Aanraders winterjas voor op stal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pieneappel

Berichten: 487
Geregistreerd: 29-03-10

Aanraders winterjas voor op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-19 21:01

Hallo!

Ik ben opzoek naar een winterjas voor op stal, hebben jullie aanraders?

Belangrijk dat hij warm en waterdicht is, omdat de stal echt op het platteland is en het daar met een noordoosten wind erg guur kan zijn. Maar tijdens stalwerkzaamheden, rijden en fietsen (wanneer ik geen auto tot mijn beschikking heb, moet ik 8 km enkele reis fietsen) krijg ik het wel al snel warm, dus het moet ook niet te zweterig worden in de jas

Liefst budgetproof: +/- €50

Ook aanraders voor thermokleding en handschoenen? (Tijdens werkzaamheden maar ook tijdens rijden)

belle_boef

Berichten: 10732
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 21:40

Ik heb net een 2e hands naketano jas op de kop getikt via marktplaats. Lekker warm en met een heerlijke kraag. gekocht voor bij de paarden.

Qua schoenen/laarzen. De Welkoop heeft outdoorlaaren van horka die gunstig geprijsd zijn warm zijn.

Oh en qua handschoenen een andere tip. Bij mijn vlashark heb ik een nepbontje gedaan ter hoogte dat ik hem vast heb. Scheelt koude handen doordat de houten steel zo koud is. Dan kan ik het af met een paar simpele handschoenen. Hetzelfde heb ik bij de mestboy.

xSannee

Berichten: 4345
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 21:53

Ik heb een ski-jas van de Decathlon voorop stal. Die was wel iets boven de 50 euro maar wellicht dat je daar iets vind!
Goed waterdicht, warm en zit fijn!

xtessax83

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-01-17

Re: Aanraders winterjas voor op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 22:19

https://m.kramer.nl/Ruiter/Dames-bovenk ... -jas-Linda

Ik heb deze. Ideaal ook met de rits die je onderaan open kunt maken tijdens het rijden. Zo zit hij niet in de weg en is lekker warm. De muts heeft ook fleece aan de binnenkant. Ze hebben hier ook meer jassen binnen jou budget.

rayoow

Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 22:22

Gevoerde werkbroeken en jassen van de van craenenbroeck <3
Jas was 25 denk ik, broeken 15 a 20 euro