Die van Bagheera van de vorige pagina lijken me weer niet zo breed.

Dat zou inderdaad wel kunnen. Ik heb de Arctic Weekend en die vallen vrij normaal. Ik kan er makkelijk lange wandelingen met de honden mee maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 19:54 



 
Profiel   

Hoe bevallen de arctic weekend laarsjes?
En met name ook in de sneeuw zoals afgelopen week, langer wandelen?
En grip?
https://www.agradi.nl/muck-boot-arctic- ... -zwart.htm

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 09:55 



 
Profiel   

Ik vind de Arctic een stuk gladder als de Muck boots Pacy.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 12:48 



 
Profiel   

Ik heb ook de artic (croc print). Heb ze nu denk dik een jaar, maar sinds een tijdje kan ik er niet meer op lopen, zonder dat net boven mijn hiel, achterkant enkels, helemaal open liggen. Gewoon pijnlijk. Volgens mij komt dat doordat de laarzen op een gegevens moment hun stevigheid verliezen en daar inknikken, waardoor een scherpe rand ontstaat. Ik vroeg mij af of meerdere dat herkennen, want ik vind ze dus heerlijk en ideaal bij de paarden, maar ik kan ze nu niet meer aan. Beetje zonde, want ze zijn niet heel goedkoop en durf dus ook niet zomaar nieuwe te kopen, bang dat het probleem zich opnieuw voordoet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 15:16 



 
Profiel   

SteffiiY schreef
Ik twijfel om ook over te gaan op muck boots. Loop op stal veel in de blubber/plassen en koop nu ieder jaar een laars die waterdicht is maar na ieder seizoen ligt mijn hiel/zool eraf en is de laars niet meer waterdicht.

In hoeverre is de muckboot waterdicht? Gaat hij meerdere seizoenen mee?


Ik heb ze vier jaar gehad, nu gaan ze pas scheuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 15:50 



 
Profiel   

Duke schreef
Ik heb ook de artic (croc print). Heb ze nu denk dik een jaar, maar sinds een tijdje kan ik er niet meer op lopen, zonder dat net boven mijn hiel, achterkant enkels, helemaal open liggen. Gewoon pijnlijk. Volgens mij komt dat doordat de laarzen op een gegevens moment hun stevigheid verliezen en daar inknikken, waardoor een scherpe rand ontstaat. Ik vroeg mij af of meerdere dat herkennen, want ik vind ze dus heerlijk en ideaal bij de paarden, maar ik kan ze nu niet meer aan. Beetje zonde, want ze zijn niet heel goedkoop en durf dus ook niet zomaar nieuwe te kopen, bang dat het probleem zich opnieuw voordoet.


Ik heb hetzelfde probleem. Ik vergeet het soms omdat het probleem er niet altijd is. De ene dag stap ik er moeiteloos een paar kilometer op rond, en de volgende kan ik met moeite 100 meter lopen. Meerdere keren tot bloedens toe mijn hielen open gehad. Ontzettend irritant, want zonder die knik bij de hiel zijn ze super.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 22:03 



 
Profiel   

Max een jaar gaan ze mee bij mij. Dan scheuren ze in de vouwen en zijn niet meer waterdicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 10:40 



 
Profiel   

Echt zonde dat ik dit hier zoveel lees.
Wilde ze bestellen. Maar toch maar niet

Overigens zijn ze nu ook slecht verkrijgbaar


Laatst bijgewerkt door Muze op 17-02-21 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 10:44 



 
Profiel   

meggiemeg schreef
Ik spray ze ook trouw in, hoe vaak spray jij ze in bigone?

Zie het nu pas, afhankelijk van het weer maar toch zeker tweewekelijks in de winter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 10:48 



 
Profiel   

Muze schreef
Hoe bevallen de arctic weekend laarsjes?
En met name ook in de sneeuw zoals afgelopen week, langer wandelen?
En grip?
https://www.agradi.nl/muck-boot-arctic- ... -zwart.htm


Ik heb ze afgelopen week met de sneeuw en kou heel veel aan gehad. Absoluut geen koude voeten en de zool gaf meer grip dan ik dacht. Ben er nog steeds erg blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 19:32 



 
Profiel   

Paar arctic soort gevonden op mp.
Dadelijk eens proberen. Met 1 paar sokken zijn ze wat “” roomy”.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 13:41 



 
Profiel   

sevke schreef
Max een jaar gaan ze mee bij mij. Dan scheuren ze in de vouwen en zijn niet meer waterdicht.


Ja, hier precies hetzelfde. Koop ze nu niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 14:51 



 
Profiel   

Duke schreef
Ik heb ook de artic (croc print). Heb ze nu denk dik een jaar, maar sinds een tijdje kan ik er niet meer op lopen, zonder dat net boven mijn hiel, achterkant enkels, helemaal open liggen. Gewoon pijnlijk. Volgens mij komt dat doordat de laarzen op een gegevens moment hun stevigheid verliezen en daar inknikken, waardoor een scherpe rand ontstaat. Ik vroeg mij af of meerdere dat herkennen, want ik vind ze dus heerlijk en ideaal bij de paarden, maar ik kan ze nu niet meer aan. Beetje zonde, want ze zijn niet heel goedkoop en durf dus ook niet zomaar nieuwe te kopen, bang dat het probleem zich opnieuw voordoet.



Yep ook dat is ook mijn ervaring met muckboots, koopt ze daarom ook niet meer en nog enkel bogs.

@baudyh, ik heb smalle en lange voeten. Maar ze passen prima, een laars hoeft imo ook niet perse strak te zitten. Wil
je dat wel, kun je er evt een extra zooltje inleggen. Verder draag ik altijd dikke sokken in laarzen, dus dat helpt sowieso al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 14:57 



 
Profiel   

Vraag me wel af of diegenen bij wie de laarzen zo snel stuk gaan ze ook onderhouden?
Of dat daar de clue misschien in zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 15:51 



 
Profiel   

ik doe er niks aan. Maar ik heb ook een paar Aigle regenlaarzen, en daar doe ik ook niks aan, en die gaan telkens zeker 10 jaar mee, zonder te scheuren of kapot te gaan. Die zijn 100X beter van kwaliteit dan de muckboots. De muckboots en de aigles staan gezellig naast elkaar in het rekje. Beiden worden hetzelfde behandeld en de ene gaan stuk en de andere niet. Dan ligt het toch niet aan mij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 16:17 



 
Profiel   

Wat moet je onderhouden aan rubberen laarzen.
Kwam hier meelezen omdat de Dunlopps ook binnen een jaar stuk zijn, maar die kosten dan ook minder dan de helft van de muckboots.

Sevke, de aigle zijn die gevoerd of alleen maar regenlaars zeg maar?
Ik ben op zoek naar met voering.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 16:19 



 
Profiel   

Hier nu het 2e jaar dat ik mijn muckboots draag, maar als ik niet 2 paar sokken aan doe liggen mijn hielen helaas ook open. En dan niet omdat ze inknikken, maar omdat de voering bij de hielen kapot is. Heel vervelend want verder zijn ze eigenlijk echt nog prima. Voor dit jaar red ik het nog wel zo, maar om dit volgend jaar nou weer te hebben is ook niks. Dus nog even aan het bedenken of ik nog wel voor een nieuw paar ga of dat ik toch een ander soort laars ga proberen. Vind ze wel als een van de weinige laarzen echt heel erg lekker warm in de winter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 16:22 



 
Profiel   

Muze schreef
Vraag me wel af of diegenen bij wie de laarzen zo snel stuk gaan ze ook onderhouden?
Of dat daar de clue misschien in zit


Zowel mijn muckboots en bogs nooit onderhouden, maar bij de bogs heb ik dat probleem niet. De bogs gaan maar ca een jaar mee, maar het is ook vrijwel mijn enige schoeisel 6+ mnd per jaar.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 16:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 17 [ 402 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen